Sivu 2 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345612 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 353

Aihe: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

  1. #21
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elukka Näytä viesti
    Hieman sivuten arvostelujasi, niin kertoisitko mitä kauppoja ja mitä merkkejä suosit, itse olen tilaillut sieltä täältä ja yli puolet on kyllä mennyt sinne sukkahikiosastolle. Muutkin toki voisivat suosituksiaan viljellä niin hinnan kuin toimitusajankin suhteen. Tämä sian säkissä ostaminen ei oikeen kannata, tulee noita huteja liikaa, pitäisi löytyä tasaisuutta enemmän.
    Nopea (ellei jopa nopein) toimitusaika, hintavahkoja ja laadukkaita (ainakin kaikki Kentucky-alkuiset)
    http://www.uk-eliquid.co.uk/collecti...river-e-liquid
    Kohtuullinen (viikon luokkaa, tai alle) toimitusaika, kalliita ja takuu-tupangimakuja, myös 7ml puteleissa. Jos noiden joukosta ei löydy mieleistä, niin lupaan höyryttää 10ml pinkspottia.
    http://www.toscanamall.com/en/36-halo-purity

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  2. #22

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elukka Näytä viesti
    Hieman sivuten arvostelujasi, niin kertoisitko mitä kauppoja ja mitä merkkejä suosit, itse olen tilaillut sieltä täältä ja yli puolet on kyllä mennyt sinne sukkahikiosastolle. Muutkin toki voisivat suosituksiaan viljellä niin hinnan kuin toimitusajankin suhteen. Tämä sian säkissä ostaminen ei oikeen kannata, tulee noita huteja liikaa, pitäisi löytyä tasaisuutta enemmän.
    Jokaisesta läpikäydystä nesteestä ilmoitan valmistajan/ostopaikan, esim "Captain Jack, 24mg (Halo Purity/2smok)". Suosikkikauppoja ovat kaikki jotka myyvät kohtuuhintaan hyviä nesteitä. Sen enempää en halua mainostaa, kannattaa lukea kaupoista foorumilla olevia ketjuja. Kaikki kaupat joista täällä puhutaan ovat koko lailla luotettavia ja toimivia, kysymys on lähinnä valikoima/hinta/postikulu - suhteesta, joka on kaikilla omansa. Muista alennuskoodit.

     
     
  3. #23

    Halloo, onko Purityllä?

    Amerikkalainen Halo Purity tuntuu löytäneen jonkinlaisen viisasten kiven tupakkatyyppisissä e-nesteissään. Sanon tupakkatyyppisissä, koska Halon nesteiden hämmästyttävyys on siinä, että ne eivät maistu tupakalle, savulle tai tuhkakupille, mutta ne kutittelevat tupakanhimosta kiljuvia reseptoreita tehokkaammin kuin mikään muu kokeilemani e-neste. Halon nesteiden kurkkutuntuma on erittäin hyvä ja ne jättävät jälkituntemuksena miellyttävän kipristelyn nenä- ja suuonteloon - vähän kuin nesteissä olisi ammoniakkia tai salmiakkia. Toisaalta Halon nesteissä on tunnistettavissa jokin määrittelemätön kemiallinen nuotti, joka ei ole aina pelkästään miellyttävä. Esitänkin tässä nyt arvauksen, että Halon hullut kemistit lisäävät nesteisiin jotain ammoniakinsukuista ainetta. Onko se sitten kovin hyvä asia, en tiedä, mutta niin kauan kuin nämä toimivat niin hienosti, totean Clark Gablen äänellä “frankly dear, I don’t give a damn!”.



    Freedom Juice, 18mg (Halo Purity/Toscana Mall) on Halon ns. aloittelijamaku, kaikkein mauttomin, persoonattomin ja helposti lähestyttävin. Ja sitä se toki onkin; melko tavanomainen kuivahko tupakkatyyppinen maku vailla erityisiä lisävivahteita. Paitsi että omassa sarjassaan se nyt vain sattuu olemaan erittäin tyydyttävä aloituksessa mainituista syistä - Halon peruspohja vain on niin herkullinen. Halon sarjasta tämä ei nouse suosikkeihini, mutta yleisessä “tobacco” -sarjassa tämä toki pärjää loistavasti. Halon sarjasta Freedom Juice on kaikkein olohuoneystävällisin, sillä siinä ei ole kovin voimakasta tuoksua toisin kuin monissa muissa Halon nesteissä.
    8+/10

    Prime 15, 18mg ((Halo Purity/Toscana Mall)
    En ole suuri pähkinän ystävä mitä tulee tupakkamakuihin. Itse asiassa en ole suuri pähkinän ystävä mitä tulee pähkinöihin, sillä olen allerginen pähkinälle. Halon mainosplanssi horisee Prime 15:n kohdalla jotain kaakaosta ja voi siellä sitäkin olla, mutta perusolemukseltaan tämä on pähkinätupakkia ja piste. Ja aivan hel-ve-tin hyvää onkin. En aluksi innostunut tästä - mielestäni maku ei ole niin monisyinen kuin Halo lupaa, mutta muutaman viikon asettumisen jälkeen tupsautin tätä Arryn tankkiin ja PIM - olen hypnotisoitu. Kaikki Halon hyvät ominaisuudet löytyvät tästä hienosta kurkkutuntumasta ammoniakkiseen jälkikutkutukseen ja mukana on makea pähkinä joka vain on niin taitavasti toteutettu, että allergikkokin heittää kepit nurkkaan ja huutaa hallelujaa! Pelkään, että romanssimme Primen kanssa ei ole aivan niin kestävällä pohjalla kuin Kapteeni Jaskan, sillä epäilen, että tähän kyllästyy melko pian, mutta toistaiseksi yhteiset hetkemme ovat nautittavia, kultaseni.
    9-/10

     
     
  4. #24
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Kiitoksia HerraHuu:lle näistä loistavista arvosteluista

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  5. #25
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Hianoa textiä. Tuo mainittu Halon kemiallinen nuotti on havaittavimmin läsnä Torquessa ja siinäkin se hämärtyy nesteen kypsyttämisen ja ihan vain käytön myötä. Sen verta on samat makumieltymykset Huulla, että voin kehottaa hankkimaan Wyatt:ia.
    Ei se sekään kessulta maistu, mutta Halon tapaan jotakin ajukopassa naksahtaa, kun Earpissa thalamukseni kelluu.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  6. #26
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Mulla VR:n Kentucky premium blend on korvannut tupakkamaun täydellisesti. Sitten jos tekee mieli hupsutella niin VR:ltä kyllä liemiä löytyy makuuni. Muilta valmistajilta en enää edes kokeile. Liian paljon tullut pettymyksiä. Runsas varasto VR:ää ja niillä mennään.

    Ja UK-eliquid on takuu varma paikka tilata.

     
     
  7. #27

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Don Cecci Näytä viesti
    Mulla VR:n Kentucky premium blend on korvannut tupakkamaun täydellisesti. Sitten jos tekee mieli hupsutella niin VR:ltä kyllä liemiä löytyy makuuni. Muilta valmistajilta en enää edes kokeile. Liian paljon tullut pettymyksiä. Runsas varasto VR:ää ja niillä mennään.

    Ja UK-eliquid on takuu varma paikka tilata.
    Samaa mieltä olen mutta kun vielä saisivat litkuja taas myyntiin! Applewood putelista jo pohja paistaa ja paniikki iskee!

     
     
  8. #28
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja joppojumai Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Don Cecci Näytä viesti
    Mulla VR:n Kentucky premium blend on korvannut tupakkamaun täydellisesti. Sitten jos tekee mieli hupsutella niin VR:ltä kyllä liemiä löytyy makuuni. Muilta valmistajilta en enää edes kokeile. Liian paljon tullut pettymyksiä. Runsas varasto VR:ää ja niillä mennään.

    Ja UK-eliquid on takuu varma paikka tilata.
    Samaa mieltä olen mutta kun vielä saisivat litkuja taas myyntiin! Applewood putelista jo pohja paistaa ja paniikki iskee!
    Tilaa hyvä immeinen bulkkina kun tulee varastoon (tai mikettei ennen). Kaapissa Kentucky Premium Blend ja Applewood 120ml odottavat kiltisti Haloon kyllästymistä

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  9. #29

    Perämetsässä virtaa joki

    Vermillion Riverin mauista on kovasti intoiltu ainakin kotimaan palstoilla ja kaupat ovat huutaneet eioota lippulaivatuote Kentucky Premium Blendille jo kuukausia. En ole onnistunut saamaan sitä käsiini, joten olen joutunut “tyytymään” makeutettuihin versioihin kuulopuheiden mukaan jo itsessään makeasta perustuotteesta. En ole varma, kuuluisivatko Applewood tai Maplewood edes tupakkamaku-arvioiden piiriin, mutta menköön sanoi mummo kun metsään eksyi.



    Kentucky Applewood, 25mg (Vermillion River/Liberty Flights) on Vermillion Riverin suosittu omenavariantti, jonka keskeinen ominaisuus on se, että se ei maistu omenalle. Applewood on varsin makea, miltei imelä e-neste, josta on vaikea löytää tupakkaa. Applewoodia hallitsee jokin hedelmä tai marja, joka omassa tuohisuussani taittuu enemmän mansikkaan kuin omenaan. Lisäksi maussa tuntuu toffeenkaltainen aromi - mikä helvetti tässä toffeessa on, että sitä pitää tunkea joka paikkaan? Yllätän kuitenkin jopa itseni toteamalla, että pidän tästä. En ole makeiden nesteiden ystävä, mutta Applewood on varsin herkullista ja syö kaikki humoristiset Dekangin omenakirsikat kuorineen, ryyppää Pink Spotien imelät drinkit huikalla ja röyhtäisee FSUSA:n energiajuomat ulos varren kanssa. Jos joskus harvoin haluan herkutella keuhkoillani vähän makeampaa, en näe syytä mennä paljon Kentucky Applewoodia edemmäs metsään - imelästä perusluonteestaan huolimatta se on nimittäin yllättävän raikas, hienostunut ja kulutusta kestävä neste.
    8+/10

    Kentucky Maplewood, 17,5mg (Vermillion River/Liberty Flights)
    Jos joku ihmettelee yllä ilmoitettua omituista nikotiinivahvuutta, tilasin tätä vahvemman ja miedomman pullon ja sekoitin ne keskenään - kun tekee itse saa juuri sellaisen kuin sattuu tulemaan. Maplewood on vaahterasiirappiversio Premium Blendistä ja toisin kuin Applewoodissa, tässä saa mitä tilaa - siirappia. Muuten Maplewood on hyvin samankaltainen Applewoodin kanssa, mutta Applewoodin omenaksi pukeutuneen mansikan raikastava maku korvautuu tunkkaisemmalla Kanadan kansallisnesteellä, mikä tekee tästä vaikeammin nautittavan - toisaalta luulen erottavani tästä selkeämmin miedon tupakan aromin. Vähäisemmän nikotiinipitoisuuden heikohko kurkkutuntuma ei tee vaahteraveijarille hyvää - Kentuckyn metsävellit näyttävät loistavan vahvemmilla nikotiinimäärillä, toisaalta mikäpä neste ei näin tekisi. Kaiken kaikkiaan on pakko kuitenkin myöntää nauttivani myös tästä pieninä annoksina. Luulenpa löytäneeni omat herkulliset hammaspeikkoni.
    8-/10

    huom. Ketjun aloitusviestissä juokseva ranking-lista.

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Perämetsässä virtaa joki

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Kentucky Applewood, 25mg (Vermillion River/Liberty Flights) on Vermillion Riverin suosittu omenavariantti, jonka keskeinen ominaisuus on se, että se ei maistu omenalle. Applewood on varsin makea, miltei imelä e-neste, josta on vaikea löytää tupakkaa.
    Pikaisesti luin ketjun, mutta en löytänyt / huomannut millä laitteistolla höyryttelet?
    Sillä on mielestäni näiden laadukkaampien nesteiden kohdalla normaaliakin isompi merkitys.
    Itse en kyllä Applewoodia miltei imeläksi menisi kuvaamaan. Kyllä siinä tiettyä makeutta on, mutta on hyvin herkkä laitteistosta miten se makeus tulee esiin, tai on kokonaan tulematta.

    Kiitos arvostelusta, lisää näitä (ja makuasiosta ei pidä kiistellä, paitsi vähän)!
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  11. #31

    Vs: Perämetsässä virtaa joki

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Pikaisesti luin ketjun, mutta en löytänyt / huomannut millä laitteistolla höyryttelet?
    Sillä on mielestäni näiden laadukkaampien nesteiden kohdalla normaaliakin isompi merkitys.
    Itse en kyllä Applewoodia miltei imeläksi menisi kuvaamaan. Kyllä siinä tiettyä makeutta on, mutta on hyvin herkkä laitteistosta miten se makeus tulee esiin, tai on kokonaan tulematta.

    Kiitos arvostelusta, lisää näitä (ja makuasiosta ei pidä kiistellä, paitsi vähän)!
    Pääsääntöisesti koetan vetäistä näitä Lavatubella Arryn v3 tankissa tönöttävän kolmen ohmin Bogen läpi. Paskempia joutuu joskus kehimään arki/matkakäytössä olevalla Madvapesin VV-boksilla nakuBogen tai DC-karton läpi kun ei aina voi vaan sohvalla istua eikä viitsi tankkiin kaikkea töhnää kaataa.

     
     
  12. #32

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Wyatt Earp, 21mg (FSUSA/EcigWizard)
    Wyatt, Wyatt, Wyatt, vanha karvanaamasheriffi, joka ei koskaan ollut sheriffi. Nimeäsi kantavaa e-nestettä on kehuttu paljon nykypäivän höyrypalstoilla, joten odotukset olivat kovasti korkealla. Pahat linnut tosin liversivät, että olet vain yksi Flavourartsin makutiivisteistä vailla sen suurempia innovaatioita. Mutta enhän minä sellaisesta välitä, lopputulos ratkaisee, aivan kuin legendassasi, jossa on puheiden mukaan puolet petäjäistä. Odotin kuitenkin jotain savuista, kovaa, hurjaa, selkärankaista, sellaista viiksimiesten omaa keuhkonkurittajaa. Mutta Wyatt, sinä maistut Sisu-pastillille. Minkälainen sheriffi maistuu hengenraikastajalle? Et sinä pahanmakuinen ole, maustasi erottuu pippuria ja hyvällä tavalla aromikasta, parfyymimaista piipputupakkaa, mutta en pääse yli Sisu-pastillista. Toki ammut kuudestilaukeavallasi reikiä kiinalaisiin bulkkituottajiin, mutta lopultakin olet aika yksinkertainen, etkä missään tapauksessa karski, aggressiivinen tai dominoiva - ominaisuuksia joita legendasi vaatisi. Pikemminkin olet aika kesy ja kiltti mussukka. Wyatt Earp, olen pettynyt ja väitän, että parkittujen nahkapöksyjesi alla on sukkahousut. Tavataan auringonnousun aikaan Tombstonen pääkadulla.
    7,5/10


     
     
  13. #33

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Wyatt Earp, 21mg (FSUSA/EcigWizard)
    Wyatt, Wyatt, Wyatt ....... Tavataan auringonnousun aikaan Tombstonen pääkadulla.
    7,5/10

    Repesin totaalisesti. Loistavia nää sun arvostelut. Lukee senkin takia mielellään että itsekin taas suuntautumassa enemmän tupakkamakujen pariin, ne tuntuus kestävän enemmän kokopäivä höyryttelyä kuin nuo karkkimaut. Tästä ketjusta on jo monta tulevaa hankintaa bongattu.

     
     
  14. #34
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    mukava lukea hienoa tekstiä.jos saa suositella jotain tupakki makua niin koita ivapour mrlb..kerros sitten miten kolisee.
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
  15. #35

    Herkkukorin päällimmäisiä lämpimäisiä

    Huhut kertovat, että Totally Wickedin jenkkisarja Patriot Rangen maut olisivat Halon valmistamia - toiset huhut kuiskailevat, että Halo olisi myynyt reseptinsä TW:lle. Kansainvälisillä palstoilla väitetään, että Patriot M/boro olisi uudelleenbrändättyä Halon Freedom Juicea ja Patriot tobacco Americanno yksi yhteen Halon Torque 56:sta. Minä sanon, että joka näin väittää, on vielä pahempi tuohisuu kuin minä - tai sitten reseptejä on muutettu ja näin ei enää ole. Toisaalta en ihmettelisi vaikka Patriot Range olisi peräisin Halon kattiloiden uumenista, mutta uudelleenbrändättyä Halon sarjaa se ei ole.



    M/borough/American Red Tobacco, 18MG (TW Patriot Range/Totally Wicked)
    Totally Wickedin amerikkalaisvalmisteisen Patriot-sarjan M/borough:n nimi muutettiin tupakkayhtiön vaatimuksesta joulukuussa American Red Tobaccoksi, mutta neste pysyi ennallaan. M/borough on varsin maukasta, erittäin täyteläistä, kevyesti makeaan taittuvaa, mutta kuitenkin pohjimmiltaan kuivaa tupakkaimitaatiota, josta olisi helppo pitää hyvinkin paljon. Asiassa on vain yksi mutta: TW Patriot M/borough haisee juustonaksukasassa kävelleen Röllipeikon varpaanväleille. Tämä omintakeinen, eltaantunut tuoksu, joka on lievänä vivahteena joissain muissakin maistamissani tupakkanesteissä on M/borough:ssa hallitsevana, suorastaan dominoivana elementtinä. Se tuntuu myös maussa, mutta on läsnä ennen kaikkea tuoksussa, jopa siihen mittaan, että vaimoni on ehdottomasti kieltänyt tämän nesteen pösäyttelyn sisätiloissa. Valitettavasti tämä vivahde syö pahasti koko nesteen uskottavuutta ja nautittavuutta - nesteen joka muuten saattaisi olla yksi parhaista. M/borough:n höyryttely on vähän kuin onnistuisi iskemään baarista maailman kauneimman naisen tajutakseen aivan liian myöhään, että tämä ei ole peseytynyt kuukauteen - että eihän se nyt mikään este ole, mutta laskeepa vähän fiiliksiä.
    8,5/10 edit: Vaikka tätä ei voi sisätiloissa poltellakaan hajun takia, on tämä kuitenkin aivan tavattoman loistava tupakkamaku. Nostan pisteet 8- -- 8,5.

    Torque 56, 24mg (Halo Purity/2Smok)
    Pakko myöntää, että olen höyrystellyt Torqueta enemmän kuin mitään muuta Halon tuotetta, joten saatan olla tähän hieman kyllästynyt. Torque on jälleen loistava e-neste Halolta, siitä ei pääse mihinkään. Se on tupakkamainen maistumatta tupakalta, moniulotteinen, herkullinen, mainettaan pehmeämpi, kurkkuiskultaan kuitenkin tiukka - kaikkea sitä, mitä Halon nesteiltä voi odottaa. Torquessa on kuitenkin yksi erityispitkä miinuspuoli - siinä on outo sivumaku. Tämä maku on ilmeisesti jokin vivahde Halon pohjassa, mutta Torquessa se tulee esille erittäin voimakkaasti. Mietin pitkään, mikä ihme tämä häiritsevä sivumaku on, kunnes pikkujouluissa minulle tarjottiin Marskin Ryyppy. PAM - kumina. Jumalauta, Torquessa on voimakas kuminan maku, enkä minä pidä kuminasta. En oikeastaan usko silmiäni kun pisteytän tämän Prime 15:n alapuolelle, mutta niin tässä nyt näyttää käyvän. Tänään näin huomenna ehkä toisin.
    8,5/10

    Tobacco Americanno, 18mg (TW Patriot Range/Totally Wicked)
    Tätä ne nyt väittävät siellä ameriikan ihmepalstoilla Halon Torque 56:ksi uusissa kääreissä. Pyh sanon minä ja lähden koska tahansa sokkotestiin - pistänpä vielä joltisenkin summan rahaa likoon, että erotan nämä toisistaan vaikka yhdellä jalalla seisten. Ei voi kiistää, etteivätkö nämä sijoittuisi suurin piirtein samalle karttasivulle, mutta Virginiaviritykseksikin mainitussa Tobacco Americannossa Torquen kumina on korvattu Patriootin jalkarätillä - joskaan tässä nesteessä se ei ole häiritsevästi läsnä. Americanno on erittäin onnistunut ja nautittava tupakkaneste jossa on vain pieni vivahde M/borough:n jalkasientä, aivan kuin pikkuruisena pahkana kyljessä. Americanno on kuin puhdistettu ja parannettu versio M/borough:sta ja - kyllä - Torque 56:sta. Ei aivan niin moniulotteinen kuin Halon maut, mutta kerta kaikkiaan ja yksinkertaisesti nautittava ja tyydyttävä sekä hyvin savukemainen - paras tähän mennessä maistamistani ei-piipputupakkanesteistä. Americannossa on M/borough:n tapaan tupakan seassa pieni makea korvapuustimainen vivahde, joka tekee siitä erityisen herkullisen. Americanno on tämän hetkinen suosikkini ns. kokopäiväpössyksi. Of course I was very drunk when I vaped it.
    9+/10

    Tobacco, 18 mg ((TW Patriot Range/Totally Wicked)
    Siitä on jo aikaa, kun höyryttelin tämän pullon loppuun, joten muistikuvani eivät ole aivan kirkkaita, mutta päätellen siitä että se tussahti ilmakehään erittäin nopeasti, se ei voinut kovin pahaa olla. Tobacco on muistaakseni tyypillinen erittäin kuiva tupakkamaku ilman erityisiä keventäviä tai persoonallisia vivahteita. Se on hyvin linjassa muiden Patriot Rangen makujen kanssa, mutta ei eroa erityisemmin ainakaan Totally Wickedin muista tobacco-mauista, jotka ovat kaikki hyviä. Pieni makeus tai jokin muu erityisvivahde tekisi tälle hyvää, toisaalta PR Tobacco sopii erittäin hyvin pohjaksi sekoituksiin.
    8/10

    Alkaa näyttää siltä, että Totally Wicked on ainoa valmistaja/jälleenmyyjä, joka pystyy taistelemaan keuhkojeni herruudesta Halo Purityn kanssa. Patriot Range ei ole yhtä vivahteikas kuin Halon tupakkalinja, mutta se on toisaalta savuisempi, kevyempi, helpompi ja erittäin tasalaatuinen - sitä saatanan sukkamehua nyt lukuunottamatta.



    huom. Ketjun aloitusviestissä juokseva ranking-lista.

     
     
  16. #36
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Taitaapa lähteä Tobacco Americanno testiin kohtapuoliin. Sikäli lupaava arvostelu ja pienoisista makunyanssieroista huolimatta voi luottaa, että maistuu itsellekin.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  17. #37

    The three Stooges

    Marlboroa imitoimaan pyrkivät e-nesteet ovat jännittäviä, sillä itse en ole maistanut analogisessa Marlborossa toffeeta tai kanelipullaa, mutta jostain syystä nämä maut ovat e-nesteenkeittäjien mielestä osa punaisen mallun viehätystä.



    Premier USA Mix, PG 24 mg (Decadent Vapours/Liberty Flights)
    Brittiläisen Decadent Vapoursin Premier USA mix on vaikea tapaus - nesteestä maistaa heti, että kyseessä on taitavasti ja hallitusti rakennettu laadukas e-neste, mutta yhtä aikaa on pakko nostaa kädet pystyyn: phyi, aivan liian makeaa. En ole koskaan maistanut RY4:sta, mutta kuvausten perusteella olen aina kuvitellut sen juuri tällaiseksi - tai itse asiassa starter-kittini mukana tuli aikoinaan pullo Jantyn RY4:sta, mutta mielestäni se maistui pikemminkin pässin kiveksille, jotka ovat kiinni elävässä pässissä. DV:n Premier USA Mix maistuu erittäin vahvasti toffeelle ja kanelille, se on todella makeaa ja omalla tavallaan herkullista, mutta kun minä haluan tupakoida, en toivo suuhuni muistoja mummolasta.
    7,5/10

    American Red Tobacco, 18mg (Decadent Vapours for TW Black Label/Totally Wicked)
    Decadent Vapoursin Totally Wickedille valmistama Black Label-sarja on lopetettu ja varastosta myydään viimeisiä pois. Ymmärrän päätöksen, sillä nämä eivät oikeastaan tuo hirveästi lisäarvoa Totally Wickedin kautta linjan varsin laadukkaaseen valikoimaan - jos eivät toki sarjassa häpeäkään. Black Label American Red Tobacco on kuitenkin varsin onnistunut vetäisy Decadent Vapoursilta. Se on selvästi vähemmän makea versio DV:n Premier USA Mixistä. Mukana ovat samat toffeen ja kanelin vivahteet, mutta huomattavasti lähestyttävämmässä muodossa. Ne eivät nouse pääosaan, vaan tämä tuntuu jo tupakkanesteeltä, jossa on vain makea vivahde. Black Label ART on erittäin sujuva kokopäivähöyry, jota en jää itkien kaipaamaan, mutta hallussani olevat pari kymppimillistä putelia höyryttelen mielelläni.
    8+/10

    American Red Tobacco, 18mg (TW Red Label/Totally Wicked)
    Red labelin ART on Kiinalainen versio amerikanpunaisesta. Totally Wicked ei paljasta Red Labelin valmistajaa, mutta mitään Dekangin hyllytuotteita nämä eivät ole, siksi maukkaammalta Red-sarja maistuu bulkkikiinalaisiin verrattuna. Red-sarja ei mielestäni pärjää amerikkalaisvalmisteiselle Patriot-sarjalle, mutta lopetettavan brittivalmisteisen Black-sarjan kanssa Red Label hyvinkin kilpailee. American Red on harmiton Marlborokyhäelmä, jossa on häivähdys makeutta kuten Black Labelinkin ART:ssa. Tässä se on kuitenkin vielä laimeampana, ja Red Labelin helmasynniksi kautta linjan tuntuukin muodostuvan rohkeuden puute - nämä ovat aika kilttejä ja harmittomia, jopa persoonattomia, mutta kuitenkin selkeästi laadukkaita ja erittäin kelvollisia perustupakkamakuja. Niin tämäkin.
    8-/10

    Samalla joudun nostamaan Patriot Rangen American Red Tobaccon pisteitä, koska vaikka se haisee spurgun sukille, on se erittäin herkullinen ja tyydyttävä tupakkaneste. 8,5/10

     
     
  18. #38
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Eli tiivistetysti kehottaisit kääntymään tupakkamaisen höyryttelykokemuksen perässä nöyrästi Punaisen Pirun puoleen, vaikka hinta tyydytyksesrä onkin ah niin kallis?
    Sielu ei kelpaa, mutta hopearahoja joutuu latomaan tiskiin useammankin kerran seitsemän?
    KGO & Twist

     
     
  19. #39

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Eli tiivistetysti kehottaisit kääntymään tupakkamaisen höyryttelykokemuksen perässä nöyrästi Punaisen Pirun puoleen, vaikka hinta tyydytyksesrä onkin ah niin kallis?
    Sielu ei kelpaa, mutta hopearahoja joutuu latomaan tiskiin useammankin kerran seitsemän?
    Sieluun sattuu sanoa, mutta kyllä se toistaiseksi siltä vaikuttaa. Perkelettä kannattaa kalauttaa takaraivoon vain alennusmyyntien aikana. Täydellä hinnalla noita ei osta pirukaan...

     
     
  20. #40
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Kokeillut pikkurilliä tarjota, eli makutiivisteistä omaa soppaa?
    KGO & Twist

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •