Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Smartbox XL

  1. #1

    Smartbox XL

    Smartbox XL

    Smart vapes
    Kotisivu http://www.smartvapes.com/catalog/in...products_id=81
    Ostopaikka http://www.smartvapes.com/catalog/in...products_id=81
    Hinta ostohetkellä: 38$ eli vajaa 30€ silloisen kurssin mukaan
    Malli: XL
    10ml tilavuus pullossa
    Eli halpa muovinen bottom feederi. Vaatii toimiakseen drip shieldin. Korotettu 510-liitäntä, jonka päälle drip shield tulee. Eli ei pitäisi kauheasti vuotaa vaikka kääntäisi (paitsi atosta/cartosta tai ilmarei´istä).

    Ensiksi kuin hain laitteen postista (ketään ei ollut kotona kun postimies kävi) ja avasin sen tietenkin heti, huomasin että aika DIY-modi kyseessä. Ei kauhean nätti sisältä, ei tosiaankaan viimeistelty. Modiin sopii myös 26650-patteri ja mukana tulee "adapteri" 18650-patterille (eli muoviputkesta leikattu pätkä). Tietysti sinne voi laittaa kaksi 3v lifepoa tai vastaavaa tai kaksi 18350-patteria yms.

    Laitteessa on sivussa reikä pullon painamista varten, jonka yläpuolella on virtanappi ja ledi syttyy valaisemaan pullon höyryteltäessä.

    Toiminta: Olen siis täysi ummikko bottom feederien kanssa, niinpä päätin valita carton työmatkaa varten käyttöön. Äkkiä sen oppi, hyvin kevyt painallus ja imaisu, kunnes kurlaa ja lopetus. Toimi hyvin ja äkkiä sen oppi, paskat näissä mitään "learning curvea" on, ainakaan cartoilla.

    Jos haluaa bottom feederin, eikä halua maksaa siitä ihan Reon hintaa, tässä on hyvä laite. Tietysti se on muovia ja aika ruma sisältä, mutta ajaa asiansa. Tulevaisuudessa ehkä itse muokkaan tätä hieman, hot spring, evolvin dna-piiri ja ehkä puuboxi on suunnitelmissa. Aikataulusta ei mitään tietoa.

    Smartvapella on muuten ilmainen postitus yli 50$ tilauksilla ja paikasta saa smartvapesin atoja sekä dripshieldejä ja muuta sälää.

     
     
  2. #2
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    779

    Vs: Smartbox XL


     
     
  3. #3
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Launonen
    Viestit
    1,332

    Vs: Smartbox XL

    Laittaisitko kuvia sisuksista?
    Ööööö missä mä oon...

     
     
  4. #4

    Vs: Smartbox XL

    Sama pää jnejne. Kyllä kokoajan oli mielessä laittaa kuvat, mutta koska oli liian pimeää tai valoisaa








    Tuo valkoinen putki on se "adapteri", pinkki on dripshield ja harmaa "patteri" on se panasonic cgr18650ch tai sinnepäin

    Tuonne voisi oikeasti saada hyvin mahtumaan sen DNA-piirin

     
     
  5. #5
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    1,996

    Vs: Smartbox XL

    Tuossa pullon kärjen vasemmalla puolella voisi olla nätti tila DNA:lle.... Itse mietin just tätä valmista karua lootaa pohjaksi omaan DNA väkerrykseen. Tällä hetkellä on tulossa yksi toinen feederi modi joka voisi olla pohjana mutta kyllä tää XL näyttäis myös kivalta. Piirejä on kyllä muutama joten voisiha tehdä vaikka pari modia

     
     
  6. #6

    Vs: Smartbox XL

    Miettinyt vain että miten kuumaksi dna mahtaa käytössä tulla?

    Tuossa ei muuten pysty käyttämään io6 tippejä joissa se korotettu "rengas" alaosassa. Ei mahdu shieldin sisään. Ruma ja karu bottom feeder tämä on, kohta 20ml varmaan nestettä kulkenut läpi eikä vielä ongelmia

     
     
Keskustelu Sähkötupakka arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •