Sivu 4 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 117

Aihe: Asiat, jotka ärsyttävät toisissa ihmisissä

  1. #61
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Mr. Harem-el-Barole

     
     
  2. #62
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Mr. Harem-el-Barole Eikö toisen henkilökohtaisen tilan huomioon ottaminen (ja mahdollisesti jopa sen kunnioittaminen) liity juuri sosiaalisiin taitoihin
    Miten otat huomioon toisen henkkoht tilan jos et tiedä sitä? ^^ Luonnollisesti siinä vaiheessa kun sen tietää, tilanne muuttuu, mutta siihen asti todennäköisesti oletusasetuksena on oma tilantarve. (:

    Edit.

    Esimerkiksi, sulla on ihailtavat taidot biljardissa ja pallot tuntuu tottelevan ajatustakin. Voitko sä pelata ysipalloa, jos tiedät vaan kasipallon säännöt?

    Making my point clear, kind Sir? (:
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #63
    Voin nyt puhua vain omasta puolestani, mutta kyllä toisen ihmisen moodin, fiiliksen ja henkilökohtaisen tilantarpeen bongaa hyvin nopeasti. Usein ihan ensi silmäyksellä.

     
     
  4. #64
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kuiponen Näytä viesti
    Voin nyt puhua vain omasta puolestani, mutta kyllä toisen ihmisen moodin, fiiliksen ja henkilökohtaisen tilantarpeen bongaa hyvin nopeasti. Usein ihan ensi silmäyksellä.
    Mä valitettavasti huomaan tuon tilantarpeen toisinaan vasta kun ollaan liian liki, muuten voin yhtyä.

    Edit. Tähän saattaa vaikuttaa se, että pienestä asti oppinu tiiviiseen yhdessäoloon ja fyysiseen läheisyyteen, ja edellisessä ammatissa puolin ja toisin tunkeuduttiin toisen henkilökohtaiseen tilaan.

    Edit2. Siis siihen etten hoksaa heti, että joku toinen saattaa haluta pitää jopa toista metriä rakoa..
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  5. #65
    Siinä mielessä olet varmaan ihan oikeassa, että ennen kuin toisen tilantarpeen hoksaa, mennään omilla defaulteilla. Itselläni se on sellainen hieman tutkaileva. Onneksi ns. gay sensibility kertoo aika pian, mikä sopii tilanteeseen

     
     
  6. #66
    - Koiranpaskanatsit!! Useimmiten eläkeiässä oleva kuntokävelyllä oleva mies, joka on ihan liekeissä jo sadan metrin päässä jos näkee koiran kyykkivän ojanpientareella. Tämä yksilö kiihdyttää vauhtiaan melkein juoksuksi ja koiran kohdalla karjaisee " Korjaa SAATANA ne paskat pois " Ei mitään väliä sillä, että mulla on jo paskapussi valmiina..pitäis varmaan mennä sinne koiranperseen alle keräämään jätökset ennenkuin ehtivät tippumaan maahan.

    - Koiranulkoiluttajat jotka eivät niitä kasoja kerää!! Sitä on niin kiva tulla sisälle kun on kahen koiran tassut ja omat kengät taas vaihteeksi paskassa! Kiitti vaan

    - Kiilaajat!! ( useimmiten mummo joka tekeytyy höperöksi ja kylmästi kiilaa eteesi vaikka kuinka olisit odottanut juurikin vuoroasi 15 minuuttia )

    - Kaikki Eläinrääkkääjät!

    - Ihmiset jotka pitävät itseään parempana kuin muut!

     
     
  7. #67
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti

    -Loppujen lopuksi itseäni vituttaa pitemmällä aikavälillä jokainen ihminen, ominaisuuksineen.

    -Minä itse.
    Samaistuin tähän kommenttiin. Aina löytää jonkun vittumaisen piirteen. Jokaisella ihmisellä niitä on. Ja kaikista pahin on jos ihminen on saman "henkinen" kun minä itse. Koska ne samat vittumaiset piirteet huomaa liiankin nopeasti

     
     
  8. #68
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ElTombre Näytä viesti
    Samaistuin tähän kommenttiin. Aina löytää jonkun vittumaisen piirteen. Jokaisella ihmisellä niitä on. Ja kaikista pahin on jos ihminen on saman "henkinen" kun minä itse. Koska ne samat vittumaiset piirteet huomaa liiankin nopeasti
    Yks pomo aikanaan kysyi, oonko huomannu asiakkaissa vittumaisia piirteitä. Kun sanoin että onhan noita muutamia, niin valaisi että ne on yleensä piirteitä ja ominaisuuksia joita ei voi sietää itsessään.

    Pienellä itsetutkiskelulla totesin että frouva puhuu asiaa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  9. #69
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti

    Pienellä itsetutkiskelulla totesin että frouva puhuu asiaa.
    Ikävä kyllä näin se menee, mutta minkäs teet?

     
     
  10. #70
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ElTombre Näytä viesti
    Ikävä kyllä näin se menee, mutta minkäs teet?
    Ei se auta ku kärsiä tai sitten kehittää ittiään.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  11. #71
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ei se auta ku kärsiä tai sitten kehittää ittiään.
    Itseäni en lähde kehittämään. Muhun ei setuppeja niin vaan vaihdeta.

     
     
  12. #72
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Ihmiset jotka eivät osaa laittaa vessapaperirullaa telineeseen oikeinpäin. Itsekkäät ylimieliset paskiaiset, sosiopaatit joilla ei ole taipumusta empatiaan ja eivät välitä hevonvittuakaan mitä toiset ajattelevat..vähän niinkuin allekirjoittanut on itse!..jos olisin vielä narsisti..olisin täydellinen

     
     
  13. #73
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    En ehkä kovin helposti ottaisi sosiopaatin tahi narsistin viittaa harteille todella kylmiä ihmisiä ja aikas pirun harvassa.
    Ei kait sosiopaatti tahi narsisti tiedosta edes moisia piirteitä itsessään?
    KGO & Twist

     
     
  14. #74
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    En ehkä kovin helposti ottaisi sosiopaatin tahi narsistin viittaa harteille todella kylmiä ihmisiä ja aikas pirun harvassa.
    Ei kait sosiopaatti tahi narsisti tiedosta edes moisia piirteitä itsessään?
    Eip. Yks oireista on oireettomuuden tuntu.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  15. #75
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Taitaa olla luulosairautta.
    Koska kuten yllä Barole jo sanoi, ehta tapaus ei niin tee.
    Äkkiseltään kun ei ehtoja tapauksia tule mieleen kuin Breivik.
    KGO & Twist

     
     
  16. #76
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    En ehkä kovin helposti ottaisi sosiopaatin tahi narsistin viittaa harteille todella kylmiä ihmisiä ja aikas pirun harvassa.
    Ei kait sosiopaatti tahi narsisti tiedosta edes moisia piirteitä itsessään?
    Se on todellakin totta mitä itse olen joskus tuntenut oikeasti narsistisen ihmisen ja vielä niin että hän eli parisuhteessa erään naisen kanssa joka todella raskaasti joutui kärsimään siitä..tyyppihän todellakaan ei tunnustanut mitään vikaa itsessään vaikka olis päätä seinään lyöny..kylläkai näitäkin tapauksia löytynee pilvinpimein..itselläni ei ole kokemusta että samalle työpaikalle olis sattunut kunnon sosiopaattia tahi narsistia mutta kyllähän näistä aina juttua kuulee..

    ..ise olen tullut vanhaksi kun tungen sarkasmia joka paikkaan vaikka en osaa muuta kuin itse-ironian
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  17. #77
    Höyrykone Jamo81's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kokkola
    Viestit
    4,465
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Entäpä jos tunnistaa noita piirteitä viljalti itsessään
    Olet siis terve.. Niinkuin tuossa aiemmin on jo mainittu, narsistit yms. eivät näitä itsestään tunnista.
    Yhdellä kaverilla oli ERITTÄIN narsistinen emäntä, oli muuten erittäin raskasta katsottavaa sivustakin!

     
     
  18. #78
    Höyrykone

    Liittynyt
    02/2013
    Sijainti
    helsinki
    Viestit
    6,044
    Täällä foorumilla ärsyttää noi helvetin jonnet ketkä kirjottaa aina caps lock päällä huutomerkein!!!!!11

     
     
  19. #79
    Höyrykonkari Unzki's Avatar

    Liittynyt
    12/2012
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    216
    Toisen keskeyttäminen ja ylimielisyys ärsyttävät suunnattomasti.

     
     
  20. #80
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Hmm, taidan olla ylimielinen kun en voi sietää väkisin auttajia. Pakkopaitaan joutuvat laittamaan jos antavat lähetteen mallia M1.
    Tuosta mukavuusetäisyydestä kai oli jossain välissä puhetta. Itselläni se taitaa olla kutakuinkin sen 60cm. Muilla se minun suhteeni on useampi metri, kts avatar...

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •