Sivu 77 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2767737475767778798081 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,521 - 1,540 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #1521
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,067
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Turhan pieni tankki toki tuossa nautilus kakkosessa on... Mutta kun jotkut ääliöt keksi että pitää olla pieni tankki niin minkäs sille voi? Muuta kuin tankata usein.
    Mulla on kakkosessa vähän "huonompaa" nestettä, niin ei tarvi niin usein tankata

     
     
  2. #1522
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Holy Roller Näytä viesti
    1.6 ohmin atolla 17W pelittää hyvin. Juuri tällä hetkellä käytössä. Nautilus 2 on todellinen nestesyöppö. Isommilla vastuksilla tankillinen menee alle puolessa päivässä. Matalilla 0.7 ohmin atoilla vieläkin nopeammin.
    Jos käyttää samanlaisia atoja/watteja alkuperäisessä Nautiluksessa vs kakkosversiossa niin eihän siinä mitään eroa oikeastaan voi olla nesteenkulutuksessa?

     
     
  3. #1523
    Kysymys RBA:sta Nautilukseen: sopiko tähän jonkin toisen tankin RBA heittämällä?

     
     
  4. #1524
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,067
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ou812 Näytä viesti
    Kysymys RBA:sta Nautilukseen: sopiko tähän jonkin toisen tankin RBA heittämällä?
    Ei ainakaan mun tietojen mukaan sovi mikään muu.. Hieman hankala kun pitäis kahdet kierteet täsmätä ja vielä pituuskin

     
     
  5. #1525
    hyvin tuntuu kiinasta tulevan edelleen tavara perille. eilen hain postista kaksi pakettia ja toisen paketin päälle oli jopa lisätty keltainen tarra jossa englanniksi kutakuinkin luki että paketin sisältö ei täytä EU:n lakipykäliä. perille tuo silti tuli samoin kuin ennenkin

     
     
  6. #1526
    Höyryttelijä Roland2's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    44
    Kaksi Nautilus 5ml tankkia ollut käytössä noin puoli vuotta ja molemmat ovat alkaneet kurlaamaan viime aikoina. Onko arskalla mitään hyvää vinkkiä, jolla siitä pääsee eroon? Ja mistä kurlaus oikein johtuu? Sinä kun olet käyttänyt tankkia jo vuosia joten uskoisin, että sinullakin on välillä kurlannut

    Edit: Olisiko huonoja atoja kun joutuu imemään ilmaa paljon kovemmin niinkuin ohuesta pillistä suurimmallakin ilmareiällä (olen puhdistanut tankin jne.)? Olen käyttänyt aina samaa nestettä.
    Viimeksi muokannut Roland2; 20.10.17 kello 07:38.
    "The man in black fled across the desert and the gunslinger followed."

     
     
  7. #1527
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,067
    Hmmmm. En kyllä muista, et olis kurlannut koskaan, mut mun muisti on mitä on

    Huonot atot saattaa olla oikea vastaus??

    Urdu muistaakseni neuvoi, et jos kurlaa, niin ilmoja isommalle, mutta sen olit jo kokeillut.. Ehkä voisi tehoja nostaa, niin et "ylimääräinen" neste vastuksella höyrystyisi???

     
     
  8. #1528
    Höyryttelijä Roland2's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    44
    Huonot atot vaikuttaa olevan todellakin vastaus. Vaihdoin taas uuden ja homma toimii jälleen. Ei kurlaa eikä ole tukkoinen, ilmeisesti se "villa" siellä sisällä on joissakin atoissa liian tiivistä ja silloin maistuu palaneelle (yrittänyt kostuttaa valmiiksi) ja ne ilmareijät liian pieniä jolloin tukkoinen ja kurlaa. On aika surkean laatuisia nuo virallisetkin atot, mennyt alle puolen vuoden aikana yli kaksi pakettia suoraan roskiin
    "The man in black fled across the desert and the gunslinger followed."

     
     
  9. #1529
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arskaxx Näytä viesti
    Eikä nää oikeastaan rikki mene mitenkään paitsi lasitankki ehkä, varalaseja/metalliverkko/rosteritankkeja voi olla varalla muutama, sekä tankin alapään tiivisteitä (löytyy FT:ltä)..
    Kyllä minä olen saanut ainakin kaksi pohjaosaa kulumalla rikki, se pohjan jousi nääs.

    Olen juuri nyt järkyttynyt, kun yksi ehjäksi luulemani alkuperäinen pohjaosa ei lähtenyt toimimaan, eikä sen jälkeen FT:lta joskus hankittu kloonikaan. Piti lähteä hätä-Nautilus-varastolle JO NYT

    Ei ollut kivijalkakaupassakaan yhtään vaihtoehtoa Nautilukselle. 2-millisten kanssa menee hermo, tosin tykkään Nautilus Ministä enemmän kuin Nautilus 2:sta, koska täyttö on helpompaa (vaikka on alatäyttö). On alkanut hieman ärsyttämään tämä tupakkalaki, kun hankkiminen ja tiedon saanti menee niin hankalaksi.

     
     
  10. #1530
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    kymenlaakso
    Viestit
    238
    Kierrä ato pohjaan kiinni ja tiputtele 5-6 tippaa muhimaan 15min. Kierrä säiliöön, ehkä muutama "kuivaimu" sormi reiän päällä, watit 14 ja toimii. 5 vuoden aikana on roskiin menny ehkäpä 5 kpl epäkurantteja yksilöitä. Kiertävässä käytössä 12 kpl 5ml versioo ja yhden pohjan olen saanu rikki.Tukkeutuminen johtuu sen "pumpulin" turpoamisesta, joten ei kannata seisottaa nesteessä pitkiä aikoja.

     
     
  11. #1531
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,067
    Prkl... Mulla on "vaan" 11kpl isoja Nautiluksia ja yks kakkonen. Pitäiskö kauppaan lähteä ???

    No on mulla lisäksi 5 muuta tankkia/laitetta, joihon sopii Nautin atot

    PS. Mä olen laiskana jättänyt ton esikastelun pois, annan vaan muhia pitemmän aikaa ja enemmän kuivaimuja + pienet tehot alkuun...

     
     
  12. #1532
    Elekääpäs elvistellä niitten Nautiluksienne määrän kanssa Tässä on nyt vakavat asiat kyseessä! Hilkulla suorastaan sortua epätoivoissaan laittomuuksiin.

    nimim. Not without my Nautilus

    Jotain "asiallista" todetakseni minustakin tuntuu kuin Nautilus 2 imisi nestettä suhteessa nopeammin kuin originaali. Olisikohan siinä joku imutekninen asia, että sitä tulee kiskottua railakkaammin, kun alitajuisesti pelkää sen jo tyhjenevän.

    Hirveän kestäviähän nämä on, ja ikinä ei ole ollut ongelmaa vuotamisesta tai oikeastaan mistään muustakaan. Huonoja atopäitä on kyllä jonkun verran. Niistä on saattanut aiheutua kurlailua tai jotain muuta omituista.

     
     
  13. #1533
    Tervehdys kaikille!

    Minulla on ollut huonoa tuuria Nautilus 2:n kanssa. Tankki on useamman kerran valuttanut nesteet ilmarei'istä taskuun ja viimeisimmän kerran jälkeen en ole saanut nesteitä pysymään sisällä edes sitä varttia, jonka aina odottelen tuoreiden pumpulien kanssa. Ilmeisesti tankin korkki tarraa jostain syystä vastuksen kierteisiin niin lujasti, että korkkia sulkiessa myös atopää alkaa kiertyä, jolloin sen alapäässä oleva tiiviste pettää ja päästää nesteet valumaan.
    No, tästä suivaantuneena menin hommaamaan Nautilus X:n, jonka pitäisi ainakin teoriassa olla vuototiivis niin kauan kun nestettä ei merkittävästi kerry atopään sisäpuolelle. Minulla on välillä päiviä, jolloin joudun olemaan aamusta iltaan menossa, ja sähkötupakka kulkee mukana takintaskussa suurimman osan päivästä. Tällaisia päiviä varten halusin vuototiiviin tankin.

    Sitten varsinaiseen ongelmaan: Eilen oli jonkin verran kaupungilla ravaamista tiedossa, joten ruuvasin X:n modiin kiinni ja höyryttelin pitkin päivää 1,5 ohmin vastuksella. Jätin tankin vaihtelun vuoksi modiin kiinni vielä kotonakin ja käytin sitä iltaan asti. Nestettä meni päivän aikana kaksi ja puoli tankillista, mikä on mielestäni ihan kohtuullinen määrä. Illalla kuitenkin huomasin kurkussa pistävän kohdan ja yleisesti karhean tunteen. Myös limaa tuntui erittyvän ja tunne oli vähän kuin olisi tupakkaa polttanut. Sama olo vaivasi vielä aamullakin. Mietin ensin, että olen tulossa kipeäksi, mutta sitten muistui mieleeni aiempi X:n kanssa vietetty päivä, jonka päätteeksi myös ihmettelin karheaa kurkkua ja limaista tunnetta, joskin silloin paljon lievempänä.

    Onko kellään vastaavia kokemuksia Nautilus X:stä? Englanninkielisiltä sivuilta en mitään valaisevaa löytänyt tästä asiasta. Nautilus 2:n ja Kangerin Aerotank Plussan kanssa minulla ei ole ikinä esiintynyt mitään vastaavaa. Modina minulla on Eleafin Pico 25 ja tehoa annan 1,5 ohmin vastukselle 11 wattia. (Ajelen kaiken varalta alitehoilla, koska aikaisemman 1,5-ohmisen atopään pumpulit kärähtivät kahden päivän päästä kun tehoa oli 13 wattia...) Nesteenä on Liquan Dark Tobacco 6mg.
    Voi tietysti olla, että olen oikeasti vain tulossa kipeäksi ja kuumottelen turhia, mutta pelottaa että aiheutan itselleni turhaan terveydellistä haittaa asialla jonka pitäisi kuitenkin olla tupakkaa turvallisempi, vaikka ei mikään terveystuote olekaan.

     
     
  14. #1534
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    143
    Kuulostaa ihan siltä kuin olisi keuhkosyöpä tai aivosyöpä levinnyt kurkkuun. Ilman röntgenkuvia on tosin hieman vaikea diagnosoida kunnolla, joten voitko laittaa kuvat seuraavan postauksesi liitteeksi niin ei tarvitse turhaan vaivata oikeita lääketieteen ammattilaisia ja saadaan asia päätökseen.

     
     
  15. #1535
    Ei nyt tarvitse ruveta viisastelemaan. En tullut tänne etsimään mitään diagnoosia oireilleni, vaan ihmisten kokemuksia kyseisestä tankista ja/tai sen atopäistä. Tällä kertaa selitys käheyteeni löytyi ihan flunssasta, koska kuumettakin jo pukkaa.
    Mutta kuten kirjoitin ylempänä, niin aikaisemminkin ihmettelin kurkun karheutta X:n kanssa, joten olisi kiinnostavaa tietää, onko joku muu huomannut tai kuullut samaa.

     
     
  16. #1536
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Flashbox Näytä viesti
    Kuulostaa ihan siltä kuin olisi keuhkosyöpä tai aivosyöpä levinnyt kurkkuun. Ilman röntgenkuvia on tosin hieman vaikea diagnosoida kunnolla, joten voitko laittaa kuvat seuraavan postauksesi liitteeksi niin ei tarvitse turhaan vaivata oikeita lääketieteen ammattilaisia ja saadaan asia päätökseen.
    Tämmöset urpoilut vois kyllä jättää väliin...

    Höyrypingviinihän kysyi ihan asiallisesti muiden kokemuksia.

     
     
  17. #1537
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 15:20.

     
     
  18. #1538
    Lainaus Alkuperäinen postaaja höyrypingviini Näytä viesti
    Tervehdys kaikille!

    Minulla on ollut huonoa tuuria Nautilus 2:n kanssa. Tankki on useamman kerran valuttanut nesteet ilmarei'istä taskuun ja viimeisimmän kerran jälkeen en ole saanut nesteitä pysymään sisällä edes sitä varttia, jonka aina odottelen tuoreiden pumpulien kanssa. Ilmeisesti tankin korkki tarraa jostain syystä vastuksen kierteisiin niin lujasti, että korkkia sulkiessa myös atopää alkaa kiertyä, jolloin sen alapäässä oleva tiiviste pettää ja päästää nesteet valumaan.
    No, tästä suivaantuneena menin hommaamaan Nautilus X:n, jonka pitäisi ainakin teoriassa olla vuototiivis niin kauan kun nestettä ei merkittävästi kerry atopään sisäpuolelle. Minulla on välillä päiviä, jolloin joudun olemaan aamusta iltaan menossa, ja sähkötupakka kulkee mukana takintaskussa suurimman osan päivästä. Tällaisia päiviä varten halusin vuototiiviin tankin.

    Sitten varsinaiseen ongelmaan: Eilen oli jonkin verran kaupungilla ravaamista tiedossa, joten ruuvasin X:n modiin kiinni ja höyryttelin pitkin päivää 1,5 ohmin vastuksella. Jätin tankin vaihtelun vuoksi modiin kiinni vielä kotonakin ja käytin sitä iltaan asti. Nestettä meni päivän aikana kaksi ja puoli tankillista, mikä on mielestäni ihan kohtuullinen määrä. Illalla kuitenkin huomasin kurkussa pistävän kohdan ja yleisesti karhean tunteen. Myös limaa tuntui erittyvän ja tunne oli vähän kuin olisi tupakkaa polttanut. Sama olo vaivasi vielä aamullakin. Mietin ensin, että olen tulossa kipeäksi, mutta sitten muistui mieleeni aiempi X:n kanssa vietetty päivä, jonka päätteeksi myös ihmettelin karheaa kurkkua ja limaista tunnetta, joskin silloin paljon lievempänä.

    Onko kellään vastaavia kokemuksia Nautilus X:stä? Englanninkielisiltä sivuilta en mitään valaisevaa löytänyt tästä asiasta. Nautilus 2:n ja Kangerin Aerotank Plussan kanssa minulla ei ole ikinä esiintynyt mitään vastaavaa. Modina minulla on Eleafin Pico 25 ja tehoa annan 1,5 ohmin vastukselle 11 wattia. (Ajelen kaiken varalta alitehoilla, koska aikaisemman 1,5-ohmisen atopään pumpulit kärähtivät kahden päivän päästä kun tehoa oli 13 wattia...) Nesteenä on Liquan Dark Tobacco 6mg.
    Voi tietysti olla, että olen oikeasti vain tulossa kipeäksi ja kuumottelen turhia, mutta pelottaa että aiheutan itselleni turhaan terveydellistä haittaa asialla jonka pitäisi kuitenkin olla tupakkaa turvallisempi, vaikka ei mikään terveystuote olekaan.
    Tuohon vuoto-asiaan: kokeile Nautilus Miniä, jos jostain sellaisen saat. Tuskin vuotaa ja tilavuus sama 2 ml.

    Voiko ko. neste olla ärsyttänyt? Kaiken kaikkiaan nämä kurkkukivut on vähän tähtien asennosta joskus kiinni. Itsellä vähentyneet nikotiinin määrän pienetessä.

     
     
  19. #1539
    Höyryttelijä Roland2's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    44
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Elukka Näytä viesti
    Kierrä ato pohjaan kiinni ja tiputtele 5-6 tippaa muhimaan 15min. Kierrä säiliöön, ehkä muutama "kuivaimu" sormi reiän päällä, watit 14 ja toimii.
    Sorry tietämättömyyteni, mutta pitääkö tuo "kuivaimu" suorittaa ilman virtaa? Varmaankin, mutta varmistan asian Eli kun tankki on kasassa, sormi ilmareijän päälle ja pari tiukkaa imua? Miten tiukkaan muuten väännätte atot pohjaan? Ite olen huomannut että jos on löysällä niin nestettä vuotaa pohjan sisälle ja alkaa kurlaamaan.
    "The man in black fled across the desert and the gunslinger followed."

     
     
  20. #1540
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 09:55.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •