Sivu 15 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 51112131415161718 ViimeinenViimeinen
Tulokset 281 - 300 / 353

Aihe: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

  1. #281
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lisäys aiempaan kirjoitukseeni..
    Nyt on reilu viikon seissyt tuulettumassa Belle Valente 24mg puteli..
    Iskin sitä juuri kartoon ja pelkäsin pahinta.. (kammottavia throat hittejä tms. )
    Yllätyksekseni täytyy nyt todeta että en oikeastaan maista tässä juuri yhtään mitään!
    Ei edes höyry haise miltään..
    Mun makuaistini taitaa olla p*r*eestä joulun mässyjen+tulisten sinappien jäljiltä..
    Ainakin se kammottava lemu on nyt poissa tuosta pullosta, mikä haisi sitä avattaessa..
    Ehkä tämäkin paranee tästä kun antaa tuulettua lisää..

    Huomenna haen postista uuden pullon Midnight Applea.. Nom nom nom.


    27.12. TO aamu ... nyt maistuu oikein hyvältä Bella, ja myös aiemmin toisessa ketjussa moittimani kapukin on kokenut
    totaalisen maku muutoksen...
    Hyvää tavaraa Halolta, vaatii tosiaan kyllä viikon,parin tuulettamisen..
    Tuo omppu menee kyllä tuulettamattakin.

    Ei ole kyllä mielestäni yksikään testaamani neste aiemmin mennyt niin läheltä oikean tupakan makua kuin kapu/bella.
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  2. #282

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Minä en ymmärrä kuinka joku voi pitää kapujaskaa edes tupakkamakuna. Mun mielestä se on niin kaukana tupakkamausta, kun vaan voi olla. Ihan hirveetä shaibaa. Minun mielestä joku Prime15 tai Tribeca vois Halon mauista olla vähän lähempänä röökimakua.

     
     
  3. #283

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ray Krebbs Näytä viesti
    Minä en ymmärrä kuinka joku voi pitää kapujaskaa edes tupakkamakuna. Mun mielestä se on niin kaukana tupakkamausta, kun vaan voi olla. Ihan hirvee shaibaa. Minun mielestä joku Prime15 tai Tribeca vois Halon mauista olla vähän lähempänänä röökimakua.
    Ei se röökiä olekkaan mutta helvetin hyvää! vaatii vaan sen 2vk tuuletuksen!

    Ihanaa hunajarommia + ripauksella sikaria

     
     
  4. #284

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja EGOman Näytä viesti
    Ei se röökiä olekkaan mutta helvetin hyvää! vaatii vaan sen 2vk tuuletuksen!

    Ihanaa hunajarommia + ripauksella sikaria
    Makuasioita sano koira... Maltoin viikon tuuletella, ehkä oli liian vähän. Sen jälkeen lähti kapujaska maatakiertävälle radalle.


     
     
  5. #285
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ray Krebbs Näytä viesti
    Minä en ymmärrä kuinka joku voi pitää kapujaskaa edes tupakkamakuna. Mun mielestä se on niin kaukana tupakkamausta, kun vaan voi olla. Ihan hirveetä shaibaa. Minun mielestä joku Prime15 tai Tribeca vois Halon mauista olla vähän lähempänä röökimakua.
    Se onkin, kuten myöskin Bella, suoraansanoen karmeeta rotanmyrkkyä suoraan pullosta korkattuna.
    Maku ja haju muuttuu kummasti parin viikon tuulettamisen jälkeen.
    Meinasin ensin lahjoittaa tuon 30ml kapu pulloni pois kun ajattelin että on niin karmeeta p*skaa että varmaankin vanhenee
    kaapissa huonoksi, onneksi en lahjoittanut.
    Voisin nyt sanoa että meinaan kaduttaisi jos olisin lahjoittanut.
    Noh, makuasioista on paha kiistellä, toiset tykkää, toiset ei.
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  6. #286

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Mulla tuo makujen maailma on kapeutunut kolmeen.
    Kaikki RY4:sia.
    Ilman paremmuusjärjestystä

    Janty's Classic eLiquid RY4 20ml
    http://eu.jantyworld.com/index.php?p...id=179&lang=en

    -- On hyvä, maku sopivasti "laiha" kovaankin pössyttelyyn. Ei liian vahva, ei kyllästy. Maku tuntuu juuri ja juuri,
    sillä lailla kiusottelevasti.


    Janty's Classic eLiquid RY4-X 20ml
    http://eu.jantyworld.com/index.php?p...id=351&lang=en

    -- tehostettu versio. Varsin makea. Todelliseen herkutteluun. Koko päivää tätä ei pössyttele, mutta
    ilalla loistava karkin korvike. Mulle oikein nautinto saunan jälkeen istuskella pukuhuoneessa ja henkäillä
    tätä makiaa ja aromikasta huttua. AAAAH!


    Totally Wicked RY4
    http://www.totallywicked-eliquid.co....2-product.html

    --- solahtaa mukavasti noiden kahden väliin. Voi höyrytellä koko päivänkin eli ei ole liian äklöä.

    Noilla menee päivät. Kaikki muut ovat jääneet kaappiin tai olen antanut pois.
    Kummasti helpottanut, kun ei enää tarvitse kahlata kaiken maailman makuja läpi.

    Noiden maku hieman, tietenkin, riippuu millä pössyttelee.
    Esim CE4 toimii ku junan vessa Totallyn RY4:ssa.
    Bogen LR karto ja piippu on just jantyn RY4 perus versioon.
    Kanger MT3 pelittää Jantyn RY4-X kanssa makiasti. 1,8 voimalla.

    Toki vaihtelen noitakin Modin päässä ihan miten huvittaa.

    Tämmöstä

     
     
  7. #287
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    02/2013
    Viestit
    1

    Tupakkanestettä mä metsästän...

    Joo oon tässä yrittäny päästä jyvälle siitä, mistä saa luotettavasti, Tosi punaisen,voimakkaan Tupakan makuista ja vielä kukkaroystävällistä 24mg nestettä. Nyt vetelen citruksen makuista litkua, johon tiputettiin myöhemmin ihan nikotiiniakin,
    mutta ei tuu minkäänlaista fiilistä, että tässähän tupakoidaan. V...u olo on ku laivalla hajuvesikaupassa!
    Tähän tilaan jouduin, kun "luotettava" välittäjä lupas lastin perjantaiks, mutta toisin kävi. Tästä lähtien tilaan itse, ja vinkkejä vastaanotetaan. Tack!

     
     
  8. #288
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Leiska Näytä viesti
    Joo oon tässä yrittäny päästä jyvälle siitä, mistä saa luotettavasti, Tosi punaisen,voimakkaan Tupakan makuista ja vielä kukkaroystävällistä 24mg nestettä. Nyt vetelen citruksen makuista litkua, johon tiputettiin myöhemmin ihan nikotiiniakin,
    mutta ei tuu minkäänlaista fiilistä, että tässähän tupakoidaan. V...u olo on ku laivalla hajuvesikaupassa!
    Tähän tilaan jouduin, kun "luotettava" välittäjä lupas lastin perjantaiks, mutta toisin kävi. Tästä lähtien tilaan itse, ja vinkkejä vastaanotetaan. Tack!
    Eipä oikein oikeaa tupakkamakua ole olemassakaan, mutta jotain sinne päin.

    Suosittelisin testaamaan Cigarillos Naturales. Saanut paljon kehuja maailmalla ja on sitä täälläkin foorumilla paljon ylistetty.
    Toinen saman puljun litku olisi Puros Naturales. Saman tyyppinen mutta yrittää matkia sikaria.

    Kaiken lisäksi on suht halpaa 60ml kustantaa sen 25€

    EL TORO CLASICO

     
     
  9. #289
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    tuosta em. cigarilloksesta.....ainakin omaan suuhun se maistui ihan joltain muulta kuin tupakalta?!?! ....nyt n 10kk höyryteltyäni...(sitä ennen aktiivista tupakointia 37v) ...omaan suuhuni kaikista mahdollisista kokeiluista on tupakan makuisin.....yllätys yllätys....Boba's Bounty (jos nyt jostain onnistut saamaan?!?!?!)...ei sekään ihan tupakan makuista ole, mutta minusta kaikista kokeilluista lähimpänä ....itse olen sitä nyt pÖssytellyt 8kk:tta.....

     
     
  10. #290
    Lainaus Alkuperäinen postaaja pÖssy Näytä viesti
    tuosta em. cigarilloksesta.....ainakin omaan suuhun se maistui ihan joltain muulta kuin tupakalta?!?! ....nyt n 10kk höyryteltyäni...(sitä ennen aktiivista tupakointia 37v) ...omaan suuhuni kaikista mahdollisista kokeiluista on tupakan makuisin.....yllätys yllätys....Boba's Bounty (jos nyt jostain onnistut saamaan?!?!?!)...ei sekään ihan tupakan makuista ole, mutta minusta kaikista kokeilluista lähimpänä ....itse olen sitä nyt pÖssytellyt 8kk:tta.....
    Ei Boba pahaa ole, mutta kaurakeksiltä se maistuu

     
     
  11. #291
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    Just tää on mielenkiintoista...kun en millään maista sitä kaurakeksiä tuosta Bobasta!?!?!?....vaikka monet niin sanovat....joku kertoi että yhtenä makuna siinä on chai...en edes tiennyt kyseisestä mausteesta...ennenkuin join Chai-Latten...ja totta samaa makua...ainakin minusta!!!!

     
     
  12. #292
    Mikäs noissa el toroissa on pg/vg suhde?

     
     
  13. #293
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Avalanche Näytä viesti
    Onks se kuinka tuoretta? Kokeile "tuulettaa" 2-7 pvä korkki auki. Useat nesteet hyötyvät kypsymisajasta.
    Pitääkös noita kaikkia tuuletella ensin?

     
     
  14. #294
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    57
    Houseofliquidista on tullu tilattua Cigarrillos Naturalesia ja Puros Naturalesia, omasta mielestä todella tunkkaisen makusia.
    Mutta sitten tilasin putelin El Toro Virginia Primea, todella hyvää, melkein AllDayVape tavaraa, kannattaa ehdottomasti kokeilla

    Lisäyksenä, että Cigarrillos ja Prime olivat 18mg

    Niin ja Eden myös maistettu, liian vahva se omenanmaku siinä ollakseen hyvä tupakkamaku.

     
     
  15. #295
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Lainaus Alkuperäinen postaaja mulqvist Näytä viesti
    Mikäs noissa el toroissa on pg/vg suhde?
    Taisi olla ilmoitettu muka 50/50 mutta tuntuis jäykemmältä.

     
     
  16. #296
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sammo Näytä viesti
    Houseofliquidista on tullu tilattua Cigarrillos Naturalesia ja Puros Naturalesia, omasta mielestä todella tunkkaisen makusia.
    Mutta sitten tilasin putelin El Toro Virginia Primea, todella hyvää, melkein AllDayVape tavaraa, kannattaa ehdottomasti kokeilla

    Lisäyksenä, että Cigarrillos ja Prime olivat 18mg

    Niin ja Eden myös maistettu, liian vahva se omenanmaku siinä ollakseen hyvä tupakkamaku.

    Cigarillosia, ja myös Guevaraa, kannattaa kokeilla erilaisilla vehkeillä jos vain mahdollista. Ne on ihan täysin eri nesteitä esim. silican kautta kuin kartoista vedettynä. Paha sanoa kumpi parempi. Bogejen kanssa voisi tosiaan sanoa että aika tunkkaisia ovat mut niinhän se on tupakkakin.

     
     
  17. #297
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    57
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tripleA Näytä viesti
    Cigarillosia, ja myös Guevaraa, kannattaa kokeilla erilaisilla vehkeillä jos vain mahdollista. Ne on ihan täysin eri nesteitä esim. silican kautta kuin kartoista vedettynä. Paha sanoa kumpi parempi. Bogejen kanssa voisi tosiaan sanoa että aika tunkkaisia ovat mut niinhän se on tupakkakin.
    Joo on kokeiltu silicalla ja kartolla. Itsellä vielä Guevara kokeilematta, mut jos se maku on lähellä Cigarrillosia ja Purosta nii taidan ottaa vaan samplen
    Ja mulle on vielä aika tuore asia toi tupakasta luopuminen ja maku tuoreessa muistissa, niin en nyt sanoisi et tupakanmaku on tunkkainen IMO

     
     
  18. #298
    Höyrykone tripleA's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    1,612
    Guevara on vähän kuin pikkusikariversio noista muista joten ehkä se samplekin sitten kannattaa sun jättää väliin.
    On se vaan jännää, itse en taas saanut Primestä yhtään mitään irti. Purosin ja CN:n ansiosta taas loppui 23 vuoden Marlborokoukku kuin seinään.

     
     
  19. #299
    On aika, kuten usein on, tehdä pikainen välitilinpäätös. Lähdin tässä ketjussa etsimään täydellistä tupakkamakua. Jo otsikon muotoilu osoittautui epäonnistuneeksi - oikeasti tarkoitus oli etsiä täydellistä savukkeenmakua. Projekti onnistui epäonnistumaan myös tässä ydintehtävässään. Savukkeenmakua vain ei ole olemassa ilman palamisreaktiota. Olen edelleen sitä mieltä, että lähimmäksi (eikä se ole kovin lähellä) savuketta pääsee Hangsen Delight. Tupakkamakuja sen sijaan löytyy kyllä, jos sillä tarkoitetaan nesteessä liotettua tupakanlehteä. House of Liquidin tuotteet ovat hyviä esimerkkejä tästä tekniikasta ja ovat aivan kelpo nesteitä. Mainittuja makuja käristelen ilokseni joskus pullonpohjalta, melko harvakseltaan. Lähes kaikki muut nesteet olen hylännyt: en enää koskisi tikullakaan Halon synteettisenmakuisiin kauhistuksiin, vaikka ne listallani korkealla ovatkin - niin se vesi virtaa Vantaankoskessa, kuulemma. Myös Pink Spotin Honey Cured Tobacco on alkanut maistua suussani seepran vehkeeltä (älkää kysykö, mistä tiedän). Olen kokeillut myös joitain uutuuksia, kuten ePipesooseja, mutta ne jäävät kokeiluiksi, sillä yhtä en vaihda. Boba's Bounty on viihtynyt tankissani ensi kohtaamisesta saakka päivittäin, aamuin illoin, arjessa ja juhlassa. Se ei ole tupakkaneste, se ei ole kaurakeksi, se ei ole chaita, se on Boba's Bounty; aivan ylivoimainen, moniulotteinen, lempeä, pirullisen vaikeastisaatava e-nesteiden kuningas. Tämä ei tietenkään ole mielipide, tämä on totuus. Olen täysin tyytyväinen niin kauan kuin Bobaa on saatavilla, enkä kaipaa enää mitään kokeiluja.

    Laitepuolella olen myös kokeiluni tehnyt. Ego 650 twistit, vanhat perusegot boosterilla tekohengitettyinä, Madvapes vv-box ja kartot pikkutankissa. Ehdottomasti Bogen kartot. Kotona tunnelman vuoksi joskus Kuwako. Kaikkea on kokeiltu ja kaikki muu on turhaa.

    ainoa mitä kaipaan on kunnollinen vv-piippu, joka ei näytä Elviksen "vasaralta". Sellaisen kun joku valmistaa, maailmani on valmis.

     
     
  20. #300
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    141
    Samoilla linjoilla edelleen Herrahuun kanssa...itsekin olen viimeiset 11 kk:tta pössyttänyt vain kys. nestettä...paitsi silloin kun sitä ei ole ollut saatavilla mistään marketista!! Korvaavaa sille ei löydy...vaikka olen yrittänyt kokeilla jos jotakin...RY4 on silloin ollut valinta...mutta, vittu kun ne maistuu kaikki ihan erilaiselta!!!!!!!!!!...tuosta piipusta en niin vällee...tuon Boge-sikarin hankin (oli niin hieno), mutta susipaska...tai sit se vaan oli muuten epäkurrantti...tässä vaan alkaa hätä nousta...Boba's Bountya ei saa tällä hetkellä oikein mistään...

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •