Sivu 4 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 353

Aihe: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

  1. #61

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaporik Näytä viesti
    Missäs HerraHuun Bella kuukauden kypsyi? Pöydällä vai jääkaapissa.. ??
    Viileähkön työhuoneen pimeässä kaapissa. Siellä nahkaruoskan, lepakoiden ja kumipuvun katveessa...

     
     
  2. #62
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    132

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis Näytä viesti
    Jos ei kaipaa mitään makeahkoja yms. sivumakuja niin kannattaa kokeilla dekangin desert ship, ehkä yksinkertaisin maku mitä on tullu kokeiltua.
    Mutta se täydellinen tupakka maku tämä ei ole
    Jänniä juttuja ovat makumieltymykset: Desert Ship on omaan suuhuni hirveintä paskaa mitä kuunaan olen maistanut, muutaman muun viemäriin lurahtavan epänesteen ohella.

    Enkä suinkaan väitä olevani tässä mikään auktoriteetti - se vain maistuu mielestäni nicorette-inhalaattorilta potenssiin kahdeksan....
    Ei se minunkaan suosikki ole, muutama tuttu sitä tykkää imutella ja ite välillä maistellut. Siinä ei mielestäni maistu mikään, muutakuin tunkkaisuus. Itse vihaan noita makeita vivahteita noissa lähes kaikissa ns. tupakka mauissa mutta tässä niitä ei ole.
    Joo nämä on todellakin makuasioita nimittäin broidi sanoi tuossa äskettäin pitävänsä Halon Primesta, itselle tulee yökkäysrefleksi siitä

     
     
  3. #63

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Näitä tupakkamakuja on tullut jonkin verran kokeiltua ja tänään tuli Totally wickediltä lisää.
    Aiemmat suosikit on olleet Easyltä cuba cigar (joka sen verran tymäkkää, että lantraan 0 mg vanillaa sekaan) ja Usa mix. Myös Halo:n Prime15 ja Tribeca ollet maistuvia sekä nykyisin makuaistin kehityttyä (?) myös UK-eliquidin RY4.

    Totally wicked/Patriot range, Tobacco americano osottautui todella hyväksi perustupakkamauksi, sanoisin, että lähes täydellinen, suosittelen
    Vielä kun saan käsiini desert shipin ja camelin (postissa tulossa) niin voi sit kattoo onko noista kumpikaan vielä lähempänä "täydellistä" tupakkamakua.

    Vielä tiedoksi, että TW:n Patriot range, Vanilla cigar maistuu mielestän TÄYSIN Halo:n Torguelle... tästä en ollutkaan niin innostunut. Torgue nimittäin on muutaman höyryn ajan mielestäni erittäin hyvää, mutta sitten tulee olo, että on liian miehekästä vielä minun makunystyröilleni.

     
     
  4. #64

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Näitä tupakkamakuja on tullut jonkin verran kokeiltua ja tänään tuli Totally wickediltä lisää.
    Aiemmat suosikit on olleet Easyltä cuba cigar (joka sen verran tymäkkää, että lantraan 0 mg vanillaa sekaan) ja Usa mix. Myös Halo:n Prime15 ja Tribeca ollet maistuvia sekä nykyisin makuaistin kehityttyä (?) myös UK-eliquidin RY4.

    Totally wicked/Patriot range, Tobacco americano osottautui todella hyväksi perustupakkamauksi, sanoisin, että lähes täydellinen, suosittelen
    Vielä kun saan käsiini desert shipin ja camelin (postissa tulossa) niin voi sit kattoo onko noista kumpikaan vielä lähempänä "täydellistä" tupakkamakua.

    Vielä tiedoksi, että TW:n Patriot range, Vanilla cigar maistuu mielestän TÄYSIN Halo:n Torguelle... tästä en ollutkaan niin innostunut. Torgue nimittäin on muutaman höyryn ajan mielestäni erittäin hyvää, mutta sitten tulee olo, että on liian miehekästä vielä minun makunystyröilleni.
    Nuo Easythän lienevät perus-Dekangeja, joista tulee tähänkin ketjuun kohta juttua. Aika turhaa tavaraa suurimmalta osin - nöyrimmästi vain oman mielipiteeni ilmoittaen. Prime15 ja Tobacco Americanno onkin käyty jo läpi, molemmat taitavat olla omassa top5:ssä, Tribeca ei kuvauksen perusteella vaikuta kiinnostavalta.

    Patriot-sarjan Vanilla Cigaria en ole maistanut. Tarkoitus oli kyllä ottaa testiin, koska ajattelin, että voisi muistuttaa Bella Valentea, mutta että Torque 56:sta?

     
     
  5. #65
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    368

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Hangsenit arvostettu pohjamutiin... toki ei pärjää noille "paremmille merkeille" mutta ovat kyllä hemmetin paljon parempia kuin Dekangin vastaavat. Jos siis täytyy näitä halpismakuja järjestykseen laittaa. Hangsenit mitä olen tilannut olen kuitenkin kaikki saanut käytettyä mutta dekangit on aivan pakko hävittää oksentus lentää kun maistamaan...


    Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

     
     
  6. #66

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Tuo Easyltä saatava cuba sigar (välillä puteli nimellä cigar cubano...) on ehkä sitten Dekangin "sattuma", parempaa cigar-makua en ole löytänyt, osuu itelle kohdilleen
    Muita Dekangeja (kaiketi?) virginia, cold&silver mitä maistanu niin aika vaisuja.

    Bellaa en ole Halolta maistellut, mutta tuo TW/PR, cigar vanilla on mielestäni ihan samaa kuin Torgue. Voihan makunystyröissänikin olla vikaa, mutta mitään eroa en näissä huomaa ja Torguen maku on kyllä persoonallinen...

     
     
  7. #67

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Hangsenin Premium-sarjan Delightiä kannattaa ehdottomasti kokeilla vaikka muuten olisi Hangsenin tuotteisiin pettynyt. Todella voimakas ja puhdas tupakanlehden maku.

     
     
  8. #68

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Hangsenin Premium-sarjan Delightiä kannattaa ehdottomasti kokeilla vaikka muuten olisi Hangsenin tuotteisiin pettynyt. Todella voimakas ja puhdas tupakanlehden maku.
    Joo, kyllä kai tuon joutuu tsekkaamaan. Ja samalla sen Stormin - jos se kerran Captain Jackiin vivahtaa...

     
     
  9. #69

    Extra Ordinary - erityisen tavanomaista



    XO (Suprême), PG 14mg (Liberty Flights/Liberty Flights) 6+
    Tobacco Liberté, PG 18mg (Liberty Flights/Liberty Flights) 6+
    L'esprit de la Liberté #2, VG 18mg (Liberty Flights/Liberty Flights) 6+
    L'esprit de la Liberté #6, VG 14mg (Liberty Flights/Liberty Flights) 6+
    Tobacco Café, PG 14mg (Liberty Flights/Liberty Flights) 7,5
    Pipe Aromatique, VG/PG 18mg (Liberty Flights/Liberty Flights) 8-


    ENjuicen Liberty Flightsille valmistamaa XO-sarjaa hehkutellaan myyntipuheissa tuoreudella - nesteet valmistetaan vasta tilattaessa ja niitä kehotetaan seisottamaan jonkin aikaa, jotta maut ehtivät asettua kohdalleen. Minun on vaikea ymmärtää, minkälainen tuoreus saavutetaan sillä, että esanssi ja nikotiinineste sotketaan keskenään vasta juuri ennen lähetystä - aivan kuin Liberty/ENjuice kävisi poimimassa tuoreita yrttejä kedolta Juuri Sinun Nestettäsi silmälläpitäen.

    Mutta myyntivaltti on toki hyvä, kaikkihan me nautimme tuoreista, vastapuristetuista e-nesteistä ja haluaisin kovasti pitää näistä. XO-sarjan ongelma on kuitenkin se, että ne maistuvat kautta linjan mauttomalta bulkilta - vaikka niitä seisottaisi kuinka kauan. Mikähän siinä on, että näihin (samoin kuin lähes kaikkiin muihin bulkkeihin) ei voi heittää niitä esansseja riittävän montaa tippaa? En usko, että se voi olla kustannuskysymys - jonkun täytyy nauttia tästä mauttomuuden sinfoniasta. Itse arvostan enemmän jopa rehellistä hevonpaskaa kuin laimeaa litkua. En pysty arvostelemaan näitä erikseen, koska en oikeasti osaa sanoa näistä mitään. Toki L'esprit de la Liberté #6:ssa on pieni viskin vivahde ja #2 taittaa kevyesti eukalyptukseen, mutta oikeasti, ROHKEUTTA hyvät valmistajat, vahvoja aksentteja voi käyttää muuallakin kuin nesteiden nimissä.

    Piristävän poikkeuksen tekee Pipe Aromatique, jossa on miellyttävä, parfyymimainen piipputupakan aromi ilman, että se taittuu makeaksi - tästä pidän itse asiassa hetkittäin hyvinkin paljon. Myös Tobacco Café on aivan säädyllinen kahviviritys, miellyttävä mieto kofeiinitupakka. Muut kokeilemistani XO-sarjan mauista jättävät minut aika lailla kylmäksi. Ne eivät ole luotaantyöntäviä, mutta eivät ne kyllä esitä tanssiinkutsuakaan - eivätkä erityisemmin maistu tupakalle.

    Alan menettää toivoni, että Euroopassa tai Kiinassa osattaisiin tehdä herkullisia e-nesteitä. Toistaiseksi vain rasvaisilla ribseillä ja double-bacon-superwhoppereilla kyllästetyt Jenkit ovat pystyneet luomaan minua miellyttäviä tupakkanesteitä (Halo, TW Patriot Range). Olisiko suureellisuudessa jotain itua, mitä e-nesteisiin tulee? Ja miksi, oi miksi Euroopasta ei saa vaikkapa Vapor Stationin, Vaperiten tai Backwoods Brewn tuotteita? Maahantuojat herätys, WAKE UP IMPORTERS, I WANT AMERICAN MADE E-JUICES!

     
     
  10. #70

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Pistetään ihmettelyä tähän ketjuun, siirtäkää jos on väärässä paikassa.

    Jos siis hakusessa "täydellinen tupakkamaku" vrt. analoogiseen niin lähimpänä tätä on onnistunut mielestäni
    - 510 NR tankkiato & tankki
    - tankkiin 50....60% tilavuudesta cold&silver PG (oisko Dekangin) 18 mg, 50...40% tilavuudesta usamix VG (Healthcabinin merkki HC) 0 mg

    Mutta... tämä toimii vain 510 normiaton & tankin yhdistelmällä (akkuna kokeillu 510-T:n 220 mAh ja eGo:n 1000 mAh, ei eroa). Olen kokeillut seosta myös eGo:n tankkiatolla & tankilla ja Bogella, mutta näissä puskee nesteiden maut (ei mitkään hyvät) pintaan. Mistä johtuu näin radikaali ero 510 aton ja eGo:n aton välillä? Hyvä analoogista kaipaavalle, mutta toi 510 tankki edes XL-versiona kun ei kauaa kestä...

     
     
  11. #71
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    368

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Kyllä tuossa Pink Spot sarjassa melkoisen moni on aika turhia makuja, makeita ja imeliä, ainakin näin dripattuna, tiijä sitte mitä tankin kautta vetästynä. Tulee sekin varmaan kokeiltua kun tulee lisää cartoja. Poikkeuksiakin tietysti on, äsken raapasin Outlaw (555) putelin auki ja nuuhkaisun perusteella oli melko luotaantyöntävä haju. Savut henkosiin niin kas pirua, vieno rykäsy pääsi. Melko helekutin paljon höyryä ja vahva, todella vahva maku. Maistuu itseasiassa suussa vieläkin.... Tuimaa tavaraa. Tarvii ehdottomasti testiä tankin kautta isommilla voimilla... varmasti jakaa mielipiteitä.

    Myös HS delightiä tuli dripattua kun sitä aikaisemmin kehuttiin ja se potkii myös hyvin, todella puhdas maku, ei toki likimainkaan yhtä jyrkkä kuin tuo 555.
    Jä tässä osoitus siitä että halpa Hangsenkin voi olla hyvää, jännityksellä odotan millaiset kikcsit tuo Storm antaa... Mutta tuo delight on kannattava ostos.

    Lavatube ja HH 357 drippailuvälineinä.



    Automyynti on alani, Höyryttely on tapani!!!

     
     
  12. #72
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuusankoski
    Viestit
    124

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Tuli tossa Herra Huun innostamana tilattua Kapteeni Jaskaa ja tänään pönikkä sitte viimein tuli. Otin tollasta maltillista 6 mg litkua, kun aattelin, ettei sitte potki liikaa. Odotukset oli aivan pirun korkeella. Eikä pettymystä tullu. Onpa vahva ja hyvä maku. Riittävä höyry ja noin laimeella litkulla myös mulle riittävä TH. Se oli ehkä ainoo pettymys, että ei toi mulle kyllä edusta tota tupakkamakua juur ollenkaan. Saas nähä, mitä se tekee vanhetessaan, mutta makuja on monia. Mutta varmasti tilaan lisää. Parasta mitä saanu tähän mennessä.

    Lava ja LR dualcoilkarto toimi erinomaisesti, mutta 510 tankilla en saanu kuin ohuita höyryjä ja laimeeta makua vaikka tein kaiken oppien mukaan ja kaikki muut litkut on toiminu. Oisko toi liian paksua? Pitää huomen duunis slotata kokeeks yks karto ja koittaa illalla uudestaan...

    eGo PT 900 mAh x4 / LavaTube VV black x2 / VV Boxmode x2

     
     
  13. #73
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    31

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Tämä minun kommentti olisi sopinut paremmin tuonne toiseen keskusteluketjuun http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=1192.0 mutta olokoon kun teki mieli kirjottaa just tänne.

    Minä en ole huomannut hirveästi suoranaista tupakanmakua kapu jaskassa joskin se on omalla tavallaan entistä tupakoitsijaa miellyttävä.
    Jossakin toisissa halon nesteissä sen sijaan tupakan maku on huomattavasti paremmin esillä ehkä joillekkin jopa liikaakin.

    Itse en ole vielä maistanut kaikkia halo makuja, mutta Torque 56 neste kannattaa kokeilla jos pitää tupakka / sikaari genreestä.
    Bella Valenttine ( joteski noin se nimi meni ) voi suositella tosi röökaajille ja ekojen koe hatsien jälkeen antaa rauhassa levätä pullon jossakin ja koittaa sitten uudelleen miltä maistuu.
    Minulla ensi kosketus Bellaan... kun ois nusassu äitipuolta joka onkin oikeesti kuollut ukkisi eli tosi outo, ristiriitainen ja aikaintakainen, tunkkainen ja todellakin kuollut.
    Toisella kertaa parin viikon jälkeen niin kun nuorikkoa ois viety vihille, mutta se pirulainen on röökannu ainakin 50 vuotta ilman yhtään suuvärkin pesua.
    Saa kattoo paraneeko maku vielä kun antaa "tekeytyä" mutta kannattaa silti koittaa pikkuleka ei paljoa maksa. Mutta jos ei pidä tupakka maku arsenaalista kantsii jättää väliin. ( itsellä edellä mainitut 18mg nesteitä kurkkutuntuma ja höyryntuotto ihan ok )
    Mulla on patteri, höyrystin ja nestettä sisältävä pää...

     
     
  14. #74
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Onkos Huu jo ehtinyt testata PSVn 555:tä? Siinä on sangen sopiva maku, kuin Cherrywoodin karheampi isoveli. Sekaan kun lirauttaa Cherrywoodia niin on hyvää ja tuoksukin kuin Kilta.
    KGO & Twist

     
     
  15. #75

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Outska, minulla ei ole mitään 510-tankkivärkkejä ja atomisaattoreihin ylipäänsä sekaannun enää vain aseella uhaten, joten en voi kokeilla reseptiäsi. Ylipäänsä tuollaiset 32% sitä ja 49%tätä ja 2 ml kamelinpaskaa mausteeksi -viritykset eivät oikein viehätä minua. Koitan pysyä yksinkertaisissa jutuissa - but that's just me.

    Placebo, Kuten olen näissä arvostelmissa todennut, minusta Halon nesteet eivät maistu tupakkatuotteille, mutta tyydyttävät tupakankaltaisesti - poislukien Bella Valente, joka maistuu hyvin paljon sikarille - ja on loistava neste.

    Echo, nuo molemmat, Torque ja Bella on kokeiltu ja arvioitu tässä säikeessä, mutta ehkä et kohdistanutkaan suositustasi minulle.

    Takaluukun Trulli, olen pitänyt Pink Spottia enemmänkin hajuvesivalmistajana, mutta nyt minulle on niin voimallisesti suositeltu Honey Cured Tobaccoa, että sen aion PSV:ltä ottaa testiin, kunhan kerkiän. Jos se toimii, saatan laajentaa PSV-kokeilujani, mutta aika skeptisesti suhtaudun tähän valmistajaan.

     
     
  16. #76
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja thugsucker Näytä viesti
    Suosittelen Inaweralta Universal Tobacco Basea ja makuina esim. Tuscan Reserve ja Cuban Supereme.
    Toimii kyllä kaikkien inaweran tupakkamakujen kanssa, mutta mielestäni hieman liian "tujua", ei pääse eri maut esiin. Niimpä laimensin universalia 50/50 vpg:lla, parani huomattavasti ja nyt eri maut erottaa toisistaan selvästi. Mikä sitten on hyvää, onkin eri juttu, mutta kyllä minulle maistuvat. Kaljapäissään tehtyyn tilaukseen tuli mielenkiintoinen usa red mix pullo. Nimittäin sumutinpullo 20mg, käytetäänköhän tätä hienpostoon, varpaiden väliin vai kenties hengityksen raikastajana?

     
     
  17. #77
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    swiulu sentäs seetana!! nyt se löyty LF tobacco liberte XO jos tuosta lähemmäks oikeaa röökiä näillä pääsee niin jo on ihme .
    piti ihan käydä naapurilta pummaa haikoset punasesta mallusta ja yök hyi mutta juu-u sitä itteensä tuo on jälkimakua myöten ... mutta sitä tupakkaahan tässä haettiin. ei tod mikään nami nami maukas mutta jos tosiaan haluaa RÖÖKIN makusen nesteen niin tossa se on .
    tupakkaan verrattuna tiukka: 9/10
    höyryttely nautintona :6,5/10
    sama pätee LF tobacco ultima XO aavistuksen enemmän piippun/sätkän suuntaan toimii ihan höryttelyyn paremmin kuin edellinen.
    tupakkaan verrattuna:8/10
    höyryttely:8/10

    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  18. #78

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    No, tätähän piti heti tilata kokeiluun ;-)

     
     
  19. #79
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    höh unehtu sanoo et laitteena ollu laava tupsukka voltit 3,7 eGo:a haettu ihan sen vuoks et ei täälläkään kaikilla oo noita voltti pelejä, atty 510 lr tipustelemalla .
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  20. #80
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kuusankoski
    Viestit
    124

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    - poislukien Bella Valente, joka maistuu hyvin paljon sikarille - ja on loistava neste.

    - mutta nyt minulle on niin voimallisesti suositeltu Honey Cured Tobaccoa, että sen aion PSV:ltä ottaa testiin, kunhan kerkiän.
    Juu, hyvin tuo Jaska tupakan tuskan poistaa ja vielä pirun hyvällä maulla. Bellaa onkin sitte tulossa loppu viikosta puteli. Saas nähä, onko hikisukkaa vai pitääkö antaa kypsyä...

    HoneyCT on tullu testattua, ja makosaa oli sekin. Ei nyt mitään hirveen vahvan makusta, mutta hunaja selvästi aistittavissa. Itelle se on parasta PinkSpottia ja helkkaristi parempaa kuin analoginen.

    eGo PT 900 mAh x4 / LavaTube VV black x2 / VV Boxmode x2

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •