Sivu 14 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4101112131415161718 ViimeinenViimeinen
Tulokset 261 - 280 / 353

Aihe: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

  1. #261
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Laitoin tuossa Captain Jackia xl bogen kartoon ja voltit laitoin 4,7. Outo maku...omia ajatuksiani tuosta mausta. Rommi, lakritsi ja dr. pepper tyylinen tumma kirsikka. Höyryn tuoksu on vahvasti ammoniakkinen ja jää leijailemaan huoneeseen pidemmäksi aikaa. Vivahdus hunajaa on myös läsnä...

    Ei ehkä all day vape, mutta nesteelle löytyy kyllä aikansa ja paikkansa.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  2. #262

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Vivahdus hunajaa? Mulle taas tuossa ei muu maistukkaan kun hunaja

     
     
  3. #263
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Raipe Näytä viesti
    Vivahdus hunajaa? Mulle taas tuossa ei muu maistukkaan kun hunaja
    Juu, en saanut kovinkaan suurta hunajan makua...nämä on taas näitä tuntemuksia ja makuja, jotka ovat niin perhanan yksilöllisiä. Voi olla, että nuo muut maut vei multa tuon hunajan miltein kokonaan pois...
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  4. #264
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    34

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Tuosta listasta tuli tilattua suuri liuta erilaisia makuja. Kiitokset vaivannäöstä

    Itselle parhaimmiksi mauiksi on nousseet seuraavat:
    Captain Jack: Ihan ehdoton ykkönen. Mukavan savukemainen/sikarimainen ja ihan pieni vivahdus rommia mukana. Jos en ollut vielä kokonaan höyryttelyyn horahtanut niin nyt kyllä olen
    Honey cured tobacco: Ihana hunajan maku tupakan maun sivussa. Loistava! Ehkä vähän vähemmän hunajaa voisi maussa olla....
    Papillon Organic Tobacco: Erittäin miellyttävä maku, jotenkin hankala kuvailla. Palaa aika helposti(tai ainakin palaneen maku tulee tosi nopeasti) vaikka eGossa clearolla sitä olen käyttänyt. 1.6ml clearo kun on puolessa välissä niin litku on muuttunut vaalean ruskeasta tumman ruskeaksi ja maistuu ihan palaneelta.

    Pettymykset:
    Bella Valente: Ällöttävä maku, ihan liian makea. Odotin tältä kyllä paljon, ajatus vaniljasikarista kutkutti mieltä. Annan vähän aikaa tekeytyä tuolla kaapissa ja katsoo sitten uudestaan.
    Boba's Bounty: Täähän ei maistu juuri millekään. Pitää testata loppuviikosta uudemman kerran kun uudet vehkeet saapuu.
    El Toro Cigarillos Naturales: Ei maistu miltään muulta kuin tosi lievästi pähkinältä vaikka hyvin kyllä höyryä tulee. Pitää tätäkin testailla uusiksi kun uudet vehkeet saapuu.

    En ole ehtinyt vielä testaamaan HS Delightia kun jymähdin tähän Captain Jackiin.

    Vuosi sitten kun höyryttelin niin tilasin Genesikseltä &quotromedary"-litkua ja se tuntuu muistuttavan huomattavasti Papillon Organic Tobaccoa, mutta jonkun verran voimakkaammalla maulla ja lähes henkeä ahdistavalla kurkkutuntumalla. On ne kyllä tekeytynyt noissa pulloissa melkein vuoden ajan nyt. Miulla on ollut siitä 14mg VG ja 24 mg PG ja jotain välimuotoa kanssa. Haluaisikohan joku kokeneempi arvioida tämän maun jossain vaiheessa?

    EA #77, Provari V2, Gripper VV, #20 & #193 Kiuas v2, Kiuas v1, Lumi XL tank...

     
     
  5. #265
    Höyrykonkari djtimse's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    247

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    nyt on sellainen ongelma, että olen täysin vannoutunut tupakkimakujen ystävä ja ainoa onnistunut valinta on tällä hetkellä Halon Captain Jack (60ml tulossa tällä hetkellä) mutta olisi mukava saada muitakin tupakkimakuja rinnalle ettei tarvi koko aikaa samaa höyrytellä.

    eli minkälaisia nesteitä voitte suositella vanhalle tervakeuhkolle joka veteli punasta smarttia ja melkein mitä vaan punasta tupakkia koska itse pidän siitä että se maku on voimakas.olisikos tuosta toron cigarillos nesteestä mihinkään?

    ja sitten vielä sellainenkin, että olisi aikeissa ruveta itse sekoittelemaan nesteet niin mikäs olisi sitten makuaineista se varma valinta?



    Modit: evic vt, kanger kbox, smok m50 ja vanhaa paskaa
    Atot: Bellus, Toptank, Subtank, kayfun lite x 6 ja drippereitä

     
     
  6. #266

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Hangsenin HS Stormia kannattaa sitten kokeilla Muutkin tuon Premium-sarjan maut on voimakkaita.

     
     
  7. #267

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja djtimse Näytä viesti
    eli minkälaisia nesteitä voitte suositella vanhalle tervakeuhkolle joka veteli punasta smarttia ja melkein mitä vaan punasta tupakkia koska itse pidän siitä että se maku on voimakas.
    http://www.e-savuke.com/forum/index.php?topic=4229.msg129971#msg129971 O0

     
     
  8. #268
    Höyrykonkari djtimse's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    247

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Hangsenin HS Stormia kannattaa sitten kokeilla Muutkin tuon Premium-sarjan maut on voimakkaita.
    pitääkin kokeilla tota stormia.. toi hs delight löytyykin jo eli tänään lähtee se testiin.menin perhana kokeilemaan tuo wizmix gold&silver litkua kun piti olla jonkun tunnetun tupakkimerkin makuinen..no eipä ikänä tullut 15 vuoden aikana ensimmäistäkään tupakkia vastaan mikä olisi maistunut noin ällöttävälle ekana tulee joku saippua mieleen ja aivan tajuttoman makea.muutaman höyryn jälkeen suuhun jää makea jopa oksettava kalvo.pelkkä ajattelu tuosta nesteestä rupee oksettamaan

    edit: ei malttanut odotella ja tuo delight oli ainakin hyvää juuri sitä mitä haenkin eli nyt on jo kaksi varmaa valintaa tämä ja kapu



    Modit: evic vt, kanger kbox, smok m50 ja vanhaa paskaa
    Atot: Bellus, Toptank, Subtank, kayfun lite x 6 ja drippereitä

     
     
  9. #269
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    4

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Laittelin tämän ketjun perusteella heti tilaukseen:
    Halo captain jack
    Halo torgue 56
    Halo Midnight Apple
    Halo HX3
    Saas nähdä oisko noista mulle analogisen korvaajiksi =).

    Vielä Inaweralta laitoin myös tulemaan 18mg Dirty Basea 100ml ja vapeon.co.uk:sta Pink Spot Honey Cured 10ml makutiivistettä + Frozen Lime Drop 5ml, aika kalliiksi tuli vaan nuo tiivisteet posteineen, 18,80€. Toivottavasti riittävät pitkään ja maku olisi samanlainen kuin valmiissa Honey Cured nesteessä.

     
     
  10. #270
    Höyrykonkari djtimse's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    247

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja imister Näytä viesti
    Laittelin tämän ketjun perusteella heti tilaukseen:
    Halo captain jack
    Halo torgue 56
    Halo Midnight Apple
    Halo HX3
    Saas nähdä oisko noista mulle analogisen korvaajiksi =).

    Vielä Inaweralta laitoin myös tulemaan 18mg Dirty Basea 100ml ja vapeon.co.uk:sta Pink Spot Honey Cured 10ml makutiivistettä + Frozen Lime Drop 5ml, aika kalliiksi tuli vaan nuo tiivisteet posteineen, 18,80€. Toivottavasti riittävät pitkään ja maku olisi samanlainen kuin valmiissa Honey Cured nesteessä.
    Halo captain jack
    Halo torgue 56

    noihin et tule ainakaan pettymään muita noista en ole vielä kokeillut, mutta nuo on ainakin omaan mieleen..



    Modit: evic vt, kanger kbox, smok m50 ja vanhaa paskaa
    Atot: Bellus, Toptank, Subtank, kayfun lite x 6 ja drippereitä

     
     
  11. #271
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    4

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Nesteet tuli The Vapour Storesta tänään (tilattu tiistaina, tänään perjantai eli todella nopea toimitus Irlannista!) ja Torgue 56 18mg pääsi ekana testiin. Todella hyvän makuista, maistuu vaan aika "laimealta" koska olen ensimmäiset 2 päivää käryytellyt 24mg Red USA mixiä, joka maistuu aivan hirveälle verraten tähän. Torgue 56 tuottaa todella reilusti höyryä, ja HerraHuun mainitsema ammoniakkinen maku on myös läsnä. Kurkkutuntuma on aika heikko, ehkä myös johtuen siitä että poltin noin 30 analogia päivässä joten aika raspikurkusta on kyse . Kapteeni Jaska testiin seuraavaksi .

     
     
  12. #272
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    4

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Nyt oon hörytelly Captain Jackia ja HX3 nesteitä seuraavin lopputuloksin:
    Kapu Jaska maistuu aivan palaneen rusinan+rommin+oluen+jonkun kummallisen kemikaalin sekoitukselle eli kaameeta kuraa mielestäni, ja mikä pahinta maku jää leijumaan suuhun vielä tunneiksi Torgue 56:sta ja HX3:a vaivaa myös sama kummallinen kemikaalin jälkimaku mistä itselleni tuli vain huono olo. Höyryn määrä on kylläkin valtava, mutta kurkkutuntumaa en saa aikaiseksi ainakaan näillä 18mg litkuilla. Taitaa jäädä Halo kokeilut multa tähän. Toivon kovasti että Pink Spot Honey Curedin kanssa ei tule pettymystä =) ...

    edit. Torgue 56 on nyt tekeytynyt pari paivää ja on itse asiassa ihan hyvää ja kurkkutuntumaakin löytyy jo hieman 18mg:stäkin.
    Eli valinnan vaikeutta tulee olemaan vieläkin lisää

     
     
  13. #273
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Captain Jack :

    [ ] Kyllä
    [X] Ei

    Cigarellos Naturales:

    [X] Kyllä
    [ ] Ei

     
     
  14. #274
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Kiitokset HerraHuu:lle loistavista arvosteluista.
    Sinne lähti Halon Jack,Belle ja Midnight Apple tilaukset menemään 2smok:lle.
    Visa vinkui ja hammasta kiristää, olkoot tämä vaikka itse itselle ostettu joululahja. :-)
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  15. #275
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Tavallaan vähän off-topic, mutta jos joku tietääpi, saako Halon nesteitä EU:n alueelta muualtakin kuin 2mok:sta?
    Rupesi nyt vähän kaduttamaan tilaukseni sieltä, kun rupesin lukemaan puljun ketjussa muiden kommentteja
    toimituksista yms. ja itselläni tietty kävi silleen että tilauksessa lukee "suspected fraud" ja rahat kyl meni perille.
    Siinäpä loistava syy sitten hidastella lähetystäni..
    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  16. #276
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    388

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Toope Näytä viesti
    Tavallaan vähän off-topic, mutta jos joku tietääpi, saako Halon nesteitä EU:n alueelta muualtakin kuin 2mok:sta?
    Rupesi nyt vähän kaduttamaan tilaukseni sieltä, kun rupesin lukemaan puljun ketjussa muiden kommentteja
    toimituksista yms. ja itselläni tietty kävi silleen että tilauksessa lukee "suspected fraud" ja rahat kyl meni perille.
    Siinäpä loistava syy sitten hidastella lähetystäni..
    http://www.thevapourstore.ie/
    Tuolta tilaan haloset.
    Aina tullut muutamassa päivässä.

     
     
  17. #277
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  18. #278
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Salo
    Viestit
    283

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Ite tilaan http://www.spaincigar.es/ siitä syystä että 16€/30ml ja vaikka toimitusvaihtoehtona on periaatteessa ainoastaan ups/tnt tai mikä nyt milloinkin niin tilaan senverran että on kun ilmaseksi sais postit vrt. muut paikat ja toimitus mukavasti parissa päivässä Ja torque paras neste ehdottomasti. Tikiä näin joulunalla tosin ^-^

     
     
  19. #279
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Nyt on tässä paria Haloa testattu,ja lainatakseni HerraHuu:n kommentteja...

    "Kapteeni Jack on parasta, mikä on kuunaan hyväillyt huuliani."

    En osaa vielä päivän jälkeen sanoa tuosta juuta enkä jaata.. Kangerin kartossa 4.4 voltilla tulee palaneen makua suuhun, ja sitten
    3.8 voltilla jotain miellyttävän makuista tuntuisi olevan mutten osaa vielä sanoa mitä,vaatii lisää testiä ja tankilla.

    **

    "Halo Midnight Apple on hedelmäjengille pakko-ostos, mutta itse aion pysyä siitä kaukana. Tunnistan kuitenkin laadun, kun sellaiseen törmään, siksi pisteytän Midnight Applen yli henkilökohtaisten preferenssieni."

    Itse en "hedelmäjengiin" kuulu, mutta tämä tekee kyllä poikkeuksen.
    Itsekkin olen tupakka maun fani, mutta tässä on jotain sellaista mistä pidän.

    Jälleen kiitokset hyvistä arvosteluista,ilman sinun arvosteluitasi en olisi näitä nesteitä koskaan tilannutkaan.

    edit: 24mg vahvuuksilla molemmat

    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  20. #280
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    22

    Vs: Täydellistä tupakkamakua etsimässä

    Tuli tämän ketjun innoittamana tilattua Halon tupakkinesteitä ja iso puteli DKTABia irkkujen vapourstoresta.
    Saa nähdä ovatko mainostuksen arvoisia.

    Jostain syystä olen aina pitänyt Dekangin DKTABista ja Desert Shipistä, vaikka ovatkin kiinanpojan "halppisnesteitä"
    Tärkeänä seikkana nesteissä pidän myös itse nesteen tuoksua. Eli se haju joka laitteesta lähtee kun se on pöydällä nenän alla esim koneella istuessa. Kun siitä lähtee sellainen hieman tunkkainen mutta täyteläinen aromi, jossa tupakin tuntua ja vähän makeutta niin tulee jostain reseptoreista sellainen hyvä mieli ja seuraava höyrypilvi on astetta nautinnollisempi.

    Hedelmä, nallekarkki ja jäägerbombit on mulle kanssa olleet aina niitä joista tulee olo että ei ole mulle. Niiden maut toimii syötynä aitoina asioina paremmin kuin höyrytettynä. Tupakki on se jota koitetaan höyryttelyllä korvata. piste.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •