Sivu 3 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen 123456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 / 115

Aihe: Nikotiinista vieroittujien kerho

  1. #41
    Höyrypää moonhoax69's Avatar

    Liittynyt
    06/2012
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    623
    Lainaus Alkuperäinen postaaja moonhoax69 Näytä viesti
    Minulla nyt 10-11 mg DIY nesteitä menossa ja olen tekemässä uutta satsia. Ajattelin pudottaa 8 mg:aan ja sitten siitä tasaisesti alaspäin. Menee kyllä aikaa kun normaalisti (jos en jakele nesteitä kovin paljon) kestää nesteet reilut 2kk ja välillä enemmänkin.
    Nyt noin ½ vuoden jälkeen menee 5mg juissia. Tuo on ihan ok vahvuus tällä hetkellä ja tarvii jossain vaiheessa katsoa jos tiputtais niksaa vielä 3mg ja siitä sit nolliin. Tai sit vedellä maailman tappiin tätä 5mg Ei mitään pakkoa tiputella..... Katsotaan sanoi tohtori

     
     
  2. #42
    Oon nyt yli 3kk ollu kokonaan kuivilla sähköröökistä (ja tupaskasta myös tietty) . Rahaa on säästynyt tosi paljon, koska olin laiska, enkä jaksanut sekotella nesteitä itse ja koska höyryttelin helposti 10ml päivässä vahvuudesta riippumatta. Halusin lopettaa höyryttelyn, koska matkustelu ja ylipäätään kotoa lähteminen ahdisti, koska pelkäsin, että akku loppuu/laitteet hajoo/jossakin ei saa käyttää ja vessassa ei voisi rampata kokoajan käyttämässä sitä salaa. Lisäksi todella monet suhtautu sähköröökiin yhtä paheksuvasti kuin tupakkaan. Lisäksi yskää oli tosi usein.

    Nyt ei oo yskää, ihmiset ei paheksu, matkustaminen ei ahdista ja oon shoppaillu säätyneillä rahoilla kaikkee kivaa . Oon myös voinu jättää närästyslääkityksen kokonaan pois. Oma vinkki lopetukseen on, että tilaa sen verran nesteitä ja tarvikkeita, että jos rupeaakin tekemään liikaa mieli ja pitää palata höyryttelyyn, niin on sitten valmiina kaapissa tarvittavat ettei vahingossakaan käy sitä tupakkaa ostamassa sillä aikaa kun odottelee uuden tilauksen saapumista. Toinen vinkki on hankkia yksi vaikka 30ml pullo, johon voi helposti kaataa kolme tai kaksi 10ml pulloa ja siten helposti sekoitella vahvuuksia.

    Tosi harvoin tekee enää mieli nikotiinia. Lähinnä silloin jos näkee jonkun muun polttavan, mitä tapahtuu omalla kohdalla onneks tosi harvoin.

    Piti myös mainita, että asun yhdessä perheenjäsenen kanssa ja tänään hän yhtäkkiä teki havainnon, etten enää käytä sähköröökiä . Hieno havainnoitikyky hänellä kun ei sen huomaamiseen mennyt kuin yli kolme kk .

     
     
  3. #43
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    39
    Aloitin höyryttelyn reilu kuukausi sitten. Ekat pari viikkoa meni 18mg nesteillä, rinnalla 1-3 röökiä per päivä. Tupakka jäi vähän kuin itsestään kokonaan pois parin viikon jälkeen, edelleen 18mg.

    Nyt viikonloppuna perjantaina päätin tehdä parin oluen ja parvekelussuttelun kaveriksi kokeeksi 9mg mehut, ja päätinpä jatkaa samalla linjalla koko viikonlopun. Vaikka lauantaina tuli oltua kiisselillä, niin ei ole ollut mitään ongelmaa 9mg nesteillä. Taidan kokeeksi laimentaa vielä noin 6:een ja katsotaan mitä siitä tulee.

     
     
  4. #44
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Voin kertoa että jos noin nopeesti niksoja tiputat niin meet perse edellä puuhun ja kohta haet kiskalta taas röökiaskin. Toki tuo on henkilökohtaista, mutta usein siinä on käynyt just noin.

     
     
  5. #45
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    39
    No jaa, enpä usko että tupakkaan ainakaan palaan enää. Ajatus koko tupakasta on alkanut etomaan, ja pelkka hajukin tuntuu vastenmieliseltä. Jos 6mg ei toimi, niin sitten pistetään vahvempaa tavaraa tankkiin.

     
     
  6. #46
    maaco
    Vieras
    Puoli vuotta varmaan suunnilleen höyrytelly, eka meni röökin rinnalla että sain vähennettyä sitä ja nykyään pelkkää höyryä.. Joskus saatan seurana vetästä yhen röökin, jos höyrytin on jääny autoon tms. ei tuu omantunnontuskia, eikä tee kyllä oikeeta röökiä mieli niin että sitä ostaisin.

    Eka pottu niksanestettä oli 18mg, tuntui ihan liian vahvalle vaikka olin tottunut vetään askin punasta päivässä. Ostin 12mg nesteitä ja niiden loputtua 9mg. Tuota 9mg vaan kului ihan sikana, varmaan huono kurkkutuntuma teki sen. Nyt on taas 12mg käytössä. DIY-kamat tulee alkuviikosta ja 12mg pohjaan kun sotkee niin niksat tulee oleen n. 11mg? Ajatus on pudottaa 8mg parin kuukauden sisään ja katsotaan sitten jatkoa myöhemmin.. En kiirehi pitoisuuksia laskea liikaa, koska sitten ollaan tippi suussa 24/7.

     
     
  7. #47
    2 mg juissit tällä hetkellä menossa. Siirtyminen 1,5 mg juisseihin lokakuun vaihteessa ja 1 mg marraskuun vaihteessa. 3-4 mg ovat vielä siedettäviä mutta 5 mg jälkeen alkaa olla liian tiukkaa meikälle.

    Yllättävän hyvin kestää pitkiäkin aikoja ilman nikotiinia, analogiaikoina jos kahteen tuntiin ei saanut röökiä niin oli helvetin kiukkusena. Nykyään nikkis ilmenee vasta 3-4 tunnin jälkeen ja vain hieman painostavana fiiliksenä.

    Nollaa vetelen aika paljon etenkin kotona koneen ääressä, kun höyryttelen melkein jatkuvasti.
    All your cookie are belong to us.

    RIP Mr. Marlboro 18.10.2013

    Laitteisto: 2 x ESquare DNA40, G-Tube #115, 3 x Billow V2, Hobo 3.1, Kayfun V5, Bachelor

     
     
  8. #48
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Itse olen tässä vajaassa vuodessa päässyt nikotiinista jo kokonaan eroon, enää kun tästä tapariippuvuudesta erkaantuis

     
     
  9. #49
    Höyryttelijä Onkapuikko's Avatar

    Liittynyt
    01/2011
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    59
    Itse olen ollut reilu pari viikkoa irti analogisista. Nesteet ovat olleet vain 12 milligrammaisia eikä tuskaista ole ollut vaikka yli 30 vuotta analogisia takana. Mielestäni ei ole tarpeellista päästä nikotiinista eroon, kunhan niistä myrkkypötkylöistä pääsee. Ei se nikotiini voi niin jumalattoman haitallista voi olla kerta minäkin sitä olen kiskonut niin kauan. Ne muut myrkyt ja terva se haitan tekee. Nikotiini aiheuttaa vain sen riippuvuuden niihin eikä itsessään ole niin haitallista.

     
     
  10. #50
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2013
    Sijainti
    Kempele
    Viestit
    368
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onkapuikko Näytä viesti
    ...Nikotiini aiheuttaa vain sen riippuvuuden niihin eikä itsessään ole niin haitallista.
    Eipä taida nikotiini tuota aiheuttaa, nikotiinin puoliintumisaika pari tuntia, tupakkaan lisätyt muut aineet koukuttaa, joiden puoliintumisaika pari viikkoa.

     
     
  11. #51
    Höyryttelijä Onkapuikko's Avatar

    Liittynyt
    01/2011
    Sijainti
    Pirkanmaa
    Viestit
    59
    No, hyvä niin. Pääasia kuitenkin, että myrkyllisestä savusta pääsee eroon, ei nikotiinista. Se oli pointtini.

     
     
  12. #52
    Kohta vuosi höýryilyä takana ja tuli muuten vain kokeiltua tiputtaa niksat 3mg:sta nollaan, ja nyt kolme päivää menny iliman ongelmia. Ei voi olla ko tyytyväinen vaikka ei nyt ole ollut edes tarkotus lopettaa nikotiinin nauttimista.

     
     
  13. #53
    Höyrykonkari HolyDriver's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    117
    Aloteltu 2011/2012 taitteessa 24mg/ml nesteillä 510 tikulla ja tätä nykyä subtankilla 6mg/ml litkuilla. Kulutus tosin vuosien varrella muuttunu 1-2ml/päivä -> 4-6ml/päivä. Uusilla laitteilla meinaa tää 6mg nousta hattuun niin taitaa olla seuraavaksi steppi 3mg/ml. Nikotiiniriippuvuuden taso on edelleen kova, mutta niin jytyjä nää uudet laitteet, että kestää miedontaa nesteitä.
    Kanger SuBox & NeBox [5x18650 2500mAh] & Lavatube 2.1, Aspire Nautilus, Protank 3(modattu aspiren atoille).


     
     
  14. #54
    Höyrykonkari Bob's Avatar

    Liittynyt
    09/2014
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    304
    Mä olen vähän miettinyt nostavani. 5mg menee tällä hetkellä. Jos saisi pienellä nostolla kulutukseen vähän laskua. Subohm-tankeilla menee 1mg.

     
     
  15. #55
    HöyryGuru Troll from behind's Avatar

    Liittynyt
    09/2011
    Sijainti
    Pietarsaari
    Viestit
    14,132
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Bob Näytä viesti
    Mä olen vähän miettinyt nostavani. 5mg menee tällä hetkellä. Jos saisi pienellä nostolla kulutukseen vähän laskua. Subohm-tankeilla menee 1mg.
    Vähän samoilla linjoilla.
    10+ ml/päivä 3 mg nesteitä ei oikein tunnu hyvältä, wanha viisaus "ei se laatu, vaan määrä" viime aikoina velloneen kohun puitteissa.
    Koska niksoista en luovu, olisi joku 10 mg diy miedommilla vehkeillä harkinnassa,.
    KGO & Twist

     
     
  16. #56
    Höyrypää Ukki555's Avatar

    Liittynyt
    05/2015
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    927
    Puolen vuoden jakson aikana pudotettu puoleen, lähtö oli 24mg nyt 12mg. Suunnittelin pudottelevani pikkuhiljaa nollille, mutta ajatus on nyt silleen, että turhaan alan itteäni kiusaamaan, eli eiköhän tuo 12mg pysy niinkauan kuin pilli pysyy suussa.

     
     
  17. #57
    Höyrykonkari

    Liittynyt
    12/2011
    Viestit
    188
    Tämän ketjun innoittamana ajattelinkin, että voisinkin testata nikotiinitonta nestettä. Viime aikoina käytössä on ollut 2-3mg nesteet. Katsotaan mitä siitä seuraa.

     
     
  18. #58
    Palttiarallaa ~3 vuotta alle 10mg nesteiiä ja nyt oon ollu 10 vuorokautta ilman nikotiinia. Ennen digitaaliaikaa vedin reilun askin analogista päivässä yli 15 vuotta.

    Ensimmäiset neljä päivää vähän ahistavia, mutta sen jälkeen ei ole oimein hirveitä himoja enää tullut

    PS:
    Huomasin tuossa kyllä että kaupassa ei tee yhtään mieli edes ostaa analogisia, vaan mieli teki/välillä vieläkin tekee pelkästään sähkötupakkaa. Tässä mielessä ainakin itsellä digitaalinen vei kaiken analogisen halun.

     
     
  19. #59
    Mulla menee 20mg mehua 10ml/ 5 päivää

     
     
  20. #60
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    05/2014
    Sijainti
    Hyvinkää
    Viestit
    41
    hmmm.... itse kun aloitin niin pitoisuus oli 18mg ja sen jälkeen laskeuduttiin 12mg ja kun lung hittien makuun pääsi niin niksat laski 6mg ja sen jälkeen huomasin että alkaa niksaöverit toistumaan liian usein ja siitä siirryttiin 3mg ja hetken jälkeen sekin alkoi olemaan liikaa... Eli itselläni nikotiinien lasku on tullut aika luonnollisesti . Tällä hetkellä mennään hankalalla (?) 1,5mg luvulla ja vähän alkaa olemaan fiilis että voisi alkaa kohta taas laskemaan niksoja... Mutta en uskalla koska toisinaan tupakansavu tuoksuu aika hyvälle... ja siihen paskamyllyyn en enää halua .

    Perusongelmana itsellä on että se tippi pyörii koko ajan suussa... ihan kuin filtteri silloin aikoinaan.

    Sääli ettei verkkokaupoista saa premium nesteitä kuin vain 3mg alimmillaan.... vaikkei se vaikeaa ole lisätä niksoja itse .

    Niin ja siis poltin askin punaista belmonttia päivässä... intissä meni mikä vaan merkki punasena ja ihanasti aski päivässä... Luojan kiitos kaveri kysy että ootko sellasta sähkötupakkaa ikinä harkinnu...

     
     
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •