Sivu 4 / 349 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456781454104 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 6969

Aihe: Humutusketju! (Everything went better than expected)

  1. #61

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Itsekkin kirjoittasin hehkutusketjuun siitä, kuinka perstuntumalla ja ilman minkäänlaista tietämystä aiheesta, jakelen terveystotuuksia ihmisille, joilla ei enään välttämättä ole varaa kokeilla väärää tietä. Naurattaahan se.

    Sitten kun tarvitsen tietoa plussatarjouksista, olet oikein tervetullut neuvomaan.

     
     
  2. #62
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Tapaninvainio
    Viestit
    227

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Oon nyt kuukauden päivät ollut vapaaehtoisilla isyysvapailla ja pari viikkoa vielä jäljellä. Emäntä läksi siis duuniin äitiysvapailtaan ja minä jatkoin vauvan kanssa arkea. Alkuun oltiin vauvan kanssa vähän hämillään molemmat, mutta nyt tämä homma alkaa jo sujua.

    Ekalla viikolla mietin, että mihin oikein lähdinkään?

    Nyt mietin, että en vaihtais tätä vaihetta elämästäni mihinkään!

    Olemme siis molemmat selvinneet kumminkin hyvin tästä arjesta, minä ja pieni tyttäreni. Nyt alkaa jo harmittaa, kun joutuu ite parin viikon päästä takas duuniin =(

    Tottahan toki tuo mamma on napannut tyttärensä hoitaakseen heti töistä päästyään, mutta olen peräti vähän ylpeä itsestäni.

    Onkohan foorumilla muita "koti-isukkeja", ketkä ovat käyttäneet hyväkseen tämän tämän KELA:n tarjoaman isäkuukauden?
    Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

     
     
  3. #63
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Tulipa just katsottua The Walking Dead season 2 kuusi ensimmäistä jaksoa putkeen. Aivan loistava sarja kyllä.

    Meni samalla muutama olut ja 4 tankillista RY4:ää

    Nyt jos koittas nukkua ni jaksaa huomenna lähtee pääkaupunkiseudulle viihteelle!!!

     
     
  4. #64
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Riihimäki
    Viestit
    32

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Sunnuntaina tulee toisen kauden viimönen jakso sit walking deadttii. 2kk tauko siihen, jossain näin luki.

    "Vaping, 'cause smoking is so mainstream"

     
     
  5. #65

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vasuksi Näytä viesti
    Sunnuntaina tulee toisen kauden viimönen jakso sit walking deadttii. 2kk tauko siihen, jossain näin luki.
    Ei se ole kauden vika jakso, sarja vaan jää tauolle ja jatkuu vasta helmikuussa.

     
     
  6. #66
    JaaGeRMaisTeR
    Vieras

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    päivän hyvä työ tehty ja autettu kissa vieköön keräystä ja ny sitten jos onnistuis saamaan vähän pöpöttiä pöytään.. nii ja vaimokkeelle jääkaappiin pizza odottaan ku lähti justiinsa synttäreille ja sitten se humutus A-luokan poikamies ilta

     
     
  7. #67

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Greymaniac Näytä viesti


    2. Madvapesin paketin perään haikaillut tässä viikonpäivät tilauksesta lähtien, seurannalla löytynyt vain "electronic shipping info registered". Yllätys oli suuri, kun kuriiri toi noin 10 min sitten paketin ovelle. "Excellent" (Mr. Burns äänellä)
    Oliko kyseessä pikkupaketti mikä menee postiluukusta läpi?

    Mä tein kanssa tilauksen mikä tuli pienessä pahvilaatikossa. Ainoa USPS status oli tuo "electronic shipping info registered" ja sitten postilaatikosta löytyi paketti.

    Electronic Shipping Info Received November 17, 2011 -

    Nyt tilasin modin, kartoja ja volttinäyttöjä niin status muuttuu eli taitaa tulla postista haettava paketti???

    Electronic Shipping Info Received November 25, 2011 -CORNELIUS, NC, 28031
    Accepted at USPS Origin Sort Facility November 25, 2011 - 9:23 pm, CHARLOTTE, NC, 28228
    Processed at USPS Origin Sort Facility November 25, 2011 - 10:38 pm
    Depart USPS Sort Facility November 26, 2011 -
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  8. #68
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Viestit
    104

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Matti Lehtinen Näytä viesti
    Oon nyt kuukauden päivät ollut vapaaehtoisilla isyysvapailla ja pari viikkoa vielä jäljellä. Emäntä läksi siis duuniin äitiysvapailtaan ja minä jatkoin vauvan kanssa arkea. Alkuun oltiin vauvan kanssa vähän hämillään molemmat, mutta nyt tämä homma alkaa jo sujua.

    Ekalla viikolla mietin, että mihin oikein lähdinkään?

    Nyt mietin, että en vaihtais tätä vaihetta elämästäni mihinkään!

    Olemme siis molemmat selvinneet kumminkin hyvin tästä arjesta, minä ja pieni tyttäreni. Nyt alkaa jo harmittaa, kun joutuu ite parin viikon päästä takas duuniin =(

    Tottahan toki tuo mamma on napannut tyttärensä hoitaakseen heti töistä päästyään, mutta olen peräti vähän ylpeä itsestäni.

    Onkohan foorumilla muita "koti-isukkeja", ketkä ovat käyttäneet hyväkseen tämän tämän KELA:n tarjoaman isäkuukauden?
    +1

     
     
  9. #69
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    ehheheeee...apua!
    arvatkaas kuka voitti greensmoken arvonnassa ...apua!
    kyl mun nyt kelpaa...apua!
    onnex olkoon mulle...apua!
    no joo...
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  10. #70
    Höyrypää

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    628

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arska-76 Näytä viesti
    ehheheeee...apua!
    arvatkaas kuka voitti G****smoken arvonnassa ...apua!
    kyl mun nyt kelpaa...apua!
    onnex olkoon mulle...apua!
    no joo...
    Ei helkutti! Superonneksiolkoon

     
     
  11. #71
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Olipas kostea ilta eilen kaverin 30 vuotis päivillä.
    Koko pitkä ilta juomaa ja ruokaa, höyryillä mentiin vaikka sikaria ja tupakkia kaikki tarjos ni oli helppo sanoa "Ei kiitos, mie en polta" ja imasta höyryt eGOsta
    Sain myös kolme tervakeuhkoa käännytettyä höyrystelyyn, yksi lainas mun vara settiä koko illaks ja totes että prkl ku en oo aikasemmin tajunnu tätä, maistuu ihan käsittämättömän hyvältä. (RY4)

    Eli oli taas success!

     
     
  12. #72

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    vps ahkeroi subit Two Idiots, one flavor-videoon... o/
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  13. #73

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Kuukausi höyryttelyä takana! Vaimo ja 3 kaveria tilanneet myös höyryttimet!

     
     
  14. #74
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    177

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    eBay otti vihdoin käyttöönsä "add to cart"- toiminnon. Ja ihan MUN ansiosta 8)

    ...Ainakin kirjoittelin niille pitkän pätkän tästä jokunen viikko sitten, ja totta hemmetissä otan kunnian :

     
     
  15. #75
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    125

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Lainaus Alkuperäinen postaaja jman Näytä viesti
    eBay otti vihdoin käyttöönsä "add to cart"- toiminnon. Ja ihan MUN ansiosta 8)

    ...Ainakin kirjoittelin niille pitkän pätkän tästä jokunen viikko sitten, ja totta hemmetissä otan kunnian :
    Kiitän ja kumarran. Sieltä onkin ollut ärsyttävää tilailla yhtä tuotetta kerrallaan..
    Hanus Steamer ~4.0v ja kyllä höyryää!


     
     
  16. #76
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Kaarina
    Viestit
    1,043

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Modipiiri toimii just niinkuin suunnittelin! 3.5-7.5V nyt alkuun, saa kyllä nätisti nostetuksi ja vaikka lasketuksikin... DC-karto paukkuu jo melko lailla

    Kaunis se ei ole, reikälevylle kun kasailin. Vielä kun sais koteloiduksi... no, onpahan illaksi hommia!

     
     
  17. #77

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Aikamoinen höyryttelyn juhlapäivä. Töistä tullessa kotona odotti GLV-2 Supermini sekä uusia nesteitä enjuicelta sekä saapumislappu 2smokin Halo nesteille. Näiden lisäksi sain vv-boxmodin koteloitua ja täähän toimii! Ainoa tilaus joka vielä matkalla on jännitenäyttö tuohon boxmodiin.

    Nyt sitten loppu päivä makustellaan uusia mehuja ja odotellaan ajankohtaista kakkosta.

     
     
  18. #78
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    Tänään kun raahautui duunista väsyneenä ja **ttuuntuneena kotio, odotti sielä muutamat kivat pikku putelit

    Kentucy Mapplewood, XO Mystique, Gold&Silver ja Menthol Blend.

    Aijai kun pistin ihka uuden hyvin pestyn aton, puhtaan tankin ja täyden akun, mieletön maku tuossa mapplewoodissa.
    XO:n annan muhia vielä pari päivää, Gold&Silveriä kokeilin vähän toho 510 drippaamalla, oli melko pähkinäinen. Menthol Blend vielä kokeilemtta ku ei jaksa pestä atoa ja toi Mapplewood on niiiiin hyvää... Kuppi 100% arabicaa ja mapplewood, lähti työpäivän **tutus pois laakista!

     
     
  19. #79
    Höyrykone jarif's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,697

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)


    Pääsin letkuihin!!

    Hain tänään postista kaksi Peleoninin JoyeTech USB-passthru-akkua! Nyt elämä hymyilee, ja voin palauttaa broidilleni lainassa olleen Joye-akun! Samalla postitin kaksi huonoa akkua MadVapesille ja yhden Peleonille. Nuo oli kaikki jotain paskoja klooneja, MadVapesin akut SmokTech.
    Kauppiaan kaveri: https://www.bitwell.biz
    Lähetetty minun Apple läppäristä ilman mitään vitun tupakkia.

     
     
  20. #80
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Humutusketju! (Everything went better than expected)

    welholla oli Wyatt Earp:ia varastossa... come to daddy.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •