Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Tulokset 81 - 92 / 92

Aihe: Kiitosketju

  1. #81
    Höyrykonkari Ällistysmies's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    216
    Kiitoksia DemagDave ja Wapes, hyviä kauppoja tehty naamatusten ja herasmiesten kanssa on aina nasta jauhaa paskaa. Erityiskiitokset vielä Pasi_K:lle, oli ilo omistaa sun tekemä piippu!

     
     
  2. #82
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Manchesteri
    Viestit
    2,496
    Thanks Charun, kelpaa taas väännellä setuppeja. Ja hauska oli hetken aikaa juoruilla

     
     
  3. #83
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Eipä mitään, mukavaahan se oli turista, vaikka molemmilla vähän aikataulu painokin päälle. Espoon miitissä sitten lisää.

    Itse voisin vielä tässä kiittää gixxxeriä, joka pelasti mut jugottomuuden ahdingosta.

     
     
  4. #84
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Rotax;sille Iso Kiitos tuon direktiivin seurannasta ja tiedottamisesta selko kielellä tänne foorumille

     
     
  5. #85
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856
    Kiitoksia. Täältä vielä loppuyhteenveto.

    :wq

     
     
  6. #86
    Kiitoksia Jalippo akku hankinnassa, tuli vielä odottamaton boonus ilmi nykyiseen akku kokoon/laitteeseen : )

     
     
  7. #87
    Höyrykone IcedForce's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    2,196
    Kiitokset Vapefest 3:sen järjestäjille!

    Ilman teitä, hienoja ihmisiä, minulla ei olisi kädessä sekä H-Attyä että Aku #021(lainassa) kädessäni enkä saisi vaimokettani täysi ymmärtämään höyryttelyn hienouksia!

     
     
  8. #88
    Nostan vähän vanhaa ketjua...

    Kiitokset foorumilaisille, jotka kirppiksellä ovat tehneet/tekevät lahjoituksia. Piristää aina kummasti mieltä, kun näkee tälläistä touhua vielä nykypäivänä satunnaisesti esiintyvän. Eikä saa käsittää tätä viestiä väärin; ei mulla ole mitään laitteiden myymistäkään vastaan, jokainen tekee ostamillaan laitteilla mitä haluaa -myy, lahjoittaa, heittää vesilintuja tai mitä mieleen juolahtaakaan...

    Ennenkuin joku hermostuu minun OT "lahjoituspeukku" viesteistä kirppiksellä, niin tässä (kaikille lahjoittajille) viimeinen sellainen . Jatkossa painellaan "vaan" tykkäysnappulaa, joka saa ajaa saman asian.

     
     
  9. #89
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Täältä iso kiitos foorumikäyttäjä VGaanille äärimmäisen hyvin valmistellusta ja esilletuodusta kommentista Otakantaa.fi -palvelussa

     
     
  10. #90
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Täältä myös kiitokset VGaanille hienosta kirjoituksesta.

     
     
  11. #91
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    632
    Saiculle kiitokset siskon lahjasta. Tykkäs kovasti

     
     
  12. #92
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Haluan kiittää esikoistani,joka sai minut höyryn tielle(olen kiittänyt henk.koht.) ja toki koko foorumia vaikka olenkin uusi täällä, tämä paikka on tukenut mun valintaa, olen saanut paljon tietoa ja juttuja on hauska lukea

     
     
Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •