Sivu 3 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 61

Aihe: Innokin iClear 30S Dual Coil

  1. #41
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    On se vaan ihan mahtava laitos. Bottomcoilien suuhunroiskimisen ja akun navalle kusemisen jälkeen topcoilien nimeen vannovana, halusin oman luottoclearon Justfog 1453 :n rinnalle jonkun millä pääsee vähän pidemmälle. Ja tämä oli todellakin se oikea valinta.

    Näyttää hyvältä Spinnerin kanssa!
    IMAG2582.jpg
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  2. #42
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    8
    Palaneen makua.

    Mikä vaivaa Vamo V5 + Innokin Iclear 30s yhdistelmästä tulee palaneen makua aina, jos pitää watteja yli 6W? Olen vaihtanut atomisaattoria muutaman kerran ja nesteet vaihtuu myös kokoajan. Kaikilla palaneen makua, paitsi alkuperäisellä.

    Alkuperäisellä atomisaattorilla kärsi pitää 8-10 wattia eikä palanut kertaakaan. Kahvin maku jämähti siihen eikä lähtenyt pois joten tilasin sitten enjuicelta vaihtopäitä ja niillä maistuu palanut aina vaan.
    Tilatako vielä jostain vaihtopäitä vai kokonaan eri clearomisaattori jostain?

    6 watin höyryt on kylmät, se 8 oli sopivan tuntuinen. Nesteet mulla on 6mg.

    Vaihtopäät mitä enjuicelta tuli, ovat pienessä valkoisessa pahvilaatikossa 5kpl, atopäät on pakattu hieman läpikuultavaan kromiseen pussiin.

     
     
  3. #43
    Höyrykone

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    1,614
    Onko varmasti NO2(RMS?) moodi vamosta päällä?

    Ja langat on ehtiny kostua kunnolla ennen käyttöä?

     
     
  4. #44
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    8
    Juu on RMS ja kai se imeytyy kun kokoajan käytössä on. Muutama tankillinen päivässä kuluu.

    Muokkaus: Vaihdoin vielä kerran, ruuttasin myös atomisaattorin sisään reippaasti ja annoin imeytyä säiliöstäkin vartin. Nyt tuntuisi toimivan paremmin. Kiitos.
    Kai otin liian nopeasti aiemmat käyttöön..
    Viimeksi muokannut juhop; 08.09.14 kello 16:37.

     
     
  5. #45
    ProTank 2:n jälkeen iClear X. I vaikuttaa todella hyvältä laitokselta. Imuvastus on kyllä todella löysä, joka saattaa jonkuille mennä miinuksen puolelle, mutta itseäni se ei haittaa. Omassani tuli mukana tuo pitkä Drip tip, joka lähti kyllä heti vaihtoon.

     
     
  6. #46
    Tervakeuhko

    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    2
    Itse tykännyt tästä tosi paljon ei oo kertaakaan kurlannut ja hyvät höyryt tulee! ainut miinus on se et nestettä imee paljon.

     
     
  7. #47
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    32
    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhop Näytä viesti
    Mikä vaivaa Vamo V5 + Innokin Iclear 30s yhdistelmästä tulee palaneen makua aina, jos pitää watteja yli 6W? Olen vaihtanut atomisaattoria muutaman kerran ja nesteet vaihtuu myös kokoajan. Kaikilla palaneen makua, paitsi alkuperäisellä.
    Pyyhitäämpä pölyjä väsähtäneen viestiketjun päältä.

    Allekirjoittaneelle tipahti myös postiin eilen iClear 30S, ato 2.1 ohmin vastuksilla. Innokin SVD:lla ei kestä laittaa yli 6.5W, muuten maistuu palaneelle. Myös sillä 6.5W:lla maku on jostain kumman syystä aivan kamala, ikään kuin joku olisi lisännyt nesteeseen suolaa ja metallia. Pesin nyt kaikki osat, saas nähdä saako tuosta enää kalua. Saattaapa tulla pian 30S ja viisi vaihtoatoa myyntiin halvalla.

     
     
  8. #48
    Höyrykonkari Saon's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    275
    Ite oon huomannut, että vaatii pienen viskositeetin nesteen toimiakseen. Siis ohuen. Ja vaikka imulangat meneekin pohjaan asti, vaatii vempele silti kallistelua.
    "It's a golden shower of deliciousness that doesn't cost $325/hr" - Seduce Juice


     
     
  9. #49
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2014
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    9
    Itsellä kärähti kyseinen clearo 2viikon kulutuksella en tiedä oliko paksut nesteet vai otinko liian usein liian pitkiä höyryjä liialla teholla koska niinkuin tuossa on treadissa ollu puhetta niin kyllä olen havinnut tuota palaneen makua vaikka olen kallistellut mutta onneksi tilasin kaksi niin toinen on ehjä niin pääsen jatkamaan testailua koska olen muuten tykännyt kyseisestä kapistuksesta vaikka onkin ensinmäinen clearo minkä olen omistanut

     
     
  10. #50
    Hei! olen uusi käyttäjä täällä ja omaa keskustelua en voinut vielä perustaa joten lainaan tätä.

    Elikkä uusi tankki hakusessa ja haluaisin tietää mikä olisi paras vaihtoehto.
    kiinnostusta herättäneet mallit:
    Innokin iclear 30s
    Innokin iclear x.1
    Smok gimlet giant
    sekä perinteinen DCT cartolla

    Tällähetkellä Vapeonlyn Vtank joka kurlaa ja vuotaa ja samaa vikaa kaverilla samassa tankissa.
    ollut käytössä jo 2 viikkoa ja 5 eri atopäätä kokeiltu... tässä mallissa pelkästään päältätäyttö joka saattaa olla vuodon syy.
    Toinenkin tankki löytyy jossa ei ole moitittavaa muuten mutta tankin vetoisuus pieni ja höyryntuotto 1.8ohm atolla heikohko... elikkä kangerin evod.

    iclear x.1 ja gimlet giantista en mitään arvostelua löytänyt joten kokemuksia haluaisin kuulla.

    Akkuna toimii X fire wooden 1100mah, jännite säädettävä.

    Kiitokset vastauksista jo etukäteen!

     
     
  11. #51
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2012
    Viestit
    40
    Mulla on toi iclear X.I. Ei ole mitenkään kyllä vakuuttanut, vaikka ihan hyvännäköinen laitos onkin. Imuvastus on mulle ihan liian löysä ja maku aika vaatimaton. Vamon kanssa ei watteja pysty ilman käryä nostamaan 8w ylemmäs, jonka takia höyryt jäävät omaan makuun hieman kylmiksi.

     
     
  12. #52
    Höyryttelijä SmokeBandit's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Pohojammaan lakeuksilla
    Viestit
    53
    Huomasin tänään Iclear 30s höyrytellessä että kun käänsin modin ylösalaisin niin nestettä valui drip tipistä ulos!?
    Mikä perk...??




     
     
  13. #53
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Kondensio? Ihan normaalia että sieltä joitain tippoja tulee.

     
     
  14. #54
    Höyryttelijä SmokeBandit's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Pohojammaan lakeuksilla
    Viestit
    53
    ja tuli ja tuli ja tuli kokeilin uudestaan ja tulee edelleen!ei kyllä voi olla kyseessä kondensiosta.
    Muuten kyllä toimii,ei kurlaa eikä mitään mutta valuu.......




     
     
  15. #55
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2014
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    20
    Tää on ensimmäinen tankki mikä ei ole räkinyt nestettä suuhun. Miinuksena pitää kompata, että nestettä kuluu aikasempiin tankkeihin nähden huomattavasti enemmän.

     
     
  16. #56
    huomasin saman kun käytössä oli 80/20 PG VG suhteella nestettä, mut toki melkosta litkua..
    minkälaisilla suhde nesteellä muut on kokenut vielä toimivan VG painotteisellä, toimiiko esim 50/50 viel ok? vai vaikuttaako noi värilliset nesteet tukkimista herkemmin ?
    peleonin PG kahvilla ja Choco Creamilla "tuhosin" ainakin molemmilla atopäät n 2 päivässä
    noin 7W itellä höyryttelyssä ja 2,1ohm

     
     
  17. #57
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 16:40.

     
     
  18. #58
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Jos haluat paksumpia nesteitä höyrytellä niin suosittelen että heität kuikkaa tuolla 30S:llä. Eiköhän se ole hommansa jo tehnyt.

    Tilalle höyryttelytyylin mukainen uusi clearo, jos mouth to lung, niin vaikka Nautilus.
    PG painotteinen neste on toistaseks ainaki sopinut itelle oikeen hyvin, kurkkutuntuma tärkeempi eikä niinkään se VG puolen tuhkeampi pilvi

     
     
  19. #59
    Omaa kokemusta 30S ei ole, mutta kyllähän 50/50 on kesäisin aika vettä jo.

    Makuaineet ne coilit tukkii, jotkut vähemmän, jotkut todella pahasti. Eli jos uutena wickkaa hyvin, niin nestevalinnoilla voi vaikuttaa kauanko toimii.

     
     
  20. #60
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    jos mouth to lung, niin vaikka Nautilus.
    ei nyt liity ketjuun mut enempi tuol suoraa keuhkoihin puolella niin mitkä vaihtoehdot löytyy nykypäivän suosituksil sinne suuntaan vaihtoehtoina millä pärjäilis makuaineesta ja VPG suhteesta riippumatta ( kuitenkin PG painotteinet - 50/50 )

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •