Sivu 4 / 7 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 125

Aihe: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

  1. #61
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Otimpas tuon toisenkin BUDin koekäyttöön. BUD on helppo purkaa, joten kuivapoltin ja pesin atomisaattorin ennen käyttöä. BUDi takaisin kasaan, litkut sisään (VG Banaani suklaa) ja testiä. Mahtavat höyryt muutamilla ekoilla imaisuilla ja sitten pian järkyttävä palaneen maku! Vedin litkut ruiskulla pois ja purkasin BUDin uudelleen. Keskilanka jota pitkin neste kulkee vastukselle jäi vastukseen kiinni! Eli oli ihan huolella palanut kiinni! Lanka oli niin löysä keskireikään että ei pysynyt paikallaan. Ei näitä kyllä oikein uskalla suositella, täytyy koittaa vielä itse laittaa uusi lanka paikalleen mutta valmis tuote tämä EI OLE! Versio 2:sta odotellessa.

     
     
  2. #62
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Minä ihmettelen moista palamista.

    Ette kai ole PG-tankilla VG-nestettä käyttäneet? Minuulla ei tommosia ongelmia ole viikon käytön jälkeen ollut.

    Sen olen huomannut, että PG-neste VG/PG-tankissa ei toimi, liian notkeaa, vuotaa ilmarei'istä imuputkeen. PG-tankit tilattu kokeeksi.

    Makua haluaisin kyllä lisää. Pitä DualCoileja tms kokeilla. Akuissahan ei ole mitään vikaa.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  3. #63
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Minä ihmettelen moista palamista.

    Ette kai ole PG-tankilla VG-nestettä käyttäneet? Minuulla ei tommosia ongelmia ole viikon käytön jälkeen ollut.

    Sen olen huomannut, että PG-neste VG/PG-tankissa ei toimi, liian notkeaa, vuotaa ilmarei'istä imuputkeen. PG-tankit tilattu kokeeksi.

    Makua haluaisin kyllä lisää. Pitä DualCoileja tms kokeilla. Akuissahan ei ole mitään vikaa.
    No tuo mun viimeisin kokeilu oli juurikin VG:llä PG tankissa mutta ei sen pitäisi vaikuttaa siihen, että lanka osuu vastukseen.

    Korjasin tuon uudella langalla, on parasta aikaa testikäytössä, toistaiseksi toimii...

     
     
  4. #64

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Kaksi näitä tilasin ja jäänee kyllä viimiseksi tilaukseksi. Muovin maku on aivan järkyttävä ja jää suuhun pitkäksi aikaa. Ei todellakaan huvita kokeilla että lähtisikö toisella tai neljännellä tankillisella pois. Ei tästäkään sitten tullut itselleni sitä toimivaa tankkiratkaisua.. No etsintä jatkukoon

     
     
  5. #65
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Embalmer Näytä viesti

    No tuo mun viimeisin kokeilu oli juurikin VG:llä PG tankissa mutta ei sen pitäisi vaikuttaa siihen, että lanka osuu vastukseen.

    Korjasin tuon uudella langalla, on parasta aikaa testikäytössä, toistaiseksi toimii...
    Joo, tuo on selvästi valmistusvirhe. Saisit varmaan uuden tilalle myyjältä.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  6. #66

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Minä olen saanut näistä varsin myönteisen kuvan. Käytössä vasta VG, PG tulossa.

    Ensiksimainittu antaa hurjat höyryt ja nikkispitoisuus tuntuu korkeammalta kuin tavan tankissa tai kartossa, makuina Libertyn Double mint, Choc mint cream sekä cokis-kirsikkasotkua, kaikkia erikseen tietysti. Minttu maistuu hyvin voimakkaana.
    Toivottavasti peegee ei tule olemaan pettymys sekään, nesteet odottavat jo!
    Tuntuu vain eGon patteri käyvän aika lämpimänä.

     
     
  7. #67
    Höyryttelijä bRyGi's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Naantali
    Viestit
    64

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Eipä tainnu olla mun juttu nämä...
    Pari näitä oli ja pg versioita tai siis niitä jota velholla alessa! Ekaa laittelin pg litkuu, korisi ja kurlutti otin litkut pois ja roskis kutsui... Toine pakasta tulille viime yönä, tällä kertaa vg litkulla ja sama lopputulos!! Kokemus tuokin toki

    | ProVari v1 v2, EA Mod #115 +AFC +BB | sekä 20+ Kiinan ihmettä ... |

     
     
  8. #68

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Tilasin juuri näitä lisää muutaman.

    Tuo edeltävä kommentti "korisee" juurikin tankkaamisen jälkeen on totta, korinaa kuuluu hetken ja sitten vaimenee, nestettä ei tule suuhun, on siis ominaisuus ei vika??

    Tämä on suht vaivaton täyttää ja tähän on helppo plandata kun tuli liian tiukkoja tilatuksi, ei tarvitse pulloon plandata voi tässä kokeilla seosuhteet, ensin toista alle ja sitten toista päälle ja pari kääntelyä että menee sekasin.

    Tästä tulee muhevat höyryt kunhan käyttää piiputtelutekniikkaa, lämmittelyimasut ja sitten seuraavalla irtoaa jo höyryä, meitsille sopii, varmaankaan ei kaikille.

    PG mallisellakin tulee hyvät höyryt glyseriinistä eli VG:stä, tosin nyt on alkanut pikkasen imuvastus tässä ensimmäisessä vekottimessa kasvaa, meneeköhän tää tukkoon? Miten tää putsataan vai heitetäänkö vain roskikseen?

    Nämä antaa samalla nesteellä atomisaattoriin verrattuna pikkasen miedomman pehmeemmän maun joka on meitsille ihan ok.

    Meitsin paras vehjes kun en tosiaankaan ole ehtinyt tutustua kuin tähän ja 510 atoihin suoratiputtelulla ja vanulla, pikkasen tietty kokeillut olen emännän eGo-t:tä mutta niin vähän että en osaa sanoa juuta enkä jaata.

    Nyt on tilauksessa eGo-C halpis kiinanmaalta, saas nähdä syrjäyttääkö se tämän, muitakin tankkeja joskus varmaan kokeilen, mutta en ole vielä tuommoisia tilannut kun näytää nuiden tankkaaminen enempi harrastamiselta, mutta toisaaltaan tää alkaa kohta meitsilläkin näyttää harrastamiselta :

     
     
  9. #69

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Jahas nyt tuli tästä mehut suuhun, vähän nestettä ja pössyttelin tuon aikas kuumaksi, rupesi myös korisemaan??

     
     
  10. #70
    Höyrypää Embalmer's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Jalasjärvi
    Viestit
    597

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja herba63 Näytä viesti
    Jahas nyt tuli tästä mehut suuhun, vähän nestettä ja pössyttelin tuon aikas kuumaksi, rupesi myös korisemaan??
    Akkupää ylös ja voimakas puhallus imupäästä. Pitäis imuputkessa olevat nesteet tulla ilmarei-istä pois.

     
     
  11. #71

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Joo....tuollaisen tilasin (duo-paketti) sähkötupakkawelholta samalla, kun otin jotain Pink Spot- litkuja, joita varastossa oli.

    Kun sitten korvauksena sain 510 Starter Kit:n lahonneen pariston tilalle semmoisen noin tuuman lyhyemmän automaattiakun ja pukkasin sen Budin persuksiin, niin siitä tuli kiva kombo....roikkuu suupielessä kuin sätkä ja antaa höyryäkin ihan käsitse nappia painamatta. Höyryn laatu ja maku vaihtelee, semmosen mummon wanhan lääkekaapin ja höyryration välillä....

    Kai se kannattaisi pestä, niin kuin joku täällä neuvoo.

    Niin noista Pink Spot tuotteistä: Bikini Martini, Tahiti Breeze ja PS I Luv U

    Näistä ehdottomana ykkösenä PS I Luv U. Vähän tyttömäinen olo tuli kun sitä tilasin, mutta sen bordellin punainen väri ja (joku marja), suklaa, minttu-yhdistelmä oli yllättävän hyvä ja höyrysi jopa Budissa. Vähän epähetero, mutta hempeän maskuliininen.

    Ai joo pisteet Budille....EI HUONO (siteeratakseni jormaa)....ehdoton nappihankinta meille, jotka joutuvat riskimpien akkujen latausta odottelemaan.

    KP

     
     
  12. #72
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    PG-tankit tulivat tänään. Toiseen jo pukkasin Vermillionin Maplewoodia ja iloisesti yllätyin.

    Ei korise, ei ritise ja maku on paljon parempi kuin VG/PG-tankilla oli. Tätähän höyryttelee mielikseen. Toiseen kotha laitan Enjuicen jotain PG-nestettä. Ehkäpä kokeilen persikkaa.

    Tilasin vertailun vuoksi Finnvapesta muutaman CD-carton ja tankkikarton, mutta Itella ei niitä minulle saakka viel äehtinyt tuomaan. Mielenkiintoine vertailu tulossa.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  13. #73
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    13

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Muutaman päivä testikäytössä LR BUDit uk-eliquid:sta ja overall olen tyytyväinen. Höyryntuotto testinesteissä vaihtelee mahtavasta paksusta röyhystä ihan ok hatseihin. Käytössä 750mah eGo passthrough akku ja uusi tuttavuus vermillion river key lime 20mg ja wizmix flue cured tobacco 16mg nesteet. Tähän mennessä nämä on toimivimmat koneet mitä olen ikinä käyttänyt. Aikaisemmin mulla on ollut vain ihan basic 510 starteria ja eGo-T. Wizmixin nesteet on maistunut palaneelle paskalle molemmilla koneilla, mutta BUDilla pelaa hyvin. Ainoa mikä vähän häiritsee on, että ilmakanavaan kondensoituu varsin nopsaan nestettä ja se vaatii pientä kikkailua ja nenäliinan kulmalla kuivailua ajoittain.

     
     
  14. #74
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Micge Näytä viesti
    Ainoa mikä vähän häiritsee on, että ilmakanavaan kondensoituu varsin nopsaan nestettä ja se vaatii pientä kikkailua ja nenäliinan kulmalla kuivailua ajoittain.
    Ei kai sulla ole PG-nestettä VG-tankissa? Minulle kävi just noin.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  15. #75
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    13

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Osaako joku sanoa onko tämä PG vai VG?
    http://www.uk-eliquid.co.uk/collecti...-tank-atomiser

    En usko, että tankista tulis varsinaisesti läpi nestettä ilmakanavaan. Ainakin mitä olen koittanut nenä vierestä tuijotella mitä tuolla kanavassa tapahtuu ja se tuntuis pikkuhiljaa kondensoituvan ihan höyrystä. Ensin sumuinen, sitten pikkuriikkisiä tipan poikasia siellä täällä ja jossian vaiheessa ne kasvaa ja yhdistyy ja silloin valuu pohjalle.

     
     
  16. #76
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Eipä noita ulkoisesti taida erottaa.

    Mutta minun PG-tankeissani, jotka tilasin sahkosavut.comista, oli musta teippi tankin päällä ja teipissä ikkuna nestepinnan tarkistusta varten.

    Tuota tiivistymistä tosiaan tapahtuu nytkin. Ota tankki irti, nosta akkupää ylös ja puhalla täyttöpäähän. Ilmakanava tyhjenee aika hyvin. Tankin korkin tietty pitää olla kiinni.


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  17. #77
    Höyrypää Stoney's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kotka
    Viestit
    808

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja NicoTimo Näytä viesti
    Eipä noita ulkoisesti taida erottaa.

    Mutta minun PG-tankeissani, jotka tilasin sahkosavut.comista, oli musta teippi tankin päällä ja teipissä ikkuna nestepinnan tarkistusta varten.

    Tuota tiivistymistä tosiaan tapahtuu nytkin. Ota tankki irti, nosta akkupää ylös ja puhalla täyttöpäähän. Ilmakanava tyhjenee aika hyvin. Tankin korkin tietty pitää olla kiinni.
    Mulla just päinvastoin, VG-budeissa oli se musta teippi.
    What do you mean, I ain't kind? Just not your kind -D.Mustaine

     
     
  18. #78

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Joo, ei se musta teippi siinä mitään kerro. Niitä n. puolet noista mitä tilasin. Otin niitä lähinnä siksi että jos joku haluaa käyttä 510 akun kanssa niin näyttää paremmalta Vaimo kun noita päivät paketoi niin se ei aina kurkista sinne sisälle että onko teippiä vai ei. Teipinhän saa helposti siitä pois jos se häiritsee, mutta on varmasti mukavampi jos ei ole tuota suojusta sitten.

    Ainoa ero minkä olen noissa huomannut on se että siellä aton pohjassa se yksi ilmareikä on aavistuksen isompi vg malleissa. Ilman verrokkia sitä on kyllä mahdoton sanoa. Laitoin tehtaalle palautetta Budeista, hyvät ja huonot mitä täältä on tullut ja selkeän toiveen että nuo 2 mallia erottaisi paremmin.

    Sen olen huomannut että noissa on aika kovin vielä heittoa laadultaan omissa sekä lähipiirin testeissä. Kaikki nuo starttiboksien atot ovat toimineet oikeastaan moitteetta, mutta näissä lisäatoissa joita tilataan 2 packeissa on joissakin ollut vikoja ja jotkut taas ovat olleet aivan täydellisiä. Harmi sinänsä, etenkin jos sattuu huono erä ensiksi niin menee luotto koko vehkeeseen.
    Bud, eGo-T, eGo, Smok DC cartot ja tankit, vamot startterit tai pelkät putket, sikari ja piippumallit ja muita tarvikkeet hoplaan kahvilasivuilta (www.hoplaakahvila.fi - avataan pian virallisesti) ja kivijalkamyymälästä

     
     
  19. #79
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    899

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Hyvä kun pistit tietoa valmistajalle. On näissä tuotekehityksenpaikka, perusidea siististä täytöstä on mainio.

    Tänään otin taan Vermillion-BUDin hyllyltä kun maun vaihto tuli mieleen. Oli seissyt siis pari päivää tankki melkein täynnnä. Höyryä tuli mukavasti, mutta sai pirusti imeä jotta makuakin olisi tuntunut. Ei kai neste voi makuaan menettää. Suojakorkkikin on ollut kiinni.

    Tai sitten loputkin makuaististani on hävinnyt. ;-)


    Savuttajäsen nro 66

     
     
  20. #80

    Vs: BUD Tank Atomiser kokemuksia.

    Meneeköhän nää tukkoon kun tuntuu että tässä enemmän käyttämässäni on imuvastus kasvanut?

     
     
Keskustelu Atomisaattorit / cartot / tankit

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •