Sivu 4 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 86

Aihe: Vapers Kimppaostot

  1. #61
    Lainaus Alkuperäinen postaaja GISM Näytä viesti
    En kyllä usko että posti on hukannut neljää pakettia. Ite lähettänyt (ja vastaanottanut) muutaman sata pakettia viimeisen kymmenen vuoden aikana, eikä KOSKAAN ole pakettia hukkunut....
    Look out - we have a bad ass here.. Hurjat muutama sata pakettia kymmenessä vuodessa *tirsk*

    Vastaanottajana pelkästään höyryttelyaikana (rapsakka kolme vuotta and counting) on kadonnut Ebay / kauppiaspaketteja parisenkymmentä matkalla.
    Pari sataa kauppiaspakettia ja toinen mokoma Ebayst tuona aikana.

    Ja jos et ole huomannut, niin Shitellan päässä on tapahtunut aikas radikaaleja muutoksia viimeaikoina.
    Työmotivaatio, uudet toimitusreitit, lajittelun automatisointi ja keskittäminen...

    dumdum... kaikki on mahdollista niin kauan kun tavarantoimituksessa on välikäsiä.
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  2. #62
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Turha mun on paskaakaan alkaa puhua postin toiminnasta jos itellä on homma toiminut (siitähän tässä oli kyse). Ja ei, en ole postissa töissä.

     
     
  3. #63
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Tuolta kun selailee niin ei varmaan jää epäselväksi, että suurinosa ns "katoamisista" on sattunut saman toimittajan kohdalle.

     
     
  4. #64
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Itellä jäänyt tulematta viimeisen vuoden aikana kolme pakettia, ja kaikissa sama turkulainen kauppias

    Kaikki muut tulleet perille mitä olen ikinä tilannutkaan

     
     
  5. #65
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski85 Näytä viesti
    Itellä jäänyt tulematta viimeisen vuoden aikana kolme pakettia, ja kaikissa sama turkulainen kauppias

    Kaikki muut tulleet perille mitä olen ikinä tilannutkaan
    Jos hän käyttää eri postitus metodia ?
    Tai postinjakajalla on tätä turkulais kauppiasta kohtaa henk joht kismaa ja tahallaan hävittää paketit ?

     
     
  6. #66
    Höyrykone zkys's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    3,782
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Yakousei Näytä viesti
    Look out - we have a bad ass here.. Hurjat muutama sata pakettia kymmenessä vuodessa *tirsk*

    Vastaanottajana pelkästään höyryttelyaikana (rapsakka kolme vuotta and counting) on kadonnut Ebay / kauppiaspaketteja parisenkymmentä matkalla.
    Pari sataa kauppiaspakettia ja toinen mokoma Ebayst tuona aikana.

    Ja jos et ole huomannut, niin Shitellan päässä on tapahtunut aikas radikaaleja muutoksia viimeaikoina.
    Työmotivaatio, uudet toimitusreitit, lajittelun automatisointi ja keskittäminen...

    dumdum... kaikki on mahdollista niin kauan kun tavarantoimituksessa on välikäsiä.
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/...0XIV/posti.gif
    Hmm.. Tässä viestissä on kyllä aistittavissa melkoista perseennuolentaa jonnekkin ilmansuuntaan.

     
     
  7. #67
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381
    Kaikki on mahdollista. Postissa en ole töissä mutta edellisen työnantajan leivissä olin joka viikko yhteydessä Itellaan juurikin tämmöisten katoamistapausten vuoksi. Kaikki olivat seurattavia next business day paketteja ja kyllä niitä vaan häviää vaikka samasta varastosta Itella ne rullakoissa haki joka ikuinen päivä.

    Vahvat komppaukset Chumpsterin suuntaan. Tiedottamatta jättäminen ja kyselyihin kommentoimattomuus viestii ainakin minulle siitä, että jotakin on persiillään. Saman tyyppistä settiä mitä oli Somppu Hybridin aikaan.

     
     
  8. #68
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Jos hän käyttää eri postitus metodia ?
    Tai postinjakajalla on tätä turkulais kauppiasta kohtaa henk joht kismaa ja tahallaan hävittää paketit ?
    Olkoot kenen syy tahansa, vaihdoin toiseen turkulaiseen kauppaan niin nyt on kaikki paketit tullut perille

    Ja voihan se olla että tässäkin kaupungissa joku postimies vie paketit omaan kotiinsa eikä tuo tänne

     
     
  9. #69
    Höyrykone _S_'s Avatar

    Liittynyt
    05/2013
    Sijainti
    Satakunta
    Viestit
    10,375
    Lainaus Alkuperäinen postaaja hanski85 Näytä viesti
    Olkoot kenen syy tahansa, vaihdoin toiseen turkulaiseen kauppaan niin nyt on kaikki paketit tullut perille

    Ja voihan se olla että tässäkin kaupungissa joku postimies vie paketit omaan kotiinsa eikä tuo tänne
    Ukko vaihtaa niitä vehkeitä kun sukkia ei pysy itella perässä
    Onnea uudesta kauppiaasta varma valinta kyllä ja asiakaspalvelu hyvää
    Tai ainakin mitä itse olen käyttänyt

     
     
  10. #70
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Sorvan kylä
    Viestit
    1,748
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Ukko vaihtaa niitä vehkeitä kun sukkia ei pysy itella perässä
    Onnea uudesta kauppiaasta varma valinta kyllä ja asiakaspalvelu hyvää
    Tai ainakin mitä itse olen käyttänyt
    Joo oma kontti tuossa tien laidassa joka sinetöidään joka päivä kun kuorma täynnä Rekkakuski survoo renkaisiin muutaman ilmakehällisen lisää ilmaa kun niin paljon lähtee täältä päivittäin tavaraa eteenpäin

     
     
  11. #71
    Höyrykone AnttiE's Avatar

    Liittynyt
    10/2013
    Sijainti
    Jyväskylä, aika-ajoin Tampere
    Viestit
    3,768
    Kyllä noi paketit helposti hukkuu itellalla, ei se oo niin pikkutarkkaa ku niitä käsitellään. Etenkään nyt noin vuoteen ollu ku alko ensimmäiset isot työtaistelut. Itse jakajan hommis tehneenä voin vain tämän todeta. Ei toki uskoisi et kaikki saman fiman paketit hukkuu..

     
     
  12. #72
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    Hmm.. Tässä viestissä on kyllä aistittavissa melkoista perseennuolentaa jonnekkin ilmansuuntaan.


    Muuten todella hieno olettamus, mutta on itselläniki Turkkuseen paketti kadonnut.. Ja se oli custom tankki aikanaan. Ei tässä ässynnuolennasta ole kyse.
    Itsekkään en aikanaan kovin positiivisellä silmälle seurannut ProVari tai SomppuHybbe keskustelua kun ei vastakaikua ketään saanut.....

    Mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että yhtälailla niitä muidenkin kauppiaiden paketteja katoaa - On se tilaus sitten Libeltä, Wiziltä, Failtechiltä, Muulilta, EpsanjanVapesilta, Puhvilasta tai eMieheltä.
    Turkkuseessa laitoksella höyryttelevä postikusti joka lipastaa linjalta tavaraa - ei tämäkään ihan mahdottomuus ole (vaikkakin epätodennäköinen).


    (*krak*)
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  13. #73
    Höyrykone Steamy's Avatar

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    4,318
    Oikeesti? Sulta kyllä tulee niin legendaarista läppää että. 40v aikana ei ole kadonnut maailamanlaajuisesti yhteensä niin montaa lähetystä kun esim esmokella viikon aikana mukamas itellan toimesta häviää.


     
     
  14. #74
    Banned

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,227
    Pian se Steamykin herää aamulla iänkaikkiseen autuuteen, kun mä olen hävinnyt maisemista

     
     
  15. #75
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    381
    Yakolle pitäs antaa joku giffien mitali. Nämä on loistavia

     
     
  16. #76
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Steamy Näytä viesti
    Oikeesti? Sulta kyllä tulee niin legendaarista läppää että. 40v aikana ei ole kadonnut maailamanlaajuisesti yhteensä niin montaa lähetystä kun esim esmokella viikon aikana mukamas itellan toimesta häviää.
    Mitähä tääl taas tungetaan sanoja toisen suuhun....


    Mutta joo - en tiedä kuinka tuttua on ihmisten onlinekäyttäytyminen ja sosiaaliset meediat/foorumit..
    Hyvistä asioista ei koskaan kukaan mitään sano, mutta paskat kyllä jaetaan... Ja näin myös tulee luotua illuusio siitä, että kaikki on saatanasta paitti Paavi.

    Esimerkkitapaus : Kauppias joka lähettää 300pakettia päivittäin... niistä katoaa matkalla 5%
    Kyllähän se ylläripylläri tuntuu isolta määrältä kun ne on ainoat tilaukset josta tullaan foorumeille purnaamaan.
    Enkä sano, että tuo olisi eMiehen lähetysmäärä - mutta esimerkkinä varsin mainio koska se on hyvinkin mahdollista.

    Ja jos vain jaksaa tutkia foorumin syövereitä, niin täältä kyllä löytyy paljon hyviä esimerkkejä Shitellan/Postin toimista.
    Paketit käyneet 500km+ kiertoajelulla.. just for fun.. Ulkomailta tulossa olevia paketteja käytetty vielä suomeen tulon jälkeä ulkomailla.
    Samana päivänä tilatuista paketeista vain toinen on löytänyt perille ajallaan - toista odotellaan viikko+ ylimääräistä..
    "Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~

     
     
  17. #77
    Höyrypää UNDERBERG's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    epsoo
    Viestit
    463
    Selittely sikseen.
    En usko Yakousein puhuvan paskaa... Saattaa olla nyt jäävi tässä asiassa...
    Mutta yksinkertainen todennäköisyys osoittaa syyllisen.
    Mun paketit on tullu aina perille...
    Laitteet | GLV SuperMini | Ea Mod | buzz Pro | Kayfun 3.1 | Kayfun 2.1
    Hakusessa | Laadukas mekaaninen akkuputki pohjanapilla. Saa tarjota
    RIP | Buzz Pro # 542 | Kayfun V3 x 2 | Caravela #136

     
     
  18. #78
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    101
    Eikä pelkästään Itella tyri tuolla Turun maaperällä, eihän siellä pankitkaan toimi.
    Näin yhtenä esimerkkinä vuosia myöhässä oleva lähes 8000e lasku vj-modsille, minkä takia yksi kotimainen modaamo sai ns kuulan kalloon.

     
     
  19. #79
    Höyrykone

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Kaasmarkku...Porin vieressä
    Viestit
    9,312
    2000 Luvun alussa. 100 Kirjekuoresta katosi 3-5 Kpl. ja Paketeista 1/300 Ei tuo suhde varmaan ole mihinkään muuttunut. + Rikkoutuneet

    Ja mä olen kyllä saanut kaikki kotiin.

     
     
  20. #80
    Höyrypää GISM's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    13210
    Viestit
    897
    Lainaus Alkuperäinen postaaja orvake Näytä viesti
    Eikä pelkästään Itella tyri tuolla Turun maaperällä, eihän siellä pankitkaan toimi.
    Näin yhtenä esimerkkinä vuosia myöhässä oleva lähes 8000e lasku vj-modsille, minkä takia yksi kotimainen modaamo sai ns kuulan kalloon.
    Melkosta touhua....

     
     
Keskustelu Hankkiminen

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •