Sivu 3 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 117

Aihe: Asiat, jotka ärsyttävät toisissa ihmisissä

  1. #41
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Ihmiset jotka kuvittelevat olevansa jollain tavalla sellaisessa asemassa että heidän on kerrottava muille että miten näiden tulisi elää. Esim. kaikenkieltäjät, kukkahötöt, jeesustelijat, naapurikyttääjät, politiikot, muuten vaan idiootit, ym.

     
     
  2. #42
    Höyryttelijä Meme's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    43
    Paljon on pikkuasioita jotka ärsyttää mut eniten yks. Tää asenne saa mut kiehumaan raivosta, mitä en liian kiltiksi kasvatettuna näytä; "minä, minä ja mun ajatukset sinä olet väärässä". Kerroppa tommoselle ihmiselle että se on väärässä. Jos ei siitä synny huutoraivareita niin ihme.

     
     
  3. #43
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Toi muuten on tosi ahdistavaa kun ei kunnioiteta toisen omaa tilaa, siis kun on kyse vieraammista ihmisistä tai vain tutuista. Saa olla TOSI läheinen ihminen että sen kanssa sietää puhua 2 sentin päässä naamasta. Nää pölkyt on vielä sellasia että kun otat askeleen taakse päin niin tullaan perässä. Kai se on mukava laskea sitten toisen ihohuokosia. Ja tätä harrastaa joskus muutkin kuin humalaiset miehet. Tohon kun lisätään vielä "ilman lupaa" koskeminen niin jopas ahdistaa. Onkohan niillä ihmisillä jotain häikkää sosiaalisissa taidoissa kun eivät ymmärrä tätä jokaisen ihmisen henkilökohtaista tilaa eivätkä omista omaa kuplaa...
    Ei se johdu siitä, ettei ymmärretä toisen henkilökohtaista tilaa, vaan siitä että oma henkilökohtainen tila on pienempi. Esimerkiksi mulla on ihan tosi pieni se "oma tila." Mutta sitten jos toinen tahtoo pidempää väliä, niin se hälle suotakoot, mutta se taas ahdistaa mua. Se millasen henkilökohtasen tilan jokainen on kehittäny itelleen ei liity sosiaalisiin taitoihin millään tavalla.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  4. #44
    Höyrykone pki's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    2,097
    ohhoh.. melko herkullinen aihe, eikun listaamaan..

    - Uuden ketjun aloittajat, jo ennestään tuhat kertaa käsitellystä aiheesta
    - Ihmiset joiden olisi jo pitänyt karsiutua darwinin lain mukaan
    - Ihmiset joiden poistamisesta ruokaketjusta olisi koko rodun kannalta suotavaa, mutta silti siitä saa rangaistuksen
    - Köyhät valittajat
    - Laiskat ruikuttajat
    - Selkärangattomat vanhemmat ns. vapaan kasvatuksen kannattajat
    - Eläimien rääkkääjät
    - toistuva pettyminen uusi avuttomiin ihmisiin

    hmm.. varmaan jotain jäi listaamatta, mutta suurin osa tämän pallon tallaajista taitaa mahtua tuohon listaukseen..

    DSE 901, eGo Type B, eGo Twist, Vision Spinner, Buzz Pro, Provari v2, Bolt (tele), PAPS Piccolo V1 & V3,
    EAmod, Lavatube Robust, PiColibri Tepuis, Atmomixani Nemesis + FT klooni Nemesis, Ambassadeur

     
     
  5. #45
    Kaikki täällä tulleet+

    -"Ammattilaiset"

    -Ihmiset jotka eivät osaa päättää mielipidettään itse vaan menevät massan mukana

    -Ihmiset joille ei riitä mikään.

    -ihmiset joilla on ollut kontrolloimaton lapsuus (Lue kovatpojat)

     
     
  6. #46
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Tulipa tässä mieleen, ku useempaan kertaa täällä tullu esiin se miten ärsyttää "muita paremmat" ihmiset, jotka luulee että heillä on oikeus tehdä mitä vaan, kuinka vaan, arvostella muita, käyttäytyä ku sika ja valittaa joka asiasta. Eikös tämä muiden ominaisuuksista valittaminen oo just sitä? Ne on jotenkin huonompia?

    No provo, ihan vaan filosofiaa. Näin on se vaan. Hakunamatata.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  7. #47
    Ja varsinkin ihmiset joilta ei ikinä pyydä korvausta mistään pienestä. Tuntuu että jos kerran on rahat tiukalla ja tarvis vaikka kyydin omiin häihinsä niiin jäisi saamatta

     
     
  8. #48
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ei se johdu siitä, ettei ymmärretä toisen henkilökohtaista tilaa, vaan siitä että oma henkilökohtainen tila on pienempi. Esimerkiksi mulla on ihan tosi pieni se "oma tila." Mutta sitten jos toinen tahtoo pidempää väliä, niin se hälle suotakoot, mutta se taas ahdistaa mua. Se millasen henkilökohtasen tilan jokainen on kehittäny itelleen ei liity sosiaalisiin taitoihin millään tavalla.
    Sua alkaa ahdistaa pitkä etäisyys ja kylmä tunnelma kun toinen haluaa pitää sen n. 60 cm hajuraon?

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari ElTombre's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Toijala
    Viestit
    282
    Itse inhoan itseäni ja tästä syystä lähes kaikkea ympärilläni. Itsetyydytys ja pessimistit kunniaan! Terveisiä nimimerkiltä pilkkua en kuule enkä näe.

     
     
  10. #50
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Sua alkaa ahdistaa pitkä etäisyys ja kylmä tunnelma kun toinen haluaa pitää sen n. 60 cm hajuraon?
    Useimmille tuntuu tuo 60 senttiä jo olevan sellainen matka ettei sen sisäpuolella oo käyny ku oma äiti...
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  11. #51
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Useimmille tuntuu tuo 60 senttiä jo olevan sellainen matka ettei sen sisäpuolella oo käyny ku oma äiti...
    Takana pitää olla erittäin läheisen tuttavuuden tekemistä jotta 60 sentin turvaraja poistuu.

     
     
  12. #52
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Takana pitää olla erittäin läheisen tuttavuuden tekemistä jotta 60 sentin turvaraja poistuu.
    Toisilla pitää, toisilla ei. Mä en oo muutenkaan ihan normaali kaveri.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  13. #53
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Mä en oo muutenkaan ihan normaali kaveri.
    Sittenhä me ollaan taas samiksii!!

     
     
  14. #54
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Get a room

     
     
  15. #55
    Höyrykone tuittu's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Uleåborg
    Viestit
    11,238
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tapo Näytä viesti
    Get a room
    Miks kaikki yrittää parittaa mua ja Barolea?

     
     
  16. #56
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Miksi ei

     
     
  17. #57
    Höyrykonkari jänis's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Ääpnaaknak
    Viestit
    138
    Perseennuolijat

     
     
  18. #58
    Höyrykone korsu's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Paimio
    Viestit
    1,178
    Tämä pystynokkainen väki mallia Mrs Bucket, lähipiirissä yksi sellainen eikä ole oman suvun puolelta. Miten voi jollain olla jollain varaa sanoa jotakuta toista b-luokan kansalaiseksi? Ennemmin olen tekemisissä kymmenen tenun kanssa vaikken itse juo kuin yhden tällaisen luomakunnan valion kanssa. Arvatkaa useinko kyläilen tykönään. En usein.

    Halt who goes there?

    Death

    Approach........ friend

     
     
  19. #59
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tuittu Näytä viesti
    Miks kaikki yrittää parittaa mua ja Barolea?
    Ei voi tietää. Mutta mitäs pienistä kun suuretkin on muodissa.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  20. #60
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ei se johdu siitä, ettei ymmärretä toisen henkilökohtaista tilaa, vaan siitä että oma henkilökohtainen tila on pienempi. Esimerkiksi mulla on ihan tosi pieni se "oma tila." Mutta sitten jos toinen tahtoo pidempää väliä, niin se hälle suotakoot, mutta se taas ahdistaa mua. Se millasen henkilökohtasen tilan jokainen on kehittäny itelleen ei liity sosiaalisiin taitoihin millään tavalla.
    Mr. Harem-el-Barole Eikö toisen henkilökohtaisen tilan huomioon ottaminen (ja mahdollisesti jopa sen kunnioittaminen) liity juuri sosiaalisiin taitoihin

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •