Sivu 1 / 25 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 488

Aihe: Clearoa etsimässä

  1. #1

    Clearoa etsimässä

    Rupeaa käpy hiertämään sen verran lujaa että tarvis uusi clearo hommata. Cartoista jäänyt aikoinaan kirjaimellisesti paska maku suuhun niin en niiden kanssa jaksa säätää, vaikka varmasti ovatkin kehittyneet vuosien varrella.

    Suosituksia siis haetaan, sellanen jota ajelis vg-nesteillä kuin junan vessaa.


    Evodit, protank 1-2 ja aspire bdc testattu. Viimesin toimii ihan kivasti, silloin kun toimii mutta tykkää kurlailla vaikka mitä koittais.

    En todnäk jaksa itse ruveta kasailemaan, kaupan kamoja siis haeskelen.

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    106
    itsellä ollut parisen viikkoa Aspire ET-S BDC eGo clearomisaattori dual bottom coil 1,8ohm ja olen ollut tyytyväinen. 50/50 ja 70/30 nesteitä olen kokeillut ja ei ole kurlannut kotiolissa yhtään kertaa.
    suosittelen
    Joskus se vaan vituttaa, ja joskus se vituttaa vaan vituttaa enemmän

     
     
  3. #3
    Nähtävästi käytännössä sama kuin tää mun aspire, samat atotkin. Onkohan litkuissa vika vai maanantaikappale tehtaalta.

     
     
  4. #4
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    08/2013
    Viestit
    3
    Kangerin Aerotank, siinä ois säädettävä ilmanvastus jolla luulis saavan kurlausongelmat kuriin. Vaikutti sen verran mielenkiintoiselta laitteelta että tilasin just yhden.

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    77
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Piblu Näytä viesti
    Kangerin Aerotank, siinä ois säädettävä ilmanvastus jolla luulis saavan kurlausongelmat kuriin. Vaikutti sen verran mielenkiintoiselta laitteelta että tilasin just yhden.

    miten on toiminu? kokemuksia?

     
     
  6. #6
    Itelläki ny alkanu verisuonet puhkeileen päästä ja joutunu sortuu analogisee tupakkaa joka Kurlaa!! ei varmaa kauheesti aikaa ole ku oon viimen kehunu kanger protank 3 mutta nyt ei oo kyl mitää kehuttavaa. Kokoaika kurlaa ja prenkkaa. atot vaihdettu ja pesty mut ei auta

    joten nyt uutta clearoo,hyvä ja sellane joka kestää tervalakun?

    edit, siis ei analoginen kurlaa vaan toi sähkönen
    Viimeksi muokannut höyryx; 22.01.14 kello 15:28.

     
     
  7. #7
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Kangerithan on tarkkoja tuosta ilman saannista. Eli millä laitteella nyt yritätte sitä PT3 kurittaa? Ja onko kokeiltu maku wickin poistoa? (Onko niissä edes sitä?)

    Toinen vaihto-ehtohan on sitten Vapeonlyn clearot, joita kauppaa esimerkiksi Esmoke. En oikeasti ymmärrä sitä minäkään miksi ne toimivat niin pirun hyvästi, vaikka sama atopää kuin Aspiressa. Minulla kaksi Aspiren Viviä vuotaa, mutta Vapeonlyt ei. Ja ihan samalla atopäällä vielä.

     
     
  8. #8
    vamo v2 tota kangeria tullu käytettyä, ja ilma kiertää kyllä täysin vapaasti. pihalta ku tulee sisälle niin kurlaa aina, pakkane jotenkin vissii vaikuttaa?

    mites muute tämä: Nautilus by Aspire | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa

    oliskohan hyvä? "hyvän" hintanen on ainaskin

    edit: niin ja ei oo maku wickkejö poistettu, siis nehän on ne imulangat?

     
     
  9. #9
    Höyrykonkari Joensuu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    114
    Jos teidän ongelmanne on kurlaus, ehkä teidän kannattais katsoa jotain muita ku bottom coileja? Tai ainakin mulla käytännössä mitkään muut ku bottom coilit ei oo kurlannut, ja ne taas kurlaa vähän väliä.

    Kurlausta pystyy ainakin jonkin verran estämään ajamalla clearoa vähän lujemmalla jännitteellä, ja toisaalta imemällä hiljempaa. Silloin muodostuu vähemmän alipainetta. Toinen vaihtoehto ois suurentaa ilmareittejä, mut se on aika hankalaa tehä perusclearolle, ja varmaan vähän turhauttavaa tehdä halvalle laitteelle joka on tarkoitettu olemaan sellaisenaan käytettävä.

    Niin joo, ja pakkanen aiheuttaa vissiin kanssa kurlausta helposti, kun neste jähmettyy kylmässä ja alkaa juosta taas livakammin lämpimässä -> Käyt ulkona kylmässä höyryttelemässä, ja jähmeää nestettä täynnä olevaan clearoon muodostuu alipaine, sit palaat lämpimään, neste pääsee ohenemaan ja sit ato hörppää nestettä.

    Mut itse testaisin jotain top coil clearoa ja katsoisin että tekeekö se samaa.

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari Roki's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    331
    Lämpötilan nousu laajentaa tankin sisältöä (nestettä&ilmaa) sen verran jotta varmasti puskee nesteen joka paikkaan. Minä hyväksyn kurlauksen tietyissä oloissa, koska ymmärrän sen syntymekanismin. Sitten jos kurlaa ilman mitään syytä, niin vaihttupi välineet.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

     
     
  11. #11
    Osta iClear 30s.
    Kovin on kehuttu tuota kyseistä laitosta, ainut miinuspuoli taitaa olla muovinen tankki.

     
     
  12. #12
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miguel Näytä viesti
    Osta iClear 30s.
    Kovin on kehuttu tuota kyseistä laitosta, ainut miinuspuoli taitaa olla muovinen tankki.
    Tuo muovitankki ja atopäät suurin miinus. Tai atopää on tosi hyvä, mutta ei sitä voi itse uusiksi rakentaa... Tietysti jos itse omistaa sorvin tai joku kaveri voi käypäisen putken tekaista vaikkapa haponkestävästä, niin sitten onkin nesteitä kestävä iClear.

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari Joensuu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    114
    Innokin kyllä nettisivuillaan väittää, että tuokin kestää muovitankista huolimatta. En tiedä onko niitä paljon kokeiltu.

    Edit: http://www.reddit.com/r/electronic_c..._liquid_claim/

     
     
  14. #14
    Nyt joku kellä on ylimääräsenä kyseinen clearo eikä ole muuta tekemistä illalla, niin tumppaa se täyteen jotain varmaa "tankin hajoittajaa". Miguel kiittää ja kuittaa.

    Ps. ei muuten, mut itelle tulossa postissa kyseinen kapistus

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari Joensuu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    114
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miguel Näytä viesti
    itelle tulossa postissa kyseinen kapistus
    Yea, mulla odottaa jo postissa samainen. Saatan ootella vielä että SVD-pakettikin ehtii postiin ennen ku haen, kun en tiiä jaksaako tuota ajella mekaanisella ilman kickiä, tai eGo twistillä varsinkaan.

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari Joensuu's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    114
    Kävin hakemassa sen 30S:n nyt sit postista kuitenkin kun ohi kuljin. 2,1ohmisena ihan Kamry K100:n nokassa akkujänöillä höyryää _todella_ mageasti. Okei, watit lienee suht alhaalla, ja aika pitkiä hittejä täytyy ottaa, mut makua tulee ihan sikahyvin. Paljon leveämpi maku kuin EVODilla, Mini Protank II:lla tai Protank II-kopiolla, tahi single coil dripperillä. Tästä tuskin on paluuta singleihin enää. Laatuvaikutelma on musta myös hintaan nähden hyvä, muovitankki tai ei. Sehän ei tietysti kerro mitään siitä kestääkö se vaikeita nesteitä, tietty. Kurlauksestakaan en tietty osaa vielä sanoa, vasta ekoja hittejä mennään.

    Imu tässä on tosi mukava. Se on fiiliksen perusteella hiukan tiukempi kuin Mini Protankissa, mutta ei ahdistavan vaan jämäkän tiukka; Esim. EVODeissa mulla on ollut aika epätasaisia vasteita, toisissa tiukempia ja toisissa vähän löysempiä, joissain viheltäviä ja joissain hiljaisia. Mut tiukimmissa EVODeissa se on tuntunut aina jotenkin ahdistavalta, niin kuin clearo ei sais tarpeeks happea vaikka yrittäisi, ja aina pelkää että kohta se hörppää, alkaa kurlata ja menee tukkoon. Tässä ei tunnu siltä.

    Wickaukseenhan tässä voi vaikuttaa jonkun verran sillä, että tässä on tuo kääntyvä drip tippi. Joka muuten, vaikka hassulta näyttääkin, on käytössä tosi laadukkaan oloinen myös. Pyörii hyvällä vasteella, ei liiku itsekseen ja on oikein sulava käännellessään. Mut anyways, Pbusardo ainakin videossaan kommentoi sitä, että sillähän on mahdollista kääntää se ikäänku laitteesta suuta kohti, jolloin laite on pystymmässä kuin suora drip tippi, tai käänteisesti ikäänkuin pois päin suusta, jolloin höyrytellessä laitetta tulee pidettyä enemmän vaakatasossa. Asentoa manipuloimalla saa sitten vaikutettua siihen, miten neste painovoiman puolesta käyttäytyy.
    Viimeksi muokannut Joensuu; 23.01.14 kello 20:26.

     
     
  17. #17
    Kantsii varmaan vielä käydä heittämässä tuo sama rimpsu tuonne iclear 30s ketjuun?

     
     
  18. #18
    Ainakin noviisilla on tähän asti paras ollu toi iclear 30s.


    Perus Ce 4:t alko vi...maan samointein. Jos ei kurlannu, nii oli palanutta hatsia.

    Olisko sitten perusvehkeistä Ce5:n vaihtopäillä järkevämpi?

     
     
  19. #19
    Kun Finnvape on alhaalla ja Justfogin MAXI-clearoja ei siis ole kotimaisilta saatavilla (en ainakaan muista kaupoista löytänyt) niin ajattelin tarvitsevani jotain varalle kunnes saadaan taas Finnvape tulille ja MAXI-clearoja/atopäitä käsiin. Vastaan tuli joku videoarvostelu tästä, Vapeonly CE5-S BDCC | esmoke.fi

    Ketjuja en haulla kyseisestä vehkeestä löytynyt mutta täälläkin joku sitä jo kehaissut. Onko kellään mitään negatiivista sanottavaa tästä clearosta? Tolla Finnvapen MAXI/eGo-setillä höyryttelen.

    Koita tässä nyt keksiä mitä hommaisi varalle kun näitäkin vehkeitä on se miljuuna....


    Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
    http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.

    Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.

    Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.

    Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.

     
     
  20. #20
    Höyrypää jani86's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    rajamäki
    Viestit
    430
    Toi on oiva valinta, saattaa eksyä ykkös clearoksi

     
     
Sivu 1 / 25 1234511 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •