Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 41 - 55 / 55

Aihe: FlavourArt Express kokemuksia

  1. #41

    Vs: FlavourArt kokemuksia

    Kahdesti olen tilannut ja samat kokemukset kuin muilla, että kestää saatanan kauan toimitus. Kuukauden oli tilaus maksettuna sisällä, eikä tapahtunut mitään. Sitten laitoin viestiä, että kauankohan tämä nyt vielä ottaa, niin vartissa tuli vastaus, että lähetetään ensi viikolla. Siitä toinen vartti, niin vaihtui tilauksen tilaksi "in preparation".

    Jos tämän asian unohtaa, niin liemet on ollut hyviä ja hintakin suhteellisen edullinen.

     
     
  2. #42

    Flavourart-kokemuksia.

    FlavourArtista nyt pari kertaa nesteitä tilanneena voin vahvasti suositella. Ensin tilasin mentholnestettä, jossa nyt ei paljon makua ollut enkä tiennyt, olisinko tyytyväinen vai en. Koska samaan tilaukseen tuli otettua myös aromeita mamman leipomuksia varten, ajattelin kokeilla itse maustamista ja tiputtelin jokusen tipan ko. nesteen joukkoon ja vot! Johan alkoi toimia!

    Nyt viime tilaukseen laitoin 100ml VG 24mg -nestettä, glyserolia saman verran, kymmentä eri aromia 10ml kutakin ynnä tyhjiä 10ml pulloja. Koko hoito noin 60€, sisältäen kuljetuksen TNT:llä (8€, en halunnut odotella etanapostia). Paketti perillä kahdessa päivässä.

    Laatukin on mielestäni parempi kuin Libertyn nesteessä, jota käytin höyryttelyn aloittaessani. Ehdoton bonus ainakin minulle on makujen runsaus. Vaihtoehtoja on sen verran, että yksi ihmisikä ei riitä kaikkien yhdistelmien kokeilemiseen...

    Onko muilla millaisia kokemuksia?

     
     
  3. #43

    Vs: Flavourart-kokemuksia.

    Olen samaa mieltä laadusta, mutt pari kolme tilausta tehneenä ja niitä jopa
    kuukauden odottaneena , meni usko. Onko siis toimitukset nopeutuneet.

     
     
  4. #44

    Vs: Flavourart-kokemuksia.

    Lainaus Alkuperäinen postaaja saippuakauppias Näytä viesti
    Olen samaa mieltä laadusta, mutt pari kolme tilausta tehneenä ja niitä jopa
    kuukauden odottaneena , meni usko. Onko siis toimitukset nopeutuneet.
    On nopeutuneet. Alkuvuodesta minäkin odotin vajaan kuukauden tilaustani, tosin sivulla oli selkeä maininta viivästyksistä, joten en hermostunut. Nyt tosiaan pari päivää.

     
     
  5. #45
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    67

    Vs: Flavourart-kokemuksia.

    Voin vahvistaa, että toimitusajat ovat varsin kohtuulliset nykyään. Tein perjantaina 15.6. tilauksen. Maanantaina 18.6. tuli sähköposti, jossa kertoivat valmistelevansa tilaustani ja toimittavansa sen pian. Toimitusvahvistus tuli seuraavana päivänä, eli 19.6. ja sain vielä saman päivänä viestin TNT:ltä, että ovat toimittamassa minulle pakettia. Saapumispäiväksi oli TNT:n lähetysseurannassa merkitty seuraava päivä, eli keskiviikko 20.6.. Jonkun sekaannuksen vuoksi pakettini oli kuitenkin päätynyt Tallinnaan (&quotelay Due To Routing Error. Recovery Actions Underway.") ja sen vuoksi paketti toimitettiin minulle vasta tänään torstaina 21.6.. Eli kokonaisuudessaan toimitukseen meni alle viikko kalliimmalla postitusvaihtoehdolla (10 €).

    Tilasin 18 makuainetta (à 10 ml), 200 ml PG:tä, 200 ml VG:tä ja 100 ml 36 mg niksapohjaa (VG- & vesisekoitus) sekä kahdeksan tyhjää 10 millin tippapulloa. Kaupan päälle olivat laittaneet yhden muovisen pipetin. Yhteensä tilaukselle tuli postikuluineen ja veroineen hintaa n. 103 €.

    Laitan tähän listan valitsemistani makuaineista, mikäli joku jossain vaiheessa haluaa kuulla niistä tarkempia käyttökokemuksia (FA:n makuaineista löytyy harmillisen vähän tällä hetkellä arvosteluja täältä):
    • Almond
    • Apple pie
    • Banana
    • Butterscotch
    • Cappuccino
    • Caramel
    • Catalan cream
    • Coconut
    • Cookie
    • Custard
    • Honey
    • Maple syrup
    • Pineapple
    • Tea black
    • Tiramisu
    • Vanilla Bourbon
    • Vanilla classic
    • Vanilla Tahity


    Ehdin ennen duuniin lähtöä laittaa kaikki kolme vaniljamakua ja vaahterasiirapin maustumaan omiin pulloihinsa 11 milligramman vahvuiseen PG/VG-pohjaan. Ainakin tuoksun perusteella nuo vaniljat eroavat selvästi: bourbon on hieman karvasmantelinen (aivan ihana voimakas tuoksu), classic selkeästi makea ja karamellimaisempi ja Tahity jotenkin kukkainen. Annostelin maut siten, että kussakin vaniljapullossa on 15% makuainetta, toivottavasti ei ole liikaa.

     
     
  6. #46
    Höyrykone m3iss3li's Avatar

    Liittynyt
    05/2012
    Sijainti
    ƐﻜƤΩΩ
    Viestit
    1,328

    Vs: Flavourart-kokemuksia.

    Ite pistin kans 50€ paketin tulemaan täältä. Joku 7 makua ja 200ml nesteitä (valmiiks blendattua 9mg). Kerro ihmeessä lisää kokemuksia ja tuo just kiinnostais et miten paljon tota makua saa laittaa esim johki 10ml, jotta maistuu?


    >> Virta | Wolf SX350
    >> Atot | Storm Rider 2.1 Ti, SubTank Mini x 2
    >> Top nesteet | Andromeda, Alpha Heist, NBB Lush
    >> Cumin' up | SQ By BB Mods (2016)

     
     
  7. #47
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    67

    Vs: Flavourart-kokemuksia.

    m3iss3li, päivittelin tuonne DIY-nestekeskusteluun juuri FA-kokemuksiani, kurkkaapa sinne!

    Kaiken kaikkiaan olen näihin FA:n makutiivisteisiin todella tyytyväinen, todella hyviä nesteitä olen tähän mennessä saanut aikaiseksi. Toisaalta käyttämilläni mauilla on varmaan aika vaikea mokata, kun ovat tuollaisia helppoja makeita makuja eivätkä esim. tupakkamakuja.

    FA:n VG- ja PG-pohjat ovat myös olleet hyviä. En tiedä, onko joidenkin valmistajien pohjanesteissä jotain sivumakuja, mutta näissä ei ainakaan ole enkä huomaa VG:ssä sitä paljon puhuttua saippuaista makuakaan, vaikka teenkin 70% VG / 30% PG -suhteilla.

    Niksapohjaksi valitsin FA:n 36 mg Velvet Cloudin, jossa on 80% VG:tä ja 20% vettä. Vesi tekee niksapohjasta sopivan vetelää eikä mene hermot, kuten puhtaan VG:n kanssa tuppaa käymään (liian kapea neula --- pää hajoaa).

     
     
  8. #48

    Flavourart e-nesteet?

    Eli siis mitä noi flavourartin e-nesteet ovat? Ovatko ne jotain makupohjia omiin valmisteisiin vai nikotiinittomia tuotteita kun niistä ei saa valittua nikotiinimäärää?

     
     
  9. #49
    Höyrykonkari Wept's Avatar

    Liittynyt
    09/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    186

    Vs: Flavourart e-nesteet?

    Niillä on sekä että, riippuu mistä tilaa.
    Mistä itse olet niitä katsellut? Libertyllä ne ainakin ovat tiivisteitä.
    Smok XPro 50W, Aspire 2
    eGrip

     
     
  10. #50

    Vs: Flavourart e-nesteet?


     
     
  11. #51
    Höyrykonkari Jarno's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Espoon Erityistalousalue
    Viestit
    373

    Vs: Flavourart e-nesteet?

    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pilsner Näytä viesti
    Eli siis mitä noi flavourartin e-nesteet ovat?
    Eivät ole e-nesteitä, vaan elintarvikemakuaineita. Tuolla infoa:
    http://www.flavourartexpress.biz/ind...&category_id=3

     
     
  12. #52

    Vs: Flavourart e-nesteet?

    kaikki nuo niksavalmisteet on kasattu elintarvike aromiaineista. ne jotka myyvät esim flavour artin nikotiininesteitä ovat ne joko itse valmistaneet sekoittaen tai joku muu ne on sekoittanut..tietääkseni flavour art myy itse pelkästään aromiaineita....sama on tuo perfumes appreances tai miten se nyt kirjoitetaan ^-^

     
     
  13. #53
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Joensuu
    Viestit
    55

    Vs: FlavourArt kokemuksia

    Joo on kyllä hidasta toimintaa. Itsekkin hölmönä maksoin nopeasta toimituksesta extraa. No 11 lokakuuta tilattu paketti ei ole vieläkään lähtenyt. Laitoin just viestiä. Toivottavasti tulee kohta.
    Vehkkeet: GGTS, alu Don, Madvapes diy VV box
    Atot : Bully, EM 510
    Tulossa: Diablo hybrid, UFS, Provari, Penelope ja sitten riittää.

     
     
  14. #54

    Vs: FlavourArt kokemuksia

    Olen käyttäny noita kumpiakin LF:makunesteitä Flavour Artin ja Perfumes A.....jotakin sinnepäin......No PA:n aromit ovat reilusti voimakkaamman makuisia ja lähempänä luvattua. FA:n nesteet mielestäni surkeita. Joka pitää todella voimakkaasta kahvista ja aika omalaatuisesta mausta niin kannattaa kokeilla Coffee Konaa PA:n aromeista. Jossain luki siintä että joko sitä inhoaa tai rakastaa. Mulla on ollut jo pitkäaikainen paras kahvi mitä eteen on tullut!! Tietysti itse valmistaen niin saa sopivaa ja riittoisaa. No laiska voi tilata sitä valmiina litkuna Toscana Mallilta....viikossa tulee posti jos maksaa sen toiseksi kalliimman ja esim toscana mallilla on reilusti noita valmiita aromeja ja aromeista tehtyjä sekoituksia.....tosin kumma kyllä niiden hinnoittelu on sellaista että aromi maksaa melkein saman hinnan kuin esim valmis 24 mg neste

     
     
  15. #55
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    03/2012
    Sijainti
    Tampere, Finland
    Viestit
    145
    -
    Viimeksi muokannut kumimuumi; 27.10.16 kello 15:45.

     
     
Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •