Tulokset 1 - 6 / 6

Aihe: Kierteiden teko/adapterin hankinta

  1. #1
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tku
    Viestit
    57

    Kierteiden teko/adapterin hankinta

    Ongelma: Ego-kierteet ei pelitä lainkaan, vaikuttaa että kierteitä ei olet tarpeeksi. Minkähän kokoiset ne kierteet on jos sitä duunaisi itse? Toinen vaihtoehto olisi, jos jostakin löytyisi semmonen 510 adapteri jolla saisi kummatkin 510:n ja egon toimimaan. Onko sellaista olemassa, vielä ei ole vastaan tullut

     
     
  2. #2

     
     
  3. #3
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tku
    Viestit
    57
    Katsoin tuota, mutta empäs sitten lukenut loppuunasti et ton kun laittaa kiinni, niin toimis sitten kummatkin.
    Ei sulla smami ole tietoa minkä kokoiset noi egon kierteet olis. Ton adapterin kun laittaa Lavatubeen kiinni, niin hienon näkönen kampe ja varmasti katkeaa tankin juuresta jos kulettaa mukana.

     
     
  4. #4
    HöyryGuru smami's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Lapua
    Viestit
    4,286
    Kyllä molemmat toimii tuolla
    Mulla ainakin oli joskus vamon nokalla tommoinen liitin ja siinä evodi päässä kiikkumassa, hyvin kesti, meni ihan nätisti evodin sisään ja näytti niin hyvältä kun evodi nyt vamon nokassa voi näyttää
    Noi on kyllä puffilta out of stock mutta pitäis löytyä melekeen jokaasesta höyrytin kaupasta

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Tku
    Viestit
    57
    Kiitoksia tiedosta. Täytynee laittaa korvan taakse, jos joutuu hankkimaan tuommoisen joskus tulevaisuudessa. Kumma kun tuossa Lavatubessa on noi kierteet tommosia...

     
     
  6. #6
    Mulla on toi adapteri Lambo nelosessa ja äsken kokeilin, kummatkin pelaa (Ego Ja 510).
    Pikkironkeloija


     
     
Keskustelu Lisälaitteet ja tarvikkeet

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •