Tulokset 1 - 2 / 2

Aihe: Raspberry mojito (Pink Spot)

  1. #1
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2009
    Viestit
    160

    Raspberry mojito (Pink Spot)

    Maku: Raspberry mojito
    Valmistaja: Pink Spot
    Vahvuus: 12mg
    Ostopaikka: Liberty
    Hinta ostohetkellä: 3£/5ml

    Pakkaus tavanomainen tippanokallinen ja lapsilukollinen muovipullo. Neste haisee pullosta nuuhkaistessa marjaiselta drinkiltä. Mielenkiintoista. Väriltään neste on melko vaalea punainen. Vahvuus on kuitenkin mulle liikaa, joten 50% PG:tä sekaan ja cartoon, cartosta tuli vaaleanpunainen.

    Sitten maistelemaan. Makua on laimennettunakin riittävästi, joskin maku on kaiken kaikkiaan mieto. Alkumaku on joku marjainen, mitä en onnistu tunnistamaan. Jälkimaku ehkä sitruunainen spearmint? Seassa ennosti jotain lievästi tunkkaiseltakin tuntuvaa.

    Höyryn ja kurkkutuntuman arvostelu laimennettuna on ehkä vääryys. Kurkkutuntuma ihan ok miedoksi nesteeksi. Höyrystä päätellen originaalissa on seassa myös VG:tä, joten originaalina lienee parempi kuin mun pg-seos.

    Lievän tunkkaisuuden johdosta pisteitä hieman pois, tuskin maku jota tilaan uuudestaan, vaikka onkin mielenkiintoinen ja kuluu takuulla pois. Vaihtelua haluavalle kokeilemisen arvoinen kaikesta huolimatta.

    Pisteet 7/10.

    (Testin kalustona e-power, 1,6ohm dual coil carto ja täysi akku)

     
     
  2. #2

    Vs: Raspberry mojito (Pink Spot)

    Jos makeata makua kaipaa niin tämä on kyllä huipputavaraa! (itse en juurikaan toimivia makuja ole vielä löytänyt hirveästi) 12mg myös pieni 5ml pullo, isoo pulloa lähtee kyllä tilaukseen, karkkipäivien iloksi ja sänkypuuha aperitiiviksi

    1000mAh joye, bogen 2ohm karto, höyryn määrä suht runsas, kurkkutuntuma mitäänsanomaton, maku ihanan makea mansikka/vadelma-minttu purukumi! tuoksu: orgasmi-tasoa (siis aivan hiton hyvä tuoksu!)

    Täydellinen "jälkkäri-höyry"

    (ja yllä olevaan arvosteluun lisäten, kaikki PSV:n kamat ovat 50/50 pg/vg, ellei toisin mainita?)

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •