Tulokset 1 - 15 / 15

Aihe: Fillari topic

  1. #1
    Höyrykonkari Särkkä's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Savonlinna
    Viestit
    212

    Fillari topic

    Rupesin miettimään onko foorumilla polkupyöräilijöitä ja en löytänyt topicia niin tehdään nyt sellainen.

    Eli itse olen hurahtanut polkupyöriin joskus 5 vuotta sitten sen jälkeen onkin ollut vähän kaikenlaisia pyöriä. Tällä hetkellä löytyy DH pyörä ja fixi.

    Fixinä toimii itse kasattu vanhaan nopsan runkoon. Tämä oli sellainen budjettipyörä millä pääsi alkuun hintaa pyörälle tuli noin. 200€


    Dh pyöränä on Trek session 77 runkooon kasattu fillari.





    Ennen noita on ollut yksi Ns bikesin dirtti pyörä ja Mirraron bmx


    "Taas sillä on erilainen bongi käytössä"

     
     
  2. #2
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597
    Löytyy -70 luvun Helkama Oiva. Tuon parempaa fillaria mulla ei ikinä ole ollut! Aiempi pyörä oli Scwinnin alumiinirunkoinen maastopyörä. Kyllähän tuolla nuorempana tuli ajeltua mutta nykyään kun fillari on lähinnä baari reisuja/satunnaisia kaupassa käymisiä varten, tuo Oiva toimii paremmin Ja maastossa rymytään konevoimin

     
     
  3. #3
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610
    tuli tuossa värkättyä DaBomb alu runkoinen konkeli ...kiva muuten mut asvaltilla vaatii renkaiden takia HERMOJA
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  4. #4
    Höyrykonkari Daniel's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    365
    Tulee fillaroitua suhteellisen paljon. Kalustona vanha Jopo, ilmeisesti vuodelta 1970. Sen lisäksi löytyy '80-luvun loppupuolelta oleva Peugeotin fillari, mallista ei tietoa.
    Jopon kanssa säheltäessä on mennyt aikaa, oli aikamoinen raato kun sen hankin. Onhan siinä vieläkin tekemistä.. Hiljaa hyvä tulee.

     
     
  5. #5

    My daily commuter [Explored #56] by Avt0mat, on Flickr

    Tuollasella fixillä tuli laskettua viime kesä.
    "Ei ole yliwickaamista, on vain alitehoja."

     
     
  6. #6
    Höyrykonkari Unzki's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    216
    Täältäkin löytyy fiksi, juuri sopiva työ- ja salimatkoihin ja helppo huoltaa. Merkki on Le Prince.

     
     
  7. #7
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Vaihteettomista tykkään. Olisi suunnitteilla hankkia uusi fiksipyörä, koska pitkään palvellut vaihteeton sanoi sopimuksensa irti. Fiksejä on kivijaloissa aika nihkeästi myynnissä. Ystävämme Googlekin tarjoilee ulkomailta käsin toimivia nettikauppoja, joita en pahemmin muutenkaan käytä.

    Olisin kiitollinen, jos joku vinkkaisi hyvää pyöräkauppaa josta tällainen ei tee-se-itse mies ja ei hifisti löytäisi omansa.

     
     
  8. #8
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Suuret kiitokset kaikkien aikojen vinkkitulvasta

    Muttajoo, eilen löytyi ihan lotolla laadukas sinkula/fiksi ulosheittohintaan. Todella kevyt ja maailman yksinkertaisin poljettava laitos heti velosipedin jälkeen.

     
     
  9. #9
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Holy Roller Näytä viesti
    Suuret kiitokset kaikkien aikojen vinkkitulvasta

    Muttajoo, eilen löytyi ihan lotolla laadukas sinkula/fiksi ulosheittohintaan. Todella kevyt ja maailman yksinkertaisin poljettava laitos heti velosipedin jälkeen.
    No mut jos kellään ei oo tietoa niin mistäs vinkkaa.. esim mä

     
     
  10. #10
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Holy Roller Näytä viesti
    Suuret kiitokset kaikkien aikojen vinkkitulvasta
    Osta auto senkin hippiäinen.

     
     
  11. #11
    Höyrypää Holy Roller's Avatar

    Liittynyt
    04/2017
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    485
    Auton ostin jo viime keväänä. Mitä tuohon fillarihommaan tulee niin olen kyllä todella tyytyväinen, kun löytyi käsittämättömän halvalla viimeinen kappale.

    En näytä pätkääkään fiksikuskilta, mutta ketut siitä. Vaatisi vähintään jooganutturan päähän ja samettihousut jalkaan.

     
     
  12. #12
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    09/2018
    Viestit
    1
    incredibile ! da denuncia alla corte dei conti !
    Viimeksi muokannut jedymark; 19.02.19 kello 06:38.

     
     
  13. #13
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2018
    Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Viestit
    57
    Fixie inc floater two speed race nimihirviö. Automaattilaatikossa on hyvät puolensa näköjään muuallakin kuin autossa. Tottakai toiset tykkää että voi naksutella koko ajan optimaaliset kampikierrokset mutta arvostan sitä ettei mun tarvii. Plussaa myös thickslicks renkaista, rullaa kevyesti eikä renkaanpaikkausta nyt ainakaan pariin vuoteen ole ollut vaikka sepelilläkin olen kurvaillut, miinusta siitä että ovatpahan noi slicksit muuten liukkaat syksyn lehdillä, talvella en uskalla edes yrittää.
    ”halpis” mutta sopii mulle kivasti kauppareissuille ja satunnaisille lenkeille.
    Ainiin, miinusta. Saisi olla myös ylätangolla jarrut! Olisi vauhdikkaassa kaupunkiliikenteessä pakolliset mutta en ole saanut aikaiseksi rakennella. Se sekunti kun etsii jarrukahvat ei ole ihan vielä ollut se kohtalokas sekunti.

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    211
    En ajaa osaa, eikä kuntokaan kestä, mutta kuva vanhasta setupista ennen joustokeulaa...
    @Fiskars.jpg

     
     
  15. #15
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Mä just pari viikkoa sitten päivitin hybridin Univega täysjousto sähköpyörään. Aika huima ero vanhaan. Sähköavustus on ihana niinä päivinä kun ei millään jaksais polkea hiki hatussa. Ei kaduta tippaakaan.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •