Sivu 1 / 6 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 117

Aihe: Asiat, jotka ärsyttävät toisissa ihmisissä

  1. #1
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463

    Asiat, jotka ärsyttävät toisissa ihmisissä

    Laitetaan tällainen ketju aluilleen, vaikka se hieman liippaa läheltä ärsyttää-ketjua. Toisaalta tämä on pyhitetty ainoastaan ihmisten tekojen ja käytöksen ruotimiseen. Itseäni ärsyttää seuraavat asiat muissa:

    -Ei kiitetä, vaikka saadaan
    -Vältetään katsekontaktia
    -Aloitetaan keskustelussa puheenvuoro, vaikka ei ole vielä hajuakaan mitä sanoisi
    -Ei osata tulkita milloin keskustelu on päättynyt
    -Ei puhuta selkeästi
    -Otetaan, vaikka ei ole annettu lupaa!!
    -Jauhetaan kuluneita hokemia ja kuvitellaan, että ne yhtä hauskoja kun Kummelissa aikoinaan
    -Ohjataan keskustelu, vaikka pakolla itseään koskevaan asiaan

    Tuossa nyt muutama. Viimeistä kohtaa tulee joskus harjoitettua, mutta vain silloin kun olen porukassa joiden osaaminen on totaalisen erilaista kuin itselläni. Ketjuun voi myös laittaa tarinoita elävästä elämästä ja millaisia ihmisiä siellä on tullut vastaan.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  2. #2
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    ^ Veit jalat suustani Kaikki noista erittäin ärsyttäviä.
    Mieleen tuli pari lisää:

    - Puhutaan päälle
    - Jauhetaan paskaa päin naamaa ja sitten kun huomautat asiasta niin suututaan
    - Tyypit jotka aina on pummaamaassa mitä milloinkin, mutta koskaan et saa vastapalvelkusta (onneksi tälläiset tyypit tippuu kelkasta nopeasti)

     
     
  3. #3
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Nämä tietyt ihmiset, jotka kuvittelevat, että heillä on oikeus tehdä mitä haluavat.
    Mistä helvetistä ootte keksinyt sen ajatuksen, että olisitte muita ihmisiä "ylempänä", tai muuten vain parempia kuin muut!?
    -Eli siis tietynlainen ylimielisyys ja että pidetään kaikkea itsestäänselvyytenä.

     
     
  4. #4
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    -Kertoo "vitsejä" minuutista minuuttiin, tunnista tuntiin, päivästä päivään. Ei niitä jaksa koko aikaa kuunnella vaikka hauskoja olisikin.

     
     
  5. #5
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Monikin asia ärsyttää mutta jotkut ominaisuudet menee muiden yli ärsyttävyydessään ja ne ovat
    - Itsekkyys: Kaikki pyörii oman navan ympärillä, muilla ei ole mitään väliä.
    - Pessimistisyys: Kaikki on paskaa paitsi kusi. Ihmiset on perseestä. Maailma on perseestä.
    - Vastuunpakoilu: Elämäni on paskaa koska jyrki käteinen on pilannut suomen. Hyvinvointivaltio ei pidä huolta minusta. Syytän ongelmistani muita.

     
     
  6. #6
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Hmm. Pistän joitain mitä tulee ekana mieleen.

    - Pummit. Lähtien jatkuvasta tupakkapummauksesta (sitä ongelmaa ei onneks enää oo) aina uudenveroisiin talvirenkaisiin jotka pitäisi saada vanteineen kun on menty lupailemaan ihmisille mitään kysymättä.

    - Jatkuva kiekuminen ja huutaminen. Pitäis tehdä laki että jokainen ihminen pitää hereilläoloajastaan turpansa kiinni vähintään 2 tuntia.

    - Jututtaminen silloin kun mua ei huvita.

    - Ei juttutuulella oleminen silloin kun mua huvittas.

    - Ei pestä aina käsiä kun käydään vessassa. Oksettavaa. Ties paljonko ovenkahvoissa jne. on kaikennäköistä. Hyi saatana.

    - Ei osuta pönttöön. Olen kusipoliisi joka huomaa jos on tippakin lattialla. JA SE PÖNTÖN KANSI KIINNI KUN SE VEDETÄÄN, TAJUUTTEKO MITÄ KAIKKEE SIELTÄ LEIJAILEE ILMAAN!

    - Mässyttäminen. Pitäkää turpanne kiinni kun syötte tai mulla alkaa huolestuttavasti puristua nyrkkiin veistä pitävä käsi. Tääkin on jostain syystä miesten ongelma.

    - Kun ei voida vastata suoraan mihinkään ja muutenkin pantataan ja piilotellaan sitä miltä tuntuu ja mitä päässä liikkuu.

    - Arvaamattomat ihmiset joiden kanssa joutuu jatkuvasti varomaan sanomisiaan kun ei tiedä miten se tällä minuutilla johonkin reagoi.

    - Vittuiluhuumori koska yleensä tätä viljelevät ei kestä sitä kun joutuvat itse kohteiksi.

    - Ihmiset jotka on niin läheisyydenkipeitä että ajavat takapuskurissa ja kassajonossakin huohottavat niskaan.

    - Itsesääli kun se viedään sille tasolle että itketään kun puhutaan omista sairauksista.

    - Purkan mässyttäminen ja pastillien imeminen suu auki niin että se kolisee hampaissa "muiiiiiskilikolinamnamryyyyyyst"

    - Isot miehet jotka kiukuttelee kuin pikkutytöt.

    - Haiseminen.

    - MIEHET

     
     
  7. #7
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Monikin asia ärsyttää mutta jotkut ominaisuudet menee muiden yli ärsyttävyydessään ja ne ovat
    - Itsekkyys: Kaikki pyörii oman navan ympärillä, muilla ei ole mitään väliä.
    - Pessimistisyys: Kaikki on paskaa paitsi kusi. Ihmiset on perseestä. Maailma on perseestä.
    - Vastuunpakoilu: Elämäni on paskaa koska jyrki käteinen on pilannut suomen. Hyvinvointivaltio ei pidä huolta minusta. Syytän ongelmistani muita.
    Tuo maailman on perseestä juttu on todella rasittavaa. Ok, jos asia on näin sillä tyypillä niin olkoot, mutta ei sun tarvitse koko ajan minulle tyrkyttää. Yks työntekijä eräässä kohteessa on just tuollainen ja luulee minun edustavan samanalaista ihmistyyppiä eli marmattaa mulle aina kaikesta. Ukko on paska, lapset on tyhmiä, duuni on perseestä, vatsaa sattuu jne. Joka kerta itse on jo 5 minuutin jälkeen niin loppu sitä juttua, että oikein hengähtää kun pääsee eroon tilanteesta.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  8. #8
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Tuo maailman on perseestä juttu on todella rasittavaa. Ok, jos asia on näin sillä tyypillä niin olkoot, mutta ei sun tarvitse koko ajan minulle tyrkyttää. Yks työntekijä eräässä kohteessa on just tuollainen ja luulee minun edustavan samanalaista ihmistyyppiä eli marmattaa mulle aina kaikesta. Ukko on paska, lapset on tyhmiä, duuni on perseestä, vatsaa sattuu jne. Joka kerta itse on jo 5 minuutin jälkeen niin loppu sitä juttua, että oikein hengähtää kun pääsee eroon tilanteesta.
    Tuollaisia ihmisiä sanotaan energiasyöpöiksi. Multakin niitä löytyy pari lähipiiristä, ja se on raskasta aina kun nähdään koska sitä juttua siitä miten "elämä on paskaa ja kaikki on perseestä" tulee nonstoppina puoli tuntia putkeen. Eikä muisteta kysyä mitä mulle kuuluu. Tosin vaikka mulle kuuluis paskaa niin en mä oksenna sitä tolla tavalla toisten niskaan, koska oon havainnut että puhuminen ei auta kaikkeen. Se vaan pahentaa ja lietsoo sitä paskaa oloa.

     
     
  9. #9
    Höyrykone Niksi's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Satunnainen
    Viestit
    1,047
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    - Ihmiset jotka on niin läheisyydenkipeitä että ajavat takapuskurissa ja kassajonossakin huohottavat niskaan.
    Ehdottomasti tämä! Itsehän pidän n. metrin etäisyyttä kassajonossa, ihan vain sen oman tilan vuoksi. Eiköhän taakse tule joku parin millin päähän niskasta ja "pakottaa" itseäni ottamaan askelta eteenpäin. Eihän tässä mitään, mutta yleensä se takana oleva ottaa tasan tarkkaan, ellei jopa pidempää askelta lähemmäksi
    Myös tuo puskurissa kiinni ajaminen.. Tulee yleensä kokeiltua sen hiillostajan reagointikykyä.

     
     
  10. #10
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    - Ihmiset jotka on niin läheisyydenkipeitä että ajavat takapuskurissa ja kassajonossakin huohottavat niskaan.
    Kyllä. Molempiin sovellan samaa lääkettä, hidastan ihan tarkoituksella siten että takanatulijaa ärsyttää kahta kauheammin

     
     
  11. #11
    Aikuiset miehet, jotka puhuvat lakkaamatta urheilutuloksista Tiedetään never heard puulaakijoukkueiden pelaajien kengännumeroista lähtien kaikki tilastoitavissa olevat asiat. Pakko katsoa urheilutuloksia 24/7 netistä ja tv:stä. Selaimen kirjanmerkeissäkin on ainoastaan mtv3.fi urheilusivut ja muut vastaavat.

     
     
  12. #12
    Kun oikee päivä tulee kohdalle (esim. tänään) niin ihan kaikki.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  13. #13
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Kun oikee päivä tulee kohdalle (esim. tänään) niin ihan kaikki.
    Pitää paikkansa, joskus on niitä päiviä kun raivostuttaa ihan kaikki hitaasta kävelystä lähtien huuhteluaineelta haiseviin vaatteisiin.

     
     
  14. #14
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Hmm. Pistän joitain mitä tulee ekana mieleen.

    - Pummit. Lähtien jatkuvasta tupakkapummauksesta (sitä ongelmaa ei onneks enää oo) aina uudenveroisiin talvirenkaisiin jotka pitäisi saada vanteineen kun on menty lupailemaan ihmisille mitään kysymättä.

    - Jatkuva kiekuminen ja huutaminen. Pitäis tehdä laki että jokainen ihminen pitää hereilläoloajastaan turpansa kiinni vähintään 2 tuntia.

    - Jututtaminen silloin kun mua ei huvita.

    - Ei juttutuulella oleminen silloin kun mua huvittas.

    - Ei pestä aina käsiä kun käydään vessassa. Oksettavaa. Ties paljonko ovenkahvoissa jne. on kaikennäköistä. Hyi saatana.

    - Ei osuta pönttöön. Olen kusipoliisi joka huomaa jos on tippakin lattialla. JA SE PÖNTÖN KANSI KIINNI KUN SE VEDETÄÄN, TAJUUTTEKO MITÄ KAIKKEE SIELTÄ LEIJAILEE ILMAAN!

    - Mässyttäminen. Pitäkää turpanne kiinni kun syötte tai mulla alkaa huolestuttavasti puristua nyrkkiin veistä pitävä käsi. Tääkin on jostain syystä miesten ongelma.

    - Kun ei voida vastata suoraan mihinkään ja muutenkin pantataan ja piilotellaan sitä miltä tuntuu ja mitä päässä liikkuu.

    - Arvaamattomat ihmiset joiden kanssa joutuu jatkuvasti varomaan sanomisiaan kun ei tiedä miten se tällä minuutilla johonkin reagoi.

    - Vittuiluhuumori koska yleensä tätä viljelevät ei kestä sitä kun joutuvat itse kohteiksi.

    - Ihmiset jotka on niin läheisyydenkipeitä että ajavat takapuskurissa ja kassajonossakin huohottavat niskaan.

    - Itsesääli kun se viedään sille tasolle että itketään kun puhutaan omista sairauksista.

    - Purkan mässyttäminen ja pastillien imeminen suu auki niin että se kolisee hampaissa "muiiiiiskilikolinamnamryyyyyyst"

    - Isot miehet jotka kiukuttelee kuin pikkutytöt.

    - Haiseminen.

    - MIEHET

     
     
  15. #15
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Naiset
    Miehet
    Lapset
    Riippuen ajankohdasta ja mulla ei edes ole munasarjoja, joihin vedota.
    KGO & Twist

     
     
  16. #16
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Riippuen ajankohdasta ja mulla ei edes ole munasarjoja, joihin vedota.
    Niin miehillä ei ole munasarjoja ja silti niilläkin tuntuu olevan henkiset menkat, huono vaan että miesten kohdalla ei ole tiedossa mihin aikaan kuusta paska osuu tuulettimeen.

     
     
  17. #17
    Nalkuttavat naiset, haisevat ihmiset, sairaalloisen lihavat, itsekkyys, kiittämättömyys (tämä pahin) ja liiallinen positiivisuus.

     
     
  18. #18
    Höyrykonkari DinD's Avatar

    Liittynyt
    04/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    107
    Kaikki ihmiset kutakuinkin tasapuolisesti :beer:




     
     
  19. #19
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    20
    Ihmiset on ärsyttäviä toisinaan... Etenkin humalapäissään, kun jotkut tulevat aukomaan päätään naama 2cm päästä omasta lärvistä, mikäli sattumoisin jokin asia olemuksessasi ei heitä miellytä.
    Mutta toisaalta kaikkiahan ei voi miellyttää, kun olemme sentään vain ihmisiä

     
     
  20. #20
    - Tyypit jotka tulee liian lähelle puhuessaan
    - tyypit joilla pakkomielle koskea kun tulevat puhumaan
    - tyypit jotka huutavat puhuessaan
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
Sivu 1 / 6 12345 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •