Tulokset 1 - 17 / 17

Aihe: Onko kokemuksia venäläisistä nesteistä?

  1. #1
    Höyryttelijä jormaliisa's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Joensuu / Kiihtelysvaara
    Viestit
    52

    Onko kokemuksia venäläisistä nesteistä?

    Elikkä kysyisin onko kokemusta venäjältä tuoduista nesteistä. Kaveri toi vaniljaa ja rommia mulle mutta, en ole vielä niistä höyryjä ottanu. Tuollaisia ovat: Dekang Ecis ???????? ??? ??????????? ???????

    Kaitpa noita uskaltaa kokeilla?

    jormaliisa

     
     
  2. #2
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Jättäisin kyllä väliin suosiolla.

     
     
  3. #3
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Siis häh, ihan normi Dekangiahan nuo on. Luulisin että sieltä tulee edelleenkin suhteellisen puhtaat nesteet, Youtubesta löytyy videoita tehtaista. Kyllä niitä höyrytellä uskaltaa.

     
     
  4. #4
    Höyrypää

    Liittynyt
    03/2013
    Sijainti
    JKL
    Viestit
    792
    eiköhä ne samaa tavaraa oo ku mitä kiinalaiset tekee ja myy.

     
     
  5. #5
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Voikos noita koepolttaa samoin, kuin Virosta katumyyjältä ostettua venäläistä vodkaa?
    KGO & Twist

     
     
  6. #6
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Ai niinku jos palaa vihreällä liekillä niin sitten sitä ja tätä...? Jättäisin itse kaikki vähääkään epämääräiset pois sitä varten että, luotettavilta myyjiltä saa nestettä mikä on halpaa ku saippua.

     
     
  7. #7
    Miksei vois. Oisin itekkin ostanu jos ois vastaan tullu.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  8. #8
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    111
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jormaliisa Näytä viesti
    Elikkä kysyisin onko kokemusta venäjältä tuoduista nesteistä. Kaveri toi vaniljaa ja rommia mulle mutta, en ole vielä niistä höyryjä ottanu. Tuollaisia ovat: Dekang Ecis ???????? ??? ??????????? ???????

    Kaitpa noita uskaltaa kokeilla?

    jormaliisa
    Tätä menoa kun vi**n päätelijät meinaa tän homman kanssa souhuta poskelleen niin suunta saattaa olla tuonne. Noille ne ei kai voi mitään.....siis venäläisille.

     
     
  9. #9
    Höyryttelijä jormaliisa's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Joensuu / Kiihtelysvaara
    Viestit
    52
    Eipä muuten mutta ovat aika edullisia siis tyyliin 1-2€ 10ml pullo. Vai liekö tuo edullista jos ostaa isoja määriä niin kait täältäkin saa edullisesti nesteitä?

    Niin kun viestimäärä kertoo, olen aika alussa koko tässä hommassa!

     
     
  10. #10
    En nyt tajua mikä venäläisessä voi olla vikana. Jos isosta kaupasta ostaa, niin niissä on sinetit ja on varmasti lisenssillä tehtyjä. Ei kukaan mitään miltään katukauppiaalta osta, enkä siellä oo sellasia juuri nähnytkään. Shishapiippua siellä poltetaan tosi paljon, ja niitä roippeita on myynnissä ihan kaupoissa.


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  11. #11
    Höyrypää lassesamuli's Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Vaasa
    Viestit
    642
    Mahorka e-liquid olisi pakko testata. Oli kyllä pahaa röökiä.
    Spoileri!



     
     
  12. #12
    Lainaus Alkuperäinen postaaja lassesamuli Näytä viesti
    Mahorka e-liquid olisi pakko testata. Oli kyllä pahaa röökiä.
    No totta


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  13. #13
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    284
    Todellinen tupakkamaku

     
     
  14. #14
    En tiedä mutta repesin jostain syystä nimimerkille D

     
     
  15. #15
    Höyryttelijä jormaliisa's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Joensuu / Kiihtelysvaara
    Viestit
    52
    On siellä Venäjälla ainakin Belomorskaja nimistä mahorkkaa siitä kun sytyttää niin kyllä oikeen röökin hinku lähtee jo ekalla henkosella Joitain sikareita made in Cuba olen tuonu harrastajille naapurista myös.

     
     
  16. #16
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jormaliisa Näytä viesti
    On siellä Venäjälla ainakin Belomorskaja nimistä mahorkkaa siitä kun sytyttää niin kyllä oikeen röökin hinku lähtee jo ekalla henkosella Joitain sikareita made in Cuba olen tuonu harrastajille naapurista myös.
    Belomorkanal on joissain lähteissä ilmoitettu ehkä maailman vahvimmaksi tupakaksi. Siis nikotiinipitoisuuden osalta. Lisäaineita ei tuossa taida ihan hirveästi olla. Aikanaan kun siedettävä Marlboro maksoi 5500 ruplaa aski niin Belomorkanalia sai vähän isomman askin noin 700 ruplaan. Markalla sai tuhat ruplaa ja aski maksoi suomessa alta kaksi kymppiä. Lisäksi Milpron katalogissa oli Belomorkanalia myynnissä nimikkeellä "sota-ajan tupakka".

    Jollain kunnon tupakkanesteellä LR-kartossa ja 510:lla jonka päälle vetäisi pahvia koko matkalle ja vähän sätkäpaperia kärkeen voisi ehkä päästä lähelle. Niksat sitten ennemmin yli 36 kuin alle. Ja nesteenä ei sitten mitään tupakkaa jossa on toffeeta jossa on karamelliä joka on kuorrutettu vaniljalla. Vaan sellaisella, että jo pullossa oleva nesteen väri vähän pelottaa.

    Nyt kun alkoi muistelemaan noita Belomorkanal-kokemuksia niin pitäisi varmaan hommata aski sitä. Ihan siltä varalta, että tekisi mieli tupakkaa joskus poltella.

    EDIT: Ja uskaltaisin kokeilla. Ja jos/kun tulee rajan takana käytyä niin pitääpä vissiin ostaakin.

     
     
  17. #17
    Höyrykonkari Ällistysmies's Avatar

    Liittynyt
    06/2013
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    216
    Tuo Belomorkanali kuulostaa niiiiin loistokamalta, että jos joskus Venäjälle päädyn, niin duunikaverien tuliaisia ei tarvi miettiä Otanpa yhden itsekin.

     
     
Keskustelu Täyttönesteet (e-Neste)

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •