Sivu 4 / 23 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 448

Aihe: 2smok kokemuksia

  1. #61
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: 2smok kokemuksia

    viikko meni paketissa :P kotosalla nopeemmin ku Turun poijaan lähettämä provari..

     
     
  2. #62

    Vs: 2smok kokemuksia

    Onkos joku tuolta tilannut tuota kit advanced aloituspakettia. Uskaltaako tuota suositella aloittevalle höyryttäjälle.

     
     
  3. #63
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: 2smok kokemuksia

    Tuolla hinnalla 808-paketissa ei ole mitään järkeä kenellekään. Muualta saa enemmän tavaraa 510 muodossa, parillakin boxilla.
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
  4. #64

    Vs: 2smok kokemuksia

    varmaan jo vanha juttu mutta 2smok:illa tuo thunder volt kit 47,50€ sisältäen:2x18650 akkua,1xlaturin,2x510 atomisaattori ja tietenkin rungon.
    kun taas englannissa lavatube:n pelkkä runko maksaa 47,58€. onkohan näillä laitteilla muuta eroa kuin nimi?

     
     
  5. #65
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: 2smok kokemuksia

    Ei, se on vaan uudelleen brändätty Lavatube/PowerVV/miksi sitä nyt ympäriinsä kutsutaankin.

     
     
  6. #66

    Vs: 2smok kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja einari777 Näytä viesti
    varmaan jo vanha juttu mutta 2smok:illa tuo thunder volt kit 47,50€ sisältäen:2x18650 akkua,1xlaturin,2x510 atomisaattori ja tietenkin rungon.
    kun taas englannissa lavatube:n pelkkä runko maksaa 47,58€. onkohan näillä laitteilla muuta eroa kuin nimi?
    Sama tuote kyseessä. Halvin paikka siis tällähetkellä mistä lavatube/thunder volttia kittiä saa.
    Kannattaa kuitenkin muistaa että sivulla on nyt siis menossa 2nd preorder jonka lähetyksiä lupaillaan 15.1 alkaen.
    Ens viikolla ilmeisesti lähtee asiakkaille ekan preorderin kitit matkaan.


     
     
  7. #67

    Vs: 2smok kokemuksia

    Muualta saa enemmän tavaraa 510 muodossa, parillakin boxilla.
    Kiitoksia. Tilattu muualta 510 pcc.

     
     
  8. #68

    Vs: 2smok kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja viikinki77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja einari777 Näytä viesti
    varmaan jo vanha juttu mutta 2smok:illa tuo thunder volt kit 47,50€ sisältäen:2x18650 akkua,1xlaturin,2x510 atomisaattori ja tietenkin rungon.
    kun taas englannissa lavatube:n pelkkä runko maksaa 47,58€. onkohan näillä laitteilla muuta eroa kuin nimi?
    Sama tuote kyseessä. Halvin paikka siis tällähetkellä mistä lavatube/thunder volttia kittiä saa.
    Kannattaa kuitenkin muistaa että sivulla on nyt siis menossa 2nd preorder jonka lähetyksiä lupaillaan 15.1 alkaen.
    Ens viikolla ilmeisesti lähtee asiakkaille ekan preorderin kitit matkaan.
    joo tuo pre order ei kauheana lämmitä mutta taitaa olla sen verran suosittu laite että eipä taida olla kellään tarjota suoraan varastosta ainakaan vähään aikaan täytynee varmaan lähiaikoina laittaa tilausta menemään.

     
     
  9. #69

    2smok kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyry-Häyrinen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyry-Häyrinen Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyry-Häyrinen Näytä viesti
    Sunnuntaina tilasin satsin Halon nesteitä ja tänään posti toi kotiin. Ainut että tilauksesta uupui kaksi putelia. Laitoin äsken, eli n. klo 21:30 palautetta ja n. klo 22:30 tuli vastaus! Olivat pahoillaan ja vierittivät syyn lähettämön harjoittelijan niskoille Lupasivat lähettää puuttuvat tuotteet maanantaina ja laittavat vielä yhden ylimääräisen pullon mukaan. Mitähän sieltä mahtaa tulla, sillä nettikaupan mukaan ko. liemiä ei enää ole saatavilla. Jään jännityksestä vavisten odottelemaan.
    Edelleen odottelen. Enää ei jännitä, lähinnä vituttaa.
    Kyselin ovatko jo lähettäneet puuttuvat tavarat ja vastasivatkin melko nopeasti. 13. päivä on paketti laitettu tulemaan. Nooh, viikko sinne tai tänne. Manjãna, manjãna
    Noniin, eilen sitten viimein saapuivat nuo puuttuneet putelit. Mukaan oli laitettu 2 kpl 10ml pulloja, joista toisessa oli jotain 2Smokin kirsikkaa ja toisessa mustaherukkaa. Näistä mauista enemmän makukeskustelussa

     
     
  10. #70
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    OULU
    Viestit
    58

    Vs: 2smok kokemuksia

    Tuli SP saaneet väärän lähetyksen tms eikä thundereita riittävästi aikoivat laittaa 30ml litkua mukaan kunhan saavat oikean lähetyksen .Solovapor oli saanut vääriä pattereita ja aikoivat laittaa toisen merkkisiä 3kpl kunhan saavat niitä...

     
     
  11. #71
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    541

    Vs: 2smok kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Käryolli Näytä viesti
    Tuli SP saaneet väärän lähetyksen tms eikä thundereita riittävästi aikoivat laittaa 30ml litkua mukaan kunhan saavat oikean lähetyksen .Solovapor oli saanut vääriä pattereita ja aikoivat laittaa toisen merkkisiä 3kpl kunhan saavat niitä...
    minulle tuli sama viesti.
    free Joyetech Liquid (30 ml)
    nyt kun tietäis vielä että mitä lientä on tulossa ja saako makuun itse vaikuttaa.

     
     
  12. #72
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: 2smok kokemuksia

    Kai tätä voi kutsua hyväksikin kokemukseksi, peruutin thundervolt kitin tilauksen, refund tuli lähes välittömästi.

     
     
  13. #73

    Vs: 2smok kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tiefighter Näytä viesti
    minulle tuli sama viesti.
    free Joyetech Liquid (30 ml)
    nyt kun tietäis vielä että mitä lientä on tulossa ja saako makuun itse vaikuttaa.
    Eiköhän tuohon saane vaikuttaa, itse ilmoitin sinne etteivät nyt ainakaan tupakkamakuja laittele... :P

     
     
  14. #74
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    541

    Vs: 2smok kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaporik Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tiefighter Näytä viesti
    minulle tuli sama viesti.
    free Joyetech Liquid (30 ml)
    nyt kun tietäis vielä että mitä lientä on tulossa ja saako makuun itse vaikuttaa.
    Eiköhän tuohon saane vaikuttaa, itse ilmoitin sinne etteivät nyt ainakaan tupakkamakuja laittele... :P
    sinänsä jännä että sanotaan joyetech nesteitä joita en itse ainakaan löytänyt ko kaupan listoilta.
    ite pyysin niitä lähettämään listaa vaihtoehdoista.

     
     
  15. #75

    Vs: 2smok kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tiefighter Näytä viesti
    sinänsä jännä että sanotaan joyetech nesteitä joita en itse ainakaan löytänyt ko kaupan listoilta.
    ite pyysin niitä lähettämään listaa vaihtoehdoista.
    Ilmoittele kun saat listan, että mitä on tarjolla..

     
     
  16. #76

    Vs: 2smok kokemuksia

    No niinpä näky s-postia tulevan 2smokilta että joku väärä lähetys tullu tai jotain....miten minua alkaa epäilyttämään koko paska lafka
    eGo | Touchwood Mini | DonKick | BoltKick | 2 x Mini Lava | SD
    30.10.2011

     
     
  17. #77
    Banned

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    63

    Vs: 2smok kokemuksia

    Itselle tuli 7x30ml lasipullot haloa, ja vieläpä kaikki ne mitä tilasinkin. Etikettien mukaan nikotiinimäärätkin about täsmää ja pullot oli pakattu pieneen paffelooraan yhdessä vaahtomuovinaksujen kanssa Paketti tuli puolentoista viikon odottelun jälkeen, tosin itella ei ymmärtänyt noiden seurantakoodien päälle mitään, kun tuli jo mailivaihtoa käytyä puljun kanssa kun ei näy suomen postiseurannassa ollenkaan ja seuraavana päivänä tulikin ilmoitus paketista kotiin. Tällöinkään ei vielä seurantakoodit näkyneet itellan sivuilla.

     
     
  18. #78
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: 2smok kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko Kalle Näytä viesti
    No niinpä näky s-postia tulevan 2smokilta että joku väärä lähetys tullu tai jotain....miten minua alkaa epäilyttämään koko paska lafka
    No.. mulle tullu todella nopeesti tuolta jo 2x, ei halvin mutta enemmän mä tohon luotan kun libertyyn, mistä ei vieläkään ole litkut tullu..
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  19. #79
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: 2smok kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja tahvox Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ukko Kalle Näytä viesti
    No niinpä näky s-postia tulevan 2smokilta että joku väärä lähetys tullu tai jotain....miten minua alkaa epäilyttämään koko paska lafka
    No.. mulle tullu todella nopeesti tuolta jo 2x, ei halvin mutta enemmän mä tohon luotan kun libertyyn, mistä ei vieläkään ole litkut tullu..
    Kannattaa ennemmin syyttää royal painia ja postia ku ite LF:ää.. Kivasti on halot kotosalla joten hyvin tulee perille näiden toimitukset

     
     
  20. #80
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jämsänkoski
    Viestit
    541

    Vs: 2smok kokemuksia

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vaporik Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja tiefighter Näytä viesti
    sinänsä jännä että sanotaan joyetech nesteitä joita en itse ainakaan löytänyt ko kaupan listoilta.
    ite pyysin niitä lähettämään listaa vaihtoehdoista.
    Ilmoittele kun saat listan, että mitä on tarjolla..
    nyt on lista
    The flavors we are going to have from Joyetech are as follow!



    RY4

    Peach

    MLB

    Ice Menthol

    Strawberry



    You can choose the strength from 0, 6, 11 and 16 mg/ml!

    mikä on MLB?
    ite nyt pallottelen tuon ice mentholin ja strawberryn välillä. pinkspotin icemans kissiä tulossa ja muitakin mentholeja on jo mutta kumpa tietäis että onko tuosta mansikasta mihinkään. vinkkejä otetaan vastaan

     
     
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •