Sivu 348 / 349 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 248298338344345346347348349 ViimeinenViimeinen
Tulokset 6,941 - 6,960 / 6969

Aihe: Humutusketju! (Everything went better than expected)

  1. #6941
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    Meni huomaamatta ohi tupakan lopetuksen ja höyryttelyyn siirtymisen 7 vuotis synttärit jossain kuun puolivälissä, ei ole vielä kasvanut mitään ylimääräisiä ulokkeita tai kiduksia vartaloon höyryttelystä .

     
     
  2. #6942
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja aatsi Näytä viesti
    Meni huomaamatta ohi tupakan lopetuksen ja höyryttelyyn siirtymisen 7 vuotis synttärit jossain kuun puolivälissä, ei ole vielä kasvanut mitään ylimääräisiä ulokkeita tai kiduksia vartaloon höyryttelystä .
    Hienoa, onnea!

     
     
  3. #6943
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Zavuke Näytä viesti
    Kalevalainen jäsenkorjaus tuli koettua männä viikolla. Taitaa jäädä normihieronnat unholaan kokemuksen perusteella.
    Näin pirteä en ole ollut pariin vuoteen ja nukuttua on tullut pirun hyvin. Lähti kropasta kireys ihan erilailla. Kerran vielä pitäs käydä ku vasemman puolen alaselkä ihan juntturassa.
    Oli näköjään toinen jalka vähän lyhyempi myös.
    Mä kävin kolme kertaa kalevalaisessa. Hän oli vielä harjoittelija eikä siten ottanut myöskään maksua mutta minä en saanut siitä mitään hyötyä mihinkään vaivaan? Se oli minun mielestä lähinnä sellaista silittelyä vaan. Kävin aikoinaan kerran kuukaudessa hieroojalla säännöllisesti ja se hierooja otti kovin ottein ja siitä oli hyötyä vaikka se välillä tuskaa olikin. Mutta en tosiaankaan ole käynyt ammattiinsa valmistuneella kalevalaisella että en tiedä sitten että olikohan siitä kiinni ettei ollut mitään hyötyä mulle...

     
     
  4. #6944
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Viimeksi muokannut masse; 24.03.19 kello 00:20.

     
     
  5. #6945
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    3 vuotta höyryillä tuli täyteen

     
     
  6. #6946
    Höyrypää bluewolf's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Itä Suomi
    Viestit
    534
    Reilu 4 vuotta ... ei vielä tahtoa luopua

     
     
  7. #6947
    Höyrykone arskaxx's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Masku
    Viestit
    7,068
    Piti siirtää rahaa veikkaustilille, mutta sinne olikin pasahtanut 40€ voitto viime viikolta

    Ja voitinhan mä (taas) jossain facen arvonnassa jotain tiivareitakin. Saas nähdä meneekö taas kaverille
    Viimeksi muokannut arskaxx; 04.05.19 kello 14:43.
    Yritin tähän allekirjoitusta, mutta kuulakärkikynä naarmutti näytön, ja tussilla tehty jäi tuohon näytölle eikä näy viesteissä...

     
     
  8. #6948
    Piti sitten vielä vaihtaa oikeisiin töihin, näin vanhemmiten. Ei oikein napannut tuo eläkkeen määrä, kun tarkastin, nyt sitten tusti töitä, oikealla asenteella, loppu aika.

    melko kallista tämä "pätevyys" hömppä on! Vtu 800€ ja muutama kortti taskuun saakohan täällä käydä enään paskalla, jos ei oo "paskakorttia" lompakossa ?
    mut ite maksoin ja kohti ääretöntä(-verot)

     
     
  9. #6949
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,243
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Piti sitten vielä vaihtaa oikeisiin töihin, näin vanhemmiten. Ei oikein napannut tuo eläkkeen määrä, kun tarkastin, nyt sitten tusti töitä, oikealla asenteella, loppu aika.

    melko kallista tämä "pätevyys" hömppä on! Vtu 800€ ja muutama kortti taskuun saakohan täällä käydä enään paskalla, jos ei oo "paskakorttia" lompakossa ?
    mut ite maksoin ja kohti ääretöntä(-verot)
    Mihis töihin vaihdoit?

     
     
  10. #6950
    Raskaalle. Melkolailla kehittyny nuo autot, ei tartte vatkata keppiä etc. Kaikki toimii nappia painamalla ja ennenkaikkea saa kaivella kauhoa työntää kaikkea ja tästä maksetaan vielä rahaa

    Eihän tämäkään mitään rakettitiedettä ole, kaikkeen oppii

     
     
  11. #6951
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Esa vuke Näytä viesti
    Piti sitten vielä vaihtaa oikeisiin töihin, näin vanhemmiten. Ei oikein napannut tuo eläkkeen määrä, kun tarkastin, nyt sitten tusti töitä, oikealla asenteella, loppu aika.

    melko kallista tämä "pätevyys" hömppä on! Vtu 800€ ja muutama kortti taskuun saakohan täällä käydä enään paskalla, jos ei oo "paskakorttia" lompakossa ?
    mut ite maksoin ja kohti ääretöntä(-verot)
    Joo, tuntuu kyllä välillä aivan bisnesmiesten rahastushommilta nuo kaikenmaailman kortit joita pitää olla kassillinen jotta saisi töitä nykyään enää tehdä. Työturvallisuus kait se pääasia mutta rajansa kaikella mielestäni. Siis on hyvä vähän ollakin tietoinen asioista mutta se rahastus ja sen tietomäärän suuruus? Niin se onkin jo vähän toinen juttu.

     
     
  12. #6952
    Höyrypää

    Liittynyt
    08/2016
    Sijainti
    Menolippu
    Viestit
    821
    Onnistuin tänään korjaamaan melkein 15 vuotta vanhan Dremelin. Se alkoi pitää ähinää, ja lopulta ei enää suostunut pyörittämään. Arvelin, että vika on nopeusohjaimen piirilevyssä.

    Zulupohjalta irrotin yhden kondensaattorin, koska melkein kaikki muut osat olivat niitä helevetin pieniä pintaliitoskomponentteja, joista ei ota erkkikään selvää ilman mikroskooppia. Kaivelin romuistani hiukan isomman kondensaattorin, jo kolvasin sen tilalle.

    Nyt tuntuu taas toimivan(pitää kuitenkin koputtaa puuta). Mutta jos tuo korjaus kestää, niin siinä tulee vähintään satasen säästö, jonka uusi Dremel maksaisi.

    Toisaalta onhan noita halpisversioita tyrkyllä, mutta kerran sellaisen omistaneena pitäydyn Dremelissä, vaikka sitten pitäisi ostaa joku uudempi malli osamaksulla tilalle.

     
     
  13. #6953
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590
    Huomen aamulla vihdoin lonkka auki ja uutta osaa sisään.

     
     
  14. #6954
    Höyrykone Miru's Avatar

    Liittynyt
    03/2015
    Sijainti
    Järvenpää
    Viestit
    6,563
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Don Cecci Näytä viesti
    Huomen aamulla vihdoin lonkka auki ja uutta osaa sisään.
    Olis kiva kuulla, että miten oot toipunut operaatiosta ja miltä tuntuu nyt?

     
     
  15. #6955
    Höyrypää Don Cecci's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Mikkeli
    Viestit
    590
    Reilu kolme viikkoa leikkauksesta ja kotona pärjää ilman keppejä. Kivut jäi kaikki leikkauspöydälle, ihan uskomaton fiilis kaikkien kipuvuosien jälkeen. Itse leikkaus oli kyllä huima kokemus eikä vähiten Mikkelin sairaalan henkilökunnan vuoksi, huikeeta osaamista.

     
     
  16. #6956
    Höyrypää aatsi's Avatar

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    839
    On vissiin tullu sorminäppäryyttä srtupöiden teosta kun onnistuin jopa saksilla tekemään micro sim kortista nano koon, yleensä tuollainen hienosäätö ei ole ihan mun juttu.

     
     
  17. #6957
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    No niin. 50 vuotta tuli mittariin mikä on aika ikävää. Mutta samalla tuli 4 vuotta höyryttelyä täyteen mikä onkin aivan mahtavaa varsinkin minulle joka olin aivan addikti savukkeelle! Haluan tässä kiittää edesmennyt Tychoa joka oli aina vertaistukena minulle eikä koskaan kyllästynyt vastaamaan loputtomiin kysymyksiini. Haluan myös kiittää tämän foorumin porukoita jotka auttoivat minua eteenpäin pyyteettömästi ja mahdollistivat sen että minä pääsin eroon savukkeesta! Kaikki minua auttaneet eivät enää nykyään ole täällä aktiivisia kuten en minäkään ole enää kovin aktiivinen täällä, mutta haluan taas kerran kiittää tämän merkkipäivän kunniaksi teitä kaikkia jotka olette minua auttaneet! Tuhannet kiitokset teille kaikille! Ilman teitä olisin edelleen savukkeen orja taikka jo menehtynyt savukkeeseen, enkä laske leikkiä. Keuhkoni olivat todella huonossa kunnossa ennenkuin autoitte minua lopettamaan savukkeen. Kiitos tuhannesti! Apunne on ollut korvaamatonta ja kiitollisuuteni mittaamaton. Kaikkea hyvää teille myös nyt ja jatkossa. Kiitos.

     
     
  18. #6958
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Aikaisemmin päivällä meriveden noustessa pojat päättivät käydä(vajaa 40km suuntaan) isovanhempien ja meidän pikkuveneet tsekkaamassa jotta ovat tarpeeksi ylös vedetty.
    Takaisin tullessa olivat käyneet hakemassa ylläripitsat emännälle ja allekirjoittaneelle.
    Todettakoon se jotta kyllähähän kelpaa aika ajoin ja suht useasti olla meikäläinen.

     
     
  19. #6959
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Lainaus Alkuperäinen postaaja masse Näytä viesti
    Aikaisemmin päivällä meriveden noustessa pojat päättivät käydä(vajaa 40km suuntaan) isovanhempien ja meidän pikkuveneet tsekkaamassa jotta ovat tarpeeksi ylös vedetty.
    Takaisin tullessa olivat käyneet hakemassa ylläripitsat emännälle ja allekirjoittaneelle.
    Todettakoon se jotta kyllähähän kelpaa aika ajoin ja suht useasti olla meikäläinen.
    Niin ja tähän vielä jotta samaan aikaan emännän kanssa kynttilöden loisteessa leivottiin joulutorttuja, pientä suolaista ja pelattiin erä jatsia.
    Taustalla soi "ollaan kahden lällällää").

     
     
  20. #6960
    Höyrypää beyonder's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Queer Capital
    Viestit
    807
    Ei ollut ihan pieni muutos tama Englantiin siirtyminen

    Uudet piirit, mahtavia ystavia, huomenna keskustelu mahdollisen toisen puolison kanssa ollaanko vai eiko olla seka kohtapuoliin alkaa pyorimaan uusi bisnes josta omistan 50%. Kaiken tuon lisaksi olen ollut muutamaa paivaa vaille 4kk
    Spoileri!


    Alan olla pikkuhiljaa onnellinen
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •