Tulokset 1 - 7 / 7

Aihe: Mint (11mg / Dekang)

  1. #1

    Mint (11mg / Dekang)

    Mint

    Valmistaja: Yunnan Dekang Biotechnology
    Kotisivu: http://www.yndekang.com/
    Hinta ostohetkellä: 7.20€ (30ml)
    Ostopaikka: http://www.heaven-gifts.com/ - HUOM! Nikotiinisäännösten tarkennuttua emme suosittele tilaamaan ETA-alueen ulkopuolelta. Katso vaihtoehtoiset Dekang-nesteiden jälleenmyyjät täältä.
    Nikotiinipitoisuus: 11mg (Low)
    PG / VG: PG
    Pakkaus: Muovipullo tippakärjellä
    Muita nimiä: Menthol

    Heaven Giftsin Mint-maku on ainakin myyjän mukaan samaa tavaraa jota useat muut myyjät myyvät Menthol-makuna eri etiketillä varustettuna. Pullosta lähtee mieto mintun tuoksu joka on enemmänkin tunne nenässä kuin haju. Höyrytellessä ensimmäisenä huomaa raikkaan viileän tunteen kurkussa joka uloshengittäessä muuttuu koko suun täyttäväksi tunteeksi. Tämä jää suuhun pitkäksi aikaa toisin kuin muiden e-nesteiden maut. Mausta ei voi juuri muuta sanoa kuin että se ON mentolia. Oikealla nikotiinipitoisuudella henkosten tunne on hyvin samankaltainen mentoli-tupakan kanssa mutta itse tupakan makua tässä ei ole ollenkaan. Itseasiassa aika yllättävää että tarjolla on joko pelkästään mentolin makuisia tai sitten tupakan makuisia nesteitä, näiden yhdistelmää en ole vielä missään nähnyt valmiiksi sekoitettuna myynnissä. Joka tapauksessa itse pidän tästä e-Nesteestä ja olen käyttänyt säännöllisesti siitä saakka kun siirryin käyttämään e-Savukkeita.

    Kurkkutuntuma 11mg nesteellä on todella lempeä. Nikotiinia kurkussa ei oikeastaan juuri edes huomaa koska viilentävä mentoli tuntuu niin voimakkaana. Höyryn määrään vaikutti - kuten yleensä - enemmän käytettävä laite kuin itse e-neste. Ei siis mitään moitittavaa siinäkään.

    Arvosana: 9 / 10


     
     
  2. #2
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    07/2009
    Viestit
    10

    Vs: Mint (11mg)

    Mint-caramel-chocolate-koktaili on ihan kokeilemisen arvoinen

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: Mint (11mg / Dekang)

    En tiedä tuliko minulle viallinen erä tätä mehua, mutta maku on aivan kamala. Epäilen että pullo on ollut hieman auki, koska koko paketti haisi nesteelle jo ennen avaamista (Nesteen pinnassa en havainnut selvää vajetta). Tuli vieläpä ostettua 30ml purllo.

     
     
  4. #4

    Vs: Mint (11mg / Dekang)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Oodi Näytä viesti
    En tiedä tuliko minulle viallinen erä tätä mehua, mutta maku on aivan kamala. Epäilen että pullo on ollut hieman auki, koska koko paketti haisi nesteelle jo ennen avaamista (Nesteen pinnassa en havainnut selvää vajetta). Tuli vieläpä ostettua 30ml purllo.
    Itse olen huomannut että Dekangin mentoli on paljon vahvempaa kuin ennen. Mentolin maku ja tunne on niin voimakas että en sitä sellaisenaan juuri viitsi käyttää mutta en nyt hirveäksi vielä kutsuisi. Voitko kertoa tarkemmin miltä se maistuu, rupes kiinnostamaan

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: Mint (11mg / Dekang)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ViZi Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Oodi Näytä viesti
    En tiedä tuliko minulle viallinen erä tätä mehua, mutta maku on aivan kamala. Epäilen että pullo on ollut hieman auki, koska koko paketti haisi nesteelle jo ennen avaamista (Nesteen pinnassa en havainnut selvää vajetta). Tuli vieläpä ostettua 30ml purllo.
    Itse olen huomannut että Dekangin mentoli on paljon vahvempaa kuin ennen. Mentolin maku ja tunne on niin voimakas että en sitä sellaisenaan juuri viitsi käyttää mutta en nyt hirveäksi vielä kutsuisi. Voitko kertoa tarkemmin miltä se maistuu, rupes kiinnostamaan
    Mentholin tuoksu on todella voimakas jo nesteessä. Höyry maistuu "tunkkaiselle" mentholille. Todella makea, jotenkin mentholin raikkaus puuttuu ja makua on aivan liikaa. Koitin "laimentaa" 50%/50% Marlboro 18mg kanssa, mutta vain menthol puski läpi. RY4 sekoitus taas makeutti makua jopa lisää. Suosikkimakuni suklaan kanssa en ole edes koittanut. Kunhan saan tilattua kunnon sekoituspulloja testaan tätä vielä kuitenkin muiden E-nesteiden kanssa pienemmällä seossuhteella.
    Tämä on ainoa kokeilemani neste josta todellakin jää pitkäksi ajaksi maku suuhun, harmi kun suklaa ei omaa samanlaista ominaisuutta.
    Itseasiassa nyt höyrytellessä maku ei ehkä ole niin paha kuin eilen, joten on mahdollista että tämä(kin) kaipaa totuttelua.

     
     
  6. #6

    Vs: Mint (11mg / Dekang)

    Kuulostaa aika normaalilta Dekangin mentolilta Itsekin olen koittanut samassa suhteessa sekoittaa tupakka-nesteen kanssa mutta pelkälle mentolille se maistui edelleen.

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2010
    Viestit
    135

    Vs: Mint (11mg / Dekang)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Oodi Näytä viesti
    En tiedä tuliko minulle viallinen erä tätä mehua, mutta maku on aivan kamala. Epäilen että pullo on ollut hieman auki, koska koko paketti haisi nesteelle jo ennen avaamista (Nesteen pinnassa en havainnut selvää vajetta). Tuli vieläpä ostettua 30ml purllo.
    No niin, nyt olen höyrytellyt tätä sekoitettuna muihin nesteisiin ja alkanut pitämään tästä. Sekoitettuna suklaaseen suhteessa 3/4 suklaa 1/4 menthol on todella hyvä. Tähän vain piti tottua.

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut (eS)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •