Sivu 11 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101112131415 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 353

Aihe: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

  1. #201

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Minä tykästyin e-liq firman golden virginiaan. Jopa niin paljon et sitä on nyt tossa pöydällä nikotiinittomana versionakin.

    Herra Huulle iso käsi täältäkin. Tätä tulee luettua vielä monta kertaa....

    Pitääpä lisätä tähän että tuolta e-cig.comista tilatut Virginiat on aika laimeaa vaikka piti olla tuplavahvuus. Sensijaan finnvapen virginia on liki samaa tavaraa mitä toscanan.


     
     
  2. #202
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    USA
    Viestit
    26

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Cigarillos Naturalesiin olen itse tykästynyt tosi lujaa. Tilasin sitä aluksi tupakin maku mielessäni, mutta vähän joutuu kyllä mielikuvitusta käyttämään, että sen tuhkiksen maun sieltä löytää. Sanoisin, että paras tupakinomainen maku kuitenkin. Joka tapauksesa h**vetin hyvä neste, jota vapottelen jatkuvasti.

    Pitääpä seuraavaksi laittaa tilaukseen Organic tobaccoa...

     
     
  3. #203
    Höyrykone eLehis's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    2,622

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Cigarrillos ja Puros kotiutuivat, edelliset pullot herätelin vähän vaihtelevasti, nyt kippasin kummankin pullon 50ml mittalaseihin kaappiin, ensin menin kaatamaan vanhan cigarrillos putelin ja kerkesin jo mielessäni kiroilla että sain vajaan pullon kunnes hokasin että oli toinenkin, täysi pullo
    No nyt on toisessa mittalasissa noin 70ml cigarrillosta ja toisessa 50 ml Purosta, se pikku sample meni yhdellä 3.5ml tankillisella, kolmatta tilaamaani nestettä en ole ehtinyt vielä miettimään miten se käyttäisi.

    Puros on _melkein_ allday vape

     
     
  4. #204
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Moondrop Straight Up 12mg ...
    Ja näin on saanut El Toro Haastajan.
    Kyseinen neste on Toron tapaan tehty ehtaa tupakkakasvia käyttämällä ja sen huomaa mausta.
    Piipputuppakkinen Kilta-Mahorkka hässäkkähän tässä maistuu.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  5. #205
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112

    Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Ja tätä saatavissa mistä?

     
     
  6. #206
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja iisi Näytä viesti
    Ja tätä saatavissa mistä?
    http://vapourworld.co.uk/shop/catego...aram=cid%3D%26

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  7. #207
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    50

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Kiinnostavalta vaikuttaa toi Moondrop Straight Up. Vielä kun tulisi saataville 0 mg tai 6 mg niin menisi heti tilaukseen. Näyttävät kuitenkin noillakin vahvuuksilla valmistavan.

     
     
  8. #208
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Säkylä
    Viestit
    3

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Kentucky Blend No 7 On hyvä litku! 25mg ja 10mg sekasin ja kannattaa koittaa O0

     
     
  9. #209
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Syvä kummarrus Herra Huulle! Hienoa tekstiä ja nokkelia ilmaisuja. Luin koko ketjun ja täytyy todeta, miten erilaiset nuo hämmästyttävät ja monipuoliset makunystyrät meillä kaikilla on. Omalla kohdallani ehdoton ykkönen LF:n Hotel 14mg...siitä ei pääse yli, eikä ympäri. Varmaan tarvitsee kuitenkin laajentaa ympyröitä ja testata mainittuja nesteitä. Seuraava ostos on varmaan kuuluisa El Toro alias härkä...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  10. #210

    Hunajaa, puff!

    Honey Cured Tobacco, 24mg (Pink Spot Vapors/Liberty Flights)

    Okei okei okei, myönnetään, en ole pitänyt Pink Spot Vaporsin tuotteita juuri minään. Ne ovat olleet minulle kuin se neitimäisesti lespaava pikkuserkku-Jarmo, joka tohottaa muotilehdistä, tykkää kirkkaiden värien yhdistelmistä ja tuoksuu kaapin ovenkin läpi Gaultierin Le Male'lle. Että ei siinä mitään, mutta ei minun teekuppini. Olenkin pitänyt Pink Spotia lähinnä parfyymivalmistajana - osin pidän edelleen.

    Kun Pink Spotin Honey Cured tobaccoa nyt kuitenkin joka paikassa kovasti suositeltiin, ajattelin, että kerran sitä kokeilee vaikka pikkuserkkuaan. Ja katsopas poikaa, ohhoh mitä temppuja! En tiennytkään että tuohonkin asentoon voi vääntyä...

    Ensimmäinen testipullo Honey Cured Tobaccoa maistui taivaalliselta: täydellinen ultrarealistisen hunajan ja tupakan yhdistelmä. Hunaja taittoi hienosti tupakan kitkeryyttä olematta kuitenkaan yltiömakeata ja jotenkin oudosti hunaja teki tupakan mausta jopa realistisempaa. Olin yllätetty, takaapäin. Kertakaikkinen voittajamaku.

    Sittemmin tilaamani Honey Cured Tobaccot eivät ole päässeet aivan samaan. Minun on mahdotonta sanoa, johtuuko se valmistuserien epätasaisuudesta vai makunystyröiden turtumisesta, mutta nykyään tämä maistuu paljon tunkkaisemmalta, teollisemmalta ja arkisemmalta. Kai sitä vain tottuu jopa pikkuserkkuunsa.

    Siitä huolimatta Pink Spot Honey Cured Tobacco on tällä hetkellä yksi neljästä jatkuvassa rotaatiossa olevasta suosikkinesteestäni.

    9,5/10

    Siis herramunjee, ei voi olla totta!


    Samalla nostan toisen vakiorotaatioon päässeen höyryn pisteytystä: vaikka tästä ei savuista tai erityisen tupakkamaista saa millään, olen kasvanut kiinni ja erittäin mieltynyt House of Liquidin savukereseptoreita hellivään Cigarillos Naturalesiin -- 9+.

     
     
  11. #211
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    No! Voi hyvä ihme, Mister Huu on palannut astialle! Juuri tuolla muualla ihmettelin että missä on hän verpaalisesti lahjakas Herra Huu, mutta samassa jo täällä! Kuin Turhapuro, kesäinen verkkopaita mustikan tahraamana hän ilmestyy puskasta, ja artikuloi loistavan arvostelun lennokaaseen tyyliinsä.
    Toivottavasti ei häivy sandaalit lipsuen takavasemalle, vaan jää parkit päällä seuraamme, väläytellen välillä joidenkin mielestä ehkä kärkkäitäkin ajatuksiaan foorumilaisten luettavaksi.

     
     
  12. #212

    Vs: Hunajaa, puff!

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Samalla nostan toisen vakiorotaatioon päässeen höyryn pisteytystä: vaikka tästä ei savuista tai erityisen tupakkamaista saa millään, olen kasvanut kiinni ja erittäin mieltynyt House of Liquidin savukereseptoreita hellivään Cigarillos Naturalesiin -- 9+.
    Sama juttu täällä. En aluksi paljon perustanut, mutta nyt on päivittäisessä käytössä. Jotenkin siihen tykästyy ajan mittaa.

     
     
  13. #213

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Oli ne Jorgoksen liemet lähes mitä tahansa, ei niistä voi olla pitämättä. Itselläni on vakioina Eden pikkusen jatkettuna Orcanic Tobaccon Ompulla ja Orcanic Tobacco sellaisenaan, tosin pikkusen laimennettuna 0 vg:llä. Tupakanmausta voidaan olla sitten näitten kanssa vaikka mitä mieltä. Kadehdin Herra Huun verbaaliakrobatiaa, se on taitolaji.

     
     
  14. #214

    Kolmannen asteen yhteys

    Kaikkihan tietävät sen tunteen, kun elämä on kunnossa ja selkeää: on puoliso ja 1,7 lasta, iso talo, paljon rahaa, puutarha kukoistaa ulkona ja rouvan pikkuhousuissa, maailmantalous vetää, tv:stä tulee vain hyviä reality-ohjelmia, kukaan ei muista enää Kekkosta ja kaappi on täynnä herkullisia tupakkanesteitä. Sanalla sanoen, kaikki on mallillaan, maailma on valmis.

    Ja sitten vitun iso lentävä lautanen laskeutuu talosi ylle, eikä mikään ole enää entisellään...



    Boba's Bounty, 24mg (Alien Visions/Toscana Mall)

    On erittäin monta syytä, miksi minun ei olisi koskaan pitänyt edes maistaa Alien Visionsin Boba’s Bountyä, saati sitten ottaa sitä mukaan tähän ketjuun: se on maailman suosituimpia e-nesteitä, se ei ole leimallisesti tupakkaneste, se taittaa makeaan päin, se on kartotankkihöyryttelijän painajainen. Niinpä päätin kokeilla sitä ja jakaa kokemukseni tässä ketjussa.

    Ensin varoituksen sana: Boba’s Bounty on 100% VG:tä ja siten paksua kuin poliitikon lupaus. Toisin kuin pahat kielet väittävät, se toimii kuitenkin loistavasti perusbogeilla ladatussa kartotankissa, joskin kartojen vaihtoväli on aika tiheä.

    Entä itse neste? Onko se nyt sitten mistään kotoisin? Yliarvostettua paskaa? Hermot rullalle kiertävää hajuvettä?



    Boba’s Bounty on - ja nyt tarkkana - AIVAN SAATANAN HYVÄÄ! Sitä on vaikea kuvata, koska se pakenee kaikkia kuvauksia ja nauraa räkäisesti nurkan takaa. Toki mausta voi erottaa jotain mummon kanellipullaa tai inkivääriin vivahtavaa, mutta tosiasiassa siitä on lähes mahdotonta saada kiinni, niin käsittämättömän moniulotteista ja herkullista, ei vaan taivaallista se on. Se on makeaa, mutta ei sokerista. Se on tupakkamaista, mutta ei maistu tupakalle. Se kihelmöi kitalaessa kuin Helinä-keiju tanssisi kielellä ja saisi pienen pieniä orgasmeja.

    Boba's Bountysta irtoaa sellaiset höyryt, että sillä kuljettaisi keskikokoista tavarajunaa. Siinä on loistava kurkkutuntuma, vaikka siinä ei ole tilkaakkaan PG:tä. Hämmästyttävää Boba’s Bountyssä on myös, että siihen ei tunnu kyllästyvän. Olen nyt kiskonut tätä puolipäivätoimisesti jo enemmän kuin mitään muuta nestettä ja haluan sitä aina vain lisää. Minä, joka luulin olevani etsimässä puhdasta tupakkamakua. Onkohan siinä heroiinia? Kaiken kaikkiaan Boba’s Bounty on aivan ylivoimainen neste. Sanoinko jo ylivoimainen? YLIVOIMAINEN!

    Boba’s Bountyn olemus tuntuu muuttuvan melko radikaalisti nikotiinimäärän mukaan. 18mg:n vahvuisena se on makeampaa, täyteläisempää, kanelipullamaisempaa, 24mg vahvuisena se on hieman aikuisempaa, tanakampaa ja vähemmän mausteista. Molemmille löytyy varmasti oma kannattajakuntansa. Tätä alempia nikotiinipitoisuuksia en ole kokeillut, makuaineen syvyys varmaankin lisääntyy alempiin pitoisuuksiin mentäessä. Itse käytän tätä 24mg vahvuisena, koska olen tavattoman karski ja ahavoitunut sälli, joka nauttii nikotiiniperhosista poskissaan.

    10-/10


    Vladimir Klitschkokin on ylivoimainen.
    Vladimir vetää Boba's Bountya.


     
     
  15. #215
    Höyrypää E-Marlboroman's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    409

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Aivan loistava arvostelu ja hauskinta foorumilta luettua juttua ikinä! Olen samaa mieltä tuosta Bobas bountysta ja lähdenkin kohta noutamaan täydennystä postista. Kannattaa antaa myös mahdollisuus Gorilla juicelle...

     
     
  16. #216
    Höyrykonkari Bole's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    199

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Onhan loistavia arvosteluja. Tekstiä on ilo lukea, mutta ainoa haittapuoli on tämä megalomaaninen repeilyn tarve avokonttorissa.

    Taas sain osakseni hölmistyneitä katseita että "mitä vittua toi nyt taas nauraa".

    Kiitos paljon mahtiarvosteluista HerraHuu!

     
     
  17. #217
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Clap clap , täytyy seisaltaan taas taputtaa, ja nöyrästi kiittää ja kumartaa,( ilman mielistelyä ja perseen nuolemista) loistavasti dokumentoidusta artikkelista.

     
     
  18. #218

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    "ja nyt tarkkana"

     
     
  19. #219
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Tapu! tapu Ja vielä kerran tapu! Yllätysveto Herra Huulta kuitenkin että tämä hypetetty Boba fett:in taikajuoma suoraan kloonien hyökkäyksestä päätyy listollesi..Minun ensikosketus tähän hypetettyyn Esa Vuken herkkuun oli kun tilasin Romanian pojilta putelin 12mg:tä ja sainkin pullon 24mg:tä. Sen verran paksua Vg:tä kun on tuntuu että ei mene tiukkaan bogeen kuin ylipaineessa. Tavoistani poiketen kokeilin ensikertaa bobaa drippaamalla..drippaus ei ole oikein meikäläisen laji ja alkuhämmennys oli suuri kun ensimmäiset höyryt vetäisin lärviin. Aivan omituinen mausteinen makukirjo josta ei saanut selvää mitä tämä on..tuoksukin kuin käytetty jarruneste. Omien käyttömieltymysten mukaan..kartoonhan tämä on saatava. Pienen ylipaineen sain kun otin taas karton johon slottasin rautasahalla kunnon viillon ja karto ja taikajuoma tiiviisti Kiuas 1,5 tankkiin. jonkin ajan päästä pöhisi..neste on omien mieltymysten mukaan sellaista että en saa siitä mitään selvää ja välillä se maistuu ihan paskalta ja silti siihen päätyy aina uudelleen..kuvauksesi heroiinista taitaa olla lähellä..itse en kyllä tätä aina pysty pitkää aikaa kerrallaan imuttamaan mutta silti välillä siitä täytyy ottaa henkoset. Kun se seisoo mulla tankissa niin maku vain muuttuu moniulotteisemmaksi ja saa uudemman kerran hämilleen..mitä pirua tämä on

    Jälleen loistava arvostelu Herra huulta
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  20. #220

    Re: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Vaikuttaa näiden pink spottien ja aven jälkeen siltä että foorumin karskein sälli on pehmenemässä. Kohta sitä hypetetään PS I Love Youta ja G-spottia

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •