Sivu 4 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61 - 80 / 115

Aihe: Nikotiinista vieroittujien kerho

  1. #61
    Höyrykone Beenari's Avatar

    Liittynyt
    06/2014
    Sijainti
    Hässlinki
    Viestit
    2,591
    Itse kun aloitin höyryttelyn niin 24mg Liquaa tuli imeskeltyä CE4 lierolla. Joutui vaihtamaan 18mg nesteisiin kun lopettivat tuon 24:n myynnin. Hyvän nesteen löysin kun laitoin Liquan vanilijaa ja T-juicen Menticeä 50/50 suhteessa sekaisin jolloin niksatkin putosi 9mg. Tuohon aikaan tuli silloin tällöin repsahdettua analogisiinkin, varsinkin kaljoitellessa.

    Ekat omat DIY-nesteet sotkin Defunctan reseptillä ja sen jälkeen ei juurikaan ole tullut lipsuttua analogisiin. Pitkään meni siinä 7mg-9mg välillä kunnes tuli hommattua eka Subtank mini. Subtankin kanssa tuli harjoiteltua keuhkohöyryjä ja siitä ikävästä kurkkua raastavasta tunteesta pääsi eroon kun pudotti niksat 3mg.

    Nyt olen vähän kahden nesteen koukussa kun tuota Defun ryynästä on vielä valmiina pari sataa milliä 7mg vahvuudella. No toisaalta ihan loistavaa vedellä kaiffarilla kovilla niksoilla heti aamusta sumpin kera, tämä on hetki jolloin kaikkein eniten tekee mieli röökiä. Edes oluen kanssa ei ole semmoista röökinhimoa kun mitä on ammusumpin kanssa.

    Jos loppuvuoden menisi noilla, ja vuoden vaihteessa pudottaisi kahteen tai yhteen milliin tuon niksan kaikissa nesteissä.
    #teamStarre

    Lähetetty minun vaimon läppäristä ilman mitään vitun tapatalkkia.




     
     
  2. #62
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 14:45.

     
     
  3. #63
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    41
    Juu samaa ominaisuutta täälläkin eli pieni häivähdys ilmassa voi tuoksua hyvältäkin mutta vieressä käryävä röökaaja haisee liian voimakkaalle...
    Eli ei se tupakkapaikalla hyvälle haise, mutta asun tässä hyvinkään ihan keskustassa kerrostalossa ja kaikki kuppilat on muutaman kymmenen metrin ryömintämatkan päässä, ja kaupingilta aina toisinaan lehahtaa tänne kämppään sellainen kevyt haju... Toisinaan se haiskahtaa ihan kivalta mutta yleensä se hieman häiritsee..

    Ja kova nesteenkulutus on ollut oikeistaan aina ... Tupakka-aikoina tuli polteltua melkein ketjussa niin siitä on paha tapa jäänyt.

     
     
  4. #64
    Höyrypää Köhötin's Avatar

    Liittynyt
    07/2014
    Sijainti
    Espoo
    Viestit
    794
    Itselläni 2014 jussina höyryyn kääntyminen eGo-twist+Ce4 kombolla 12mg litkuilla. Noilla mentiin parisen kuukautta kunnes tilasin Vamo V5n ja Kangerin Megan, nesteet jäivät vielä tuolloin 12mg.aan.

    Helmikuussa tuli tilattua ensimmäinen DIY-setti jossa pohjana 12mg, tiivareiden jälkeen pitoisuus oli siis hieman reilu 10mg. Parisen kuukautta tuosta(huhtikuun alussa?) lätkäisin pohjien sekaan desin sekä nolla VG että PG, tuolloin jäi niksaa noin 6mg.

    Nyt viimeisen kuukauden ajan on kulunut noin 15ml\pvä josta suurin osa on ollut täysin niksatonta. Noin 1,5mg niksoilla menee ehkä 0,5ml päivässä, lähinnä dripperillä. Suurimmaksi osaksi tuntuu olevan tapariippuvuutta omalla kohdalla.


    Smok Xpro M80 Plus, Wismec Releaux RX200, Helix, Russian91%, Arctic Tank, Bellus, Velocity, Serpent, Griffin 25mm, Supertank mini

     
     
  5. #65
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    06/2015
    Sijainti
    savo
    Viestit
    18
    20 vuotta todella reilua tupakointia joka loppui kuin seinään 2 kuukautta sitten kun sain ensimmäisen sähköröökin,nyt festareilla modeista ja muista laitteista akut ja nesteet loppu eikä tunnu miltään.mitä ihmettä?

     
     
  6. #66
    Höyrykonkari paavoharju's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Pori
    Viestit
    267
    Maaliskuussa vaihdoin tupakit höyryttelyyn, punaista Lucky Strikea meni aski päivässä. 18mg nesteillä aloitettiin -> 12mg -> 10mg -> 8mg. Pikkuhiljaa tiputellaan noita niksoja, seuraavaks sitten 6mg ja portaittain alaspäin. Mitään stressiä en tosta tiputtamisesta ota: jokainen päivä ilman tupakkaa on voitto. Muutaman röökin olen kännipäin polttanut mutta eipä niistä mitään iloa ollut. DIY-nesteet tosiaan käytössä joten helpompi tiputella, Parasta tässä touhussa on uusien lempparimakujen löytäminen, tällä hetkellä taitaapi olla Defun ryynänen ja Jalmarin juissi. Nestekulutus on ~5ml/päivä, kännissä menee helposti 10-15ml.
    "Seksin ja kuoleman välinen ero on siinä, että kuolla voi yksinään, eikä kukaan tee siitä pilaa."


    Höyryttelyyn käytetty 767€ (11.3.2015-20.2.2016)

     
     
  7. #67
    Laitetaan nyt eka postaus forumilla tähän ketjuun. Terve vaan itse kullekkin Parisen vuotta sit ekan kerran siirryin sähköön, nesteet 12 ja 6mg. Päätin vaan lopettaa normiröökin, vaikka askikin oli töissä mukana. Aloitin uudestaan röökin polton reilu puol vuotta sen jälkeen, ei johtunut siitä ettei höyryttäminen olis riittäny tms.
    Nyt kolmas viikko höyryttelyä taas, eka viikko oikeastaan nicoretten suusuihkeella.
    Se toimi mulla aivan täydellisesti, tai sitten nikotiiniriippuvuus ei mulla ole kovin vahva?
    Nesteitä menee noin 3-5ml päivässä 6mg tai miedompana. Höyryttelyn lopettaminen ei oo mielessä, tärkein mulle pysyä röökistä erossa.

     
     
  8. #68
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    41
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hakkarainen Näytä viesti
    Höyryttelyn lopettaminen ei oo mielessä, tärkein mulle pysyä röökistä erossa.
    Hyvä päätös . Itse olen huomannut että röökistä/nuuskasta erossa pysyminen on lähinnä asenne kysymys. Aluksi se voi olla todella vaikeaa, mutta kun höyryttelystä pääsee jyvälle ja saa käsiinsä kunnon laitekannan niin sitä on todella vaikea järkyttää. Itse kokeilin yksissä opiskelijabileissä pari päivää sitten nuuskaa pitkästä aikaa ja sain todeta että perus nuuskakin on nykyään turhan tujua... ja vaikka kerran repsahdinkin niin mieli ei tee hommata kiekollista mitä alkaa taas työntää pussi kerrallaan ikeneen.

    Höyryttelyn tärkein ajatus on minimoida terveysriskit ja toivottavasti pysyt paremmalla tiellä.

     
     
  9. #69
    Nuuskaa ei koskaan ole tullut kokeiltua, joten en tiedä kuinka tujun säväyksen antaa. Mutta joo, mieluummin höyryttelystä tapa kuin röökistä/nuuskasta

     
     
  10. #70
    Tänään ensimmäinen päivä kokonaan ilman höyryä. Tuntuu kuin olis parhaan kaverin heittänyt pihalle. Suurimpana ongelmana ylimääräisen ajan käyttö ja kahvin suurkulutus. Kahtoo tämän viikkoa jospa helpottaisi ajatusmaailma.

     
     
  11. #71
    Paras frendi sais höyrytä ihan keskenään... äläpä huoli varmasti tulee "ikävä" huonoja un healthy habbits.. menee ohi. Toka aski ja saapi jäädä siihen. Jos ja kun huutelen apuja saa olla auttavainen... &kiittää

     
     
  12. #72
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kubbih Näytä viesti
    Tänään ensimmäinen päivä kokonaan ilman höyryä. Tuntuu kuin olis parhaan kaverin heittänyt pihalle. Suurimpana ongelmana ylimääräisen ajan käyttö ja kahvin suurkulutus. Kahtoo tämän viikkoa jospa helpottaisi ajatusmaailma.
    Toinen päivä meni jo helpommin kuin eka. Otin kaljaa ja paljon kun huomenna vp. Vedin tietty viimeset (0.5mg) niksapullon pois heti ekaan mahd. saumaan. Sylkeä tuli suuhun ihan helvetisti ja tuntui, että laatta lentää ihan just samointein. Nieleskelin ja koetin olla laattaamatta. Se meni ohi ja tankkasin 10ml tippanokkapulloon 100% vg:tä ja painuin suoraan pihalle sen kans. Höyryää niin helvetisti ja ei tunnu yhtään pahalta. Vanhan pullon heitin pois ja tuo uus 10ml saapi loppua tänä iltana. Eipä tässä oikeastaan ole muuta kuin tunne siitä, että jotain menee keuhkoon ja se tavara tulee näyttävästi ulos keuhkosta ;D + Yritän kirjoittaa niin, ettei känni näy muille

    edit: -23 astetta pakkasta. Siinä sitä huvikseen vedeltiin 100% vg:tä dripperistä. Puhtaasti huvikseen, sillä nesteen loppuminen dripperistä tiesi tympeää pumpulin makua. Höyryä taas piisasi niin ettei eteensä nähnyt. Eikä myöskään oven kahvaa kun sitä alkoi hakemaan kun sormet jäätyi.
    Viimeksi muokannut Kubbih; 06.01.16 kello 00:00.

     
     
  13. #73
    Höyrykonkari Kawa's Avatar

    Liittynyt
    11/2015
    Sijainti
    Varkaus
    Viestit
    200
    "Hyvä päätös . Itse olen huomannut että röökistä/nuuskasta erossa pysyminen on lähinnä asenne kysymys. Aluksi se voi olla todella vaikeaa, mutta kun höyryttelystä pääsee jyvälle ja saa käsiinsä kunnon laitekannan niin sitä on todella vaikea järkyttää."

    Juuri näin.
    Kuulostaa ehkä tuolta kun sanon, https://www.youtube.com/watch?v=crShmff37-s , mutta jos asenne on kohdallaan ja vehkeet sen mukaan eli "kunnon välineet", polttelun lopettaminen on aikas helppoa (tai ainakin itselle ollut).
    About 30 vee röökaamisen jälkeen pari päivää limittäin tupakkaa ja höyryä, sittemmin pelkkää höyryttelyä, nyt pari kuukautta eikä tupakkaa ole mieli tehnyt.
    Aloitin 12 mg valmisnesteillä, nyt käytössä 4-5 mg diy-nesteet ja höyryttely-rytmi vähän niinkuin röökillä kävisi, kaljoitellessa tietty enemmän ja mikä parasta, edes juovuksissa ei tee mieli polttaa tupakkaa... .

    Pakastimessa on varattuna tarpeita mikäli kieltolaki tulee voimaan mutta ajatus on jossain vaiheessa lopettaa tämäkin ajaen pikkuhiljaa niksat nolliin... ja vaikkei loppuisikaan, parempi näin kuin vetää röökiä...

    (Mulla on (ollut koko ajan) auton ovitaskussa täysi aski vihreetä bonusta mistä on muodostunut eräänlainen "monumentti" koko tälle touhulle, kuvottaa ajatuskin vetäistä torveen moista... )
    Viimeksi muokannut Kawa; 09.01.16 kello 22:06.

     
     
  14. #74
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kawa Näytä viesti
    "Hyvä päätös . Itse olen huomannut että röökistä/nuuskasta erossa pysyminen on lähinnä asenne kysymys. Aluksi se voi olla todella vaikeaa, mutta kun höyryttelystä pääsee jyvälle ja saa käsiinsä kunnon laitekannan niin sitä on todella vaikea järkyttää."
    Itse höyrytin reilu 13kk ja nyt ilman höyryä 9pv. Hyvillä välineillä voi rööki/nuuska -koukun siirtää höyrykoukkuun ja höyryllä helppo pudottaa niksoja sitten. Alussa vaan kannattaa olla kunnon vehkeet ja korkeet niksat, että on helppo itselle vakuuttaa että näillä pärjätään ilman savuja. Mieluummin liikaa niksaa kuin liian vähän ja mieluummin kuumaa höyryä kuin paljon höyryä. Tupakoitsijat ei tykkää isoista höyrypilvistä sitten yhtään. Laitteena joku semmoinen tosi helppo täyttää & käyttää. Lasitankkeja tahtoo olla kaikki, että kestävyyteen kannattaa satsata mikäli töissä käyttää. Ekana/toisena höyryttelypäivänä jos tankki särkyy, niin on heti paljon jyrkempi kynnys aloittaa höyryttely uudelleen. Näitä erikoisempia malleja voi suositella vasta sitten jos käyttäjältä oikeasti löytyy innostusta väsätä itse. Nykyään on laitepuolella jo kaikille kaikkea ja jokaisen lompakolle ja taskuun mahtuvia. Suosittelen silti laittamaan enemmän rahaa kiinni välineisiin, sillä paskoilla vehkeillä ei tule kuin tauteja.
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Kawa Näytä viesti
    (Mulla on (ollut koko ajan) auton ovitaskussa täysi aski vihreetä bonusta mistä on muodostunut eräänlainen "monumentti" koko tälle touhulle, kuvottaa ajatuskin vetäistä torveen moista... )
    Omakohtaisena kokemuksena ainoa ero verrattuna höyrylopetus ja seinäänlopetus on se, että höyryllä lopettaessa röökin savu ja haju on jotain niin helvetin kuvottavaa. Tulee oikeasti paha olla siitä hajusta ja tahtoo vain nopeasti pois paikalta. Röökikoppiin ei voi mennä höyryttään kun se haju tekee huonovointiseksi. Esim. lentokentällä en voinut mennä röökikoppiin hajun vuoksi, vaikka mieli teki höyryttää. Olin sitten ilman eikä se tuntunut mitenkään pahalta tai epämiellyttävältä.

     
     
  15. #75
    Höyrypää Smokxx's Avatar

    Liittynyt
    02/2015
    Sijainti
    Jyväskylä
    Viestit
    416
    Mulla on pakastimessa vain 200ml niksaa ja nyt on alkanut kypsyä ajatus että en enempää tilaakaan. Nykyisellä niksamäärällä (2,5mg) ja kulutuksella noi riittää pari vuotta ja siihen mennessä olen toivottovasti päässyt nikotiinista kokonaan eroon. Kuitenkin tässä n. vuodessa on niksat tippunut 10 -> 2,5 niin eiköhän tuplasti pidemmässä ajassa sen tiputus nollaan onnistu. Ainakin toivon niin.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Lontoon yliopiston tupakkariippuvuusyksikön johtaja, professori Peter Hajek: "Itse luen todistusaineistoa niin, että sähkötupakka on vähintään 95 prosenttia turvallisempaa kuin tupakointi"

     
     
  16. #76
    Jep jep. Viime viikonloppuna päätin sitten tipauttaa omat niksani kuudesta kolmeen kun alkoi tökkimään pidemmän päälle subohmi-vehkeiden kanssa tuo kutonen. Pientä irvistelyä on ollut ilmassa ja niinkuin aavistelinkin niin kyllä tämäkin totuttelua vaatii. Viimeksi pudotin 12mg:stä kutoseen ja sama juttu oli että höyryttely lisääntyi ja ahdisti viikon verran. Toivottavasti sama pätee tälläkin kertaa. Kyllä tän kestää!

     
     
  17. #77
    Höyrykonkari Zep's Avatar

    Liittynyt
    12/2015
    Sijainti
    United Federation Of Planets
    Viestit
    357
    Aloitin höyryttelyn 3kk sitten. Aluksi 18mg/ml valmismehuilla ja noin viikko sitten pudotin jo n. 10mg/ml -> n. 5mg/ml DIY. Tuon viimeisimmän pudotuksen jälkeen nestemäärä/vrk nousi hieman mutta uskon sen tasaantuvan kuten kävi edellisen pudotuksen jälkeen. Tässähän ehtii kait vielä pudottaa lisää ennen vapocalypsea. Mietin tässä samaa kuin Smokxx tuossa yllä, että luulen jättäväni niksavaraston melko "vaatimattomaksi" tuonne samoihin 200-300ml(100mg/ml) sen enempiä hamstraamatta.

     
     
  18. #78
    Alusta tähän päivään on nikotiinit tippunu 18mg -> 3 mg (parin vuoden aikahaarukka). Tosin vermeetkin on vaihtunut vähän häävimpiin, kun alussa oli ce4 clearoa ja kangerin evodia. Nyt Melo2, subtank mini ja fishbone+ dripperi, modeina k-box ja istick tc60w. Vajaa desi 100mg niksaa jemmassa ja enempää en tilaa. Seuraavat kokkailut kun suoritan niin puotan niksat 1,5mg:aan. Ja sitä seuraavat yhteen ja sillä mennään siitä eteenpäin. Jospa saisin tiputettua kokonaan tuon nikotiinin pois niin voisin heittää höyrytkin vekeen. Ainahan sitä saa toivoa, tuntuu että tässä on vasta hyvään vauhtiin päästy höyryissä!

     
     
  19. #79
    Höyrykone RiMa's Avatar

    Liittynyt
    01/2015
    Sijainti
    Oulu
    Viestit
    1,066
    Ensimmäinen 0mg testipottu kokkailtu 3pv sitten, eipä tuossa isommin eroa huomaa aiempaan 1mg. Menee tuossa sivussa täydestä 1tankki 0mg ja 3tankkia 1mg.
    Spoileri!

     
     
  20. #80
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Viime aikoina oon alkanu vääntään pääosin kolmemilligrammasia nesteitä. Osalta vedän dripperinesteet nollana. Subtankissa, joka on pyhitetty RY4.lle pidän vitosta. Se on hyvä "hermorööki". Jos rassaa tai muuten pännii, niin siitä sitten hetken aikaa kun hiisailee, saa hyvän pöhinän päälle. Noi laimeammat nesteet toimii hyvin sen pelkän tavan tyydyttämiseen.
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •