Tulokset 1 - 9 / 9

Aihe: EVUN:n kirje WHO:lle, kommentteja kaivataan

  1. #1
    PoliisiGuru Rotax's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    2,856

    EVUN:n kirje WHO:lle, kommentteja kaivataan

    EVUN, eli European Vapers United Network edustaa eurooppalaisia höyryttelijöitä ja he ovat ilmaisseet huolensa WHO:n aikomuksista luokitella höyrytin tupakkatuotteeksi. Nyt tuo sama kirje aiotaan lähettää uudestaan WHO:n johtaja Dr Chanille varustettuna eurooppalaisten höyryttelijöiden kommenteilla tällä viikolla. Jotta kirje edustaisi laajasti eurooppalaisia höyryttelijöitä, niin siihen tarvitaan myös suomalaisten höyryttelijöiden kommentteja suomeksi. Voit ilmaista huolesi höyryttelyn kieltomentaliteetista tai ihan vain kertoa, miten tupakointi loppui höyryttelyn avulla yms.

    Tuo kirje ja kommentointi löytyy täältä: Letter to Dr Chan; Director of WHO; re: COP6 in October | EVUN - European Vapers United Network

    :wq

     
     
  2. #2
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Hyvä että tällänenkin löytyy! Kommentoitu

     
     
  3. #3
    Höyrypää Köpi's Avatar

    Liittynyt
    01/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    526
    Täytyy toivoa parasta, mutta silti pelkään että päättäjiä ei kiinnosta vaikka tämä höyryttelijä yhteisö kuinka kertoisi positiivisiä kokemuksia. Toki kaikki mahdolliset keinot pitää käyttää.

     
     
  4. #4
    Höyrykone WonderC's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kerava
    Viestit
    2,517
    Kommentoitu, vaikka tokkopa tuotakaan lukee kukaan muu kuin ehkä joku tältä foorumilta.
    -Gerstensaft über alles!

     
     
  5. #5
    Höyryttelijä TunturiTiger's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Kangasala
    Viestit
    59
    Kommentoitu ontuvalla saamenkanadalla. Huomasin vasta postauksen jälkeen, että monet oli kommentoinu omilla kielillään.

     
     
  6. #6
    Mä laitoin ensin suomeksi ja perään käännöksen.

     
     
  7. #7
    Höyryttelijä Don MC's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Raisio/Turku
    Viestit
    93
    Kommentoitu. Toisella kotimaisella.

    EDIT: Hävyttömästi käytin hyväkseni höyryttelyn vastustajienkin viljelemää lapsikorttia viestini lopussa:


    Jag rökte 30 cigaretter om dagen i nästan 30 år. Jag har prövat alla tillgängliga kommersiella metoder för att sluta röka. Ingen av dem fungerade. Sedan skaffade jag mig en ecigg och då slutade jag röka tvärt. Jag har varit rökfri i nästan ett år och emedan jag fortfarande får rökbegär nu och då, så har jag lyckats fortsätta vara rökfri tack vare eciggen.

    Min första ecigg var en billig eGo-modell, men jag har sedan dess skaffat mig en modell på vilken man kan justera spänningen (Volt) och därmed bestämma hurpass tjock ånga man får i sig. De allra minsta (och billigaste) eciggarna är såpass svaga, att de mest råbarkade rökarna knappast får sitt rökbegär dämpat med dem. De behöver en kraftigare modell, gärna med spänningsjustering. Smaken är dessutom en sak som är väldigt individuell. Därför bör alla rökare själva få bestämma vilken eciggmodell och vilken nikotinvätska de vill ha.

    I mitt hemland (Finland) får man inte sälja nikotinvätskor, men de går att beställa i nätbutiker. Dock är det endast tillåtet att köpa små partier åt gången (3 månaders personliga behov). Pga postavifter som läggs på priset, blir det inte av för mig att beställa så värst många olika vätskor i små partier, så jag har nöjt mig med att köpa flera småflaskor av samma sort varje gång. Det skulle vara kul om dagligvaruhandlarna fick föra dessa produkter och man kunde pröva en miniflaska av någon udda sort nu och då.

    Dagens läge är alltså inte idealt, men man kan leva med det. En inskränkning i friheten på något vis skulle medföra katastrof, inte bara för mig, utan även för miljontals andra före detta rökare som nu förlitar sig på eciggar.
    Eciggen har troligen räddat min hälsa. Min lilla dotter hälsar också och säger att pappa nuförtiden doftar gott.
    Snälla, låt bli våra eciggar och hjälp hela EU att sluta röka.

    MVH,
    Tom (of Finland)
    Viimeksi muokannut Don MC; 05.08.14 kello 23:04.

     
     
  8. #8
    Höyrykone nallekarhu's Avatar

    Liittynyt
    07/2011
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    1,194
    Kommentoitu: I would suggest e-cigarette for developers at least the Nobel Prize!

     
     
  9. #9
    Höyrypää Jan178's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Rovaniemi
    Viestit
    410
    Yksi hiekanjyvä lisää rannalle kannettu, oli sillä sitten rannan sulkemisen kannalta merkitystä tai ei. Parempi se on huutaa kuin olla hiljaa!

     
     
Keskustelu Terveys-, lakiasiat, uutisointi ja matkustus

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •