Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 92

Aihe: Kiitosketju

  1. #1
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Kiitosketju

    Aloitanpa tällaisen, ja kiitän sitä foorumilaista, joka pelasti minut viikonlopun nestehukalta. Asianomainen tietää itse, ketä tarkoitan, jätän nimimerkinkin pois.

    Minusta on hieno juttu, että täysin ennennäkemättömät auttavat toisiaan tälä tavalla.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  2. #2

    Vs: Kiitosketju

    Minä puolestani haluaisin kiittää Sib77:a. En tiedä ymmärrätkö edes itse kuinka paljon autat (monella forumilla) ihmisiä. Kiitos siis kärsivällisyydestä ja auttamisenhalustasi, oikein kunnioitettavia luonteenpiirteitä miekkosella

    Edit. Päivitetään toki sen verran että toki olen hyvin kiitollinen kaikkien aktiivisten forumi-heebojen toiminnasta! Sib77 on vain omalle kohdalleni ollut aina se pelastava enkeli.

     
     
  3. #3
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Kiitosketju

    Eiköhän se ole kokeneempien homma auttaa Iteppä taidan kiittää tuota vaimoa että ehotti koko esavuketta

     
     
  4. #4
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Kiitosketju

    No pakkohan se on kiittää koko tätä mestaa. Ilman e-savukkeen tietoutta + foorumin keskusteluja tuskin oisin tilannut yhtään mitään.
    Vaimokekin kiittää kun herra ei polta enää :-*
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  5. #5
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Kiitosketju

    ViZi:lle käsittääkseni kuuluu kaikkein alkuperäisin kiitos ja kunnia, että kaikki tämä on yleensä olemassa.

    Kiittää, kumartaa ja niiaa!!
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  6. #6
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Re: Vs: Kiitosketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    ViZi:lle käsittääkseni kuuluu kaikkein alkuperäisin kiitos ja kunnia, että kaikki tämä on yleensä olemassa.

    Kiittää, kumartaa ja niiaa!!
    Tarkottaneet forumia Nii joo tattis ViZi

     
     
  7. #7
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Re: Vs: Kiitosketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    ViZi:lle käsittääkseni kuuluu kaikkein alkuperäisin kiitos ja kunnia, että kaikki tämä on yleensä olemassa.

    Kiittää, kumartaa ja niiaa!!
    Tarkottaneet forumia Nii joo tattis ViZi
    Juu, Foorumia ja http://www.e-savuke.com/ sivua tarkoitin.
    Eikös e-kessun keksinyt joku kiinalainen v.2003, tai jotain? Se ei varmaan ollut ViZi, joten kiitos Kinukillekin!
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  8. #8
    Höyrypää

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    431

    Vs: Kiitosketju

    Kiitos Joyetechille, Bogelle ja Dekangille ainakin näin ensihätään.
    Mut joo, se ei tainnut olla threadin alkuperänen pointti.

    Pistetään vielä iso kiitos Electrylle, koska ilman sitä en ois tuskin ikinä kuullut koko vapottimesta. <3
    [19:45:51] <@Mikaheli Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
    [19:45:59] <@Mikaheli Itsehän olen ollut viikon polttamatta

     
     
  9. #9

    Vs: Kiitosketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja pou Näytä viesti
    Kiitos Joyetechille, Bogelle ja Dekangille ainakin näin ensihätään.
    Mut joo, se ei tainnut olla threadin alkuperänen pointti.

    Pistetään vielä iso kiitos Electrylle, koska ilman sitä en ois tuskin ikinä kuullut koko vapottimesta. <3
    Tahtoisin vain lisätä Smoktechin tuohon listaan..

     
     
  10. #10
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: Kiitosketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    ViZi:lle käsittääkseni kuuluu kaikkein alkuperäisin kiitos ja kunnia, että kaikki tämä on yleensä olemassa.

    Kiittää, kumartaa ja niiaa!!
    +1

    http://dagobah.net/flash/thank_you.swf
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  11. #11
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    239

    Vs: Kiitosketju

    Meikäläin haluaa kiittää Sibiä, Viziä ja kaikkia avaramielisiä kavereita ja työkavereita, olin ihan varma että ketään ei tajuaisi kuinka mainio juttu on kyseessä. Eilen kuitenkin kuulin että yhelle paatuneimmistaki ja umpimielisimmästä päästyä olevalle tyypille on tulossa vehkeet. Sitten vielä haluan kiittää Eura-Säkylä akselilla baarimikkoja jotka pääosin sallivat höyryttelyn kuppiloissa. Viimeiset kiitokset Jaagermaisterille, Poulle ja marvinerille, teiän viestejä on mukava lukea, en tiedä miksi, ehkä oon vähä kieroutunu



    Savutta ry jäsen #0024

     
     
  12. #12
    Höyrypää TrippyG's Avatar

    Liittynyt
    08/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    928

    Vs: Kiitosketju

    Suuri kiitos ylihöyryjumala ViZille näiden sivustojen luomisesta!

     
     
  13. #13
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: Kiitosketju

    Suurin kiitos kuuluu ehdottomasti ViZille ja Sibille. Ilman heitä, ja tätä sivustoa/foorumia olisin vieläkin hukassa höyryttimien maailmassa. Kiitos edellämainittujen herrojen, foorumilta sai ja saa niin paljon tietoa, että sen ensimmäisenkin höyrytinhankinnan voi tehdä turvallisin mielin tietäen mitä on hankkimassa. Kiitos.

    Yhtälailla kiitos kuuluu koko tälle foorumilla vaikuttavalle yhteisölle tiedon ja kokemusten jakamisesta, ja mukavan ajanvietteen tarjoamisesta samanhenkisessä porukassa. Kiitos.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    06/2011
    Viestit
    192

    Vs: Kiitosketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Stoney Näytä viesti
    Suurin kiitos kuuluu ehdottomasti ViZille ja Sibille. Ilman heitä, ja tätä sivustoa/foorumia olisin vieläkin hukassa höyryttimien maailmassa. Kiitos edellämainittujen herrojen, foorumilta sai ja saa niin paljon tietoa, että sen ensimmäisenkin höyrytinhankinnan voi tehdä turvallisin mielin tietäen mitä on hankkimassa. Kiitos.

    Yhtälailla kiitos kuuluu koko tälle foorumilla vaikuttavalle yhteisölle tiedon ja kokemusten jakamisesta, ja mukavan ajanvietteen tarjoamisesta samanhenkisessä porukassa. Kiitos.
    +1

     
     
  15. #15
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Kiitosketju

    Lainaus Alkuperäinen postaaja TrippyG Näytä viesti
    Suuri kiitos ylihöyryjumala ViZille näiden sivustojen luomisesta!
    Tämä ja omasta puolestani joudun ViZin lisäksi kiittää teikäläistä TrippyG. Ellet olis duuniin pölähtäny e-smoke huulilla, niin tuskin olisin itse tästä innostunut, puhumattakaan neuvoista ja jeesistä mitä mulle olet antanut. =)
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  16. #16
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Kiitosketju

    I would like to thank ...
    Googlelle, kun löysi tiensä tälle foorumile, Eciqwizardin 510 starterkitille, kun herätti toivon paremmasta, Wyatt Earpille makunystyröitteni lumoamisesta, Joyen Ego-T:lle analogisen siirtämisestä historiaan sekä Halolle analogista paljon paremmalle nautintokokemukselle.

    Ja tietysti Foorumille, konkareile ja märkäkorville, koska täältä ne vastaukset ovat löytyneet tarvitsematta aina edes itse kysyä.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Kiitosketju

    Serkkupojalle iso kiitos, kun mainitsi kuulleensa jostain "sähkötupakista". Otin saman tein asiakseni ja tässä ollaan

    e-tupakka.comille iso kiitos laitevalinnan suunnittelussa: http://www.e-tupakka.com/paras-elektroninen-tupakka/

    Tämän ja Amerikan foorumin asiantuntijat olivat ratkaisevassa roolissa siinä, että kannattaako valita eGo-tankki vai eGo-karto. Itse päädyin kartoon, enkä kadu pätkääkään.

     
     
  18. #18
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    36

    Vs: Kiitosketju

    Kiitos täältäkin foorumin ja sivuston perustajalle, foorumilaisille; heille jotka ovat kyselleet ja heille jotka ovat vastanneet, täältä olen saanut sellaistakin tietoa jota en ole edes tiennyt tarvitsevani
    Erityiskiitokset sib77:lle jonka pätevät neuvot ja erinomaiset videot ovat auttaneet väistämään yleisimmät karikot tässä lajissa. Näin keski-ikäisenä naisena saanee lisätä, että sibin rauhallinen puhetapa ja veikeä murre (eikä ulkonäössäkään vikaa ole) ovat ehkä parhaimmat mainokset höyrystelyn puolesta, muista pyytää paljon rahaa, kunhan joku kauppias ymmärtää mikä potentiaalinen kohderyhmä ikäiseni naiset ovat :-*
    Höyrykulut 237,80


     
     
  19. #19
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    240

    Vs: Kiitosketju

    Ehdottoman iso Kiitos forumisti Platille, pelasti Joulun taian usealle ihmiselle ja mahdollisti kinkun minulle!
    Saakoon hän hyvää kohtelua ja reiluja aikoja tulevana vuotena.
    G-Spot DC-hub! Höyryjen paratiisi.
    Vuodesta 2001.

     
     
  20. #20
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    186

    Vs: Kiitosketju

    Iso kiitos koko foorumille! muuten ois tilannu G***n Smoke ja taas palannu takasin analoogisiin, nyt tyytyväisenä höyryttelen eGo ja Joey510 , ja Bogen LR cartot <3

     
     
Sivu 1 / 5 12345 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •