Sivu 31 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2127282930313233343541 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601 - 620 / 1614

Aihe: Nautilus By Aspire

  1. #601
    Nyt täytyy sanoa, että pysyttele vaan siinä Marlborossa. 47v insinööri ja 15v itqpotq-raivarit

     
     
  2. #602
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    4
    Joo, ihan totta, tuli vähän liioiteltua. Pahoitteluni, keitti vähän liikaa...

    Eli sanottaisiinko nyt vaikka näin: Minun mielestäni tuo nautilus ei ole oikein hyvä laite, koska se vuotaa vähän nesteitä rinnuksille. Siis eihän se mitään haittaa, mutta kun sen nesteenkulutus on sitten niin iso että menee 100ml päivässä

     
     
  3. #603
    Mikset lisää VGtä? 70pg neste on kyllä litkua, tutuilla ollu Nautiluksissa 50/50 mixiä eikä ainakaan niillä ole ollut ongelmia.

     
     
  4. #604
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    4
    Ja sitten vielä päivitystä, eli finnvapelta tuli jo vastaus ja alekoodi hyvitykseksi. Eli kiitos finnvape, ne ovat aina nämä meikäläisen itkupotkuraivarit jaksaneet asiallisesti kuunnella ja hoidella Niiden mielestä mä todennäköisesti olen ihan ideaaliasiakas, saas nähä tuleeks seuraavaksi tilatessa vastaus: "Valitettavasti näitä vapovälineitä ei voida toimittaa juuri sinulle". Mutta eli saan ihan itse heittää tällä nautiluksella lokkia. Ja nyt taidan ottaa kunnon imut justfogin 2043:sta, tätä ei voi kun suositella, toimii aina, ja helppo kuivapolttaa & rakentaa omat coilit.

     
     
  5. #605
    Höyrykonkari morkhat's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    140
    Ehkä sulla on käynyt toistuvasti huonoa tuuria. Mun Nautilus mini Ei ole kertaakaan falskannut. Vastaavalla tavalla siis, toki ilmarööri on voinut olla liian pienellä ja on ruvennut kurlaamaan.

    Muutkin aspiren kamat ovat toimineet lähes moitteettomasti. Vaimolle juuri hankin vivi s:n ja toisena clearona käyttää vanhaa et-s:ää enkä ole kyllä valituksia kuullut siltä suunnalta (niitä nimittäin tulee jos homma ei toimi).

     
     
  6. #606
    Vika on tod.näk atopäässä ainakin mulla oli joen kokeile toista atopäätä ja jos ei toimi ni heitä sit vasta sitä lokkia sillä. Niin ja kiitos kun jaoit avautumisen meidän kanssa, sai hyvät naurut

     
     
  7. #607
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Lahti
    Viestit
    309
    Hyvin on kyllä Nautilus mulla toiminut. Atlantis oli liian äkänen, tällä on sopivat höyryt. Mini nyt ollut vähemmällä käytöllä, normikoossa piisaa tilavuus ja on muutenkin pelannut paremmin. Taidan emännälle hommata myös samanlaisen

     
     
  8. #608
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    4
    Saattaisihan tuo aton vaihdolla korjaantua, mutta meni maku laitteesta. Tulee mieleen nuo vuoden takaiset leikkimiset aspiren kanssa kun vuosivat alareunojen tiivisteistään. Sillon myös ne bdc atot oli ihan lottoa, joku 60% atoista oli ihan susia! ei wickannu eli maistu puolen tunnin päästä palaneelta vaikka miten niitä esikostutteli vaikka ajoi 2 watin tehoilla. Ja sit oli ihan joulu ku löyty yks ato joka kesti melkeen viikon. Silloin sitä piti aina juhlistaa ja kutsua koko suku paikalle kakkukahveille, ja otettiin ryhmäkuvia meikäläinen keskellä TOIMIVA aspiren ato kädessä. Ja nyt tämä nautilus. Laatu on edelleen samaa luokkaa, jos automaailmaan vertaisi, ni samaa laatua ku kolarikorjatussa Ladassa jossa 780.000 km mittarissa joka on maahantuotu Ukrainasta ku paikalliset ei sillä enää kehdannu ajaa edes öisin pimeässä.

    Mutta millaisilla pg/vg suhteilla te tätä nautilusta ajelette? Netistä löyty ainakin tälläinen "tieto": Maybe with 100%VG juice the aspire can go 6 minutes instead of 5 without totally flooding. Mielestäni rohkaiseva tieto

     
     
  9. #609
    Mul toiminu kaikki atopäät. Ne uudistu tos joku aika sitten eikä ole tullu yhtää dryhittiä tai muutakaan. Yks tosin kusi just samanlailla eli vuos nesteet ulos ilmareiästä. Mut ei sun pakko ole kokeilla, heitä pois sit jos siltä tuntuu

     
     
  10. #610
    Viime keväänä mulla ei toiminut yksikään BDC-ato, kaikki kurlasi teki mitä hyvänsä.
    Nyttemmin BVC toimi ihan siedettävästi ensimmäisen version atoilla. Nämä uudemmat ovat minun käytössä vaatineet 80%PG pitoisuuden ettei kurlaa.
    Ilmasäätö on ihan turha sillä vain isoimmalla reijällä pystyy imeskelee.

    Ollut myös montaa muutakin clearoa kuin nautilus, eikä niissä ole kurlaus ollut läheskään näin iso ongelma. Tosin nautilus antaa tuhdimmat ja maukkaimmat höyryt mutta kyllä tää melkoista taiteilua on ollut.
    Tällä nautilus-kokemuksella en yhtään ihmettele jos aloittelevilla menee hermot ja siirtyy takaisin anlogiseen.

    Sanoisin ettei tämä sähköinen imuttelu ole kyllä mitenkään ollut huoletonta. Jokaisessa laitteessa ollut omat kommervenkit ja nesteiden suhteita joutuu aina miettimään, kokeilemaan ja taas kokeilemaan. Siten kun löytyy hyvä tälle laitteelle, täytyy seuraavaan laitteeseen taas tehdä kaikki kokeilut alusta. Hermot on tässäkin hommassa mennyt useasti ja tulee varmasti menemään. Silloin kun laite sattuu toimimaan hyvin ja nesteetkin osuu kohdalleen, tämä on silkkaa hunajaa. Kuitenkin ymmärrän niitä kun ovat siirtyneet takaisin analogiseen ja valittavat tämän alan hankaluuksista ja vaikeuksista.
    Kyllä tää vaatii tahdonvoimaa pysyä erossa analogisesta, jonka korvikkeeksi olen vapotteluun lähtenyt.

    Kiitos ja anteeksi.

     
     
  11. #611
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    110
    Lainaus Alkuperäinen postaaja |foder| Näytä viesti
    Nämä uudemmat ovat minun käytössä vaatineet 80%PG pitoisuuden ettei kurlaa.
    Ilmasäätö on ihan turha sillä vain isoimmalla reijällä pystyy imeskelee..
    Mun kokemuksen mukaan Nautilus vaatii enneminkin paksumman, 70/30 VG/PG nesteen kun 80% PG:n
    Kurlaus on todellakin mun nähdäkseni tän laitteen ongelma, mut sopivilla nesteillä saa mun makuun ihan täydelliset höyryt. Atlantiksella höyryä tulee kyllä paljon enemmän mutta mun makuun se on liian tehokas joka tuottaa paljon kuivaa ja mautonta höyryä. Tosin Atlantis ei kurlaa oikeen ikinä. Nautilus kurlaa kyllä helposti mutta sopivan jäykillä nesteillä tuottaa kyllä mun kokemuksen mukaan paremmat ja maukkaammat höyryt.

     
     
  12. #612
    Ääääh, no niinpä se meni väärin päin. Siis 80VG.

     
     
  13. #613
    Nyt kolmisen tankkia olen höyrytellyt nautilus minillä ja ei ainakaan vielä suurempaa valittamista ole. Nesteet ollut 50 -50 ja 20 - 80 pg - vg suhteilla. Makua tulee kyllä yllättävän hyvin, esim omadta mielestä ei subtankille häviä maussa yhtään.

    Tähän asti ainut miinus on se, että lämpenee melko paljon ketjuvapotellessa ja kerran on sylkässy pisaran nestettä huulille. 30w istickin nokkaan istuu loistavasti ja on vähän työpaikkaystävällisempi omasta mielestä mitä subtankki.

    Pitää vielä testailla ja ilmotella täällä, jos ja, kun ongelmia ilmenee. Tähän asti yllättänyt kyllä positiivisesti. Atot on siis näitä uusia pumpuliversioita. Niitä vanhoja keraamisella imulangalla olevia en ole testannut, joten niihin en osaa verrata.

     
     
  14. #614
    Olisiko kenelläkään vinkkejä nautiluksen ilmareikien puhdistukseen, tuntuu että hiukan olis tukossa

     
     
  15. #615
    Ratkaisin itse ongelman. purin tankin ja otin aton irti ja puhalsin mitä keuhkoista lähti "tankin reikään" hyvin taas pelittää

     
     
  16. #616
    Höyrykone Temonen's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Lohja
    Viestit
    2,505
    Sitä basea voi vaikka näyttää ihan vesihanan alla jos ruuvaa aton ensin pois.

     
     
  17. #617
    Onko näis nautiluksis mitää eroo muuta kuin tankin koko? Siis Normi Nautilus ja mini Nautilus?

     
     
  18. #618
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Noviisi Näytä viesti
    Onko näis nautiluksis mitää eroo muuta kuin tankin koko? Siis Normi Nautilus ja mini Nautilus?
    Eipä niissä muuta eroa taida olla kuin koko.

    Miniin mahtuu vain 2ml nestettä, eli melko tiuhaan saa olla täyttämässä. Jos ainoaksi laitteksi tätä miettii, niin oma suositus on kyllä tuo normikokoinen nautilus.

     
     
  19. #619
    Pakko vielä avautua näistä BVC atoista.
    Hyvin puskee höyryä kyllä, maku ei ihan parhaasta päästä.
    Atojen kestävyys vaan harmittaa pahasti. Käytössäni noin 7-8 päivää aika maksimi.
    Alkuun makua jotenkuten mutta kun viikko alkaa olla täynnä, myös maku kärsii pahasti.
    Lopulta alkaa armoton pulputus vaikka kuinka puhdistaisi kaiken ja useasti. Pari imua ja taas alkaa pulputus käymään ja taas kurlaa.
    Kun alkaa pulputtamaan, höyryn määrä vähenee myös erittäin selvästi.
    Kurlausta ei saa kuriin mitenkään ja ainut lääke tähän vaihtaa ato.
    Kuitenkin melkoisen tyyriitä atoja vaihdella viikon välein.

    Sama, ellei parempi kestävyys Kangerin Aerotankin atoilla, jotka kuitenkin maksavat likipitäen puolet vähemmän.

    Minulla menee päivästä riippuen 5-8ml nestettä tankista läpi, jos sillä jotain vaikutusta.

    Toivottavasti jokin valmistaja keksii atot, mitkä kestää oikeasti pitkään mikäli atot maksaa tämän verran.

     
     
  20. #620
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja |foder| Näytä viesti
    Pakko vielä avautua näistä BVC atoista.
    Hyvin puskee höyryä kyllä, maku ei ihan parhaasta päästä.
    Atojen kestävyys vaan harmittaa pahasti. Käytössäni noin 7-8 päivää aika maksimi.
    Alkuun makua jotenkuten mutta kun viikko alkaa olla täynnä, myös maku kärsii pahasti.
    Lopulta alkaa armoton pulputus vaikka kuinka puhdistaisi kaiken ja useasti. Pari imua ja taas alkaa pulputus käymään ja taas kurlaa.
    Kun alkaa pulputtamaan, höyryn määrä vähenee myös erittäin selvästi.
    Kurlausta ei saa kuriin mitenkään ja ainut lääke tähän vaihtaa ato.
    Kuitenkin melkoisen tyyriitä atoja vaihdella viikon välein.

    Sama, ellei parempi kestävyys Kangerin Aerotankin atoilla, jotka kuitenkin maksavat likipitäen puolet vähemmän.

    Minulla menee päivästä riippuen 5-8ml nestettä tankista läpi, jos sillä jotain vaikutusta.

    Toivottavasti jokin valmistaja keksii atot, mitkä kestää oikeasti pitkään mikäli atot maksaa tämän verran.
    CartomizerBVC Nautilus coil :: Ego² :: En Tuolta ite ostellut,eikä mielestäni hinnoilla pilattu

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •