Näytä äänestyksen tulokset: Uskoisitko pystyväsi luopumaan nikotiinista 0mg nesteellä joka kuitenkin antaisin kurkkutuntuman?

Äänestäneet
126. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kyllä

    73 57.94%
  • En

    22 17.46%
  • Eos

    31 24.60%
Tulokset 1 - 19 / 19

Aihe: Nikotiini vs. TH

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Nikotiini vs. TH

    Tälläinen tuli mieleeni tänään töissä. Itse uskoisin pystyväni luopumaan nikotiinista, mikäli tuollainen neste olisi jostain saatavilla.
    Veikkaisin että tälläisen joku jossain vaiheessa kehittää, epäilen suuresti että nikotiini olisi ainoa (turvallinen) aine mikä kurkussa vähän kuristaa?



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  2. #2

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Flavour Artilla on Flash-neste joka on täysin nikotiiniton ja tuottaa (mukamas) kurkkutuntumaa.
    http://www.flavourartexpress.biz/ind...product_id=212

    En oo ite testannu, joten en osaa sanoa että kuinka hyvin toimii oikeesti. Nikotiini ei ole ainut kurkkutuntumaa lisäävä aine, en tiedä onko edes se pääasiallinen aine tuohon tarkoitukseen. TH:ta lisätään yleensä sitrusesansseilla ja etanolilla.

     
     
  3. #3
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Chiliä+Vodkaa 0mg nesteeseen niin jotain pitäis tuntua.

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Pitänee pistää tilaukseen. Siinä töiden ohessa mietein että miltää mahtaa Diablo loco tuntua nikotiinittomana.



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    67

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Lainaus Alkuperäinen postaaja vanttila Näytä viesti
    Flavour Artilla on Flash-neste joka on täysin nikotiiniton ja tuottaa (mukamas) kurkkutuntumaa.
    http://www.flavourartexpress.biz/ind...product_id=212

    En oo ite testannu, joten en osaa sanoa että kuinka hyvin toimii oikeesti. Nikotiini ei ole ainut kurkkutuntumaa lisäävä aine, en tiedä onko edes se pääasiallinen aine tuohon tarkoitukseen. TH:ta lisätään yleensä sitrusesansseilla ja etanolilla.
    Meillä verkkokaupassa myytävät A&G-nesteethän on tehty vain FlavourArtin nesteistä ja makuaromeista. Kesällä testailimme eri pohjanesteitä eri makujen kanssa kun kehittelimme nesteitä, ja myöskin Flash oli testattavana pohjanesteiden osalta. Flash oli kuitenkin pienoinen pettymys (ainakin omiin odotuksiin nähden), ja päädyimmekin lopulta sitten perinteisempään vaihtoehtoon.

    Flashin tuoma "kurkkutuntuma" oli hyvin mieto, ja varsinaisesti kurkkuhitin sijaan Flash tuntui ehkä enemmän "kurkkua ärsyttävältä"

    Näkemys Flashista on siis puhtaasti omani, eikä välttämättä edusta yrityksemme yleistä kantaa.

    Sen verran vielä aiheeseen voisin lisätä, että kannattaa olla varovainen nikotiinittomien nesteiden kanssa. Itsellä höyryttely käytännössä unohtui kokonaan kuukaudessa kun siirryin nikotiinittomiin

     
     
  6. #6

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Itekin olen koko ajan alentanu nikotiinin määrää ja nyt mennään 6mg, riippuvuuden tunnetta ei kyllä enää ole kun 0mg absinttiä pari päivää vedin.

    Jos tämmöinen aine löytyisi niin varmasti pääsisin irti nikotiinistä kokonaan.
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Itelle ei kanssa tuota mitään ongelmaa vapotella matalimmalla nikotiinitasolla, kuhan sieltä sitä hittiä edes vähän löytyy. Nikotiinin vaikutusta ei nykyään muuten enää edes huomaa kun tuossa hitissä ja sillon kun suuremmin harmittaa.



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  8. #8

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Uskoisin itsekkin saavani helposti nikotiinitasoa pienemmäksi jos olisi neste josta saisi kurkkutuntumaa vähemmillä nikotiineilla. Tällä hetkellä kun alle 15mg nesteistä en sitä tunne.

     
     
  9. #9

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Pitäsköhän laittaa tippa vodkaa sekaan näin perjantain kunniaksi?

     
     
  10. #10

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Aloitin 18mg:llä ja nyt vajaa 5kk jälkeen käytän 6mg:tä
    Jokainen nikotiinitason pudotus on vaatinut totuttelua, mutta siihen tottuu.. jos vahvasta nesteestä pudottaa heti nikotiinin pois, niin se ei kyllä onnistu ihan helposti.
    Kyse on kuitenkin loppuviimein ainoastaan siitä, että mihin on tottunut ja sellainen asia on kyllä korjattavissa tottumuksen muuttamisella, eli vieroittamalla itseään.

    Mulla tuossa on 18 ja 0 mg mustikkaa, josta oon sekoittanut kutosta, ajattelin, että voisin tehdä vielä laimeamman seoksen, uskoisin kyllä riittävän mainiosti senkin, en mä enää edes muista, millasta se on, kun tuntuu kunnolla kurkussa
    Tai no, oon mä välillä emännän nesteitä maistellut ja ne on 18 (vaikka emäntä on kyllä jo vanhempi), ne ottaa kyllä kurkkuun niin paljon, että ei pysty monia imuja ottamaan.

     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    298

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Aloitin 24mg:llä ja käytän nyt 18mg:tä koska jossain siellä 10mg paikkeilla ei oikeastaan tule mitään kurkkutuntumaa.
    Enkä aio lantrata tosiaankaan mitään alkoholia sekaan.

    Voisin käyttää nikotiinitonta jos siinä olisi sama kurkkutuntuma kuin 18mg:ssä.

     
     
  12. #12

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Niin ja lisätä täytyy vielä, että saan 6mg:stä TH:n vaikka jo vaihtaessa 18mg:stä 11mg nesteeseen, tuntui kuin olisi ihan vaan hengitellyt ilmaa.

     
     
  13. #13
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    67

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Tuo kurkkutuntuma on myös hieman tottumiskysymys. Kun noita 8mg litkuja käyttää, niin kyllä niistä alkaa hiljalleen kurkkutuntuma löytymään. Ja kun tuohon 8mg nesteeseen on totuttautunut, laittaa 16mg neste jo yskittämään.

    Tupakoimaton yskisi varmasti jo 2-4 mg nesteestä.

     
     
  14. #14

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Koodatessa huomannut itse että se TH ei ole myöskään se oleellinen homma, siis silloin kun on fokus jossain muussa kuin itse höyryttelyssä. Piippu suussa kun miettiin niin menee aamupäivä mukavasti 0mg absintin parissa
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  15. #15
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    32

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Niin ja lisätä täytyy vielä, että saan 6mg:stä TH:n vaikka jo vaihtaessa 18mg:stä 11mg nesteeseen, tuntui kuin olisi ihan vaan hengitellyt ilmaa.
    Mikä neste sulla on käytössä?

    Ite alotin 8mg nesteellä. Nikotiini ei sinällään olisi enää tärkeää. Tätä kun tulee lähinnä käytettyä vain viihteellä ja tupakoitsijoiden seurassa ollessa. Kotona harvoin edes muistaa koko laitetta.. Joten nyt voisin hyvinkin tiputtaa tuota nikotiinin määrää, mutta edes pientä kurkkuhittiä olisi mukava saada säilytettyä. Toki monien mielestä 8 mg nesteellä sitä ei varmaan ole koskaan ollutkaan.. :
    || Bolt || eGo Twist || Vivi Nova || Boge+tankki ||

     
     
  16. #16
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Pohjanmaa nyt ja kesällä taas Norja
    Viestit
    985

    Vs: Nikotiini vs. TH

    24mg nesteellä mennään ja tein vahvemmaksi nyt 28mg.Kurkkutuntumalla ei mitään väliä loppujen lopuksi muutta nikkispuuutoksen huomaa äkkiä.Hermot menee sekunnissa.Pikku hiljaa alan vähenteleen sitten tota nikotiinia kun itse lantraan noita nesteitä.
    Ne jotka voisi heti vaihtaa 0mg jos kurkkutuntuma ei ole varmaan tupakoinut kauaa kuten minä 36vuotta Norttia ja sätkiä ilman filsua aina.

     
     
  17. #17
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132

    Nikotiini vs. TH

    Tapa vs nikkis, tupakkakoukun kaksi puolta.
    KGO & Twist

     
     
  18. #18

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Nikotiini, hieman tärkeämpi kuin kurkkutuntuma. Nicotinelliä jauhan kohtuullisen tasaisesti silloin kun ei ole aikaa vapotella rauhassa. Voi olla tietysti ettei Bud-tankista edes saa sellaista kurkkutuntumaa kuin jostain kartosta.

     
     
  19. #19

    Vs: Nikotiini vs. TH

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Juma Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mi_Kaheli Näytä viesti
    Niin ja lisätä täytyy vielä, että saan 6mg:stä TH:n vaikka jo vaihtaessa 18mg:stä 11mg nesteeseen, tuntui kuin olisi ihan vaan hengitellyt ilmaa.
    Mikä neste sulla on käytössä?

    Ite alotin 8mg nesteellä. Nikotiini ei sinällään olisi enää tärkeää. Tätä kun tulee lähinnä käytettyä vain viihteellä ja tupakoitsijoiden seurassa ollessa. Kotona harvoin edes muistaa koko laitetta.. Joten nyt voisin hyvinkin tiputtaa tuota nikotiinin määrää, mutta edes pientä kurkkuhittiä olisi mukava saada säilytettyä. Toki monien mielestä 8 mg nesteellä sitä ei varmaan ole koskaan ollutkaan.. :
    Kaikki hyvän makuinen
    Ei sillä mulle oo väliä, jokainen tuntuu riittävästi..
    Tuntuu riittävästi, tarkoittaa mulla sitä, että se ei ole, kuin ilmaa vetäisi keuhkoihin, mutta se on juuri se tottumiskysymys, ei niinkään riipu nesteestä.

     
     
Keskustelu Gallupit/äänestykset

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •