Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456
Tulokset 101 - 115 / 115

Aihe: Nikotiinista vieroittujien kerho

  1. #101
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Twisted Näytä viesti
    Ihan samaa täällä. Pärjään 3mg ihan OK mutta alkaa kulutus silloin kasvaa. Nostin takaisin 5mg niin pysyy nesteenkulutus aisoissa ja pärjää maltillisimmilla laitteilla.
    Mulla on avocadossa 18mg niksat sitä varten että jos oikein tuntuu ahdistavan, eikä siitä tarvii montaa kertaa imaista niin jo pärjää yleensä lopun päivää normi (5mg) nesteillä

     
     
  2. #102
    Höyryttelijä jesmaani's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    84
    Oon ihan samaa mieltä. Tuun todennäkköisesti aina oleen nikotiininarkkari, mutta kyllä tää on ittelle sopivin ja terveellisin nautinnollinen tapa saada sitä nikotiinia. Yritys kuitenkin kova saada tiputettua niksat poies, mutta katotaan kuinka ukon käy kun kohta alan tiputteleen tästä kutosesta ihan testin vuoksi :P
    Lainaus Alkuperäinen postaaja benji Näytä viesti
    Pahin vaihtoehto on alkaa tupakkia polttelemaan.

     
     
  3. #103
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jesmaani Näytä viesti
    Oon ihan samaa mieltä. Tuun todennäkköisesti aina oleen nikotiininarkkari, mutta kyllä tää on ittelle sopivin ja terveellisin nautinnollinen tapa saada sitä nikotiinia. Yritys kuitenkin kova saada tiputettua niksat poies, mutta katotaan kuinka ukon käy kun kohta alan tiputteleen tästä kutosesta ihan testin vuoksi :P
    Älä sitten tiputa liikaa kerralla, maltti on valttia tässäkin asiassa.
    Eli napsu kerrallaan, ja kuulostelet miltä tuntuu. Ja mieluummin vaikka nostat niksoja, kuin palaat takaisin norttiin.
    "Not a bad life really"

     
     
  4. #104
    Höyryttelijä jesmaani's Avatar

    Liittynyt
    11/2016
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    84
    Joo aattelin ihan pikkusen alkaa aina vaan lisäämään noihin kokkauksiin 0niksasta pohjaa. Ihan sillai milli kerrallaan
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Pottula Näytä viesti
    Älä sitten tiputa liikaa kerralla, maltti on valttia tässäkin asiassa.
    Eli napsu kerrallaan, ja kuulostelet miltä tuntuu. Ja mieluummin vaikka nostat niksoja, kuin palaat takaisin norttiin.

     
     
  5. #105
    Aika ittestään se meni nollille. Nyt en huomaa mitään eroa onko niksaton vai 1mg neste. Nikotiini ei siis ole kovin tärkeä osa höyryttelyä.

     
     
  6. #106
    Höyrykonkari Röbämies's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    232
    Omalla kohdalla oon huomannut, että paras tapa tiputella niksoja on pudotella watteja ekana. Tällä hetkellä mennään 2mg ja massiiviset 20 wattia tehona. Sitten kun tuntuu, että nyt homma kusee, niin niksaa alas tuommoiset 30% ja tehot takaisin jonnekin 25 - 30w ja sama kierros uusiksi. Ei saa kiirehtiä yhtään, vaan pikku hiljaa pitää mennä. Tupakkiin mulla ei onneksi ole vaaraa sortua enää, haiseekin kuvottavalle jo.

     
     
  7. #107
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 12.04.20 kello 03:51.

     
     
  8. #108
    Höyrykone Tomassino's Avatar

    Liittynyt
    11/2011
    Sijainti
    Spoon river County
    Viestit
    3,074
    Twistedi palaa takaisin vanhaan kunnon 10 w / 18 mg aikaan?
    "don Tomassino - tekee tarjouksia, joista ei voi kieltäytyä."

    Höyryaakkoset: höyryttelijän sanakirja
    Höyryttelypäiväkirja

     
     
  9. #109
    .
    Viimeksi muokannut Twisted; 08.10.19 kello 19:43.

     
     
  10. #110
    Höyrykone

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Turku
    Viestit
    3,125
    Oon ajatellut että jos joskus takaisin nautilukseen pääsisi... Mutta ei vielä pitkään aikaan. Ehei! Pääasia että tupakki on nyt jätetty!

     
     
  11. #111
    Höyrykone

    Liittynyt
    03/2014
    Viestit
    3,085
    Noin 2ml/3mg niksaa (vanhaa varastoa) päivässä ja loput n.8ml niksatonta parin kuukauden ajalla menty ja pahasti rupeaa näyttämään että kunhan vanhat varastot on vedetty niin niksattomilla jatketaan kunnes loppuu kokonaan. Positiivisena yllätyksenä on ettei nesteiden kulutus ole noussut ja niksan tarve on selvästi hiipunut.

     
     
  12. #112
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    09/2016
    Sijainti
    Metsä
    Viestit
    80
    Viime perjantaina leikkasin niksat nesteistä 1,5 mg:n 3:sta. Kulutus tuplaantui pariksi päiväksi, mutta nyt on asettunut entisiin lukemiin (eli n. 10ml/päivä, enimmäkseen dripperistä). Yllättävän helppoa ollut, ainoastaan ekana aamuna oli huutavaa kaipuu vahvempaan. Jos vaikka sais syksyllä/joulun alla siirryttyä nollaliemiin

     
     
  13. #113
    Höyrähtänyt

    Liittynyt
    10/2016
    Viestit
    13
    Alotin noin 6 kuukautta sitten 18mg nesteillä, millä tupakista pääsi eroon. Siitä sitten heti noin kaks kuukautta 12mg nesteillä. Sen jälkeen alotin DIY hommat, ja kun tuntu siltä että tupakasta olin päässyt pois niin pudotin kerralla 7mg nesteisiin. Pari DIY kertaa niin olin pudottanu 4mg. Mulla oli vaikeinta tulla 4mg alle, jo 3,5mg:n nesteillä hikeä pukkas ja vitutti kauheasti. Mutta viikon jälkeen rupes helpottamaan ja nytte olen vetänyt 3,5mg, 3mg ja 2,5mg ja en ole noista kauhean paljon eroa tuntenut päästyäni 4mg:n alle. Tosin kurkku tuntuma rupee häviämään 3mg:n jälkeen.

    Ens kerralla kun teen nesteitä tulen tekemään 3mg, 2,5mg, 1mg ja 0mg nesteitä ja kattella miten toimii. Tuntuu siltä että ei kannata stressata. Ja ensimmäiset päivät pienemmällä niksalla menee ainakin kaks kertaa enemmän nestettä mutta sekin sitten normalisoituu. Vaikka löytyy niksa varastoa pari vuotta eteenpäin niin haluaisin kyllä päästää eroon tästäkin tavasta enemmin tai myöhemmin.

    IPV5 modi, ja viimeisimmät kuukaudet Top tankin kanssa Nichrome 0,5 ohm. 27 - 30 wattia.

     
     
  14. #114
    Huomasin että oli erittäin helppo lopettaa nikotiinin käyttö, kun otti esim 1dl pullon täyteen perusnestettä, esim. 6mg. Aina muutaman tankin täytön jälkeen täytti pullon täyteen pohjalla, jolloin seos laimenee hieman. Eron huomaa ehkä, mutta pikkuhiljaa nikotiinin määrä lähenee 0:aa ja vaikeus tulee enään omista luuloista.

     
     
  15. #115
    Höyrykonkari Röbämies's Avatar

    Liittynyt
    01/2012
    Sijainti
    Tampere
    Viestit
    232
    Ensimmäinen vuosipäivä ilman nikotiinia ja höyryjä olis sitten tänään. Sen verran kova tupakkimies olin aikoinani, etten olis uskonut pääseväni niksatuotteista eroon ennen kuin kuolinvuoteella. Tässä sitä nyt kummiskin ollaan. Ilman teidän forkkalaisten neuvoja ja opastusta sähvötupangin saloihin vetelisin varmaan vahvaa vihreetä Mallua edelleen sen puolisentoista toppaa päivässä.

    Kovasti paljon kiitoksia kaikille täällä, koska ilman teitä en olisi onnistunut!

     
     
Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456
Keskustelu Sähkötupakka (e-Savuke) yleisesti

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •