Sivu 5 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678915 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 545

Aihe: Rakas Päiväkirja by Ahe222

  1. #81
    Höyrykone popilo's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    1,852
    Nuo dropit on kyllä karmaisevan isot, ottaen huomioon misterin äärimmäisen pienen hävikin, sekä stickerin hinnan. Jännällä odotan uuden jousen saavuttua mittauksia!

     
     
  2. #82
    Lainaus Alkuperäinen postaaja popilo Näytä viesti
    Nuo dropit on kyllä karmaisevan isot, ottaen huomioon misterin äärimmäisen pienen hävikin, sekä stickerin hinnan. Jännällä odotan uuden jousen saavuttua mittauksia!
    Kuin myös, olis kyllä muuten ihan näpsäkän oloinen keksintö.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  3. #83
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    kotka
    Viestit
    2,010
    Hyvää tekstiä jäleen keran

     
     
  4. #84
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aku Näytä viesti
    Hyvää tekstiä jäleen keran
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  5. #85
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Hyvä teksti jälleen kerran
    Spoileri!



     
     
  6. #86
    Päivitysjousi saapui VJ-Stickeriin ja ensi tuntumalta paransi laitteen suoritusta huomattavasti. Illemmalla hiukan mittailua ja edittiä aikaisempaan.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  7. #87
    VJ-Sticker hajatelmaa editoitu päivityksen tasalle TUOSTA
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  8. #88

    Honey, I shrunk the Nemesis

    Pienessä koossa yhdistetty hyväksi havaittu rakenne, joka vieläpä potkii hyvin. Tässä teille suoraan Kreikasta Nemi Atmomixanilta!

    Mekaaninen ruostumattomasta teräksestä ja naval brass:stä (en keksinyt järkevää suomennosta, seosmetalli eikä puhdasta messinkiä)
    - 17mm halkaisija
    - Säädettä ja lukittava nappi
    - Säädettävä ilmankulku rengas
    - Säädettävä plus kontakti
    - Hopea päällystetyt kontaktit
    - 14500 ja 14650 akuille
    - Sarjanumeroitu

    Osto paikka : Nemi Devices



    Ei ole varmaan kenellekkään joka on tätä päiväkirjaa seurannut jäänyt epäselväksi, että henkilökohtaisesti olen tykästynyt Nemesiksen ratkaisuun nappia kiristämällä poistaa akkujen pituuserot sekä droppien lähes anaaliseen tuijottamisen.
    Näin ollen kun Atomixanilta oli tulossa Nemesiksen pikkusisko ulos oli se lähes pakko hankinta omalla kohdalla, kun 14xxx sarjan modia olin jo hetken aikaa harkinnut muutenkin.

    Käytännössähän tämä tosiaan on kuin mini versio Nemesiksestä ja osat on pitkälti samat ainoana erona koko.



    Nappiin tulee tehdas asetuksena jousi mutta sivuilla on jo myynnissä magneetit niitä kaipaaville. Otin magneetit itsekkin mukaan mutta tuntuma jousen kanssa on sen verran miellyttävä että jäänyt toistaiseksi asentamatta paikalleen.Magneetteja kokeilin kyllä paikoilleen ja niissä on huomattava että magneetit tulevat napissa olevan pienen tapin alle, ne eivät mahdu muuten paikoilleen. Nappi on rakenteeltaan tuttu Nemesiksestä eikä siltäkään osin tuonut mitään yllätyksiä tullessaan.


    ( Kuvassa äärioikealla magneetit)

    Itse akkuputki on perusmitallaan 14500 ja jatkopalalla pituuden saa lisättyä 14650:tä kokoon, mikä on ehkä hiukan eksoottisempi mutta varsin kätevä matalia ohmeja ajatellen. Akkula.fi:n tuotetietojen perusteella esimerkiksi Efest 14650 antaa suurimmaksi purkuvirraksi 7 amppeeria joka mahdollistaa ainakin paperilla 0.6 ohmin vastuksen käyttämisen. Putki on sen verran tiukalla mitoituksella tehty että akun vaihto alakautta ei onnistu, kierteiden ohentaessa sisä halkaisijan. Putkesta löytyy myös nappilukko, edelleen kuten isossa veljessä ja se kasvattaa käytössä kärsivällisyyttä sillä kierteet ovat kohtuuttoman tiheät. Kierteet ovat koko putkessa suhteellisen tiuhat joten niitä saa ruuvata ja ruuvata ja ruuvata mutta missään muualla kuin lukitus renkaassa nämä ei niin harmita ja varmastikin edes auttaa mataliin droppeihin mutta lukitusrengasta käyttäessä olisi hiukan harvemmatkin kierteet varmasti riittäneet.
    Putkesta löytyy myös jo tutuksi tullut tuonelan enkeli.



    Päätypalasta löytyy säädettävä plussa sekä ilmareiät säätö rinkulalla, jos ajelet esim. Spheroid tyylistä 510 liittimen kautta hengittävää atoa. Jos tässäkin noudatetaan samaa kaavaa kuin ennen, voisi olla mahdollista tulevaisuudessa saada kavennus renkaita päätyyn niin 17mm:ä ohuemmat atotkin näyttävät hyvältä ilman porrastusta.



    Droppejakin tuli mitattua seuraavin tuloksin:
    14650 Efest
    Akku______________4.12
    kuormassa_________3.84
    droppi_____________0.28

    14500 Aw-imr
    Akku______________4.17
    kuormassa_________3.91
    droppi_____________0.26

    Kuorma molemmissa 1.2 ohmia

    Nemin käytössä on tietysti huomioitava että pikku akut ei kestä pitkään isoa kuormitusta, eikä välttämättä pysty purkuvirtojen myötä edes yhtä hyvään kuin 18xxx sarjalaiset.

    Summa summarum Nemi on kokoluokassaan kärkikastia droppien puolesta ja varustettu juuri niillä ominaisuuksilla joita modissa arvostan. 14xxx kokoluokan modithan on enemmänkin kauppareissuille tai pikkutakin taskuun tarkoitettuja (IMHO), eikä niinkään useita päiviä kestävälle rymymatkalle mutta pientä laitetta hakevalle voin lämpimästi suositella.

    Viimeksi muokannut Ahe222; 02.02.14 kello 02:00.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  9. #89
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Mä tätä kattelinkin kun oli saldoilla jotta pitäiskö.. hyvät hehkut kyllä pistit, mutta edelleen harkinnassa.



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  10. #90
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Hienoa tekstiä jälleen, kyseistä putkea hypistelleenä voin vain yhtyä allekirjoittaneeseen Onhan toi nätti ja toiminta taattua neme-laatua
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  11. #91
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wiitis Näytä viesti
    Mä tätä kattelinkin kun oli saldoilla jotta pitäiskö.. hyvät hehkut kyllä pistit, mutta edelleen harkinnassa.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Hienoa tekstiä jälleen, kyseistä putkea hypistelleenä voin vain yhtyä allekirjoittaneeseen Onhan toi nätti ja toiminta taattua neme-laatua
    Eihän tuota oikein voi kun hehkuttaa, jos siis Nemesikset yleensä uppoaa
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  12. #92
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Kaunis kombo esim puvun kanssa tai kauppareisulle
    Kehut täältäkin kirjoittajalle ja putkelle

     
     
  13. #93
    Ainoa 17mm RDA mikä näin äkkiseltään tulee mieleen on double cross rda? Onkos muita?

     
     
  14. #94
    Höyrykone wiitis's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    rauma
    Viestit
    1,396
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Ainoa 17mm mikä näin äkkiseltään tulee mieleen on double cross rda? Onkos muita?
    Arrow?



    Fighting the CLONEWARS since 2013

     
     
  15. #95
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Ainoa 17mm mikä näin äkkiseltään tulee mieleen on double cross rda? Onkos muita?
    Atoista? Arrow nyt ainakin mikä viimeisessä kuvassakin on.

    Edit. Hidas
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  16. #96
    Dripperiä tuossa hain, lisätty viestiin Kyllähän mä nyt kuvasta tuon näin Vaikka eihän sitä tiedä, on tuo ikänäkökin ja kaikkea

     
     
  17. #97
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Dripperiä tuossa hain, lisätty viestiin Kyllähän mä nyt kuvasta tuon näin Vaikka eihän sitä tiedä, on tuo ikänäkökin ja kaikkea
    Niin ja kyllähän tuolla kuva ketjussa joku haukku jo klooniksikin, kun arrowia ei kuulemma ole tehty 22mm:enä Noista halvemmista drippereistä en ole ihan sata olisko 17mm:iä, tyyliin octopuss jms.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  18. #98
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Niin ja kyllähän tuolla kuva ketjussa joku haukku jo klooniksikin, kun arrowia ei kuulemma ole tehty 22mm:enä Noista halvemmista drippereistä en ole ihan sata olisko 17mm:iä, tyyliin octopuss jms.
    octopuss on 17 mm just mittasin

     
     
  19. #99
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hemi440 Näytä viesti
    octopuss on 17 mm just mittasin
    Näin olin muistavinanikin
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  20. #100
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Näin olin muistavinanikin
    muistit oikein

     
     
Keskustelu Blogit ja päiväkirjat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •