Tulokset 1 - 10 / 10

Aihe: Inferno BCT tube tank

  1. #1

    Inferno BCT tube tank

    Ihmetyksekseni en löytänyt tästä laitteesta keskustelua täällä. Tämä on mielestäni ihmeellistä, sillä tämä on paras sähkötupakka mihin olen törmännyt. Ja ensimmäinen laite jonka käytön voin sanoa olevan vaivattoman mukavaa. Aikaisemmat omistamani ovat 808 cartot, ego-t (+ ce4 ja ce8 tankki). CE4 antoi alussa verrattavat höyryt, mutta tuotto hiipui paljon nopeammin. CE8 jostain syystä sai kaikki nesteet maistumaan laimennetuilta.

    50e hinta ei ole halpa, mutta väittäisin sen olevan edullinen.

    Viimeksi muokannut reivanen; 06.02.14 kello 23:00.

     
     
  2. #2
    Näyttäis uudelleen brädätyltä aspiren ce-5 hässäkältä ?

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Itsellänikin oli mielessä josko hommaisin vanhempaan Infernoon tuon uudemman höyrystimen. Vaan kun sen saapuminen euroopan kauppaan tuntui kestävän, niin lopputuloksena paikan otti Aspire mininova BDC. Kun en ole tuota Volcanon omaa päässyt kokeilemaan, niin ei ainakaan vielä kaduta. Jossain puhuivat jotta tuo olis singlecoil, eikä dualcoil kuten Aspirella. Hyvää tuossa Volcanon Infernossa on kyllä nuo passthrough-akut, joista toinen on minulla edelleen käytössä.

    Jos sulla on vielä eGo-T-akku tallessa, niin hommaa sille kaveriksi vaikka Aspire ET BDC (tahi ET-S) ja kerro kumpi voitti?
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  4. #4
    Mun ego akut ovat aika finaalissa, mutta onhan noissa infernoissa sama kierre! En kuitenkaan ole ostamassa lisää osia ennenkuin entiset kuluvat loppuun. Olen käyttänyt pelkästään infernoa siitä asti kun sen ostin, ja vieläkin on ensimmäinen atomisoija menossa. Ei ollut turhaa puhetta että kestävyys oli suunnitteluprioriteettina näissä.

    Lähetä minulle vaikka Aspire ET BDC (tahi ET-S) niin voin kertoa kumpi voitti

     
     
  5. #5
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238
    vai että paras sähkötupakka no nyt...
    Jaa siis mihin sää oot törmänny sori.

     
     
  6. #6
    Parhaaseen aloituspakkaukseen? Kerro ihmeessä jos olet sitä mieltä että viidellä kympillä löytyy parempia!

     
     
  7. #7
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238
    niin empä oo testannu ja juu en ottanut huomioon että aloituspakkaukseen. Itsekkun en egoja käyttele.

     
     
  8. #8
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Grimm taisi revikoida juurikin tuon?
    Voihan se hyvä klearo olla, mutta se ei muuta sitä faktaa, että atopäät voivat vaihdella laadullaan.
    Ja ei, en allekirjoita väitettä "paras aloituspakkaus ikuna", se kunnia kun kuuluu kiistämättä Naturevapen Pro http://www.naturevape.co.uk/store/#!...71&id=33067825

    (Joo, toinen akku ois jepa.)
    KGO & Twist

     
     
  9. #9
    Joo, kyllä tuolla hemmolla oli pitkälti samat ajatukset mitä minullakin.

    https://www.youtube.com/watch?v=SRevskdzgV0

    Tämä oli video joka viimeisteli minun päätöksen ostaa inferno: https://www.youtube.com/watch?v=-9WWuBDDJMk

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Paitsi että ei Infernoissa ole vieläkään eGo-kierrettä, vaan ainoastaan 510. Eli ET tahi CE5 ei siihen käy. Tuohonhan voi kyllä ostaa kaupasta vaikka BDC mininovan. Maksaakin melkein 6€. Ja kyllähän noissa Volcanon atopäissä näyttäis sen verran eroa Aspireen olevan jotta tuskin ansaitsee kokeilematta samoja haukkuja.

    Vaikka omatkin kokemukset Infernon edellisestä versiosta olivat hyviä, suosittelisin silti jotain aivan muuta aloittelijalle.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
Keskustelu Muut peruslaitteet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •