Sivu 10 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891011121314 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181 - 200 / 353

Aihe: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

  1. #181

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Blacktr00 Näytä viesti
    Jaa, oot viimein päässy sitte maistamaan Pink Spotin Honey Cured Tobaccoa

     
     
  2. #182
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    290

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Varovainen myöntymisen merkki piikikkäältä pehmolelulta, on se HCT hienoa...

     
     
  3. #183

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Jos on ollut menthol pössyn ystävä, niin kannattaa kokeilla want2vapen mystical menthol makua. Ensi kokemukseni ko nesteestä löi kyllä täysin ällikällä.

    Edit: puhdas menthol maku hävisi yllättävän nopeasti ja siihen sekoittuu aika tiukkaa minttua! Ihme juttu

     
     
  4. #184

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Onko täällä muita jotka ovat maistaneet sitä Papillon Organic Tobacco? Olen sitä savutellut, ja paljon muuta, mutta lähemmäksi "analogisen" makua en ole päässyt. Tuo Cigarillos Naturales nyt oli täysi floppi.

     
     
  5. #185

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Hiiihihihiihiiii, toi organic tobacco maistuu musta ihan... no, en viitsi sanoo mille Hyvää se mieleentuleva aines on semmosenaan, mutten välitä höyrystettynä ;-)
    Jänniä nämä makuasiat, mulle tuo cigarillos naturales uppoo päivästä toiseen, tosin nyt on virginia tuhkakuppi-efekteineen myös maistunu.

     
     
  6. #186
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Re: Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja grizzly77
    Onko täällä muita jotka ovat maistaneet sitä Papillon Organic Tobacco? Olen sitä savutellut, ja paljon muuta, mutta lähemmäksi "analogisen" makua en ole päässyt. Tuo Cigarillos Naturales nyt oli täysi floppi.
    Mielestäni, kuin turkish blendin ja tribecan sekoitusta. Hyvää paikkapaikoin.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  7. #187
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    hyvä arvostelu ja täysin samaa mieltä jos kyseessä olis puros/pähkinä sonta neste.mutta nyt viime erän cicarilloksesta ei anna sitä tupakanmakua oikeastaan yhtään ja todella pettynyt olen.onkos kiireessä liotettu liika vähän aikaa tupakanlehtiä nesteessä vai mikä on.harmi koska cicarillos on(oli) ainut tupanmakuinen litku(ensimmäiset satsit) :'(
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
  8. #188

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja outska Näytä viesti
    Hiiihihihiihiiii, toi organic tobacco maistuu musta ihan... no, en viitsi sanoo mille Hyvää se mieleentuleva aines on semmosenaan, mutten välitä höyrystettynä ;-)
    Jänniä nämä makuasiat, mulle tuo cigarillos naturales uppoo päivästä toiseen, tosin nyt on virginia tuhkakuppi-efekteineen myös maistunu.
    Haju kieltämättä muistuttaa genitaalialueen kuona-aineille Mutta thänx gaad maku ei ole sitä.Ei ainakaan minun setupilla, joka ei todellakaan ole päätä huimaava

     
     
  9. #189
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja nicotin Näytä viesti
    hyvä arvostelu ja täysin samaa mieltä jos kyseessä olis puros/pähkinä sonta neste.mutta nyt viime erän cicarilloksesta ei anna sitä tupakanmakua oikeastaan yhtään ja todella pettynyt olen.onkos kiireessä liotettu liika vähän aikaa tupakanlehtiä nesteessä vai mikä on.harmi koska cicarillos on(oli) ainut tupanmakuinen litku(ensimmäiset satsit) :'(
    Avasin viikko sitten toisen pullon cigarillosta ja olen huomaavinani kyllä makueroa edelliseen erään verrattuna...pienillä volteilla on kyllä lähes entisen makuista...ihan hyvin potkii kun taas vähän tuulettui...Tietenkää kun ei ole tietoa tuosta valmistusmenetelmästä mutta oletettavasti näissä erissä varmastikin tulee väkisellä syntymään jonkinlaisia makuheittoja.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  10. #190
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2011
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    119

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Avasin viikko sitten toisen pullon cigarillosta ja olen huomaavinani kyllä makueroa edelliseen erään verrattuna...pienillä volteilla on kyllä lähes entisen makuista...ihan hyvin potkii kun taas vähän tuulettui...Tietenkää kun ei ole tietoa tuosta valmistusmenetelmästä mutta oletettavasti näissä erissä varmastikin tulee väkisellä syntymään jonkinlaisia makuheittoja.
    kyllä näin on!harmi.tosin itse en saa mitään parempaa irti vaikka kuinka tuulettaisin,kääntelen ja vääntelen pottuja..no tätä se on kun jokin neste kasvaa suosioon..voih..
    Life's one choice after another,
    then you live them, choose wisely.
    life's a bitch, then you die.

     
     
  11. #191

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Joku suositteli joskus HS Delightia tupakkaa kaipaavalle. ECigWizardin Delight on nyt testattu. Maistuu tuhkakupilta. Siis ihan v*tun kauhealta. Aavistuksen ehkä muoviselta tuhkakupilta. Tupakalta ei kyllä ainakaan. Roskiin menee. Hyi saatana.
    Ego + SD Keyring : Vision Ego + Boge + MDCC : El Toro + ECigWizard Salmiak

     
     
  12. #192

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja A_Renko Näytä viesti
    Joku suositteli joskus HS Delightia tupakkaa kaipaavalle. ECigWizardin Delight on nyt testattu. Maistuu tuhkakupilta. Siis ihan v*tun kauhealta. Aavistuksen ehkä muoviselta tuhkakupilta. Tupakalta ei kyllä ainakaan. Roskiin menee. Hyi saatana.
    Minä ainakin olen tätä kehunut ja pidän HS Delightia edelleen yhtenä parhaista - mutta tuhkakupin maku onkin omissa kirjoissani bonusta. Eikö tupakka (as in savuke) juuri maistu tuhkakupilta? Ei se ainakaan karamellicappucinolta maistu...

    Joskaan Ecigwizardin versiota en ole kokeillut.

     
     
  13. #193

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Mul on just tuota welhon HS Delightia kolme pottuu ja nam... on kyllä ihan kärkipäässä juurikin tuon "tuhkakuppi"-efektin takia
    Ykkösenä mulla potkii Toron cigarillos ja Hangsenin Virginia, kumma himo tuli vähän aika sitten tohon jälkimmäiseen juuri tuon tuhkakuppi-efektin takia. Hyvin uppoaa myös Easyn cuba pienellä vanoljamausteutuksella.

     
     
  14. #194
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Minä ainakin olen tätä kehunut ja pidän HS Delightia edelleen yhtenä parhaista - mutta tuhkakupin maku onkin omissa kirjoissani bonusta. Eikö tupakka (as in savuke) juuri maistu tuhkakupilta? Ei se ainakaan karamellicappucinolta maistu...

    Joskaan Ecigwizardin versiota en ole kokeillut.
    Joyetech Camel tuntuisi kans maistuvan tuhkakupilta näin ensituntumalla.
    En oo vielä päättänyt onko se huono vai hyvä asia..

     
     
  15. #195
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Mistä cigarrillos naturalesia voi ostaa muualta kuin houseofliquidsilta? Tilaushalut tyssäs kympin postimaksuun...

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  16. #196
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja korsu Näytä viesti
    Mistä cigarrillos naturalesia voi ostaa muualta kuin houseofliquidsilta? Tilaushalut tyssäs kympin postimaksuun...
    siellähän on yli 30€ tilaukset ilman postikuluja.

     
     
  17. #197
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja 24879 Näytä viesti
    siellähän on yli 30€ tilaukset ilman postikuluja.
    Niinpä onkin, lueskelin vähän lisää vaikka onkin tuskaa desiren ruudussa. Pitää kattoo vieläkö visa jaksaa vinkasta. Mutta porukan arvostelujen mukaan ei saata olla hukkainvestointi.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  18. #198
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    No niin tilattu on. Hienosti hinnoiteltu kyllä, 50ml+sample jäi 5senttiä alle kolmekymppiä joten piti ottaa toinenkin sample. Mikäpä siinä, alkaakin jo kyllästyttää noi muut tähän asti kärytellyt paitti applewood.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  19. #199
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Minä ainakin olen tätä kehunut ja pidän HS Delightia edelleen yhtenä parhaista - mutta tuhkakupin maku onkin omissa kirjoissani bonusta. Eikö tupakka (as in savuke) juuri maistu tuhkakupilta? Ei se ainakaan karamellicappucinolta maistu...

    Joskaan Ecigwizardin versiota en ole kokeillut.
    Hangsen HS Delight 24mg

    Olen tässä yli kuukauden ajan makustellut silloin tällöin Hangsen HS Delightia 24mg ja maku ei muutu litkussa miksikään. Tämä maistuu tosiaan niin täydellisesti tuhkakupilta ja siltä mille ällöttävä tuhkakuppi haisee...6kk höyryttelyurani aikana olen tähän mennessä maistellut 4 analogista tupakkaa vain testatakseni kuinka paskalta ne on ruvenneet maistumaan ja HS Delight antaa täysin saman efektin. Kai tähän on vanhoja tupakannatsoja jauhettu makuaineeksi..nesteelle antaisin jo tästä efektistä melkein täyden kympin koska en pysty tätä kuin silloin tällöin muutamat sauhut ottamaan ja HS Delight onnistuu muistuttamaan minua tupakan mausta ja tuhkakupin hajusta ja näinollen pitämään minut loistavasti edelleen erossa oikeasta tupakasta vaikka sitä joskus mystisesti vieläkin tekee mieli. Pidän tätä itselläni varastossa tupakanvieroitusterapia makuna

    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  20. #200

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Suuret kiitokset HerraHuulle mainioista arvosteluista

    Eiköhän tästä löydä itelle jonkun sopivan maun, ja tietääpähän ainakin et mitä makuja välttää ettei tarvii turhaan tilata

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •