Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 28

Aihe: Keskustelua KIRPPIS -alueesta foorumilla

  1. #1
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    6

    Keskustelua KIRPPIS -alueesta foorumilla

    Hei,

    Aloittelijat jotka tänne nyt tulee myymään tavaraa niin voisitte vähemmän aiheuttaa häslinkiä varaamalla ensimmäiselle joka kauppaa kanssasi tekee. Tämän viikon aikana kaksi (2) kauppa "feidausta" tullut, ja alkaa vituttamaan tämäkin leikki.

    Jos vaikka yhteis ymmärryksellä sovittais, että jos kauppaat yv:llä tavaraa, niin pidä hänelle ensitilassa varattuna kun kerta itse kysyt häneltä, jooko?

    -arttu

    Ps. ei jumalauta. -> saa poistaa jos menee väärään aiheeseen, vi*uttaa niin perk*leesti


    Ex's: Vamo V2, Joyetech eVic, iTaste MVP, Diablo Hybrid (#16), Provari V2, Nemesis (SS),
    LAITE HAUSSA!!!!

     
     
  2. #2
    no mä voin myydä sulle klooni messinki nemesiksen jos haluat.

     
     
  3. #3
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Säännöt ja hyvä kaupankäynti-tapa tässä hitusen ristiriidassa.
    Myyjä myy kenelle tahtoo, sanoo säännöt pl. huutokauppa.
    Hyvä kaupankäynti sitten toivoisi, että se tieto kulkisi vähän paremmin.
    Eipä tästä kait taida enempää jutuntynkää olla?
    KGO & Twist

     
     
  4. #4
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    6
    Niinhän se menee mutta viikon sisään toiset feidaukset niin pikkasen vetää höyryt jo korvista pihalle... ei lisättävää


    Ex's: Vamo V2, Joyetech eVic, iTaste MVP, Diablo Hybrid (#16), Provari V2, Nemesis (SS),
    LAITE HAUSSA!!!!

     
     
  5. #5
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    6
    rosteri/alu etsinnässä, kiitos tarjouksesta...


    Ex's: Vamo V2, Joyetech eVic, iTaste MVP, Diablo Hybrid (#16), Provari V2, Nemesis (SS),
    LAITE HAUSSA!!!!

     
     
  6. #6
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Säännöt ja hyvä kaupankäynti-tapa tässä hitusen ristiriidassa.
    Myyjä myy kenelle tahtoo, sanoo säännöt pl. huutokauppa.
    Hyvä kaupankäynti sitten toivoisi, että se tieto kulkisi vähän paremmin.
    Eipä tästä kait taida enempää jutuntynkää olla?

    Jotenkin kyllä mieltäisin että myyjä myy sille kuka ensimmäisenä suostuu kauppaan myyjän ilmoituksessa määrittämillä ehdoilla. Kaikilla ketkä ilmoituksen näkee, pitäisi olla oikeus ostaa tuote tasapuolisesti.

     
     
  7. #7
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    No tuo menee juurikin siihen peräänkuuluttamaani hyvään kaupankäyntiin.
    Todennäköisesti tässä on nyt tavara mennyt kaverille, joka on lyönyt massit suoraan kouraan.
    KGO & Twist

     
     
  8. #8
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Joo paljon mahdollista. Varauksissakaan ei ole mitään ongelmaa kun vaan sovitaan selvästi mihin päivään asti varaus pidetään tai vaihtoehtoisesti myyjän ei tulisi ottaa varauksia ollenkaan jos niin paljon polttelee suoraan pikaisesti myydä. Itse ainakin jos olen varaamista ehdottanut olen jo ensimmäisessä viestissä ilmoittanut milloin pystyn maksun suorittamaan, sekä sen että sitoudun tuotteen itselleni lunastamaan 100% varmasti sovittuna päivänä.

     
     
  9. #9
    Ite ainakin karsastan tavaroiden varausta. Luultavasti tämä varaaja on täysin P.A, ja sitten kun sitä rahaa on niin sille voi olla jo keksittynä muutakin käyttöä.. Ja tällä välin joku muu olisi voinut lyödä massit kouraan. Köyhät kyykkyyn

     
     
  10. #10
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    23
    mielestäni varaaminen on yhtä leikkiä jos ei oo fyffee niin sillo ei kannata ees katella ostoilmoja huomannut muualla et jostain vitosen ostosta maanantaina kysytty et voiko maksaa kuun lopussa ku tulee lapsilisät hitto mitä touhuu

     
     
  11. #11
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    mietin hetken onko tämä ketju edes tämän arvoista...

    kukaan ei ole niin idiootti että ottaa 100% lasissa toteen kaikki YVt mitä jengi lähettelee. tai edes ne viestit foorumilla. siis kirppis-alueella. myynostanvaihdanlahjoitan.

    VARSINKAAN; käyttäjältä jolla on 0 viestiä. tms. rekisteröitynyt käyttäjäksi "eilen". "maksan ensi tilistä". "vaihdetaan jopoon". "varaa mulletoi; vaimo sanoo NOUNOU!" jnejne...


    eli tarkkuutta ja varovaisuutta kaikkiin kauppoihin. ei se oikeastaan sen kummempaa ole.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  12. #12
    xbikes
    Vieras
    Jäin miettimään, että mistä erottaa aloittelijan ja kokeneemman ?

     
     
  13. #13
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja xbikes Näytä viesti
    Jäin miettimään, että mistä erottaa aloittelijan ja kokeneemman ?
    eipä juuri mistään muutenkuin keskustelemalla hänen kanssaan. viestimääristä, viestin sisällöistä ja rekisteröitymispäivämääristä on apua... mutta ei absoluuttinen totuus sekään.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  14. #14
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Kauppapalaute varmaan on se yksi suurimmista indikaattoreista jonka perusteella pohtia.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari Helberth's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    295
    Noita uppijoita voisi kanssa vähän palautella ruotuun.

     
     
  16. #16
    xbikes
    Vieras
    Juu, eikun kävi mielessä, kun arttu kuudella viestillä soimaa aloittelijoita... Vuosi 2014 lähti käyntiin kiivaan kaupanteon merkeissä. Hyvät tavat tietysti pitää olla, mut aika katoavaista on live elämässäkin, saati sit netissä.

     
     
  17. #17
    HöyryPoliisi luuponen's Avatar

    Liittynyt
    03/2010
    Sijainti
    Steamland Yard
    Viestit
    3,620
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Kauppapalaute varmaan on se yksi suurimmista indikaattoreista jonka perusteella pohtia.

    Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

     
     
  18. #18
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Helberth Näytä viesti
    Noita uppijoita voisi kanssa vähän palautella ruotuun.
    myönnän että alussa olisko ollut eka myynti ilmoitus niin nostin sitä kerran päivässä ja sitten wiitis soitti mulle ja haukkus pystyyn ja sen jälkeen ollaan nosteltu jos on muistettu... olen kanssa varannut laitteita ja maksanut pienen varaus maksun esin jos on ollut 50 laite niin mun mielestä on kohtuullista maksaa 10-15 egee varausmaksua ja loput kun tulee massia tilille

    mun viestit on vaikea lukuisia kun koulussa ei äidinkieli oikeen kiinnostanut ja jos olin koulussa niin kävin syömässä

     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Kenianmaa
    Viestit
    351
    Itellä tapana(en tiedä onko hyvä) että myyn tuotteen ensimmäiselle joka maksaa pyytämäni summan tinkimättä. Hinnantinkaajat jätän aina jonon hännille

     
     
  20. #20
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Helberth Näytä viesti
    Noita uppijoita voisi kanssa vähän palautella ruotuun.
    Ja sä arvelit tämän homman kuuluvan sulle koska...?
    KGO & Twist

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •