Sivu 11 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910111213141521 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 201 - 220 / 421

Aihe: Kanger AeroTank

  1. #201
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    87
    Noniin, laitetaan nyt omia kokemuksia aerotank megasta:

    1) mukana olleet atopäät olivat AIVAN PERSEESTÄ. Siis käyttökelvottomia. Voi helvetin dualcoil-innostus. Höyryä ei nimeksikään.

    2) Tässä voi käyttää noita protank1 atopäitä (pitkä tappi, hapsut ulkona). Olen rakennellut noita protankiin jo aiemmin ja väänsin samanlaisen 1,8ohm microcoilin pumpulilla. Aivan suoraan ne eivät kuitenkaan käyneet, vaan tongin miljoonalaatikosta hieman paksumman o-renkaan sinne atopään kierteiden puolelle (eli sen kauluksen alle). Se tiiviste oli peräisin ehkä T3-atosta, joka saattaisi myös käydä tähän rakenteluun. Muuten vuoti ilmeisesti aton kierteiden välistä sinne ilmanottokammioon -> airflow control ringin väleistä pihalle. Lisäksi laitoin kaksi sellaista kumikaulusta ylösalaisin (avoin puoli ylös) kaksi kappaletta sisäkkäin, koska se aton stem tulee matalammalle kiinni noissa vanhoissa kuin dualcoileissa ja saattaa vuotaa sieltä välistä ilmaputkeen, vaikka en tuota ei itselle tapahtunutkaan.

    Nyt toimii nätisti eikä vuoda, ajelen evicillä näitä @11W.

     
     
  2. #202
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Osaiskohan joku selittää, mistä johtuu näinkin rankka kahtia jakautuminen mielipiteissä?

    Täällä tuntuu olevan pari sivua käytännössä haukkuja, mutta sitten esmes meidän kaupassa tuote on yksi arvostelluimmista ja keskiarvo näyttää 4,5/5 tähteä.

    Onko se käytettävät nesteet, vai väärät laitteet, erilaiset imutyylit tai mistä?

     
     
  3. #203
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2013
    Viestit
    87
    Veikkaisin että atopäissä saattaa olla aika pahaa laaduvaihtelua. Lisäksi voi olla että porukka käyttää eri atopäitä näissä, kun ainakin protank3:en atopäät käyvät suoraan. Tosin omat kokemukset kaikista dualcoilatoista ovat olleet kehnoja. Aspiren BDCt taisivat olla ihan ok.

    Omat litkut olleet yleensä jotain 50/50 tai VG voittoisia, ehkä lirummilla toimivat paremmin?

     
     
  4. #204
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Osaiskohan joku selittää, mistä johtuu näinkin rankka kahtia jakautuminen mielipiteissä?
    Atopäiden laadunvaihtelu, johan sitä olen tässä useamman kerran hokenut.

    Ne v2:t tarjosivat tasaisempaa laatua. Nyt ovaalireikäisillä v3:lla tulee niin paljon huonoja yksilöitä että jengi tuomitsee koko tankin - joka on hölmöä, koska Megahan on aivan loistava laitos muuten (kuten koko AeroTank -sarja mielestäni).

    Minulla oli 2 paketillista noita v3 atopäitä, joista puolitoista pakettia meni pariin viikkoon. Paskimmat kuoli vajaassa päivässä. Nyt sitten tokan paketin viimeiset päät kahteen tankkiin ja näillä onkin höyrytelty kohta kaksi viikkoa.

    Eli laatuvaihtelu atopäissä on huimaa.
    Spoileri!

     
     
  5. #205
    Höyryttelijä bRyGi's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Naantali
    Viestit
    64
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Osaiskohan joku selittää, mistä johtuu näinkin rankka kahtia jakautuminen mielipiteissä?

    Täällä tuntuu olevan pari sivua käytännössä haukkuja, mutta sitten esmes meidän kaupassa tuote on yksi arvostelluimmista ja keskiarvo näyttää 4,5/5 tähteä.

    Onko se käytettävät nesteet, vai väärät laitteet, erilaiset imutyylit tai mistä?
    oiskohan se vaa nii, että ne jolla homma futaa ei nii kärkkäästi ole täällä kertomassa höyrykansalle kokemuksistaan.. tai sitten ajellaan noita VW/VV putkilla jotka eivät tehoja annakkaan kuten näytössä lukee varsinkaa dualcoileil? #mutua
    Viimeksi muokannut bRyGi; 11.07.14 kello 11:13.

    | ProVari v1 v2, EA Mod #115 +AFC +BB | sekä 20+ Kiinan ihmettä ... |

     
     
  6. #206
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Taajuus Näytä viesti
    Atopäiden laadunvaihtelu, johan sitä olen tässä useamman kerran hokenut.

    Ne v2:t tarjosivat tasaisempaa laatua. Nyt ovaalireikäisillä v3:lla tulee niin paljon huonoja yksilöitä että jengi tuomitsee koko tankin - joka on hölmöä, koska Megahan on aivan loistava laitos muuten (kuten koko AeroTank -sarja mielestäni).

    Minulla oli 2 paketillista noita v3 atopäitä, joista puolitoista pakettia meni pariin viikkoon. Paskimmat kuoli vajaassa päivässä. Nyt sitten tokan paketin viimeiset päät kahteen tankkiin ja näillä onkin höyrytelty kohta kaksi viikkoa.

    Eli laatuvaihtelu atopäissä on huimaa.
    Millä tavalla nuo sitten kuolevat?

     
     
  7. #207
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Millä tavalla nuo sitten kuolevat?
    Pahimmillaan niin ettei enää pihahdakaan. Tai sitten antaa todella huonosti mitään, kurlaa. Paskanmakuista dryhittiä.

    Olen myös huomannut joidenkin atopäiden antautuessa että clearon alaosa kuumenee helvetisti, vaikka juuri mitään pöhinää ei tulittaessa enää saakaan aikaiseksi.

    Välillä tokenee kun antaa hetken olla / kuivapolttaa. Mutta en ole jaksanut tuntikausia jumpata, jos ei hetken herättelyllä atopää ala yhteistyöhön.
    Spoileri!

     
     
  8. #208
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Taajuus Näytä viesti
    Pahimmillaan niin ettei enää pihahdakaan. Tai sitten antaa todella huonosti mitään, kurlaa. Paskanmakuista dryhittiä.

    Olen myös huomannut joidenkin atopäiden antautuessa että clearon alaosa kuumenee helvetisti, vaikka juuri mitään pöhinää ei tulittaessa enää saakaan aikaiseksi.

    Välillä tokenee kun antaa hetken olla / kuivapolttaa. Mutta en ole jaksanut tuntikausia jumpata, jos ei hetken herättelyllä atopää ala yhteistyöhön.
    Täytyy kyllä ottaa tarkkailuun. Mä olen pari askia nyt käyttäny noita ovaalireikäisiä, aika tarkkaan 5 päivää 2,5 tankillisen päiväkulutuksella on ollut, senkin jälkeen höyryä tulee, mutta vastus ei vaan saa enää juissia. Yhden avasin ja oli sen verran töhnänen sisältä, että totesin et sietääkin olla jo toimimatta.

    Yhdelle asiakkaalle kaupalla vaihdoin atopään, joka oli EVOD Glassissa inessä. Siitä oli mennyt toinen lanka poikki, mutta se oli niitä pienireikäisiä.

     
     
  9. #209
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Ristiriitaisuus tämän vehkeen ympärillä alkaa enempi ja enempi houkuttaa napata Mega testiin 0,8 vastuksilla.
    KGO & Twist

     
     
  10. #210
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ristiriitaisuus tämän vehkeen ympärillä alkaa enempi ja enempi houkuttaa napata Mega testiin 0,8 vastuksilla.
    do-it.jpg
    Spoileri!

     
     
  11. #211
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ristiriitaisuus tämän vehkeen ympärillä alkaa enempi ja enempi houkuttaa napata Mega testiin 0,8 vastuksilla.
    Mä en kyllä ymmärrä noita 0.8 ohmin atoja. Ne on ihan liian pieniä mekaaniselle (19-20W), ite en ole päässy yhdelläkään päällä yli 18W. Tai no ehkä vois jos käyttäis jotain 70/30 PG/VG suhdetta. Sit taas osa eGo-akuista ei tuu tuolle anna yhtään mitään ja säätöisillä käyttäisin suosiolla korkeempia atopäitä.

    Mä luulen, et se 1.2 ohmia olis mekaaniselle se passelein.

     
     
  12. #212
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Itse olen käyttänyt molempia 0.8 & 1.2ohm niin mega kuin giant atossa mekaanisen perseessä molemmat toimii
    Ainut ero että 0.8ohm ensimmäiset 0.2v saa imea aikas pieniä vetoja ettei atopää pala tai pukkaa kuivaa nesteinä 60/40 - 40/60 väliltä
    Täältä tassu ainakin tällä "clearolle" plussaa vielä kun saa itse atopään värkättyä kun vanha ottaa ja kuolee

     
     
  13. #213
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Mä en kyllä ymmärrä noita 0.8 ohmin atoja. Ne on ihan liian pieniä mekaaniselle (19-20W), ite en ole päässy yhdelläkään päällä yli 18W. Tai no ehkä vois jos käyttäis jotain 70/30 PG/VG suhdetta. Sit taas osa eGo-akuista ei tuu tuolle anna yhtään mitään ja säätöisillä käyttäisin suosiolla korkeempia atopäitä.

    Mä luulen, et se 1.2 ohmia olis mekaaniselle se passelein.
    Osittain juurikin tuosta syystä noita on houkutus kokeilla, ei tosin kymmeniä.
    KGO & Twist

     
     
  14. #214
    Noita kokemuksia noista 0.8sta itsekin odotellut. Eli toimii, jos on varovainen mekaanisellakin, mutta nippanappa, ettei kärähdä uudella akulla.

    Oletteko mittailleet mitä ne 0.8t on mittarilla ? Kun heittelyä on muissakin valmisatoissa.

    Ei tarvii mekaanisella paljon heittää alaspäin kuumalla 4.25 just ladatulla, niin rupeaa wattia tulemaan....

     
     
  15. #215
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    turku
    Viestit
    12
    Itellä semmonen ongelma, että vetää ato oikkariin kun kiristää tankkia vamon nokkaan. kun on muutaman kerran irttoitanut tankin vamosta. Ei tiiä uskaltaako alkaa käyttämään ollenkaan klooni nemen nokassa, joka kilahtaa jossain kohtaa luukusta. Onkos muilla ollut tälläisiä ongelmia vai kiristänkö vain paketin liian piukkaan meinaan siis tankin kasausta. Oliskohan tästä apua jos jättäis vaan atot ja kaikki sen verran löysälle kun uskaltaa? Harmittaa tämmönen ongelma!

     
     
  16. #216
    Höyrypää Taajuus's Avatar

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    644
    Lainaus Alkuperäinen postaaja villehooo Näytä viesti
    Itellä semmonen ongelma, että vetää ato oikkariin kun kiristää tankkia vamon nokkaan. kun on muutaman kerran irttoitanut tankin vamosta. Ei tiiä uskaltaako alkaa käyttämään ollenkaan klooni nemen nokassa, joka kilahtaa jossain kohtaa luukusta. Onkos muilla ollut tälläisiä ongelmia vai kiristänkö vain paketin liian piukkaan meinaan siis tankin kasausta. Oliskohan tästä apua jos jättäis vaan atot ja kaikki sen verran löysälle kun uskaltaa? Harmittaa tämmönen ongelma!
    Samaan ongelmaan törmännyt mekaanisen Sentinelin kanssa. Clearon plussapinni on turhan ulkona.
    Spoileri!

     
     
  17. #217
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Onkos tämä kitti saatavilla Suomeenkin?
    http://www.vapordna.com/Kanger-Dripp...n-p/ac0402.htm
    KGO & Twist

     
     
  18. #218
    +27 astetta on Megalle tehdasatolla ja Mr. GoodVapella sitten kriittinen lämpötila... alkoi vuotamaan puolen tankillisen jälkeen joka rööristä läpi ihan solkenaan, jösses että oli merssun kabiini soosissa kun yritin pelastaa loput pari milliä lennossa purkamalla/kuivaamalla ja jäähdyttämällä tankkia ilmastointi täysillä keski-ilmasuuttimien edessä Meni mehusta vissiin viskositeetti melko plöröksi.

    Väsäsin muuten täsä joutessani 0.25 kanthaalista 1.6mm microcoilin tuohon V2:n runkoon, tuli 12 kiepillä 2.5 ohminen. Vähän korkeahko vastus mutta aika sopivan leveä tuohon kammioon. Pharmacaren villat leikkasin pikkasen leveämmäksi kuin aton runko ja painelin kostuttamisen jälkeen kevyesti kammion tasalle jonka jälkeen ujutin vaipan päälle. Ykkösellä onnistui ja porisee 12 vatilla aikas hianosti, melkein väittäsin että höyryntuotto ja maku on tehdasdualin tasolla ellei jopa parempi. Ainakin päähän tämä 12mg neste menee tällä setupilla kuin metrin halko hurrdurr

     
     
  19. #219
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Mäkin olen saanu nostaa tehoja about 1,5W normaalista näiden vatun lämpöaaltojen takia Ei haittaa, kyllä potkii!

     
     
  20. #220
    Lainaus Alkuperäinen postaaja esmoke Näytä viesti
    Mäkin olen saanu nostaa tehoja about 1,5W normaalista näiden vatun lämpöaaltojen takia Ei haittaa, kyllä potkii!
    Joo lisää paukkua vaatis selkeesti, hittokö on tän hetkisessä toimivassa kalustossa vaan 11 - 12W maksimit. Voishan tietty nuita 1.2 ohmisia kokeilla mekaanisessa ilman piiriä, sehän menis täydellä patterilla melkein 15W korville ?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •