Tulokset 1 - 5 / 5

Aihe: HyperTank

  1. #1

    HyperTank

    Kiinalainen postipoika toi kuukauden päivät sitten pari kpl otsikon isolla säiliöllä varustettuja clearoja ja olen ollut kyllä kovasti tyytyväinen:
    5ml HyperTank BCC Glass Clearomizer [02-B-234] - $10.69 : Healthcabin Electronic Cigarettes - Wholesale and Retail
    Oikeastaan kyseessä on varsin sama peli kuin Kanger Protank II, mutta isommalla säiliöllä. Kun sen aamulla täyttää, on vielä illallakin jäljellä. 5 millilitraa on kuitenkin aika paljon.
    Nämä käyttävät sitä samaa atopäätä kuin Protank 1 ja 2, Miniprotank ja Evod. Tämä atomalli tuntuu olevan paitsi erinomaisen toimiva, myös varsin halpa. Maksoin 10,69 taalaa eli noin 8 euroa. Nyt on markkinoille näemmä tullut kakkosversio, jossa on vaihdettava pyrextankki - se on jopa ykkösversiota halvempi.
    Hypertankkien lisäksi ostin molempiin thread coverit, istuvat nätimmin akkuihin.
    Protankin atopäähän on siitä mainio, että siihen pystyy väkräämään setupin myös itse - toistaiseksi olen menestyksellä väkertänyt koemielessä pari microcoilia pumpulilla, ja toimivat hienosti. Mutta myös vakioatoilla Hypertank pelittää mielestäni loistavasti.
    Vaihdettava driptip ja lasitankki. Extrahyvä idea on metallinen suojakuori lasin ympärillä - yhden kerran olisi laattalattialle pudotessa jo hajonnut ilman sitä, nyt ei tapahtunut mitään.
    Kumma ettei tätä ole näillä palstoilla esitelty, eikä näytä ihmeemmin olevan suomalaisissa tai eurooppalaisissakaan putiikeissa kaupan.
    Tossa vielä esittely/arvostelu.
    Hypertank Glass Atomizer - YouTube

     
     
  2. #2
    On muuten harvinaisen paska laitos. Ite en saanut yhtään tankillista imettyä loppuun, kun noin puolessavälissä alko niin armoton kurlaus, että voi viddddd... Tänään ajattelin tehdä tohon viimosen setupin ja viimeseks se jäikin. Yläkäppi nimittäin pärähti irti ja se oli sen aton loppu.

    Eipä nuo kalliita ole, niin eipä tuo harmita.

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    126
    Ainakin tumbler tank johon käy myös samat atopäät, vuotaa vähänkin pg-painotteisemmilla notkeilla nesteillä jos nestettä on yli 0,5 ml. Jos nestettä laittaa vaikka 2ml, se kurlaa ja ilmakanavat menevät ihan tukkoon ja ylimääräiset joutuu ottamaan ruiskulla pois säiliöstä. Pienellä nestemäärällä toimii vuotamatta ja hyvin ja soveltuu lähinnä näytepullojen testaamiseen.

     
     
  4. #4
    Ainakin Puff tarjoaa Tumbleriin kyllä eri atopäitä kuin protank 2:seen, jonka atoja Hypertank käyttää. Mulla ei toistaiseksi noin kuukauden kokemuksella kahdesta Hypertankista ole vielä valittamista, jos ei nyt suht vähäistä kurlausta lasketa, kun neste on vähissä.
    Jännä juttu, mutta Hypertankin valmistajasta ei ole mitään käsitystä. Ei pienintäkään mainintaa sen kummemmin itse laitteessa kuin pakkauksessakaan. Tuskin se siis ainakaan Kangerin tekele on.

     
     
  5. #5
    Tuli Evodin atopäätä setupoidessa mieleen että mullahan on tällainenkin laatikossa (Hypertank II). Jäi käyttämättömäksi kun stock-atopäät tuntuivat aina menevän jotenkin tukkoon tässä. Pumpulisetupilla kuitenkin varsin mainio laitos. Todella helppokäyttöinen, valtava tankki ja sopii kokonsa puolesta hyvin mekaanisen (jossa ilma-urat) jatkoksi. Protankin sekavasta ja kromisesta ulkonäöstä en pidä mutta tämä miellyttää myös silmää. Ainut ongelma on pohjacäp jossa kierteet ovat ilmeisesti hiukan vinossa, saa vääntää voimalla että menee paikalleen.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •