Tulokset 1 - 8 / 8

Aihe: Loppu röökin poltto kuin seinään

  1. #1

    Loppu röökin poltto kuin seinään

    Pyydän Teitä kaikkia stiimaajia suosittelemaan tätä keinoa röökaamisen lopettamiseen. Itse kaksi askia päivässä neljäkymmentä vuotta polttaneena, olen lopettanut
    Ihmettelen, ettei asiasta puhuta enempää. Liekköhän verotulot ovat vaikuttamassa siihen. Olen kuullut myös lahjotuilta THL:n tutkijoilta kieltäviä kommentteja stiimaamisen suhteen.

    JOS YRITTÄVÄT KIELTÄÄ, NIIN PANNAAN KAMPOIHIN JA KUNNOLLA!! OLEN MUKANA JENGISSÄ

     
     
  2. #2
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Loppu röökin poltto kuin seinään

    Hyvä homma kyllä tätä suositellaanki Ja sinne päin suosittelen että lisää infoa lueskelemalla forumia. Löytyy lisää kanssakavereita jotka on täysin samaa mieltä Hieno homma ja toivottavasti jatkoa löytyy

     
     
  3. #3

    Vs: Loppu röökin poltto kuin seinään

    Lainaus Alkuperäinen postaaja flatus vetus Näytä viesti
    Pyydän Teitä kaikkia stiimaajia suosittelemaan tätä keinoa röökaamisen lopettamiseen. Itse kaksi askia päivässä neljäkymmentä vuotta polttaneena, olen lopettanut
    Ihmettelen, ettei asiasta puhuta enempää. Liekköhän verotulot ovat vaikuttamassa siihen. Olen kuullut myös lahjotuilta THL:n tutkijoilta kieltäviä kommentteja stiimaamisen suhteen.

    JOS YRITTÄVÄT KIELTÄÄ, NIIN PANNAAN KAMPOIHIN JA KUNNOLLA!! OLEN MUKANA JENGISSÄ
    No mikä ettei, kun kerrot mikä se keino on. Toi stiimaaminen ei soita kelloja?

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: Loppu röökin poltto kuin seinään

    niin loppu, eikä oo eees tehny mieli tupakkaa vaikka töissä joutuu käymään pihalla tupakkapaikalla imemässä höyrykettä ja kotona on käynyt tupakoivia kavereita ja oon parvekkeella ollu seurana höyryttelemässä.
    käytän kuitenkin kaikkien innhoamaa laitetta http://www.dealextreme.com/p/quit-sm...-refills-52146

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    230

    Vs: Loppu röökin poltto kuin seinään

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja flatus vetus Näytä viesti
    Pyydän Teitä kaikkia stiimaajia suosittelemaan tätä keinoa röökaamisen lopettamiseen. Itse kaksi askia päivässä neljäkymmentä vuotta polttaneena, olen lopettanut
    Ihmettelen, ettei asiasta puhuta enempää. Liekköhän verotulot ovat vaikuttamassa siihen. Olen kuullut myös lahjotuilta THL:n tutkijoilta kieltäviä kommentteja stiimaamisen suhteen.

    JOS YRITTÄVÄT KIELTÄÄ, NIIN PANNAAN KAMPOIHIN JA KUNNOLLA!! OLEN MUKANA JENGISSÄ
    No mikä ettei, kun kerrot mikä se keino on. Toi stiimaaminen ei soita kelloja?
    ite ainakin yhdistin stiimaa-steaming-höyryää,
    voi olla että olen väärässä

     
     
  6. #6
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tuusula
    Viestit
    634

    Vs: Loppu röökin poltto kuin seinään

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Hyvä homma kyllä tätä suositellaanki Ja sinne päin suosittelen että lisää infoa lueskelemalla forumia. Löytyy lisää kanssakavereita jotka on täysin samaa mieltä Hieno homma ja toivottavasti jatkoa löytyy
    Jeps, vanhalla pierulla on hiukan läksyt tekemättä. Täällä on useita yli 30v savutelleita, joilla höyry on korvannut savun täysin. Tilaisuuden tullen suositellaan ja rajoituksille laitetaan kampoihin.

     
     
  7. #7

    Vs: Loppu röökin poltto kuin seinään

    Lainaus Alkuperäinen postaaja rautasahamies Näytä viesti
    ite ainakin yhdistin stiimaa-steaming-höyryää,
    voi olla että olen väärässä
    Taisin tarkoittaa enemmänkin, että turhat anglismit ovat - no - turhia anglismeja. Lisäksi, kaikella kunnioituksella, tämä on aika turha avaus.

     
     
  8. #8
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620

    Vs: Loppu röökin poltto kuin seinään

    ba dum tsih!

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •