Näytä äänestyksen tulokset: Tipaton menossa?

Äänestäneet
75. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Juu

    14 18.67%
  • Ei

    55 73.33%
  • Hetken oli..

    6 8.00%
Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 43

Aihe: Tipaton tammikuu 2014?

  1. #21
    Kauppias gixxxer's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Klaukkala
    Viestit
    2,852
    About 10 vuotta sitten tuli vedettyä lähemmäs puolitoista vuotta niin että joka ikinen lauantai känni päälle. Kai siitä sai sitten pikkuhiljaa tarpeeksi kun nykyään ei tosiaan tuo viina enää maistu eikä edes tee mieli.

    Ikinä ei ole tullut sitä juotua maun takia joten lasillisen "nautiskelua" iltaisin ei myöskään tule harrastettua, juon vaikka enemmin vettä.
    www.diablomods.net
    www.diabloliquid.net - Home of the premium US made e-liquids

     
     
  2. #22
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Kuten moni muu sanonut, tipattomalle ryhtyminen kertoo ongelmasta.

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari foraz's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    132
    No itse väsyin loppuvuodesta niin juhlimiseen että ihan tervetullut kokeilu. Sinnittelyksi en ainakaan omalla kohdalla tätä rupeis kutsumaan, perjantain saunaoluet jäänyt ottamatta.

    Yllättävän kärkeviä mielipiteitä täysin vaarattomasta ja terveellisestä asiasta, mielenkiintoista.

     
     
  4. #24
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja foraz Näytä viesti
    Yllättävän kärkeviä mielipiteitä täysin vaarattomasta ja terveellisestä asiasta, mielenkiintoista.
    Ei kai siinä mitään, jos on kuukauden juomatta, mutta jos sitä pitää jonain saavutuksena, niin ehkä ois aika kattoa itteensä peilistä..?
    Toisekseen, mitä oon ite nähny noita tipattoman viettäjiä, niin helmikuu tai loppuvuosi vedetään hyvällä omatunolla kahta kauheemmin viinaa ja selitetään sillä, kun pystyttiin olemaan peräti yksi kuukausi suunnilleen selvinpäin (kun eihän saunakaljaa, tai tuoppia-kahta duunin jälkeen lasketa)..

     
     
  5. #25
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    316
    Lainaus Alkuperäinen postaaja foraz Näytä viesti

    Yllättävän kärkeviä mielipiteitä täysin vaarattomasta ja terveellisestä asiasta, mielenkiintoista.
    Onko tuo kännääminen nyt sitten joku suurikin saavutus tai uroteko, mun mielestä yhtä turhaa ja tarpeetonta kuin tupakointi.

     
     
  6. #26
    Höyrykone Nisca's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    1,238
    Itse en edes lähde kokeilemaan.. kaksi lasta pyörii ja hyörii jaloissa ja isi sitä isi tätä kerkee mitään tekemään niin kyllä se pari kaljaa sillontällön ihan kivalta tuntuu ja välillä vähän enemmänkin

     
     
  7. #27
    Lainaus Alkuperäinen postaaja foraz Näytä viesti
    Yllättävän kärkeviä mielipiteitä täysin vaarattomasta ja terveellisestä asiasta, mielenkiintoista.
    Tuskin nyt kuitenkaan pahasti pääsi yllättämään? Interwebzissähän kaikki on joka alan ammattilaisia.

     
     
  8. #28
    Höyrypää Thomssi's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    RAUMA
    Viestit
    402
    Nykyään tulee harvemmin juotua känniin saakka, mut iltakaljoja duunin jälkeen ja asennuskaljoja raksahommien yhteydessä on menny aika runsaasti. En tiedä onko tosta niin haittaa, mut toi ylimääränen iltakaljottelu on kertyny kyllä vatsan seudulle "miehekkääksi" palloksi. Päätin vuodenvaihteessa jättää moisen pahan tavan ja ainakin jonkun verran on toi ulkomuoto hoikistunu, joten ihan tyytyväinen oon päätökseen.

     
     
  9. #29
    Höyrykonkari foraz's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Ei kai siinä mitään, jos on kuukauden juomatta, mutta jos sitä pitää jonain saavutuksena, niin ehkä ois aika kattoa itteensä peilistä..?
    Toisekseen, mitä oon ite nähny noita tipattoman viettäjiä, niin helmikuu tai loppuvuosi vedetään hyvällä omatunolla kahta kauheemmin viinaa ja selitetään sillä, kun pystyttiin olemaan peräti yksi kuukausi suunnilleen selvinpäin (kun eihän saunakaljaa, tai tuoppia-kahta duunin jälkeen lasketa)..
    Ei kai sitä kukaan ole saavutuksena pitänyt, en minä ainakaan, mutta onhan meitä moneen junaan.
    Itse pidän itseäni ihan normikuluttajana, nautin olutta/viiniä kun sen aika on, juhlissa, after workeillä, illallisilla, saunassa, jopa välillä ihan kotonakin hyvän leffan ja muijan kera, mutta silti en nyt ihan heti pysty yksilöimään milloin viimeksi olisi ollut varmasti kuukausi yhtäsoittoa jolloin en olisi sitä yhtä tippaakaan juonut, tarkoitan nyt siis myös niitä saunaoluita.. Nyt on, tietoisesti ja kokeilumielessä, ei tästä haittaakaan ole? Huolestuneille mainittakoon, että ei tuota tuskaa enkä luultavasti dokaa helmikuussa menetettyjä lasillisia takaisin, pitää nimittäin käydä töissä ja treenatakin, ja sitten onkin jo lumet sulanu ja saa mopon tallista.

     
     
  10. #30
    Höyrykonkari Unzki's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    216
    En yleensä juo kuin keskimäärin kaksi kertaa kuussa, mutta joulukuussa meni ryypiskely vähän överiksi niin nyt tammikuu on ollut tähän asti täysin tipaton. Perjantaina tosin katkaisen tämänkin homman, kun lähtö Eestiin.

     
     
  11. #31
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja foraz Näytä viesti
    Ei kai sitä kukaan ole saavutuksena pitänyt, en minä ainakaan, mutta onhan meitä moneen junaan.
    Kyllä sitä aika moni tuntuu kovinkin kadehdittavana saavutuksena pitävän..

    Itse taasen olen tainnut viimeksi VFUK-reissulla ottaa enemmän kuin yhden oluen päivässä (olikos se nyt elokuussa tjsp.) ja sen jälkeen otetut yhdetkin taitaa olla yhden käden sormilla laskettavissa.

     
     
  12. #32
    Mielestäni ihan jonninjoutavaa ittensä pettämistä tuo tipaton tammikuu, laskekaapa huviksenne paljonko tuo tipaton tuntuu yhtään missäån ihmiselle joka ottaa esim. Kossupullon sanotaanko 18v - 65v asti vuoden jokaisena viikkona

    Mies se vie eikä pullo.

     
     
  13. #33
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Tipaton tammi, helmi, maalis, huhti, touko... Kesästä en tiedä, sit jatkuu heinä, elo (pien tsäänssi ettei oo tipaton, syys, loka, marras, joulu (epävarma).

     
     
  14. #34
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    En todellakaan vietä, pitää ottaa ilo irti kun saattaa joutua kohta viettämään mahdollisesti loppuikänsä tipatonta.
    Miksi?
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #35
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Miksi?
    Niin kovat lääkkeet että voi maksa poksahtaa ilman alkoholin avustustakin

     
     
  16. #36
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Niin kovat lääkkeet että voi maksa poksahtaa ilman alkoholin avustustakin
    Aijaa. Pienet sille!
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  17. #37
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Aijaa. Pienet sille!
    Jep, kun vielä kerkee!

     
     
  18. #38
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Olen humalassa ehkä viitisen kertaa vuodessa, joten en koe olevan tarvetta tipattoman viettämiselle.

     
     
  19. #39
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    52
    Ensimmäistä kertaa 40 vuoden iässä mennään tammikuun tipattomalla... huomaa kyllä, että saa paljon enemmän aikaiseksi kun ei ole joka päivä krapulaa

    Eipä tuossa ainekaan mitään menetä... korkeitaan maksa kiittää ja jaksaa sitten imeä taas enemmän jatkossa...

     
     
  20. #40
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2012
    Viestit
    112
    Emmä mitenkään erityisesti tipatonta vietä, muutenkin tulee ehkä 2-3 kertaa vuodessa otettua, jos sitäkään.

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •