Sivu 16 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 612131415161718 ViimeinenViimeinen
Tulokset 301 - 320 / 353

Aihe: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

  1. #301
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Onkos Herra Huu kokeillut Alien Visionin Flue Cured Tobaccoa..mielestäni ihan positiivinen ylläri "tupakkimaku" pitkään aikaan..vähemmän välipalakeksiä ja maistuu ainakin mulle kun tuo Boban saanti on niin heikkoa..

    Viimeaikoina muita tupakan oloisia mitä nyt pullollisen makusteli eli "siinä ja siinä paremman puutteessa jatkoon" on ollut:

    Liquan Traditionel Tobacco ja FinnVapen "punainen mallu".

     
     
  2. #302
    Mulla on nyt suosikkina toi Finnvapen "punainen mallu", putelista korkki auki 2vrk niin se luumun maku häipyy ja hieman on havaittavissa joku toffee tai sinnepäin.
    Sekalaisia laatikoita ja jotain putkia varustettuna atoilla

     
     
  3. #303
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mä just huomasin, ettei mulla edes ole muuta kuin röökimakuja, ainakaan valmiina. Tiivisteitä on muinakin makuina, mutta valmiit on kyl kaikki jotain tupakkaa. El Toro Cigarillos on kyl kova, siit ei pääse mihinkään. Tosin niin on TruVapen Classic myöskin
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  4. #304
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Tilasin tupakkamaun etsintään Atmosin (Atmoksen?) Bebecaa ja Pipe Saucen Long Bottom Leafia sekä Shire Maltia. Seuraavaksi lähtee sitten kokeiluun El Torot jos noista ei ole mihinkään, vaikka tietenkin mukava olisi löytää joku tiiviste...

     
     
  5. #305
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Minkäslainen oli LBL? Pikkasen houkuttelis...ehkä himottaiskin
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  6. #306
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Sen pitäis olla mieto piipputupakka vaniljalla tms. Sen näkee sitten joko perjantaina tai maanantaina kun saapuu... Jos en tykkää niin lähetän sulle

     
     
  7. #307
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Minkäslainen oli LBL? Pikkasen houkuttelis...ehkä himottaiskin
    mun mielestä maistu lähinnä semmoselta keksivohvelilta :F

     
     
  8. #308
    Höyrypää NeKeZZ's Avatar

    Liittynyt
    01/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    417
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonie Näytä viesti
    mun mielestä maistu lähinnä semmoselta keksivohvelilta :F
    Milläs olet sitä höyrytellyt? Itse ainakin pidin kovasti, loistava maku ripauksella vaniljaa. 30ml meni niin että hujahti.

     
     
  9. #309
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Piippusoosit menee minulla kaikki sinne herkutteluosastoon, eli tupakkapohja on sen verran laimea etten osaa näitä tupakkamauiksi millään mieltää.
    Ei potki samalla lailla kun esim. jotkut El Torot. LBL ja Shire Malt ovat todella lähellä toisiaan, myös Kentucky Blue Grassissa hyvin samanlainen pohja. Noita kolmea tulee sekoteltua tankkiin aika surutta. Grandpa's Cough Medicineä kannattaa myös ainakin pikkupullollinen kokeilla. Hyvin mielenkiintoinen neste.

     
     
  10. #310
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    El Torossa tökkii vähän se hinta... Eihän se 25 euroa ole paha hinta 60 millilitrasta mutta jos siitä käyttää vain millilitran niin kalliiksi tulee. 10 millilitran pulloa taas ei ole järkeä ostaa kun hintaa on 6,90e. Toivotaan että smokerainbow ottaa valikoimiinsa jossain vaiheessa.

     
     
  11. #311
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    House of Liquidilla on 10ml sampleja saatavilla, tuskin kuitenkaan kovin kauaa.

    EL TORO SAMPLES 10ml

    edit: Luinpas huonosti viestisi

     
     
  12. #312
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    Lainaus Alkuperäinen postaaja NeKeZZ Näytä viesti
    Milläs olet sitä höyrytellyt? Itse ainakin pidin kovasti, loistava maku ripauksella vaniljaa. 30ml meni niin että hujahti.
    AGAlla jollain 0.8-1 ohmilla. tossa ei oo kyllä viimeaikoina maistunu mikään oikeen miltään :l koittaa sit uusiks kun (jos) saan misterin.

     
     
  13. #313
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    Hmmm...tilasin joskus talvella tuota Shire maltia (jota ei tietenkään ollut saatavilla) ja Grandpa's cough medicinea...yskänlääkkeestä (siis maistui ihan itseltään) riitti muutama imaisu sit lähti kiertoon...aivan karmeaa minusta!?!

     
     
  14. #314
    Höyryttelijä smiauu's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    hki
    Viestit
    56
    itselläni wizardilta tilattu dk tab diy litku. ei tarvitse edes kypsytystä

     
     
  15. #315
    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Välillä olen mdcc laittanut pikkasen peleonin cubacig:iä ja ry4 sekaan, ensimmäisellä saa tuhkakuppia ja jälkimmäisellä makeutta lisää pienenä lisänä käy myös peleonin 5*5:nen mutta 1981 ei mielestäni toimi, mutta tuossa on mielestäni peleonin tupakkamaut joita ainakin kannattaa kokeilla josko niistä löytyisi mieleinen.
    Tuota Peleonin 5*5:ttä täytyy kokeilla vielä mutta ainakin itsellä tuo 1981 muodostui välittömästi suosikiksi. Tosin ns. itäiset tupakkamaut ovat aina toimineet mulle, etenkin analogisten aikan. Ehkä tuo 1981 menee sen piiriin. On ehdoton suosikki itsellä tällä hetkellä. Alustana eRoll.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    ...mutta se oli heti nautittuna niin vehkeen makuista, että annan sen seistä reilusti ennenkuin tartun siihen seuraavan kerran...
    Tirsk...
    Viimeksi muokannut Rimmed762; 16.11.13 kello 18:25. Syy: Toinen kappale...

     
     
  16. #316
    Höyrykonkari modifier's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Etelä-Pohjanmaa
    Viestit
    206
    Oma suosikkinesteeni pian höyryttelyyn vaihtamisen jälkeen (oli myös ensimäinen suosikkineste) oli Pink Spotin Honey cured tobacco.. menis varmaan vieläkin pullo kaikkien hedelmälitkujen välissä.
    Paps v2.5, Paps v2.1, Piccolo v3.1, Cube
    Kayfun 3.1, Spheroid v2, Caterpillar

    OTW: Liquids...


     
     
  17. #317
    suosittelen cosmig fogin nesteitä sekä drakesin ovat olleet kyllä loistavia ehkä kylläkin hieman hintavia.

     
     
  18. #318
    Höyrypää Poppamies's Avatar

    Liittynyt
    02/2014
    Sijainti
    Keski-Suomi
    Viestit
    733
    Onkos muut kokeillu, Extreme Flaworssin Cohibania? On kyllä riitoisaa,kun tiivaria ei tartte laittaa,kun 2-2,5% Tuolla ois nyt jonkun kuukauden kypsyny 10ml puteli oottamassa. Mausta vaikee mennä sanomaan. Kuivahkaa se ainakin on. Ja saattaa siellä vähän semmosta savun makuakin maistaa.

     
     
  19. #319
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Garyster Näytä viesti
    suosittelen cosmig fogin nesteitä sekä drakesin ovat olleet kyllä loistavia ehkä kylläkin hieman hintavia.
    Joo hyviä nesteitä ovat. Ainoa vika vaan että kummallakaan ei ole yhtään tupakkamakua tarjolla, joten ei nyt ehkä ihan osunut.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  20. #320
    Höyrykone Darra's Avatar

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    2,470
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Poppamies Näytä viesti
    Onkos muut kokeillu, Extreme Flaworssin Cohibania? On kyllä riitoisaa,kun tiivaria ei tartte laittaa,kun 2-2,5% Tuolla ois nyt jonkun kuukauden kypsyny 10ml puteli oottamassa. Mausta vaikee mennä sanomaan. Kuivahkaa se ainakin on. Ja saattaa siellä vähän semmosta savun makuakin maistaa.
    Tuli viime ego2 satsissa Extreme Flavors MLB sekä Cohiba .. mielestäni muutoin about samaa nestettä paitsi MLB hitusen makeampaa kenties.
    Jos pitää ryynäsestä niin pitää varmaan myös noistakin, mutta mulle molemmat oli pettymys..
    Riittoisia ovat, tosiaan rittää max 3% aromia, mutta cohibasta en löydä minkäänlaisia sikari vivahteita edes.
    Mutta kuten sanoin,ryynäsen ystävät varmaan pitävät noista molemmista,MLB:stä tulee mieleen Hangsen RY4.
    Mutta pääsenkin niistä huomenna eroon ja kaveri saa ilmaisia nesteitä kun saapuu kanarialle!
    Tupakkimakujen ystäville suosittelen TPA:n Cubano Typeä mikä on itselläni top 3 nesteissä tällä hetkellä..

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •