Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: Easy cuba cigar

  1. #1

    Easy cuba cigar

    Enpä löytäny cuban cigarista arvostelua joten laitanpa tulemaan.

    Ostopaikka: http://www.easy-eliquid.com/
    Nikotiinipitoisuus: 24-26mg X-HIGH
    PG
    Pakkaus: Muovipullo tippakärjellä
    Laitteisto: eGo-T (1000 mAh) ja Joyetech 510-T
    Arvosana 9/10

    Neste: pihkanruskeaa
    Tuoksu: hieman makeahko sikarimainen
    Kurkkutuntuma: reilu
    Maku: Voimakas, pikkusikarimainen

    Pelkältään minulle liian vahvaa, kurkkutuntuma on niin iskevä. Kuitenkin tämä on omasta mielestä paras perusneste johon sekoitan voimakkaan kurkkutuntuman takia sekä makeuden lisäämiseksi 6mg tai 0 mg kirsikkaa ja vaniljaa. Näin saa voimakkaan ja hyvänmakuisen vapottelun aikaiseksi



     
     
  2. #2

    Vs: Easy cuba cigar

    Kiitti arvostelusta, pitääpä laittaa tilaukseen ku tykkään ainaki normi sikarista. Tuleekohan tosta yhtään "vaniljasikari" jos laittaa vaan tuota ja perus vaniljan makuu sekaan?
    Provari Mini V2
    EAmod #92

     
     
  3. #3

    Vs: Easy cuba cigar

    Olen laittanu myös sekoitukseen hivenen vaniljaa (ilman cherryä) ja tulee mielestäni oikein hyvä vaniljasikarimaku kunhan ei liikaa lotraa, ettei tuu ällömakeeta Toiset ei oo arvostanu Easyn litkuja (tai ainakaan kauheita ylistyspuheita ei oo silmiini osunu) mut mulle noi toimii parhaiten. Easyn Vanilla on mielestäni ollu tähän mennessä luonnollisimman makuinen ja itselle paras eikä seassa oo havaittavissa toffeearomia mitä monissa muiden valmistajien vaniljoissa tuntuu puskevan läpi.

     
     
  4. #4

    Vs: Easy cuba cigar

    Mullahan ei oo muita kuin siakrinesteitä ja vaniljaa.
    Eli oon kokeillu cuba sigaria 18 mg ja vanilja 24mg sekaisin. Vaniljaa pitää laittaa hyvin hintsusti, mielestäni alle 10 %, muuten puskee liian voimakkaasti läpi.
    Itse tiputtelen eGo-t B tankkiin tommoset 5-10 tippaa vaniljaa, loput sikarinestettä.

     
     
  5. #5

    Vs: Easy cuba cigar

    Kiitti vinkeistä, pittää laittaa testaukseen.
    Provari Mini V2
    EAmod #92

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •