Sivu 3 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456713 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 353

Aihe: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

  1. #41

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Kokeillut pikkurilliä tarjota, eli makutiivisteistä omaa soppaa?
    Oon mä jollain Peleonin esansseilla koittanut, mutta ei siitä tullut hevon viddua. Voishan noita TW:n tiivisteitä joskus kokeilla. Mikähän olisi paras nikopohjaneste?

     
     
  2. #42

    Not ok Smokey



    Amber Leaf Double Flavor, 18mg (OkSmokey/OkSmokey)
    Drum Double Flavor, 18mg (OkSmokey/OkSmokey)

    Briteillä on paska maku. Tilasin Brittipalstoilla kovasti kehutulta OkSmokeyltä pari makua testiin - näiden kun pitäisi maistua sätkätupakalle. Päivää kokeilun jälkeen kirjoitin OkSmokeylle s-postin valittaakseni, että kyseiset Double Flavour-tuotteet eivät maistu edes neljäsosaflavourille - pikemminkin ne maistuvat epäonniselle DIY-kokeilulle, jossa makuainetta on laitettu onnettomasti liian vähän. Sain rahani välittömästi takaisin ilman lisäkyselyjä, mikä oli varsin herrasmies/naismainen teko, enkä täten kanna kaunaa.

    En viitsi pisteyttää näitä, koska pidän mahdollisena, että kyseessä oli virhe-erä - brittipalstoillakin vihjaillaan OkSmokeyn tuote-erien epätasaisuudesta. On toki mahdollista, että tuohisuuni ei vain maistanut näiden hienovaraista aromia. Tämä oli kuitenkin vain yksi suurista pettymyksistä, joita Brittein saarten autotallisekoittelijat ovat tuottaneet.

     
     
  3. #43

    Re: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Joko oot kokeillut pink spotin honey cured tobaccoa? Maistuu mielestäni niin lähelle tupakkaa kuin haluan edes päästä.

     
     
  4. #44

    Vs: Re: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Joko oot kokeillut pink spotin honey cured tobaccoa? Maistuu mielestäni niin lähelle tupakkaa kuin haluan edes päästä.
    Olen vältellyt Pink Spottia, koska miellän heidän soppansa lähinnä äiteliksi ja näin olen ajatellut Honey curedistakin. Jostain muualta luin kuitenkin vastaavaa kommenttia, joten täytynee jossain vaiheessa koittaa tätäkin. Huoh, sanoi luottokortti...

     
     
  5. #45

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Hyviä juttuja!!

    Itsekin tässä etsinyt sitä oikeaa tupakkamakua mikä parhaiten vastaisi originaalia!! Alkanut tympäsemään nuo muut makuseokset. Saahan niillä toki nikotiinitarpeen tyydytettyä mutta ei se vastaa vanhaa kunnon spaddun makua.

    Itse tilailen eniten Liberty Flightsilta....tuota Vermillionia en ole kokeillut? Hyvää siis?

    Katselin Peleonin tuotteita...olisi tarkoitus tilata sieltä nesteitä seuraavaksi..onkos siellä mikä parhainta tupakkaa muistuttava maku??

    Hmm...miksi tupakkamut on kalliimpia kuin muut maut?? Liberty Flightsissa?? Ken tietää?

     
     
  6. #46

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Peleonin tupakkamauista on meitsillä noussut mieleiseksi usa red, aluksi maistui jotenkin liika makeelta mutta sitten on alkanut vaan maistumaan paremmalta ja paremmalta, yksi perusmaku jota on aina töissä mukana.

    Välillä olen mdcc laittanut pikkasen peleonin cubacig:iä ja ry4 sekaan, ensimmäisellä saa tuhkakuppia ja jälkimmäisellä makeutta lisää pienenä lisänä käy myös peleonin 5*5:nen mutta 1981 ei mielestäni toimi, mutta tuossa on mielestäni peleonin tupakkamaut joita ainakin kannattaa kokeilla josko niistä löytyisi mieleinen.

    Ja siis joo mistään mitään tiedä kun en ole nuita kalliimpia litkuja vielä edes ehtinyt kokeilemaankaan.

    Offtopikkina pitää tähän sanoa että toisena perusmakuna kartossa on meitsillä ollut töissä mikana peleonin mansikka ja kirsikka, ovat hyvää vaihtelua höyryttelen välillä marjaa ja tupakka makua päälle.

     
     
  7. #47

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    No nyt on Peleonilta tilaus tehty. Tupakanmakuiset nesteet on 30ml pullossa 4.5 euroa halvempia kuin Liberty Flightsista. Kaikkinen kustannuksineen siis!! Melkoinen ero! muut nesteet on 2.5 euroa halvempia. Tilasin tuota USA Red ...kokeillaan millaista se on ja 3 muuta tupakka makua. Toivottavasti joku olisi lähellä mikä muistuttaa originaali röökiä. No melkoinen säästö toki tulee tuolta tilatessa!! Noin 18 euroa tuli säästöä 4kpl 30 ml pullosta jos vertaa LF tilaukseen. Katotaan milloin saapuu. Pistin nopeamman tilauksen ku hintaero oli mitätön. Dekangin nesteitä piti tilata kun joku varoitteli noista muista.

     
     
  8. #48

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Vermillion on laatukamaa, onko se hyvää on jokaisen omassa suussa.

    Peleon on toki halpa, mutta se on sitten Dekangia, jonka pohja on mielestäni aivan karmeaa. Toistaiseksi tupakkamaisinta on ollut Virginia, joka on aika likaista tuhkakuppitavaraa. USA mixiä ja DK tabiakin pystyy paremman puutteessa vetämään, Desert ship ja pari muuta kokeilemaani ovat ihan viemärikamaa. Makuasioitahan nämä ovat, mutta kyllä näissäkin hommissa tuppaa pätemään se halvan ja hyvän ristiriita.

    Arvostelut yllämainituista ja monista muista tulossa, kunhan kerkiän vähän makustelemaan.

     
     
  9. #49

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    No pistetään libertylle tilaus myös Vermillionia. Saat..na kyllästynyt näihin makeisiin makuihin. Pikkurahojahan nämä on kun vertaa tupakointiin. 30 vuotta tuli röökattua. Kesäl siirryin näihin. Jos röökiin paloi abouth 170 euroa kuussa saa sillä hinnalla jo tarvikkeita runsaasti tällä vapottelun alalla;-)

     
     
  10. #50

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pathfinder66 Näytä viesti
    No pistetään libertylle tilaus myös Vermillionia. Saat..na kyllästynyt näihin makeisiin makuihin. Pikkurahojahan nämä on kun vertaa tupakointiin. 30 vuotta tuli röökattua. Kesäl siirryin näihin. Jos röökiin paloi abouth 170 euroa kuussa saa sillä hinnalla jo tarvikkeita runsaasti tällä vapottelun alalla;-)
    Vermillionitkin ovat sitten pääsääntöisesti makeahkoja...

     
     
  11. #51

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Suosittelen Inaweralta Universal Tobacco Basea ja makuina esim. Tuscan Reserve ja Cuban Supereme.

     
     
  12. #52
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    31

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    HerraHuu on syyllinen en minä.

    Minä olen vasta aloittelija pikkusen höyryä tulee keuhkoista kun on nuo keuhkot vielä tottuneet tuohon analogi körssi modiin. Mutta nuo Halo nesteet... Perkele minä repesin retkuun ja tilasin kun Herrahuu niin auliisti kehui, imarteli suorastaan kunnon tervakeuhkoa miten ne on kiksejä antavia ja maukkaita.
    Toki tilasin kapu jaskaa, vääntöä ja bellaa.
    Kapu jaska on ihan ok mutta sehän on ihan pehmo ( on se hyvä ja miehekäs ihan oikeesti hyvä jälkimakukin jää suuhun). bella ( Bella Valente ) on ihan ok mutta siitä puuttuu oikea asenne ja potku.

    Mutta automiehenä arvostan vääntöä ja se vei jalat alta ja munat kurkkuun voi perkeles mikä tunne.

    Eka kerran meinasin puota polovilleni sähkökörssin kanssa kun tiputtelin sitä atomisaattoriin ja vanut pumppasin täyteen... eka henkoset... keuhkot tuntu räjähtävän ja vesi valu silimistä ja luulin jo kuolevani kun koin sen autuaan auvon, ihanan nirvanan, tupakankaltainen maku humppasi villisti suussa, keuhkoissa,sieraimissa, ja akka paasasi 3 metrin päässä " mee ulos röökille"
    Totesin kun siitä tokenin: Jeesus elää ja se vetää varmasti Torque 56 litkua jos ei sitten kuolemattomana persoonana polta vihreetä norttia tai sikaari hakkua piipussa.

    Akka totesi siihen: Jeesus vetäköön ketä vaan mutta sinä et vedä kun minua ja körssiä vetelet pihalla.

    Et silleesti...

    Erittäin suuri kiitos HerraHuu:lle mielenkiintoisista ja suuntaa antavista arvosteluista.

    ( suuntaa antavista siksi että makuja on monia... )
    Mulla on patteri, höyrystin ja nestettä sisältävä pää...

     
     
  13. #53

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Hmm...kiitos vinkeistä!! Originaali tupakkamaun etsijöille!! Onhan se niin...että lapset höyryttelee noita makeita litkuja....mutta entinen himo röökaaja etsii noita originaali makuja. Kun tuon tilauksen tein niin puotin tuon nikotiini mg 24 sta tuohon 12. Vois olla maku parempi ja sydän takoisi rauhallisemmin noitten lievempien kanssa. No sa nähdä!!
    Kiitos vinkeistä!

     
     
  14. #54
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    132

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Jos ei kaipaa mitään makeahkoja yms. sivumakuja niin kannattaa kokeilla dekangin desert ship, ehkä yksinkertaisin maku mitä on tullu kokeiltua.
    Mutta se täydellinen tupakka maku tämä ei ole

     
     
  15. #55
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Isolla erolla ns. karkkimakuihin, tosin. Itse testaamissani on toki ollut makeutta, mutta lisäksi tupakkamainen karheus. Eli makeus ei ole mennyt ällöttäväksi, kuten PSV:n mehuissa vaan pysynyt hyvinkin kestohöyryttelyksi kelpaavan rajoissa.
    KGO & Twist

     
     
  16. #56

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis Näytä viesti
    Jos ei kaipaa mitään makeahkoja yms. sivumakuja niin kannattaa kokeilla dekangin desert ship, ehkä yksinkertaisin maku mitä on tullu kokeiltua.
    Mutta se täydellinen tupakka maku tämä ei ole
    Jänniä juttuja ovat makumieltymykset: Desert Ship on omaan suuhuni hirveintä paskaa mitä kuunaan olen maistanut, muutaman muun viemäriin lurahtavan epänesteen ohella.

    Enkä suinkaan väitä olevani tässä mikään auktoriteetti - se vain maistuu mielestäni nicorette-inhalaattorilta potenssiin kahdeksan....

     
     
  17. #57
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    31

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Uskoisin että noista halo nesteistä voisi saada erittäin hyvän nautiskelu maun kun niitä hieman sekoittelisi. ( ei kuiteskaan jatkuvaan käyttöön sisätiloissa )
    Valitettavaa kannaltani, kun tilasin nesteitä ei makuja ollut kun joku ahnas itsekeskeinen höyryttelijä popula oli tilannut ne kaikki. ( Vahvasti epäilen sitä scandinaavi höyryttelijä jengiä joka istuu lauantaisin saunassa ja naukkailee kebardia ja kossua ja vertailee kavereiden kanssa kenellä on pisin... tankki )
    Mutta totuuden nimessä en voi vannoa pelkän tupakan makuun on hienoja makuja jotka eivät muistutakkaan tupakkaa ainoastaan makeus ärsyttää minua suuresti en todellakaan pidä mistään imelästä. Kokeeksi tilasin ENjuicen Pinar Deluxe 18mg limettiä minulle maku ei kolahda siinä on jotain hyvää mutta se on liian... "nynnymäistä" vaikkakin maku ei ole kovin imelä ehkä hieman jopa kuiva jos siihen sotkee jotain "äijä" mehuu niin se voi toimia kun junan vessa.
    Mulla on patteri, höyrystin ja nestettä sisältävä pää...

     
     
  18. #58

    Ciao Bella!

    Mitä voi polvillaan oleva mies sanoa? Kun noin kuukausi sitten yritin höyrytellä Halon Bella Valentea, se maistui ja tuok... haisi aivan kuin olisi kärytellyt kusenpolttamia sukkahousuja. Bella V. vaikutti kerta kaikkiaan niin luotaantyöntävältä nesteeltä, että se olisi pitänyt haudata kolmen metrin syvyyteen takapihalle täysikuun aikaan ja lukea puoli raamattua päälle, jotta se pysyisi siellä.

    Nyt viikonloppuna - kevyesti juovuksissa ja valheellisen rohkaistuneessa tilassa - kaivoin nesteen suohaudastaan, lausuin muutaman wiccalais-voodoolaisen loitsun ja tiputin Bellaa tankkiin. Odotin, että höyryhelvetin zombiet olisivat nousseet haudoistaan raapimaan katkenneilla kynsillään ja verisin sormenpäin testailukammioni ikkunoita, mutta ei. Bella oli muuttunut. Bella oli... miksi kammiossani soittaa sinfoniaorkesteri? Ja miksi Bella on niin kaunis silmissäni tänä yönä?



    Bella Valente, 24mg (Halo Purity/Toscana Mall)
    Bella kypsyi kuukaudessa niin, että eltaantunut jääkiekkoilijan alasuoja jäi niin tuoksussa kuin maussakin taka-alalle ja tilalle astui kehittynyt sikarin aromi. Bella Valente on kuin havannalaisen läpi kiskottua Torque56:sta, johon on lisätty hyppysellinen vanilja-aromia tuomaan mukaan raikastavaa makeutta. Bellan päämakuna on ehdottomasti sikari, joka on niin lähellä aitoa kuin voin sikariamatöörinä kuvitella olevan mahdollista. Bella Valenten taustalla maistuu Torque56:sta tuttu synteettinen kuminamainen (ei kuminaamainen, toim.huom.) sivumaku, mutta Bellassa se ei ole Torquen tapaan häiritsevän hallitseva - uskaltaisin jopa väittää että Bellassa se toimii.

    Halo Purityn Bella Valente on jälleen täydellisyyttä hipova, upeasti rakennettu höyry, joka kuitenkin jakanee mielipiteitä - todennäköisesti enemmän kuin mikään muu Halon mauista. Ei ole vaikeaa kuvitella, kuinka tämä monen jägerbombaajan mielestä on kerta kaikkiaan sietämätöntä. Itse sijoitan Bella Valenten kartalla Captain Jackin sisarhöyryksi: molemmat ovat erittäin voimakkaita ja erittäin maukkaita. Bella ja Jack maistuvat vahva-aromiselta ja kurkkutuntumaltaan mainiolta jopa kymmenen tuopin ja tuntikausien ketjuhöyryttelyn jälkeen - tähän ei mikään muu kokeilemani e-neste pysty. Vaikka en ole erityisesti sikarin maun ystävä ja Captain Jackin piipputupakkamaisuus vetoaa minuun enemmän, en voi olla nostamatta tätä Jackin rinnalle parhaana kokeilemanani e-nesteenä.
    9,5/10

    ps. Ken Bellaa sisätiloissa höyryttelee saa kaiken toivon heittää ja luultavasti myös kirveestä otsaan...

    huom. Ketjun aloitusviestissä juokseva ranking-lista.

     
     
  19. #59
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Bella on todellakin lähimpänä esikuvaansa mistään e-nesteistä mitä olen maistanut.
    Todella hyvää mielestäni, mutta niinkuin Cohiba, ei tämäkään ole joka päivä suupielessäni, vaan teen vierailun tummien makujen maailmaan kokeintaan kerran viikossa täydellisen hartauden parissa.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  20. #60

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Missäs HerraHuun Bella kuukauden kypsyi? Pöydällä vai jääkaapissa.. ??

    Itsellä nimittäin ollut jääkaapissa, joten se voinee vaikuttaa asiaan negatiivisesti. Sillä edellisen Halo toimituksen mukana tuli lappu, jossa varoitettiin ettei nesteitä kannattaisi pitää liian kylmässä koska maku kärsii. Maku kylläkin palautuu kun neste lämpenee huoneen lämpötilaan.. Ja toinen pointti siinä lapussa oli, että nesteiden(Halot) maku muuttuu radikaalisti ensimmäisen 24 - 48 tunnin kuluessa avaamisesta...

    Joten taidanpa ottaa Bellan pöydälle lämpenemään ja testaan uudestaan tämän arvostelun innoittamana...


     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •