Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Tulokset 121 - 125 / 125

Aihe: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

  1. #121

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Nimura Näytä viesti
    Ostin kaksi kappaletta. Toinen muuttui ensimmäisen päivän aikana pilliksi. Tuli vain neste läpi. Tuonen levisi vartissa. Höyry oli olematonta ja makua ei saanu ollenkaan.

    Älkää ostako. Näitä kehutaan aivan liikaa
    Taitaa olla käyttäjissäkin eroja. Itsellä toiminut 2 budia kohta jo 2 kuukautta, langan vain vaihtanu kerran toiseen, kun piti vg-litkua kokeilla paksuimmillaan :P.

    Se ei ole monimutkanen vekotin kun sen avaa. Jos se tosiaan pillin tavoin toimii, niin avaamalla selviää syy. Oisko sisältä nyt silikonituti vinossa, tai lanka jotenki liika väljä. Peleonilta sai about pari metriä sitä lankaa jotakuinkin yhellä öröllä.

    Lueskelin tossa, että joillakin ne budit kurlaa. Mulla se tekee sillai jos on jättäny päiväks lojumaan sen. Paperi alle ja puhallus, että ilmapuoli on nesteestä puhdas, niin ei taas kurlaile.

    Mieleeni tuli muutama kaveri, joilla kestää kartomisaattoritkin päivän ku pitää nii tahilla imee, että hyvä ettei sula koko laite. Rauhallisuutta

     
     
  2. #122
    Höyrypää Tahvo's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Salo / Karkkila
    Viestit
    807

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja paavopyllynreikä Näytä viesti
    Taitaa olla käyttäjissäkin eroja.
    ..........
    ... ja budeissa, täällä 4 kpl joista 2 toimivia, tässä on muutaki harrastetta kun purkailla noita ja ihmetellä, mutta mikäs siinä jos aikaa ja mielenkiintoa piisaa.
    Mä olen siitä outo että jos tilaan jotain niin tykkäisin että se toimis ilman isompia askarteluja.
    Ja tosta tahdista.. kiva jos sulle piisaa pari höyryä/pvä.
    “I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
    (03:50:59) (holkki) no nuoret menee aina ajoissa nukkuun

     
     
  3. #123

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tahvo Näytä viesti
    ... ja budeissa, täällä 4 kpl joista 2 toimivia, tässä on muutaki harrastetta kun purkailla noita ja ihmetellä, mutta mikäs siinä jos aikaa ja mielenkiintoa piisaa.
    Mä olen siitä outo että jos tilaan jotain niin tykkäisin että se toimis ilman isompia askarteluja.
    Ja tosta tahdista.. kiva jos sulle piisaa pari höyryä/pvä.
    Ei siinä sen suurempaa askartelua ole. Yhtä helpolla aukeaa kuin kaljapullokin (tai lääkepurkin korkki, jumalauuuta). Hain tässä nyt sitä, että vaikka ootteki saanu jotai maanantaikappaleita, niin ne voi vielä käyttää. Oisitte tehny reklamaation ku kerta heti oli pilalla. Heti oli pilalla Tahvon budit, natsit ajeli mersuilla budit suussa, hirveä pössy, Tahvon budit natseilla siellä ja kauhea pössy. Lappikin paloi kun natsit pössytteli Tahvon budeja.

    Ja hyvi höyryää mun budit, ei rätise ei pauku, enkä tässä Tahvoakaan hauku, mutta höyryt tulee iha kivasti.

     
     
  4. #124
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    02/2012
    Viestit
    113

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    tänään tuli näitä 4kpl. ekaan ensi testit gummy bearista ja oli hyvää. hetken päästä oli pakko saada jekkupommia se oli vielä parempaa! pizzaa odotellessa ego kädessä ja ihmettelin ku budi näytti oudolta. oli lähteny muovi osa irti ja milleistä kiinni ettei nesteet käsillä (gummy bear). siitä asti ollu jekkupommi budi kiinni ja toinen tankillinen jo menossa. eihän nää edes maksa mitään ni hyviä nää on.

     
     
  5. #125
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    24

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Tänään oli postinkantaja tuonut 4kpl budeja laatikkoon. Paremmin tuntuvat toimivan, kuin viime vuonna testatut. Makua ei ihan yhtä paljon kuin cartolla, mut ihan päteviä kotoa poistumiseen.

     
     
Sivu 7 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •