Sivu 5 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 / 125

Aihe: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

  1. #81
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Meneeköhän nää tukkoon kun tuntuu että tässä enemmän käyttämässäni on imuvastus kasvanut?
    Sama havainto tänään.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  2. #82

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Meneeköhän nää tukkoon kun tuntuu että tässä enemmän käyttämässäni on imuvastus kasvanut?
    Sama havainto tänään.
    Voikohan näitä jotenkin elvyttää?

     
     
  3. #83
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Olen vaan tyhjäksi puhallellut ja täyttänyt uudestaan, ei se imuvastuksen kasvu pysyvää ole ollut.

    Ilmeni, kun tankki alkoi olla tyhjä. Lienee sitten kertynyt nestettä imukanaviin.

    Muutama imaisu ilman virtaa auttaa myös. Mistähän se tankki saa ilmaa kun pikkukorkki on kiinni? Sen imukanavan kauttako?


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  4. #84

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Olen vaan tyhjäksi puhallellut ja täyttänyt uudestaan, ei se imuvastuksen kasvu pysyvää ole ollut.

    Ilmeni, kun tankki alkoi olla tyhjä. Lienee sitten kertynyt nestettä imukanaviin.

    Muutama imaisu ilman virtaa auttaa myös. Mistähän se tankki saa ilmaa kun pikkukorkki on kiinni? Sen imukanavan kauttako?
    Se ilma tulee siellä aton pohjassa olevassa reiässä. Noissa akuissahan on niitä pikku koloja siinä 510 kierteen varressa juurikin tuota ilmaa varten. Ilmaa ei tule sieltä tankin kautta tietenkään.

    Tuo tukkoisuus riippuu tuosta nesteen koostumuksesta, ainakin jos PG mallin budissa käyttää sekoitus vai VG nestettä niin se kyllä hiljalleen menee tukkoon. Toinen asia tuossa on kanssa että sitä tankkia ei kannata vetää tyhjäksi ja polttaa sitä lankaa siellä aton sisällä, tämän jälkeen se on mennyt kalu (jos ei osaa korjailla niin kuin jotkut täällä).

    Jos imiessä kuulee "röpötystä" niin kannattaa irrottaa se ato, ottaa vaikka vessapaperia käteen laittaa se aton pää sinne ja sitten puhaltaa sen suulakkeen kautta niin se ilma-aukko tyhjenee ja homma taas toimii paremmin.
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  5. #85
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Muutamia lisähavaintoja:

    -BUD on toiminut loistavasti tuon langan vaihdon jälkeen
    -Imuputkeen kertyy kondesio vettä, olen vetänyt ruiskulla pois jos on häirinnyt
    -BUD on helppo purkaa ja pestä, pesu+kuivapoltto+pesu toi maut takaisin. Olen purkanut ja pessyt kun on alkanut tuntua ettei neste kulje vastukselle
    -Yllättävän kestävä rakenteeltaan ja käyttöiältään
    -Olen huomannut käyytäväni BUDia enemmän kuin DC-cartoja, jotenkin mukavampi varsinkin töissä
    -Taidanpa tilata vielä toisenkin 2 kappaleen setin ihan jo helppokäyttöisyydenkin takia (Tämä varauksella, onhan noiden kanssa saanut asuilla, mutta itse tykkään näpertelystä )

     
     
  6. #86
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    13

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    Muutamia lisähavaintoja:

    -BUD on toiminut loistavasti tuon langan vaihdon jälkeen
    -Imuputkeen kertyy kondesio vettä, olen vetänyt ruiskulla pois jos on häirinnyt
    -BUD on helppo purkaa ja pestä, pesu+kuivapoltto+pesu toi maut takaisin. Olen purkanut ja pessyt kun on alkanut tuntua ettei neste kulje vastukselle
    -Yllättävän kestävä rakenteeltaan ja käyttöiältään
    -Olen huomannut käyytäväni BUDia enemmän kuin DC-cartoja, jotenkin mukavampi varsinkin töissä
    -Taidanpa tilata vielä toisenkin 2 kappaleen setin ihan jo helppokäyttöisyydenkin takia (Tämä varauksella, onhan noiden kanssa saanut asuilla, mutta itse tykkään näpertelystä )
    Olin tosi tyytyväinen BUDeihin ensimmäiset pari päivää, mutta sitten alkoi maistumaan pistävältä ja kärähtäneelle. Tankissa oli Vermillion riverin key lime pie, joka on pullossa hailakan keltaista ja huomasin, että tankissa se oli muuttunut tumman oranssiksi. Huuhtelin koneen huolella ja kuivapoltin, mutta maistuu aivan perseelle edelleen. Olisko tuosta purkamisesta mahista saada ohjevideota tai kuvasarjaa? Ei tekis vielä mieli luovuttaa tuon kanssa.

     
     
  7. #87
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Micge Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    Muutamia lisähavaintoja:

    -BUD on toiminut loistavasti tuon langan vaihdon jälkeen
    -Imuputkeen kertyy kondesio vettä, olen vetänyt ruiskulla pois jos on häirinnyt
    -BUD on helppo purkaa ja pestä, pesu+kuivapoltto+pesu toi maut takaisin. Olen purkanut ja pessyt kun on alkanut tuntua ettei neste kulje vastukselle
    -Yllättävän kestävä rakenteeltaan ja käyttöiältään
    -Olen huomannut käyytäväni BUDia enemmän kuin DC-cartoja, jotenkin mukavampi varsinkin töissä
    -Taidanpa tilata vielä toisenkin 2 kappaleen setin ihan jo helppokäyttöisyydenkin takia (Tämä varauksella, onhan noiden kanssa saanut asuilla, mutta itse tykkään näpertelystä )
    Olin tosi tyytyväinen BUDeihin ensimmäiset pari päivää, mutta sitten alkoi maistumaan pistävältä ja kärähtäneelle. Tankissa oli Vermillion riverin key lime pie, joka on pullossa hailakan keltaista ja huomasin, että tankissa se oli muuttunut tumman oranssiksi. Huuhtelin koneen huolella ja kuivapoltin, mutta maistuu aivan perseelle edelleen. Olisko tuosta purkamisesta mahista saada ohjevideota tai kuvasarjaa? Ei tekis vielä mieli luovuttaa tuon kanssa.
    Kuivapoltosta. Jos polttelette noita vehkeitä siten, että lanka on edelleen paikallaan saatte tilanteen vaan huonommaksi, se lanka kun tuppaa kärähtämään entistä pahemmin. Se värin vaihtuminen viittaisi juuri siihen, että palanutta karstaa irtoaa langasta siihen nesteeseen.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  8. #88
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Eikös nää BUD:it oo vähän samoja ku nämä:

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7798

    No oli miten oli, niin pistin noita BUD:eja kumminkin tilaukseen. Pitäähän sitä testailla.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  9. #89
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    13

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matti Lehtinen Näytä viesti
    Eikös nää BUD:it oo vähän samoja ku nämä:

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7798

    No oli miten oli, niin pistin noita BUD:eja kumminkin tilaukseen. Pitäähän sitä testailla.
    Ei ole sama tuote, mutta samankaltainen. Plus discovalot. Not bad :P

     
     
  10. #90
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Micge Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matti Lehtinen Näytä viesti
    Eikös nää BUD:it oo vähän samoja ku nämä:

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7798

    No oli miten oli, niin pistin noita BUD:eja kumminkin tilaukseen. Pitäähän sitä testailla.
    Ei ole sama tuote, mutta samankaltainen. Plus discovalot. Not bad :P
    Juu olin tosiaan kattovinani, että samanlaista juonta löytyis molemmista, vaikkeivat tosiaan sama tuote olekaan. Noh. Odotellaan siis että BUD:it tulee ja testaillaan.
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  11. #91
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    13

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Micge Näytä viesti
    Olin tosi tyytyväinen BUDeihin ensimmäiset pari päivää, mutta sitten alkoi maistumaan pistävältä ja kärähtäneelle. Tankissa oli Vermillion riverin key lime pie, joka on pullossa hailakan keltaista ja huomasin, että tankissa se oli muuttunut tumman oranssiksi. Huuhtelin koneen huolella ja kuivapoltin, mutta maistuu aivan perseelle edelleen. Olisko tuosta purkamisesta mahista saada ohjevideota tai kuvasarjaa? Ei tekis vielä mieli luovuttaa tuon kanssa.
    Jaahas. Ihme. Uudestisyntyminen. Koska en saanut kamalaa makua pois koneesta tyhjensin enimmät mehut pois ja jätin koneen laatikkoon. Päivän kun sai miettiä tekojaan otin ja kokeeksi otin imut. Höyryn määrä loistava ja maku puhdas. Wied shit, mut en valita ku kerran pelittää.

     
     
  12. #92
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matti Lehtinen Näytä viesti
    Eikös nää BUD:it oo vähän samoja ku nämä:

    http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7798

    No oli miten oli, niin pistin noita BUD:eja kumminkin tilaukseen. Pitäähän sitä testailla.
    Eikös tuo ole lähempänä G4:sta?

     
     
  13. #93
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Micge Näytä viesti

    Olisko tuosta purkamisesta mahista saada ohjevideota tai kuvasarjaa? Ei tekis vielä mieli luovuttaa tuon kanssa.
    En nyt mitään videota jaksa alkaa värkkäämään mutta koitan selittää parhaani mukaan

    Eli ensin budi akkuun kiinni. Sitten varovasti pikkuhiljaa "nitkuttamalla" säiliö osa atomisaattori osasta irti(voi olla ekalla kerralla lujassa, välissä on joku liiman tapainen). Tämän jälkeen kuivapoltto ja atomisaattorin pesu jo onnistuukin. Kasatessa työnnät vain atomisaattorin takaisin putkeen. Mitään liimaa tms. tuo ei tarvitse, muutaman purku kerran jälkeen saattaa alkaa olemaan hieman väljä, mutta ainakin mulla on toistaiseksi pysynyt kasassa.

    Jos tarvetta vaihtaa lanka: Pitkällä piikillä tms. (itse suoristin klemmarin) työnnetään tankkausreiän kautta se alaosa pois paikaltaan, vähän eri puolilta tökkien vuorotellen. Siinä on silikoni tiiviste, pitäisi liukua suht helposti pois. Kasatessa katso että tasainen sivu on imukanavan kohdalla, ei mene muuten pohjaan asti.

    Itsellä oli tuon toisen budin vastukseen palanut niin tehokkaasti nestettä kiinni että piti hammastikulla varovasti rapsuttaa kuivapolton yhteydessä karstat irti.

     
     
  14. #94

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Micge Näytä viesti

    Olisko tuosta purkamisesta mahista saada ohjevideota tai kuvasarjaa? Ei tekis vielä mieli luovuttaa tuon kanssa.
    En nyt mitään videota jaksa alkaa värkkäämään mutta koitan selittää parhaani mukaan

    Eli ensin budi akkuun kiinni. Sitten varovasti pikkuhiljaa "nitkuttamalla" säiliö osa atomisaattori osasta irti(voi olla ekalla kerralla lujassa, välissä on joku liiman tapainen). Tämän jälkeen kuivapoltto ja atomisaattorin pesu jo onnistuukin. Kasatessa työnnät vain atomisaattorin takaisin putkeen. Mitään liimaa tms. tuo ei tarvitse, muutaman purku kerran jälkeen saattaa alkaa olemaan hieman väljä, mutta ainakin mulla on toistaiseksi pysynyt kasassa.

    Jos tarvetta vaihtaa lanka: Pitkällä piikillä tms. (itse suoristin klemmarin) työnnetään tankkausreiän kautta se alaosa pois paikaltaan, vähän eri puolilta tökkien vuorotellen. Siinä on silikoni tiiviste, pitäisi liukua suht helposti pois. Kasatessa katso että tasainen sivu on imukanavan kohdalla, ei mene muuten pohjaan asti.

    Itsellä oli tuon toisen budin vastukseen palanut niin tehokkaasti nestettä kiinni että piti hammastikulla varovasti rapsuttaa kuivapolton yhteydessä karstat irti.
    Kiitos, kokeilin ja hyvin toimi.

    Tuohon kuivapolttoon sen verran että minkä verran sitä atoa pitäisi kärvyyttää että se on oikeasti kuivapoltettu? Niin kauan ettei tule höyryä enää ollenkaan?
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  15. #95
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Feldegast Näytä viesti


    Kiitos, kokeilin ja hyvin toimi.

    Tuohon kuivapolttoon sen verran että minkä verran sitä atoa pitäisi kärvyyttää että se on oikeasti kuivapoltettu? Niin kauan ettei tule höyryä enää ollenkaan?
    Ite oon aina kuivapolttanut niin kauan että koko vastuslanka hehkuu punaisena. En tokikaan yhtä mittaa pidä nappia pohjassa niin kauaa, vaan pikkuhiljaa, välillä jäähdyttelemällä.

     
     
  16. #96

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Sain valmistajalta vastauksenkin tuohon VG ja PG mallin eroihin.

    Ainoa ero noissa on se lanka, eli kun VG nesteet on paksumpia niin ne vaativat imukykyisemmän langan että sitä nestettä siirtyy tarpeeksi nopeasti siinne hehkulangan päälle. Muuten nuo on samanlaisia.
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  17. #97

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    noniin tuli sit itse ostettua muuma paketti näitä budeja. ensimmäiset henkoset olivat hyviä mutta muutaman henkosen jälkeen tuli muotimuovin tuoksu ja maku suuhun. Korjauksena asiaan toimi puhallus tai kaksi suoraan pilliin ja muovin maku katosi... näyttävästi nämä budit on tarkoitettu "hengitettäviksi" jotta olisi koko ajan huulilla ja maku kohdallaan

    Kelpo palikka hintaansa nähden ja kuuluu tämän jälkeen omaan keskivertolaatikkoon jota tulee käytettyä aina silloin tällöin.

     
     
  18. #98
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    24

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Hienohan tää olis jos vaan toimis.
    Kolmannella täytöllä alko päästään nesteitä suoraan läpi.

     
     
  19. #99

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Itse huomannut että niissä imulangoissa on eroa kyllä, toisissa sitä on paljon ja toisissa vähän. Yritän kysäistä toimittajalta saisinko sitä imulankaa kanssa mukaan seuraavaan tilaukseen.
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  20. #100
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja LFC Näytä viesti
    Hienohan tää olis jos vaan toimis.
    Kolmannella täytöllä alko päästään nesteitä suoraan läpi.
    Melko varmasti imulanka pois paikaltaan.

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •