Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 21 - 23 / 23

Aihe: Nuuskan käytöstä höyryttelyyn

  1. #21
    Höyrypää neuropora's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    532

    Vs: Nuuskan käytöstä höyryttelyyn

    En tiedä onko jokou jo ajatuksen ilmoille heittänyt, mutta pitäisiköhän kehitelly E-nuuska?

     
     
  2. #22

    Vs: Nuuskan käytöstä höyryttelyyn

    Olen siirtynyt nuuskan käyttämisestä e-savutteleen.

    Alku oli pahin, lopetin 10 vuoden päivittäisen nuuskan käytön seinään, ja vaikka olin varannut vahvimpia nesteitä e-sikariin, niin vieroitusoireet oli aika huikeat.
    3 päivää kesti migreeni ja jatkuva tunne että kohta lentää laatta. Kyseessä ei ollut nikotiiniöverit e-savukkeesta, vaan pikemminkin vajarit, koska kolmantena päivänä heitin biitin poskeen ja pahaolo ja migreeni muutaman tunnin sisällä helpotti. Sen yhden biitin jälkeen en olekkaan nuuskaan koskenut ja tornit lahjoitin seuraavana päivänä kavereille.

    Syy miksi "vaihdan" paheesta toiseen on puhtaasti taloudellinen. Nuuskan käyttäminen tulee maksamaan itselleni paljon enemmän kuin e-savukkeen, välimatkat on pitkiä jos itse pitää hakea ja paljon helpompi on vain tilata suoraan postiluukkuun tavaraa. (joskus onnistui nuuskan tilaaminenkin ilman saatanallisia veroja)

    Kyllä, nuuskaa tekee mieli aika-ajoin, mutta koska sitä on niin vaikea paikkakunnallani hankkia, niin vaikea siihen on hetken mielijohteesta sortua.
    Olen tykännyt e-savukkeesta, mutta koska nuuskaaminen on tapana täysin erillainen niin se on hieman alussa tuottanut vaikeuksia.

     
     
  3. #23
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Viestit
    265

    Vs: Nuuskan käytöstä höyryttelyyn

    Vielä menee n. 4 pussia/päivä höyryttelyn lomassa. En pidä edes pahana tupakan polttamiseen verrattuna. Suunnitelmissa jopa hakea lisää Ruotsista. Kunhan pysyy erossa tupakasta, niin kaikki ok.

     
     
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •