Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 / 30

Aihe: e-tupakkaa kanarialta?

  1. #1

    e-tupakkaa kanarialta?

    Onko kellään tietoo,lähinnä inglesistä,onko kauppoja. Eiks sieltä sais tuoda aika reippaan satsin mukana? ETA maa?

     
     
  2. #2
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Sipoo
    Viestit
    137

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Kiinnostaa myös minua, kun olen joulukuussa reissuun Kanarialle lähdössä :P Onkohan oikea ketju, polliisi vastaa

     
     
  3. #3
    Höyrykonkari eeHman's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    132

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Tämä on kinkkinen aihe ja verrattavissa Ahvenanmaahan.

    Koska Kanariansaaret kuuluu ETA-alueeseen (tuplatarkistin), vaikka ei näy yleensä ETA kartassa (koska siinä on vaan jäsenmaat), niin 300ml litkua näin teoriassa voi tuoda (reilu 3ml päivässä) 3kk varten.

    Mutta Kanariansaaret ei kuulu EU:n tulli- ja/tai arvonlisäveroalueeseen, niin rajoitteita on ainakin alkoholeja ja tupakkaa kohtaan itse tuontimäärissä.
    Ja muita aineita/tavaroita kohtaan pätee normaali tullausmääräykset. Eli saattaa tulla kalliiksi tuonnit loppujen lopuksi, jos tulliin jää (Alv+tulli).
    että semmoista...

     
     
  4. #4

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja eeHman Näytä viesti
    Tämä on kinkkinen aihe ja verrattavissa Ahvenanmaahan.

    Koska Kanariansaaret kuuluu ETA-alueeseen (tuplatarkistin), vaikka ei näy yleensä ETA kartassa (koska siinä on vaan jäsenmaat), niin 300ml litkua näin teoriassa voi tuoda (reilu 3ml päivässä) 3kk varten.

    Mutta Kanariansaaret ei kuulu EU:n tulli- ja/tai arvonlisäveroalueeseen, niin rajoitteita on ainakin alkoholeja ja tupakkaa kohtaan itse tuontimäärissä.
    Ja muita aineita/tavaroita kohtaan pätee normaali tullausmääräykset. Eli saattaa tulla kalliiksi tuonnit loppujen lopuksi, jos tulliin jää (Alv+tulli).
    Eikös tuo mennyt niin, että tilata saa kolmen kuukauden tarpeen ja henkilökohtaisesti tuotuna voi kuskata vuoden tarpeen?

     
     
  5. #5

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Mä olin just viime viikon Inglesissä ja näin sinä aikana tasan 2 sähkösavuketta... mun ja toisen suomalaisen Tuntui muutenkin, että katselivat sen näköisinä etteivät olleet koskaan ennen nähneet livenä sähkösavuketta. Ei taida olla kovin yleistä siis vielä sielläkään!

    Kiinnostuneita katselijoita oli paljon vaikka eivät uskaltaneetkaan tulla kyselemään mitään. Röyhyttelinkin aina oikein kunnolla että uteliaat näkivät tästä todella tulevan kunnolla sitä "savua" Jos vaikka uskaltautuisivat hankkimaan oman..

    Alkoholia- ja tupakkaa sieltä olisi saanut tuoda saman verran kuin ruotsinlaivalta, e-nesteen tuonnista en osaa sanoa mitään jos sellaista jostain löytäisit. Rööki olis ollut tosi halpaa eli n.7€ kartonki. Yhtään analogista en silti polttanut, koska ei se vaan kiinnosta enää yhtään

    Itsellä oli omat kamat mukana. Tullin kanssa ei ollu mitään ongelmaa. Käsilaukussa kaksi Ego-T akkua, laturi, pari dc cartoa ja 10ml nestettä minigrip-pussissa. Matkalaukussa ehkä n.30ml erimakuisia nesteitä, vielä yksi vara Ego-T ja monta dc cartoa varmuuden vuoksi, vaikka koko loma menikin sitten kierrättäen vaan noita kahta..

    Ihana paikka ja hyvät muistot jäi. Kannattaa vaan varoa erilaisia huijauksia.. Tai ei ne oikeestaan huijaa vaan käyttää mielikuvia väärin. Esim. happy hour: saat toisen drinkin ilmaiseksi, eli ne tuo aina kaksi drinkkiä mutta se yksi maksaakin sitten kahden drinkin verran! Ota aina kaveri mukaan ja tilaatte vaan yhden

     
     
  6. #6
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    22

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Josip Zugasvili Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja eeHman Näytä viesti
    Tämä on kinkkinen aihe ja verrattavissa Ahvenanmaahan.

    Koska Kanariansaaret kuuluu ETA-alueeseen (tuplatarkistin), vaikka ei näy yleensä ETA kartassa (koska siinä on vaan jäsenmaat), niin 300ml litkua näin teoriassa voi tuoda (reilu 3ml päivässä) 3kk varten.

    Mutta Kanariansaaret ei kuulu EU:n tulli- ja/tai arvonlisäveroalueeseen, niin rajoitteita on ainakin alkoholeja ja tupakkaa kohtaan itse tuontimäärissä.
    Ja muita aineita/tavaroita kohtaan pätee normaali tullausmääräykset. Eli saattaa tulla kalliiksi tuonnit loppujen lopuksi, jos tulliin jää (Alv+tulli).
    Eikös tuo mennyt niin, että tilata saa kolmen kuukauden tarpeen ja henkilökohtaisesti tuotuna voi kuskata vuoden tarpeen?
    Munkin mielestä just näin. Käsittääkseni voit tuoda mistä maasta vaan Suomeen (kunhan siis paikallinen lainsäädäntö sen sallii) nesteitä vuoden tarpeiksi. Muistaakseni luin että porukka tuo nesteitä Venäjältäkin.

     
     
  7. #7

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Kiinnostaisi tietää löytyiko tuotteita vai ei? Itse myös suuntaamassa tuonne suuntaan ja kiva olis tuoda nesteitä ym. kotio.

     
     
  8. #8

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Näin lomalta palanneena voin kertoa että ei löydy... Jotain käpäsiä laitteita tarjottiin kun kysyin kaupoista ja apteekeista.

     
     
  9. #9

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Mä yritän tuttavaa saada tilaamaan sinne e-tupakka-, tarvike- ja nestevalikoiman, koska saarella ei tunnu olevan tavaratalon pilipali-tupakkeja kummempia tarjolla. Onko ehdotuksia?
    Olen itse ehdottanut Joye eGo-T ja eGo-c sekä 510-T -settejä ja tarvikkeita. Joyetechin minimitilausmäärät kuitenkin kysymättä.
    Myymälät: http://www.puff.fi/myymalat
    HöyrySekaTavaraKauppa - L a a j a valikoima - suppea hinta!
    TYKKÄÄ Puffista Facebookissa -SE KANNATTAA!

     
     
  10. #10

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Teneriffalta löytyy jotain malleja. Jotkut vaikutti kyllä aika heppoisilta. Akku löytyi DSE 901-T malliin, tehosta ei ole tietoa; vähän aloituspakkauksessa ollutta isompi ja tehokkaampi. Hinta 10€. Litkuja en kysellyt.

     
     
  11. #11
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    11/2011
    Viestit
    14

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Tommonen läpyskä oli Puerto Ricon suomi-baarissa (Ulvova Mylläri) joka pöydässä, joten suhtautuminen ainakin jossain positiivista


     
     
  12. #12

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja samurai Näytä viesti
    Onko kellään tietoo,lähinnä inglesistä,onko kauppoja. Eiks sieltä sais tuoda aika reippaan satsin mukana? ETA maa?
    Minä käyn usein kanarialla ja ensimmäiset ostin Americasista. Niitä kehnoja tupakan näkösiä
    heikkoakkusia sätkiä. Paketti latureineen makso 3 - 8 ekee ja sit ne halus muutaman vielä niistä patruunoista erikseen. Inglesissä pyysivät patruunoista 7 ekee aski, aika huijausta ko ne kiinas
    maksaa tukus alle dollarin paketti. Viimeks tulin inglesistä keskiviikkona ja en siellä nähnyt muita
    kun noita halpoja vielä ja aika harva siellä poltteli, olin yleensä ainoo kapakisssa.

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Lappeenranta
    Viestit
    211

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Minulle on nyt kaverin vanhemmat tuonut palmasista jonkun sähköröökin, sitä en tiedä vielä kun en käsiini ole sitä saanut, että mikä se on. Laitan kommenttia heti tänne kun saan käsittelyyni nuo

     
     
  14. #14
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    103

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Las Palmasiin menossa pidemmäksi aikaa. Onko tosissaan näin, että nesteitä ja kartoja tahdo löytyä paikan päältä? Varsinkin nesteet huolestuttaa, kun ei viitsisi litraa kuljettaa suomesta.

     
     
  15. #15

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sangthip Näytä viesti
    Las Palmasiin menossa pidemmäksi aikaa. Onko tosissaan näin, että nesteitä ja kartoja tahdo löytyä paikan päältä? Varsinkin nesteet huolestuttaa, kun ei viitsisi litraa kuljettaa suomesta.
    Postitse tilaat nesteet varmaan nytkin ja jos litran meinaat höyrytellä, niin varmaan postiosoitekin Kanarialla? O0

     
     
  16. #16
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    103

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Postitse tilaat nesteet varmaan nytkin ja jos litran meinaat höyrytellä, niin varmaan postiosoitekin Kanarialla? O0
    Purjeveneessä ei ole postilaatikkoa. Kyllä siellä eräs tuttu asuu, joten pitää sitten postitse tilailla.

     
     
  17. #17
    Höyrypää Toope's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Viestit
    423

    Vs: e-tupakkaa kanarialta?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja samurai Näytä viesti
    Onko kellään tietoo,lähinnä inglesistä,onko kauppoja. Eiks sieltä sais tuoda aika reippaan satsin mukana? ETA maa?
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Sangthip Näytä viesti
    Las Palmasiin menossa pidemmäksi aikaa. Onko tosissaan näin, että nesteitä ja kartoja tahdo löytyä paikan päältä? Varsinkin nesteet huolestuttaa, kun ei viitsisi litraa kuljettaa suomesta.
    paskaa näyttäisivät myyvän (ja karmeilla hinnoilla, vastaava suomesta 1/3 hinnasta), mutta voinette tiedustella josko löytyisi mitä haluatte:

    http://www.vaporillo.com/en/distributors/


    EL CORTE INGLES

    Avda. José Mesa y López, 18, 35007, Las Palmas de Gran Canaria, Las Palmas.
    Telephone: 928 263 000

    EL CORTE INGLES ( CC Siete Palmas)

    Avda. Pintor Felo Monzón, s/n, 35006, Las Palmas, Las Palmas de Gran Canaria.
    Telephone: 928 423 000

    El Rincon del Fumador SL

    El Rincón del Fumador, sl
    Albareda, 23
    35008 Las Palmas de Gran Canaria
    Teléfono: +34 928 278 215
    fax : +34 928 224 610
    rfsl@elrincondelfumador.es

    ja nämä siis Las Palmasissa.

    edit: lisätään tähän nyt vielä, että tuo löytyi googlella pikaisesti haettuna.

    eVic Series No 212141578 + Boge LR/SR

     
     
  18. #18

    tarvikkeita kanarialta?

    Onko kellään tietoa, saiskos kanarialta (teneriffa) jo edes litkuja ostettua? Viimekesänä sielä myytiin vaan niitä halpis kertakäyttö tötteröitä, että oisko valikoima jo laajentunut, vai otanko repullisen omia matkaan

     
     
  19. #19
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Teneriffa
    Viestit
    13
    Ota vaan omat setit mukaan. Huono valikoima ja kalliit hinnat. DEA nesteet 6€/10ml ja 11€/20ml. Tämä siis Puertossa.

     
     
  20. #20
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807
    ^ Sama homma Las Americanoksessa.
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •