Sivu 4 / 26 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234567814 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 510

Aihe: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

  1. #61

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Olen tässä höyrytellyt ristiin Halon Tribecaa ja FSUS RY4:sta. Molemmat ovat kyllä minun makuuni(en kyllä keksi mitään makueroa, mikä ei ole huono asia)
    Aluksi pikkuisen hämäsi tuo Halon lasiputelli ja varsinkin se miten saada neste ulos Oikein hyvin toimii ja nesteen saa tarvittaessa vauhdikkaasti tippumaan pelkästään kallistamalla

     
     
  2. #62

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Arvovaltaiselle raadille cartot tasaantumassa. Taustalla näkyy osa mun höyryttelyyn liittyvistä jutuista


    Eli kaverin kanssa pikku konjakissa keksittiin "testata" kaikki 10 tilaamani Halon nestettä yhdellä istumalla. Noh, tietäähän sen miten siinä käy. Kaikki maistuu samalla jne jne...

    Tässä viiltävän tiukat ja ehdottomat arvostelut kaikista nesteistä.

    Testi suoritettu kuvan mukaan vas - oik

    Smooth 8:
    Kaveri ei tykännyt. Mulla jäi ristiriitaiset tuntemukset. Alkuun maistui ties mille mutta muutamien höyryjen jälkeen suu alkoi tottua makuun. Ihan jees, tarvii tarkempaa tutustumista.

    Pure 15:
    Molemmat tykkäsi. Pehmeä maku ainakin edelliseen verrattuna. Saattaisi sopia kokopäivä vapotteluun.

    Torgue 56:
    Kaveri ei taaskaan tykännyt. Mulle maku oli jännä, viittasi Smooth 8. En missään nimessä teilaa. Tarvii maistella enemmän

    Bella Valente:
    Kaverin mielestä maistuu vanhalle jalkarätille. Mä en ole jalkarättiä maistanut joten en tätä pysty vahvistamaan Mulle maku on melko mitään sanomaton. Ei missään nimessä kokopäivähommiin sopiva.

    Captain Jack:
    Kaverin kommentti että täysin eri makuinen kaikkiin edellisiin verrattuna, Höyryteltävää mutta joku mättää... Mä: Huh, huh hunajaa. Puskee tosi vahvasti kimppuun. Ihan jees maku silloin tällöin höytyteltynä.

    Freedom Juice:
    Taas maistuu jalkarätti kaverin mielestä... Mä olen hukassa. Johtunee edellisistä kokeiluista.

    Tribeca:
    Hyvää sanoo kaveri eikä mullakaan tätä makua vastaan mitään ole... Jotkun ovat sanoneet että tämä maistuu RY neloselle??? Löytyy lievä yhteys niihin mitä minä olen maistanut. Potentiaalinen kokopäivä vapottelu neste.

    Malibu:
    Karkkia pukkaa sanoo kaveri. Miellyttävä maku suuhun. Heh, Meikäläinenkin erottaa jonkun maun Kookosta pukkaa ja melko vahvasti, ei kuitenkaan huonossa mielessä. Tykkään paljon.

    Menthol Ice:
    Kotoinen maku sanoo kaveri. Samaa kun käryttelee normaalisti (höyryttää peleonin icee höystettynä aina jollain tupakkimaulla) Ah niin maukasta mentholia. Ihan kun olisi just käynyt pesemässä hampaat.
    Kaverin jälkikommentti että parempaa kun peleonin neste

    Cool Mist:
    Ei hullumpi tämäkään sanoo kaveri. Samaa kaliberia Icen kanssa. En varmaankaan sokkotestissä pystyisi sanomaan kumpi on kumpi.

    Siinäpä tuli teille vähän mietittävää No kyllähän kaikki nesteet kannattaa kokeilla ajan kanssa. Tämä oli vaan tällainen päähänpisto ja päätin sen tänne raportoida joten ei kannata vetää hernettä ainakaan kovin syvälle nenään jos "arvostelu" ei osu nappiin.

    Ja tiedoksi kaikille ketkä erottaa kaikki pienimmätkin nyanssit nesteistä niin mä olen kaiketi joku makuvammainen kun en erota juuri mitään. Mutta sen verran tiedän että maistuuko neste minulle hyvältä vai pahalta.
    Tupakatta 31.7.2011 alkaen.

     
     
  3. #63

    Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Cool Mist ja Menthol Ice saman makuisia? Ei mun mielestä. Vannoutuneena menthol-miehenä ja muutenkin puhtaita sekä selkeitä makuja arvostavana, en voi suositella kumpaakaan näistä hyvää mentholin makua etsiville. Cool Mist sentään maistuu mentholille, mutta karvas hunaja pilaa kokonaisuuden. Menthol Ice, jonka kuvittelisi nimen ja myyntipuheiden perusteella olevan mentholia puhtaimmillaan, ei edes maistu mentholille. Menthol Ice on täyttä roskaa verratuna esim. DV:n Premier Mentholiin. Kaikki tähän asti kokeilemani Halot ovat olleet sellaista makujen sekasotkua, joita ei voi suositella puhtaita, selkeitä makuja halajaville, Ugh!

     
     
  4. #64
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    en edelleenkään tykkää
    torque=boss:in dödö
    smooth8=toinen boss:in dödö
    freedom juice=edelleen saman firman dödö
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  5. #65
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Re: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    smooth8 tartti kyllä totuttelua ja taustalta iski pirunmoinen kanelin maku

     
     
  6. #66
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Re: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja JaaGeRMaisTeR Näytä viesti
    smooth8 tartti kyllä totuttelua ja taustalta iski pirunmoinen kanelin maku
    Hämärä on maku tuo, koska itsestä maistuu tervakselle/pihkalle ja Halosten mielestä inkiväärille.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  7. #67
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    10/2011
    Viestit
    132

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arska-76 Näytä viesti
    en edelleenkään tykkää
    torque=boss:in dödö
    smooth8=toinen boss:in dödö
    freedom juice=edelleen saman firman dödö
    Kokeilleppa primea, saat vähän vaihtelua. Se on kuin bossin dödö hikisessä kainalossa

     
     
  8. #68
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Lahti kaupunki
    Viestit
    271

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja juhis Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arska-76 Näytä viesti
    en edelleenkään tykkää
    torque=boss:in dödö
    smooth8=toinen boss:in dödö
    freedom juice=edelleen saman firman dödö
    Kokeilleppa primea, saat vähän vaihtelua. Se on kuin bossin dödö hikisessä kainalossa
    Ja Bella valencialla saa vielä lisäksi ne villasukatkin sinne kainaloon edellisten lisäksi
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

     
     
  9. #69
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    270

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Mullapa taitaa olla koko 2smoken halo sarja venailemassa tuolla laatikossa :P hyviä noi on.. vähän erinlaista makua vaihteeks :P

     
     
  10. #70
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    IchWillähde, Nastola
    Viestit
    214

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Tuli tilattua lisää tuota Tribecaa josta on tullut oma ykkösmakuni.
    Samalla otin pari 30ml pulloa tuota Kapteeni Jaskaa.
    Yhden itselle ja yhden isälle joulupakettiin. (Paketissa eGo-T variable volt tarvikkeineen, yksi smokin dual coil carto ja yksi tankki carto 3,5ml tjms.)

    Kapteeni Jaskaa maistoin äsken paikallisessa Krouvissa kylmän Heinekenin kera ja Jaska löi kyllä täyslaidallisen takaraivoon.
    Maku oli ihan jotain muuta mihin oli tottunut. Hunaja hallitsee tässä selvästi, pieni rommin vivahde kävi jälkijunassa vierailulla.
    Hieman kuivan tuntuinen höyry mutta runsas.
    Mutta koko krouvi tuoksui todella vahvasti hunajalle hetken höyryttelyn jälkeen

    Tämä on ehdottomasti sitä nestettä jota nautitaan siinä ulkona oldschool röökaajien kanssa. Jättää sen verran kovan tuoksun huoneilmaan ettei tätä koko iltaa voi edes kotosalla imeskellä.

    Hyvää on mutta tuohon tuoksuun varmaan kyllästyy nopeesti!

     
     
  11. #71
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Muinaista Mikrobitin peliarvostelijaa lainatakseni:
    Ei auta miekka ei taika... On kuolon aika; Halo osaa edelleenkin yllättää.
    Maistoin taannoin Bella Valentea monen muun Halon nesteen jälkeen ja pidin makua muihin verrattuna kemiallisena ja liian vahvana.

    Nyt kolmisen viikoa kaapissa muhineena on sävel totaalisen toinen. Maku on aivan sairaan hyvä sikarinkaltainen, taaki ja täyteläinen höyry-unelma.
    Kemikon nyassit on paenneet taka-alalle ja ne aidot aromit tulevat nyt loistavasti esiin: Makea, sokerinen, hieman lakritsaa ja vaniljaa.

    Mikäli alkuperäinen arvosana olisi ollut jotakin 7 luokkaa, kipuaa kypsytetty neste jonekin 8,5 tasolle.
    Käsittämätöntä, Ei koko Halon kavalkadissa ole ainuttakaan alle 8:n litkua.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  12. #72

    Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Mä muuten tänään hoksasin kun pitkästä aikaa kokeilin, että kyllähän tuo Captain Jack myös maistuu ja ennenkaikkea tuoksuu tupakalle. Valitettavasti kyse on tupakasta sellaisenaan, ei poltettuna. Mikä helkutin idea on jäljitellä tupakanpurujen makua sekä tuoksua? Harvempi sitä kuitenkaan suuhunsa tai nenäänsä sellaisenaan laittaa? Henkilökohtaisesti yrittäisin jäljitellä juuri sitä tupakan makua, joka syntyy tupakkaa poltettaessa.

    PS. onko e-nesteen maun muuttuminen ajan saatossa merkki ensiluokkaisesta e-nesteestä?

     
     
  13. #73
    HöyryGuru

    Liittynyt
    04/2011
    Sijainti
    Seinäjoki
    Viestit
    4,126

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyry-Häyrinen Näytä viesti
    PS. onko e-nesteen maun muuttuminen ajan saatossa merkki ensiluokkaisesta e-nesteestä?
    Tässä tapauksessa kyllä. Laadukkaat paranee ikääntyessää. Huonot alkaa mennä pilalle/menettää maun.

     
     
  14. #74
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja SiB77 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Höyry-Häyrinen Näytä viesti
    PS. onko e-nesteen maun muuttuminen ajan saatossa merkki ensiluokkaisesta e-nesteestä?
    Tässä tapauksessa kyllä. Laadukkaat paranee ikääntyessää. Huonot alkaa mennä pilalle/menettää maun.
    Niinpä Kiljulla ja Usquebaugh:lla on eroa

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  15. #75

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja ManGrooVie Näytä viesti
    Muinaista Mikrobitin peliarvostelijaa lainatakseni:
    Ei auta miekka ei taika... On kuolon aika; Halo osaa edelleenkin yllättää.
    Maistoin taannoin Bella Valentea monen muun Halon nesteen jälkeen ja pidin makua muihin verrattuna kemiallisena ja liian vahvana.

    Nyt kolmisen viikoa kaapissa muhineena on sävel totaalisen toinen. Maku on aivan sairaan hyvä sikarinkaltainen, taaki ja täyteläinen höyry-unelma.
    Kemikon nyassit on paenneet taka-alalle ja ne aidot aromit tulevat nyt loistavasti esiin: Makea, sokerinen, hieman lakritsaa ja vaniljaa.

    Mikäli alkuperäinen arvosana olisi ollut jotakin 7 luokkaa, kipuaa kypsytetty neste jonekin 8,5 tasolle.
    Käsittämätöntä, Ei koko Halon kavalkadissa ole ainuttakaan alle 8:n litkua.
    Olen nyt seisotellut tuota Bellaa aika pitkään kaapissa ensijärkytyksen jälkeen ja odotan jotain tuon kaltaista tapahtuvaksi, niin lupaavia aromeja siellä taustalla oli. Täytyy vaan odottaa rauhallista, perheetöntä hetkeä kotona, Bella kun ei ole kovin sisäsiistiä.

     
     
  16. #76
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arska-76 Näytä viesti
    en edelleenkään tykkää
    torque=boss:in dödö
    smooth8=toinen boss:in dödö
    freedom juice=edelleen saman firman dödö
    kertokee miltä näiden nyt sitten pitäs maistuu ???
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  17. #77
    Höyrypää mangroovie's Avatar

    Liittynyt
    10/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    514

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja arska-76 Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja arska-76 Näytä viesti
    en edelleenkään tykkää
    torque=boss:in dödö
    smooth8=toinen boss:in dödö
    freedom juice=edelleen saman firman dödö
    kertokee miltä näiden nyt sitten pitäs maistuu ???
    Oma mirrinpyyhkijä sanoo näin:
    Torque = Keinotekoisimman makuinen näistä, osittain samaa mieltä, että tässä jokin kemiallinen vire on, mutten pidä pahanakaan. Tuollannen hurritupakki potenssin kolme tulee mieleen (Blend) Imelä maku paikapaikoin, mutta karsikin tupakan tuntuma uloshengityksessä. Tuon etikan maun kyllä kaivaa kans jos käyttää jonkin verran mielikuvitusta.

    Smooth 8 = Tervas-savu ja makea pihka, kuiva tupakka (sätkätopan kun aukaisee ja nuuhkaisee, niin maistuu siltä).
    Freedom = Smart-sätkäpaperiin kääritty ruutikuiva aroma, Camel, Chesterfield sekoitus. Siis sen paperin aromin selkeästi maistaa. Todella kuiva tupakki.

    EA-Mod+Nebula,Cube + Kick + Arctic Tank+ Boge
    Paras A-Ryhmä: El Toro Grande, Cigarillos Naturales, Eden, Moondrop Straight Up

     
     
  18. #78
    Höyrypää

    Liittynyt
    09/2010
    Sijainti
    kirkkonummi
    Viestit
    610

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    okei
    näin tupakka makujen suurena ystävänä niin en kyllä näistä löydä kirveelläkään mitään mikä tupakkaan viittais.
    pihlaja,tee,pihka,sitrus kyllä tulee läpi.
    tämä kyllä voi osittain johtua siitäkin että meikäläinen maistaa vaikka esim sipulin naapurin lautaselta kirous sinällään
    ja tytär on samanlainen maku "tutka"
    V1 & V2 PROVARI,ADAM,PROVAPE,BOLT,ARCTIC JA LUMI,KICK.SIAM COBRA.NAUTILUS.ODDY"v2".

    tulossa:kaikenlaista

     
     
  19. #79

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    Olen nyt seisotellut tuota Bellaa aika pitkään kaapissa ensijärkytyksen jälkeen ja odotan jotain tuon kaltaista tapahtuvaksi, niin lupaavia aromeja siellä taustalla oli. Täytyy vaan odottaa rauhallista, perheetöntä hetkeä kotona, Bella kun ei ole kovin sisäsiistiä.
    Vaikea kyllä kuvailla tai arvostella tuota Bellaa. Ja ei tosiaan sovellu perheen yhteisiin hetkiin tämä tuote...
    Katsotaan miten maku muuttuu kun saa "muhia" pidemmän aikaa...

     
     
  20. #80

    Vs: Halo Purity - Halolla päähän vai vapottajan pelastus ?

    No, nyt on näitäkin kokeiltu ja aikas tyytyväinen olen. Laitteena siis eGo ja drippailin ensin makuja LR atolla, prime 15 oli niin hyvää, että laitoin just myös tankkiin.

    - Freedom juice, ei napannut, vähän omituinen maku minun mielestä.
    - Torque 56, ihan hyvää jos haluaa voimakkaan makuista sikarimaista tunnetta.
    - Tribeca, hyvä makeahko maku. Samanoloinen kuin RY4, mutta parempaa. RY4 oli liian makeaa minulle eikä pelkältään uppoa.
    - Prime 15, TÄSSÄ ON SE JOKIN, nam, ei tartte lantrailla muilla vaan menee sellaisenaan

    Nämä oli tämmöset ensivaikutelmat, mutta Prime 15 on niin hyvää, että voin suositella lämpimästi. Tästä tuli mun suosikki ja pitää tilata heti isompi puteli perään...

     
     
Keskustelu e-Neste arvostelut

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •