Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 36

Aihe: Ei kannata korjata tankkia pikaliimalla...

  1. #1

    Ei kannata korjata tankkia pikaliimalla...

    Sattuipa tuossa kesällä 2013, että sähköröökin tankki murtui juuresta. Oli mun ainoa tankki, niin eikun kehittelemään korjausideoita. Tulipa siinä sitten pikaliimaa siihen laitettua. Eipä tuo pitänyt ollenkaan, vaan murtui heti uudestaan. Olin IDIOOTTI , enkä putsannut liimaa pois, vaan vedin vaan jesarilla tankin kuntoon. Siitä sitten jälleen vapottelemaan. Muutaman tunnin vapottelun jälkeen aloin näkemään kahtena ja jumituin istumaan paikalleni ja tuijotin vain tyhjyyteen. Sain puhuttua vain todella todella hitaalla tahdilla jos sitäkään. Lanssihan mulle tilattiin ja sairaalaan kuskattiin. Otin toki sähköröökin mukaan . Siellä oireet välillä helpotti (jolloin pystyin taas höyryttelemään) ja välillä paheni, jolloin en oikeasti pystynyt ollenkaan puhumaan ja näin vaan kahtena. Yritin puhua, mutta ulos tuli vain ilmaa paineella. Jäin yöksi sairaalaan. Aamulla ne oli mua jo kotiuttamassa, mutta sitten (vapoteltuani) iski jälleen oireet päälle. Neurologi kävi kurkkaamassa, eikä löytänyt mitään vikaa, kun ei just sillähetkellä ollu oireitakaan. Nesteet oli loppuneet tässä välissä. Pääsin kotiin ja kävin ostamassa analogista, kun ei ollu nesteitäkään. Mulla taikka lääkäreillä ollu hajuakaan, mistä noi mun oireet oli johtuneet.

    Noin viikon päästä posti toi uusia nesteitä ja pihinä ihmisenä otin sen korjatun tankin taas käyttöön, vaikka olin uudenkin tilannu. Melkein samantien aloin taas näkemään kahtena. Siihen jäi sen tankin käyttö ja viimein (idiootti ) mulle valkeni, että mistä ne mun oireet oli johtuneet. En keksi muuta, kuin että pikaliimaa liukeni sinne nesteen sekaan ja aiheutti noi oireet. Nesteenä oli salmiakkimaku, joka siis sulattaa kaikki muoviosatkin eli aika tujua tavaraa. Täten en todellakaan suosittele käyttämään pikaliimaa sähköröökin korjaamiseen. Oli meinaan kohtuullisen karmea kokemus ja tuskin kovin terveellinenkään.

     
     
  2. #2
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Eipä tässä oikein muuta voi sanoa kuin

    Näin se natural selection toimii... Eikö niinku yhtään sytyttäny että pikaliimalla ei välttämättä kannata lähteä tuommosta korjailemaan?

     
     
  3. #3
    Voi herraisä sentään


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  4. #4
    Annoit vuoden 2014 parhaat naurut Mutta juuu - totta puhut, ei kannata liimata noita palikoita.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  5. #5
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Kiva tarina. Ei tulis mieleenkään korjata pikaliimalla, mutta aina teitä "tein itse ja säästin" tyyppejä löytyy.
    Taidan lähettää tämänkin sattumuksen Darwin Awardseihin.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  6. #6
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  7. #7
    Banned

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Viestit
    1,239


    voi luoja. Onneksi sulle nyt ei kuitenkaan pahemmin käynyt. Olis aika ikävä kolhu sähkötupakan maineelle mediassa.

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari Ällistysmies's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    216
    Ei kannata pihinä ihmisenä miettiä paljonko sairaalareissu tuli maksamaan kotikunnan veronmaksajille...

     
     
  9. #9
    Älyssäni ei ole vikaa, mutta snadisti hullu olen, eikä multa löydy juurikaan itsesuojeluvaistoa . Ja oikeesti ajattelin, et ei se kumminkaan sinne liukene tai jos liukeneekin, niin ei siitä mitään haittaa ole. Joopa... Kyllä mulla kävi siellä sairaalassa mielessä, että eikai vaan johdu siitä liimasta, mutta kovat höyryhimot kun oli niin lisää vaan vapottelemaan...
    Viimeksi muokannut Kahviaddikti; 02.01.14 kello 17:19.

     
     
  10. #10
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Pikaliima on käytännöllinen keksintö, kunha sitä käyttää järkevästi, eikä esim. tankin paikkaamiseen..

     
     
  11. #11
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Viestit
    17
    Lainaus Alkuperäinen postaaja AnttiE Näytä viesti
    Pikaliima on käytännöllinen keksintö, kunha sitä käyttää järkevästi, eikä esim. tankin paikkaamiseen..
    eli suoraan tankkiin vai?

    ei vais, ite en kyllä liimalla tankkia korjaisi, tai millään muullakaan oikeestaan.

     
     
  12. #12
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JeVi Näytä viesti
    eli suoraan tankkiin vai?

    ei vais, ite en kyllä liimalla tankkia korjaisi, tai millään muullakaan oikeestaan.
    Jos siitä tykkää, haisteleehan narkkaritki liimoja ei tankit nii paljoo maksa et korjailla pitäis..

     
     
  13. #13
    Höyrypää L_Ramone's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    466
    Oottakaas vaan ku narkit löytää tän uuden tavan nauttia liimansa.

     
     
  14. #14
    Lainaus Alkuperäinen postaaja L_Ramone Näytä viesti
    Oottakaas vaan ku narkit löytää tän uuden tavan nauttia liimansa.

     
     
  15. #15
    sain kyllä makiat naurut aikaseksi mutta onneksi ei mitään vakavempaa käynyt

     
     
  16. #16
    Voin kertoo et oli aika huonot trippailut siinä vaiheessa kun hoitaja tuli vittuilemaan, että "Onko nyt niin, että sä et halua mennä kotiin ja teeskentelet? Kutsunko psykiatrin?" Ja sä et ees pysty vastaamaan sille, että haista home!

     
     
  17. #17

     
     
  18. #18
    Höyrykone humppis's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    1,216
    Voin kuvitella iltalehden otsikon puolen vuoden päästä "Teinien uusi villitys, sähkötupakan käyttäminen liiman imppaamiseen"

     
     
  19. #19
    Höyryttelijä blxblt's Avatar

    Liittynyt
    11/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    95
    oho. no hyvä ettei tuon vakavampaa käyny.

     
     
  20. #20
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ei varmaan tarvi tarinan opetusta alleviivata?
    KGO & Twist

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Aloittelijoiden esittelyt ja kysymykset

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •