Sivu 2 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 / 180

Aihe: Mini Lambo

  1. #21
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Natsu pystyykö mittaamaan matalia ohmeja vai heittääkö ruutuun vain Lo jos ohmit on alle 1?
    Nyt on just setupit revitty rebuildableista veks

    Anteeksi

    On muuten vaihteeks taas Vamon jälkeen kiva kun tulitus tapahtuu heti ja jälkipolttoa ei ole.

    Ei muuten kuvista vissiin näy mut bongasin äsken et tossa ego-liittimen alapuolella olevassa koristekauluksessa on läpivienti vaikkapa kaulanauhalle.
    Takapuolella siis kun ei kuvissa näy.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  2. #22
    Höyrykone iisi's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    1,112
    miitkä?

     
     
  3. #23
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Sen sijaan, että mittaatte niitä tehoja 1.5 atolle niin kokeilkaapa ennemin SR Bogelle, koska tiedossa jo on, että jaksaa puskea sen 4.3 volttia akusta.
    MiniLambo 6V asetuksella (mittarin mukaan 6V)
    SR Boge (2.9 Ohm) 5.3V
    eVod (1.6 Ohm) 3.8V

    Verrokkina eGo-V v3 1300mAh (jonka rajoitin on valmistajan mukaan 2A...), 6V asetuksella (mittarin mukaan 5.9V)
    SR Boge 5.5V
    eVod 3.98

     
     
  4. #24
    Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Natsu pystyykö mittaamaan matalia ohmeja vai heittääkö ruutuun vain Lo jos ohmit on alle 1?
    E. missä tossa on se usb laturin paikka? ee. Vai tarkoitetaanko usb latauksella ego laturia?
    Kuvittelin kans mini/micro-usb reikää jossain näkeväni mut tosiaan usb-egolaturilla tätä lataillaan. Itse luotan kyllä Xtar WP2:seen mut reissussa ehkä ihan ok ratkaisu.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  5. #25
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Tilaukseenhan toi meni, pitää vaan jostain hommata akut.

     
     
  6. #26
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eli ei mitään uutta auringon alla tässä kokoluokassa.
    Harmi vain kun tuo on niin pirun ruma, Joytechin eCom miellyttää omaa silmää enempi.
    KGO & Twist

     
     
  7. #27
    Joka on muuten jo Suomessa

    Kyllä mini lambon tarkoitus itselle on yksinkertaisesti reissupötkö, akkukotelot vain täyteen ladattuja akkuja. Sen näkee sitten, mitä tuohon nokkaan laittaa?

     
     
  8. #28
    Höyrykone K-57's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Hobo
    Viestit
    1,675
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Joko vilkuilit kuvia?

    Oon niin huono kuvaamaan, saatika lisäämään niitä mihinkään ihmisten ilmoille et toisinaan oikein hävettää. Järkkäri olis tuolla kans täynnä kaikkea kivaa mut laiskuus voittaa aina kun pitäis kuvia siirtää....
    Tuossa Natsu ratkaisu SanDisk Eye-Fi 8 GB + Wi-Fi SDHC muistikortti. | 8GB | SDHC | Verkkokauppa.com itsellä oisko vuoden verran käytössä. Ostin silloin kun oli puolta kalliimpi, nythän tuo hinta on kohdillaan.
    Edit; just loppu hyllystä! Niin jos joku innostuu tuo 8gb on ainoa oikea, siirtää myös raaka kuvat.

     
     
  9. #29
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Eli ei mitään uutta auringon alla tässä kokoluokassa.
    Harmi vain kun tuo on niin pirun ruma, Joytechin eCom miellyttää omaa silmää enempi.
    Pyh! On tämä niin nätti pikku lavatuben Mini Me. Tollasel Joyetechin virkkuupuikolla oo mitään asiaa tänne

    No ei vaiskaan...
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  10. #30
    Lainaus Alkuperäinen postaaja K-57 Näytä viesti
    Tuossa Natsu ratkaisu SanDisk Eye-Fi 8 GB + Wi-Fi SDHC muistikortti. | 8GB | SDHC | Verkkokauppa.com itsellä oisko vuoden verran käytössä. Ostin silloin kun oli puolta kalliimpi, nythän tuo hinta on kohdillaan.
    Edit; just loppu hyllystä! Niin jos joku innostuu tuo 8gb on ainoa oikea, siirtää myös raaka kuvat.
    Muuten ihan ok mut nykyinen muistikortti olis 32gb.
    Olihan noissa jossain uusissa järkkäreissäkin jo wifiä tarjolla vakiona mut piti sit se satanen tai kaks säästää rungossa...
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  11. #31
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    11
    Kaun tuossa mini lambossa kestää akku noin suurinpiirtein?

     
     
  12. #32
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonihell Näytä viesti
    Kaun tuossa mini lambossa kestää akku noin suurinpiirtein?
    Riippuu akusta. IMR vai li-ion. Pelkissä lithiumeissa yleensä enemmän kapasiteettia.

    Käyttökokemuksia tuskin hirveästi on kenellekään muutenkaan kertynyt.
    Mut luulis et Efest IMR 14500 700mah akun kanssa kesto olis samaa luokkaa mitä joku muu 18XXX-sarjan akkuja käyttävä modi, esim Vamo/Lavatube 1x 18350 Aw/Efest IMR akulla?
    Vai olisko paras vertailukohde L-Riderin Lavatube Mini Lambo 4.0 18350 akulla?
    Hyötysuhteista en tiedä mitään.

    Riippuu toki paljon myös käyttäjästä, mulla nyt on kädessä välillä muitakin laitteita ni harvoin yhden laitteen/akun ajelen tyhjäksi yhteen menoon.
    Tänään taskussa on kulkenut kuitenkin vain tämä siro puikko ja askillinen 14500-akkuja; pari Efestiä ja yksi Aw.
    1.8ohm dualcoil clearoa ajelen 4.0voltilla, vanhat akut lataa jostain syystä 4.1V asti mut jotain pari tuntia siinä on satunnaiskäytöllä mennyt että varaus on laskenut 3.7Volttiin ja olen vaihtanut toisen akun tilalle. Koitan vaan vähän herätellä näitä vanhuksia ni akut ovat olleet kierrossa tasapuolisesti, 3 akkua nyt kaikki varmaan 3.7V illan päätteeksi. Vissiin kuitenkin akuissa ei ihan tasaisesti laske toi jännite vaan pysyy ~3.7V kohdilla kauemmin vai olenko ymmärtänyt väärin?
    Höpötyksistä viis, eli tuskin yhdellä akulla iltaan asti pärjää, mut omassa käytössä kahdella kyllä aivan varmasti ja jää virtaa vielä illan sohvaistuntoihin hetkeksi aikaa.
    Enkä muuten tiedä että missä kohtaa akun jännitettä laite katkaisee virrat pois... Seuraillaan...

    Tätä muuten sanotaan Mini Lambo 6.0:ksi. Mini Lambo 6.0 from L-Rider - Advanced E-Cig Kit | Go-Liquid Ltd UK
    Onko jotain varmaa sisäpiirin tietoa et olis nelosen tekniikalla vai?

    Btw toi Joyetech eCom on sitten aivan Vittukallis Jos siis tähän riemuhalpaan lamboon verrataan ja 14500 akkuja löytyy ennestään. Ego-laturit ja clearoita/bogejahan meiltä kaikilta löytyykin jo rasitteeksi asti.
    Niin ja eComissa joutuu taas Joyetechin omien suht kalliiden atopäiden kierteeseen, josta onneksi itse pääsin irti Ego-C:n ja eRollin myytyäni. Joyen sivuilla 30dollaria 5kpl.
    En nähnyt suomikaupoissa myynnissä ni vertasin valmistajan sivujen hintoihin...
    Eli nämä laitteet eivät kilpaile todellakaan keskenään vaikka eCom olisi parempi ja laadukkaampi
    Toki jos oltais pariskuntana ensimmäistä laitetta ostamassa ja lopettamassa tupakointia niin toi eCom Double Pack olis aika oiva valinta. Mut "valitettavasti" toi toinen ei polta niin halpaa leluahan minä tässä olin itselleni ostamassa
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  13. #33
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    11
    Kiitos hyvästä vastauksesta. Itse olen vasta aloittanut höyryttelyn ja nyt on käytössä vision spinner 1300 mah akku, mutta tuo mini lambo 6.0 oli niin halpa että halusin senkin tilata kun ei oikein ole kokemusta muista laitteista. niin haluaa testailla. Tilasin mukaan vain yhen akun mutta spinneri on tuossa rinnalla aina kun tuosta lambosta akku loppuu, mutta varmaan järkevää olisi jossain vaiheessa ostaa lisä akku ja laturi jolla voisin lataa useamman akun samaan aikaan.

     
     
  14. #34
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Eieieieieiei Lambo kuuuuus!
    KGO & Twist

     
     
  15. #35
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonihell Näytä viesti
    Kiitos hyvästä vastauksesta. Itse olen vasta aloittanut höyryttelyn ja nyt on käytössä vision spinner 1300 mah akku, mutta tuo mini lambo 6.0 oli niin halpa että halusin senkin tilata kun ei oikein ole kokemusta muista laitteista. niin haluaa testailla. Tilasin mukaan vain yhen akun mutta spinneri on tuossa rinnalla aina kun tuosta lambosta akku loppuu, mutta varmaan järkevää olisi jossain vaiheessa ostaa lisä akku ja laturi jolla voisin lataa useamman akun samaan aikaan.
    Hyvä ja hyvä... Paljon höpötystä minulta on yleensä odotettavissa, mut mistään järkevästä en sitten niin tiedä

    Toi Vision Spinner 1300mah onkin vissiin lähin kilpailija tälle vehkeelle niin hinnan kuin kokonsakin puolesta, et hyvä kun olet tottunut kokoon yms jo ennestään. Perus 650mah ego-akkujen käyttäjälle tällainen laitteen pituus tuntuu toisinaan isoltakin harppaukselta.

    Onhan se toki kiva laajentaa harrastusta just tähän suuntaan et pitää ne ego-kierteet vielä hallussa, mut saa lisänä ton perus lcd-näytön, laajemman (3.0-6.0V) jännitteensäädön 0.1V askelin (Spinnerissäkin toki 0.1 askeleet ja vieläpä portaattomasti), ohmien mittauksen ja tarkan akunvarauksen näytön.
    Itse lähdin tälle tielle aikoinaan Lavatube 2.1-T:n kanssa, oli kylläkin eri valmistaja ja alumiiniset kierteet korkkasivat melkein jokaisella käyttäjällä ennemmin tai myöhemmin.

    Itse olen just siirtymässä 18650-18500-18350 akkukokoluokan vehkeistä takaisin näihin sirompiin ego-kierteisiin.
    Mekaaniset toki pysyvät vielä mukana iltojen ratoksi, mut tuollaiseen valomiekan kokoiseen 18650-Vamoon en koske enään ikinä.
    En ainakaan itse tarvitse mahtavaa akunkestoa/tankin tilavuutta reguloiduilla laitteilla, jos saman asian hoitaa pienempikin puikko vaihtoakuin ja nestepullon kera. Tehojen puutetta isompiin laitteisiin verraten tuskin tällaisilla perusclearoilla huomaa, kun eivät ne muutenkaan kestä järjettömästi virtaa ennen kuin palaneen maku iskee ja langat kuivuu.
    Myös säästäväisellä mielellä ajatellen noissa pienemmissä clearoissa rupeaa nykyään olemaan samat vaihtopäät kuin isoveljissään, mutta hankintahinta on yleensä alle puolet.
    Verraten vaikkapa Vapeonly CE5-S 7.90€ ja Vivi Nova-S 14.90€.
    Pienillä vehkeillä on kiva harrastaa, kun voi suht useasti ostaa uusia kikkareita kokeiluun.

    Laiskana laitteenhuoltajana ostaisin toki Lambo 6 ja luottaisin siihen järeään 18650-laitekokoon. Tehoreservi vaan niin iso et ajelisin varmaan pelkästään jotain pumpuli-microcoileja tolla.

    Vaihdan toki huomenna mielipiteeni täysin.... Just hetki sitten odotin vielä Innokin Itaste VTR:ää saapuvaksi. Eli täysin päinvastainen, isot tankit ja 18650-akut. Koko ja varsinkin paino vähintäänkin riittävä.
    Viimeksi muokannut Natsu; 18.12.13 kello 22:51.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  16. #36
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Tätä muuten sanotaan Mini Lambo 6.0:ksi. Mini Lambo 6.0 from L-Rider - Advanced E-Cig Kit | Go-Liquid Ltd UK
    Onko jotain varmaa sisäpiirin tietoa et olis nelosen tekniikalla vai?
    Ei tässä ole 6.0:ssa olevaa wattisäätöä. L-Rider käyttää tuosta nimeä Mini Lambo (ei Mini Lambo 6.0)...

     
     
  17. #37
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    11
    Juuri tuon lcd:n ja laajemman jännitteen takia tätä halusinkin testata ja tietty että akut tulee loppupeleissä halvemmaksi kun ovat vaihdettavissa ja 5 euron hintaluokassa Tankkina itellä tällä hetkellä kanger protank 3, Ainakin näin aluksi helppokäyttöisyyden takia ja olen käsittänyt että kestäisi myös kaikki nesteet.

     
     
  18. #38
    Lainaus Alkuperäinen postaaja FinnVape Näytä viesti
    Ei tässä ole 6.0:ssa olevaa wattisäätöä. L-Rider käyttää tuosta nimeä Mini Lambo (ei Mini Lambo 6.0)...
    Okei, eli sellaiset eroavaisuudet.
    Taisi olla joku omasta päästä keksitty markkinointikikka tuolla ulkomaisen verkkokaupan sivuilla.

    Anteeksi väärästä informaatiosta.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  19. #39
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jonihell Näytä viesti
    Juuri tuon lcd:n ja laajemman jännitteen takia tätä halusinkin testata ja tietty että akut tulee loppupeleissä halvemmaksi kun ovat vaihdettavissa ja 5 euron hintaluokassa Tankkina itellä tällä hetkellä kanger protank 3, Ainakin näin aluksi helppokäyttöisyyden takia ja olen käsittänyt että kestäisi myös kaikki nesteet.
    Hei sori joo hämäsin muuten siinä, et suurin osa ego-kokoluokan clearoista eivät tosiaan ole lasitankilla jos jollakin on huolenaiheena just se kaikkien nesteiden kestäminen.
    Ei enään limeä/sitrusta/salmiakkia omiin tankkeihin. Kanelista en taas sen puolin pidä ja cola-tiivareita en koskaan sekoittele ni väistin tämän mutkan muoviroskineni.

    Mini Protank 2 on lasilla ego-kokoisista/14mm, muita en vielä tiedä kun en ole tutustunut.

    Yks tyyppi joskus sanoi et tykkää just siitä kun iso tankki näyttää egopuikon nokassa valtikalta, mut itse en tykkää ollenkaan ulkonäöllisesti. Tökkää myös tiukkojen farkkujen taskunreunaan siitä tankin kohtaan kun sinne setin survaisen. Mut ei toi nyt vielä paha ole, kaikista hirvein asia höyrymaailmassa on iso 22mm leveä modi ja nokassa ego-kokoluokan 14mm clearo tjsp. Hyi jeesus mitä raiskausta.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
  20. #40
    3.4V näyttää akunvaraus nyt. Täytyy myöhemmin mainita täällä et koska höyryt loppuu.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

     
     
Sivu 2 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ... ViimeinenViimeinen
Keskustelu Kaupalliset akkumodit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •