Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 51

Aihe: RBA - kannettavuus, vuotaminen

  1. #21
    Höyrykonkari kotikemisti's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    ylöjärvi
    Viestit
    141
    niin ja älä unohda coctailtikkuja/tulitikkuja niitä voi työntää reikään kun reikään

    ei hän koskaan kuole ja Guevara elää edelleen esimerkkinä ja innoituksena kaikille niille, jotka taistelevat oikeudenmukaisemman maailman puolesta!!!

     
     
  2. #22
    Noi uudemmat clearot ehkä, vanhemmat oli täysiä susia. Kartojen kanssa on sinänsä varma valinta jos ei vaan maanantai kappaleita osu kohdalle. Dripperi ei kyllä omasta mielestä ole mikään reissu vehje, ellei rakentele jotain autodripperi systeemiä tai bottom feederiä. Edelleen olen sitä mieltä että gennyt saa vaijerin kanssa toimimaan vuotamattomana, vaikka sitä haukuttaisiin makua vaimentavaksikin. Se on sitten omien valintojen maailma kumpi painaa vaakakupissa enemmän. Itse ainakin arvosta laitteelta sitä että voin sen huolettomasti heittää taskunpohjalle pyörimään ilman pelkoa pisarankaan vuotamisesta.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  3. #23
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    17
    Mulla on tällä hetkellä vaijeri käytössä, mutta siinä on tuplacoil mahdollisuus eli siis toisesta kolosta vuotaa.
    Eiks dripperi oo tosiaan niin helppo, et tipat sisään ja menoks? Kestää varmaan joku alle puol minuuttia kaivaa pullo ja tiputella ne tipat?

     
     
  4. #24
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sud0 Näytä viesti
    Mulla on tällä hetkellä vaijeri käytössä, mutta siinä on tuplacoil mahdollisuus eli siis toisesta kolosta vuotaa.
    Eiks dripperi oo tosiaan niin helppo, et tipat sisään ja menoks? Kestää varmaan joku alle puol minuuttia kaivaa pullo ja tiputella ne tipat?
    Jos et tulppaa sitä toista koloa niin varmasti vuotaa, toi dripperi homma on nopea mutta riippuen dripperistä tehtävä varsin useasti joten liikenteessä (pyörä,kävely,auto) on hiukan hankala jos ei jopa vaarallista touhua.
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  5. #25
    xbikes
    Vieras
    Mitäs näitä nestesäädöllisiä atoja on olemassa, eikös ne ole tipattomia kun hana on kiinni? Misteriä menis varmaan kaupan kuin leipää, kun sais pelkän asaattori osan..

     
     
  6. #26
    Penelope, odysseys ja ithaka nyt tulee ekana mieleen mutta ne nyt ei muutenkaan vuoda vaikka olis nestesyöttö aukikin...
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  7. #27
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Jos haluaa huolettomuutta ja vuotamattomuutta, niin sitten vaan pitää unohtaa gennyt. Vaikka kuka sanoisi, että "kävin sirkuskoulun ja olen jo kymmenen vuotta tasapainotellut gennyä nenänpäässä aina ulkona ollessani", ne vaan kannattaa unohtaa. Ja miksipä et unohtaisi, kun tarjolla on Kayfun Lite ja Mister.
    Tähän en ihan varauksettomasti lähtis kyllä. Monessa kohtaa omaa harrastusta, tulee tilanteita (nesteitä), joissa genny on vaan parempi kuin noi kaiffarit, taifunit jne. Mulla ainakin tietyt nesteet vaatii gennyä, osa taas taifunia. On ne vaan niin erilaisia kuitenkin
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  8. #28
    No siinä tapauksessa Mister on varmavalinta kun siihen saa kaikki edellä mainitut setupit ja kaupanpäälle vielä vuotamattomuuden. Jos lisänä olisi vielä imuilman säätö niin sehän olisi täydellinen peli
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)


    Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

     
     
  9. #29
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Tuohon en osaa sanoa juuta, enkä jaata
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  10. #30
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Rotary Näytä viesti
    Tuohon en osaa sanoa juuta, enkä jaata
    Jossei muuten niin kannattaa kokeilla. Mulla on nyt Pulse G:ssä ja MISTerissä samaa nestettä, misterissä pumpuli tuplananolla ja G nyt on aika pirun timmillä kammiolla. Ihan eri sävyt ja vivahteet tulee esiin tällaselle tuohisuullekin, ja on mahdoton sanoa kumpi on parempi. Mister lähtee kyllä mukaan minä tahansa päivänä, ihan sen vuotamattomuuden takia.

    Sitäpaitsi, kaiffariin ja misteriin saa yhtälailla mesh-setupit ja niin saa taifuniinki, ja omalla kokemuksella ero gennyyn on pieni höyryn osalta. Ja ne erot kuitataan vuotamattomuudella ja aika usein nestetilavuudella. Tässä mun kaksi senttiä. Jo aika monennen kerran. (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  11. #31
    Höyrykone Rotary's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,630
    Mulla taas matkaa One taskussa vähän joka paikkaan. Koulukuntia on useita kyllä. Voi tietty olla, että toi Jugo Diablo on enemmän omillaan juuri tiukassa gennyssä. Sitä tulee vedettyä se 10 ml päivässä. Jotenkin ei oo toiminut samalla rähinällä Kaiffarissa tai Taifunissa kuin Onessa tai vaikka Romuluksessa
    VAPETALES FROM THE EASTSIDE

    **Diablo Fulgoris** **Vaporshark rDNA40**
    **Aspire Atlantis**
    **Kanger Subtank**
    **H-Dripper**
    **Origen Genesis V2**
    **In'ax MK2R**

     
     
  12. #32
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    No siinä tapauksessa Mister on varmavalinta kun siihen saa kaikki edellä mainitut setupit ja kaupanpäälle vielä vuotamattomuuden. Jos lisänä olisi vielä imuilman säätö niin sehän olisi täydellinen peli
    ja imuilman säätöhän siitä löytyy kanssa tuuppaat pikkuisen meshirullan (tai ison) ilmareikään niin avot, imu on tiukempi.

     
     
  13. #33
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    V1 misterin ilmarööri on just sopiva

    Mut tosiaan saa misterinki vuotamaan. Mulla ollu nyt ongelmia kun menen ulos, pakko ruuvaa nestesyöttöä kiinni vähäsen aina ku menee ovesta ulos, muuten tulee varmana ilmarööristä nesteet.
    Välillä toimii ku unelma viikon pari ja sit taas ulkona vuotelee.
    Tää tosin voi olla setuppiriippuvainen juttu.

     
     
  14. #34
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    V1 misterin ilmarööri on just sopiva

    Mut tosiaan saa misterinki vuotamaan. Mulla ollu nyt ongelmia kun menen ulos, pakko ruuvaa nestesyöttöä kiinni vähäsen aina ku menee ovesta ulos, muuten tulee varmana ilmarööristä nesteet.
    Välillä toimii ku unelma viikon pari ja sit taas ulkona vuotelee.
    Tää tosin voi olla setuppiriippuvainen juttu.
    Mulla on kanssa pumpulin kanssa kertaalleen kussut alleen. En koskaan saanu selville että mistä johtui mutta ei ole uudelleen tapahtunut. O_o

     
     
  15. #35
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Villi veikkaus on ilmanpaine. Koska mulla toi kuseminen tapahtuu erittäin nopeasti aina ulko-oven avattua.

     
     
  16. #36
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Mistä hitosta toi "ilmanpaine" natsikortti oikeen aina tunkee?
    Elättekö te oikeesti jossain ilmatiiviissä kuplassa, jossa on eri ilmanpaine kuin muualla? Ovet ei aukee kun voimalla, kun ilmanpaine puskee sitä kiinni? Vai tempautuuko ne itsekseen auki heti kun lukon avaa?

    Toki esim. autossa voi ilmanpaine hetkellisesti heilahtaa ylöspäin, kun oven paiskaa kiinni, mutta harvoin nekään ihan niin ilmatiiviitä on..

     
     
  17. #37
    Höyrykone jasso's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    kokkola
    Viestit
    13,801
    Lainaus Alkuperäinen postaaja larma Näytä viesti
    Villi veikkaus on ilmanpaine. Koska mulla toi kuseminen tapahtuu erittäin nopeasti aina ulko-oven avattua.
    Lämpötilan vaihdos Tästähän väännettiin aiemmin juttua oikeen kunnolla! Ei oo kesällä vastaavaa ongelmaa
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

     
     
  18. #38
    Taloissa, joissa on koneellinen ilmanvaihto, on yleensä lievä alipaine.

     
     
  19. #39
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Taloissa, joissa on koneellinen ilmanvaihto, on yleensä lievä alipaine.
    Eikös se ollu ylipaine? Estetään ryönää pääsemästä sisään? Oli miten oli, nää on suhteellisen marginaalisia eroja. Vaikka ne/se ero(t) SAATTAA olla se karva joka katkasee kamelinselän.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #40
    Höyrypää Pötky's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    651
    Ei ku alipaine, vaikka se ei kyllä melko suurella varmuudella sitä vuotamista aiheuta.

     
     
Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •